Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: 1 2 3 4 [5] 6    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Wybór Ulepszenia: Nekropolis (Czytany 37358 razy)
Belegor
Mistrz oryginalnych pomysłów

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 2 445


Bestiarysta z zamiłowania

Zobacz profil
« Odpowiedz #60 : 23 Października 2010, 18:10:34 »
Tak, ale gdy walczymy z ekspertem od magii zniszczenia to książeta polecą w siną dal, bo zregenerować się nie potrafią raz, dwa jak atakują to z kontratakiem, więc trzeba uważać by nie stracić ich od razu, gdy nie uda się torpor.


IP: Zapisane
"TAWERNO, WALCZ!"

Bandaro
Użytkownik jest na liście obserwowanych Obserwowany
******

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 477


Dziki z natury...

Zobacz profil
« Odpowiedz #61 : 23 Października 2010, 18:44:15 »
Cytuj
Tak, ale gdy walczymy z ekspertem od magii zniszczenia to książeta polecą w siną dal, bo zregenerować się nie potrafią raz

Mają takie zdolności regeneracyjne jak lordowie. -.-

Cytuj
dwa jak atakują to z kontratakiem, więc trzeba uważać by nie stracić ich od razu, gdy nie uda się torpor.

Szczęście żołnierza obowiązkowo, w finalnej bitwie książęta, na początku lordowie, jeśli ich ubiją że już nie dadzą rady się wskrzeszać i tak padną, albo niech atakują jednostki bez kontry i się je wskrzesi osobiście przez bohatera.


IP: Zapisane
Belegor
Mistrz oryginalnych pomysłów

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 2 445


Bestiarysta z zamiłowania

Zobacz profil
« Odpowiedz #62 : 23 Października 2010, 20:02:33 »
Dlatego lepiej tych lordów, a nie książąt- bowiem moga cały czas się regenerowac nie bojąc się, że ktoś im odpowie kontratakiem- idealne na gryfy.


IP: Zapisane
"TAWERNO, WALCZ!"

Bandaro
Użytkownik jest na liście obserwowanych Obserwowany
******

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 477


Dziki z natury...

Zobacz profil
« Odpowiedz #63 : 23 Października 2010, 22:13:49 »
Jeśli urżną ci 80-90% oddziału wampirów to go do świetności nie doprowadzisz, wiem z doświadczenia że i tych i tych traciłem bezpowrotnie, oczywiście FB.


IP: Zapisane
Belegor
Mistrz oryginalnych pomysłów

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 2 445


Bestiarysta z zamiłowania

Zobacz profil
« Odpowiedz #64 : 23 Października 2010, 23:43:25 »
No dobra, ale dopóki nie będzie się miało rozwiniętego szczęścia, łącznie z tym żołnierza to wole obstawić na lordów. Co do upiorów, wybierałbym poltergeista, za samo to iż jest wytrzymalszy i częściej mu się zdarza niematerialność niż widmom.


IP: Zapisane
"TAWERNO, WALCZ!"

Bandaro
Użytkownik jest na liście obserwowanych Obserwowany
******

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 477


Dziki z natury...

Zobacz profil
« Odpowiedz #65 : 23 Października 2010, 23:51:41 »
No właśnie, dopóki, przed rozwinięciem obu tych umiejętności, a szczególnie na początku biorę Lorda, na FB Księcia.

Do Poltergeista się zgadzam i zmieniam zdanie, wcześniej byłem na widmo i tak zanim dojdziesz do jednostki z maną to on ją może całą już zużyć. Przy takim Inferno do czarta trudniej dojść, bo się Widma 'na froncie' przydadzą, co prawda nie jakoś specjalnie, ale małe wsparcie nie zaszkodzi. Magowie i Druidzi będą tak osłonięci że najprawdopodobniej nie dojdziesz do nich duchami. Kapłani podobnie. Szamanki i tak rzucą 1-2 czary i lecą naprzód, zanim zrobisz użytek z umiejętności. Z Lochem to nie dojdziesz, bo zaraz do ciebie podlecą i będzie się trzeba bronić, no może jakoś damę uda ci się uderzyć... Nekro vs Nekro rzadko się zdarza. Kapłani runów będą zapewne osłonięci porządną formacją. O czymś zapomniałem? Na FB umiejętność IMO nieprzydatna. Tak samo z umiejętnością Poltergeista, jednak on ma lepsze staty.


IP: Zapisane
Belegor
Mistrz oryginalnych pomysłów

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 2 445


Bestiarysta z zamiłowania

Zobacz profil
« Odpowiedz #66 : 24 Października 2010, 10:45:27 »
Podobnie z upiorami, na początku gry lepiej brać kostuchy, jak trafi się na mocnego przeciwnika, to one swym dotykiem mogą osłąbić i nie odpowiedzą kostuchom. Lecz gdy dojdzie do wielkiej bitwy, lepiej postawić na banshee, któe nie muszą się zbliżać by zabić kilkunastu przeciwników na raz.


IP: Zapisane
"TAWERNO, WALCZ!"

Cebulak
(Hadrian)

*

Punkty uznania(?): 7
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 062


Uzależniony od niebieskiego

Zobacz profil
« Odpowiedz #67 : 27 Listopada 2010, 14:10:24 »
Ja przy wyborze 6 poziomu w nekro kieruje się jedynie statystykami, więc raczej Banshee. Po za tym, że wygląda okropnie(przesada z tym różem), choc przy modzie zmieniającym wygląd alter. na o wiele mroczniejsze, jest OK.
P.S. Odkopuje temat! Dajmy jakąś inicjatywę, może w końcu przejdziemy do następnego wyboru, którym powinno byc Sylvan.


IP: Zapisane
Cytuj
Cahan: Hadrian się ucieszy, a jeśli ktoś nie będzie chciał grać, to będzie znaczyło, że go nie lubi. A przecież Hadriana wszyscy lubią, więc wszyscy zagrają. Plan idealny  8)
Bandaro
Użytkownik jest na liście obserwowanych Obserwowany
******

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 477


Dziki z natury...

Zobacz profil
« Odpowiedz #68 : 27 Listopada 2010, 16:50:31 »
IMO temat się wypalił, a Boskiego nie ma od 5 dni. Trzeba zaczynać nowy, a nie ciągnąć stary.


IP: Zapisane
Belegor
Mistrz oryginalnych pomysłów

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 2 445


Bestiarysta z zamiłowania

Zobacz profil
« Odpowiedz #69 : 27 Listopada 2010, 18:49:14 »
Ejże, zapomnieliście, boski cały czas jest, tylko on sam też sprawdza jednostki, kombinowanie z rodzajami ulepszeń i taktyk do nich wymaga naprawdę dużo czasu, a prób musi byc więcej niż jedna. W końcu nasze wybory ni są wyssane z palca, a ten artykuł ma pomóc początkującym i niezdecydowanym, nie?


IP: Zapisane
"TAWERNO, WALCZ!"

solymr

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 60


Zobacz profil
« Odpowiedz #70 : 18 Grudnia 2010, 19:15:25 »
Zdaje mi się, że pisać w temacie ciągle można, więc wyrażę swoją opinię.

1.Kościany Łucznik - jest statystycznie gorszy, ale potrafi strzelać i w dużych ilościach (o co nietrudno) może namieszać, zwłaszcza z łukiem niwelującym kary za dystans
2.Gnijący Zombie - minimalnie wyższa obrona i HP oraz lepsza IMO zdolność specjalna zadecydowały o tym
3.Poltergeist - atak, obrona, życie i inicjatywa są wyższe, a kradzieży many/strzał i tak rzadko używam, więc wybór był prosty
4.Wampirzy Lord - wybór był trudny, ale powstrzymanie kontrataku przeważyło, chociaż statystycznie jest słabszy
5.Tutaj wybór jest arcytrudny. Wskrzeszenie umarłych jest bardzo przydatne, z drugiej strony rozkład i chmura śmierci sieją spustoszenie... myślę, że najlepiej podzielić Lisze na dwa oddziały i z jednych zrobić Liszmistrzów, a z drugich Arcylisze. A smoki, albo zombie zostawić w mieście.
6.Na początku Kostucha ma znaczną przewagę. Może zabić jednostkę 7 poziomu nawet, jeśli jest tylko jedna. Potem nieco się to równoważy, ale tylko nieco. Według mnie Kostucha góruje.
7.Widmowy Smok jest lepszy. Wybór sprowadzał się do tego, że jak dla mnie groza śmierci i atak klątwą przeważają nad uderzeniem smutku.


IP: Zapisane
Belegor
Mistrz oryginalnych pomysłów

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 2 445


Bestiarysta z zamiłowania

Zobacz profil
« Odpowiedz #71 : 18 Grudnia 2010, 19:25:34 »
1.Na początku to może i dobry, lecz jak się otrzyma lisze lepiej zmienić na kościanych wojowników, są mocniejsi, a ich ogłuszenie może powstrymać kontratak.
2.Zombie lepsze, bo ten z chorobami rzadko dotrze do przeciwników na tyle by ich osłabić, a jak zombie zaatakuje to klątwa już działa.
3.Poltergeisty biorę tylko na mało czarujące nacje (czyli na wszystkie poza akademią).
4. dla mnie powstrzymanie kontrataku jest lepsze, bo pewniejsze. Szczególnie gdy walczysz z gryfami.
5.Jak dla mnie, dopóki nie walczymy z nekropolią, stawiajmy na arcylisza, bowiem chmura naprawdę działa, a nekromanta zazwyczaj już ma wskrzeszenie umarłych.
6.Kostucha jak kościany łucznik- jak mało to dobry na początek. Ale potem lepiej brać banshee, bowiem bez kontrataku zbierze więcej duszyczek niż kostucha nie będąc bezpośrednio przed przeciwnikiem.
7.tu się z Tobą zgodzę... widmowy smok lepszy od spektralnego.


« Ostatnia zmiana: 18 Grudnia 2010, 19:27:37 wysłane przez Belegor » IP: Zapisane
"TAWERNO, WALCZ!"

solymr

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 60


Zobacz profil
« Odpowiedz #72 : 18 Grudnia 2010, 19:48:39 »
1.Cóż, ja wolę mieć większą siłę ognia i uważam, że to lepsze. Być może nie mam racji, ale takie jest moje zdanie.
2.Ta jednostka i tak jest bardziej defensywna. Większa obrona i HP się jej przydają. A aura zadziała na każdego, kto chce zgniłka zabić (oprócz strzelców).
3.Fakt, przeciw Akademii Widma się bardziej przydają.
4.Cieszę się, że się ze mną zgadzasz :>
5.Nekromanta może sam nie nadążyć ze wskrzeszaniem, poza tym ma inne rzeczy do roboty (choćby rzucanie szału, hipnozy, czy klątwy piekieł). Zgadzam się jednak z tym, że na Nekropolię Liszmistrz jest znacznie lepszy.
6.Ja wolę Kostuchę za większe statystyki. Ale jak uważasz.


IP: Zapisane
Boski

******

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 96


Zobacz profil
« Odpowiedz #73 : 25 Grudnia 2010, 14:31:25 »
Niestety mam teraz dużo roboty na politechnice, więc rzadko mam czas, żeby jeszcze Heroesa sobie włączyć. Dlatego przepraszam, że trwało to wszystko tak długo, jednak kolejne miasto, wcale nie pójdzie szybciej. Oczywiście zaglądam na forum i czytam wszelkie Wasze uwagi zatem dziękuję za wypowiedzi.

Przedstawiam zatem podsumowanie informacji na temat Nekropolis


IP: Zapisane
Tallos

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 30

Zobacz profil
« Odpowiedz #74 : 17 Marca 2011, 21:40:57 »
Poziom 1: Kościany łucznik. Strzelcy zawsze są przydatniejsi, nawet jeśli mają dużo niższe współczynniki i mniej zdolności niż konkurencja.
Poziom 2: Zombie. Jakoś nie widzę tych tłumów na polach przyległych do "gnijącego", wolę móc sam osłabiać i to wielokrotnie.
Poziom 3: Widmo. Kradzież amunicji jest bardzo słaba, a wyssanie many uniemożliwi atak czarami zablokowanemu strzelcowi (to właśnie oni najczęściej czarują).
Poziom 4: Wampirzy lord. Torpor jest obłędny, i jeszcze ta szybkość.
Poziom 5: Arcylicz. Ze względu na obłok śmierci, choć ciężko mi rezygnować z wskrzeszania umarłych.
Poziom 6: Banshee. Śmiertelne zawodzenie działa na sporym dystansie, a mniejsze współczynniki niezbyt przeszkadzają w grze.
Poziom 7: Widmowy smok. Osłabienie jest lepsze od smutku, i dochodzi do tego jeszcze groza śmierci.


IP: Zapisane
Strony: 1 2 3 4 [5] 6    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.061 sekund z 19 zapytaniami.
                              Do góry