Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: [1] 2 3    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Heroes 7 wrażenia (Czytany 21517 razy)
langus

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 11


Zobacz profil
« : 29 Września 2015, 20:48:35 »
Już h7 na dysku i uruchomione. Nie mam na razie czasu na granie, ale chwilę poświęciłem na sprawdzenie tego i owego.
Po zainstalowaniu i uruchomieniu miałem od razu crasha.
Po ponownym uruchomieniu, gra wywaliła mi się gdy wybrałem menu Kampanii (kompa musiałem zresetować, bo nie dało się nawet do pulpitu wyjść).
Za trzecim razem wreszcie gra działała jak należy, więc zapominam o pierwszych niepowodzeniach.
Intro początkowe i wprowadzające do kampanii jest słabe. Statyczne postacie 3d siedzące wokół stołu, bez żadnej mimiki wypowiadające swoje kwestie. Początkowo myślałem że coś z wyświetlaniem grafiki się popierdzieliło (chyba że rzeczywiście tak się stało). Lepsze by było zastosowanie grafik 2D w jakimś komiksowym stylu.
Odpaliłem pierwsza kampanię (nie ruszałem tury, tylko zobaczyłem co i jak) i zapominam o pierwszych złych wrażeniach. Chcę grac! (w końcu w Herosach nie o intra chodzi, a crashe może już się nie będą pojawiały).
Odpaliłem następnie mapę 8/8 aby sprawdzić czy poprawiono szybkość tury AI (w becie 2 tura trwała z zegarkiem 6 min - zgłaszałem do supportu tą sytuację). Zostało to poprawione. Tury trwały coś koło 1 -1.5 min.
Na razie tyle z wrażeń.



IP: Zapisane
Karti

******

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 82

Zobacz profil
« Odpowiedz #1 : 29 Września 2015, 22:02:32 »
2 crashe z rzędu, za 3 dopiero razem gra się uruchomiła. Na minus coś takiego ode mnie już. Następnie odpalam kampanię i myślę, będzie fajne intro. Rozczarowanie przeogromne. Te statyczne, mówiące postacie mnie przeraziły. :/


« Ostatnia zmiana: 29 Września 2015, 23:41:58 wysłane przez Karti » IP: Zapisane
siejo

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 1

Zobacz profil
« Odpowiedz #2 : 30 Września 2015, 11:06:14 »
grafika tragedia w porównaniu do h6 masakra jak można takie coś zrobić ubi dało d.... na starcie kamera tez tragedia nie widać wszystkiego na mapie crashe tez dwa w pierwszej kampanii dialogi straszne powinni odnowa zrobić grafikę a nie taki chłam wydać gra sieciowa z h5 masakra nie można się połączyć na chwile obecna jestem zawiedziony !!!!


IP: Zapisane
Sylu
książe Szlezwiku, hrabia Esbjerg

*

Punkty uznania(?): 17
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 236


Doświadczenie jest najlepszym nauczycielem.

Zobacz profil
« Odpowiedz #3 : 30 Września 2015, 11:23:05 »
Chyba trzeba mieć coś ze wzrokiem, by sądzić, że graficznie jest gorzej niż w 6 części.


IP: Zapisane
Cytuj
Nigdy nie ogarniam czy Sylath żartuje, nie ogarnia, czy udaje, że żartuje, a tak naprawdę nie ogarnia. Albo udaje, że nie ogarnia, a żartuje.
- Unkown
Karti

******

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 82

Zobacz profil
« Odpowiedz #4 : 30 Września 2015, 13:48:58 »
Graficznie jest na pewno lepiej od H6, ale litości, te scenki kampanijne ze statycznymi postaciami są okropne :/
Póki co, rozegrałem 2 misje, przystani i akademii i jest ciekawie. Gameplay się także poprawił, widać lepsze działanie AI w walkach, troszkę zmienione kolory i odcień paru surowców. Teraz będzie czas na nekropolię.


IP: Zapisane
langus

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 11


Zobacz profil
« Odpowiedz #5 : 30 Września 2015, 20:39:22 »
Zrobiłem parę turek i grafa mi się podoba. Herosi i obiekty są chyba mniejsze od h5 i h6. Wielkość mi się kojarzy z h3 akurat. Nie podoba mi się natomiast kąt pochylenia kamery przy przybliżeniu.
Podczas walki dwa razy zniknęła mi siatka pól.
Natrafiłem na reklamowaną możliwość modyfikacji planszy w trakcie gry, w tym przypadku zwalony most, który można odbudować określoną ilością surowców. Ta nowość jest bardzo podobna do kolorowych bram i barier z h3, z tym że tutaj nie szukamy odpowiedniego namiotu, lecz należy spełnić określone warunki.
Podsumowując - mi się gra podoba. (zresztą jestem mało wybredny i np h6 też mi się podobała pomimo różnych braków)


IP: Zapisane
amanis

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 57

Zobacz profil
« Odpowiedz #6 : 30 Września 2015, 21:34:15 »
Na razie jest bardzo źle, wręcz tragicznie.
Praktycznie na każdej mapie znajdują się skrypty, które mogą nie odpalić i zablokować postęp w kampanii. Trzeba przechodzić do skutku, może zaskoczy......a może nie.
Słaba optymalizacja, może nie wywala tak jak VI co 5 minut, ale z takim wyglądem gra powinna mieć połowę niższe wymagania. Wygląda jedynie trochę lepiej niż gry sprzed 5 lat.

Gra jest wypuszczona znów za wcześnie, zrobili nas w to samo bambuko co przy premierze części VI. Ilość bugów na każdym kroku jest przytłaczająca.

To może być dobra gra, ale pewnie po 7 patchach.
Śmiech ogarnia jak wiele osób pomyślało, ze coś nie tak z grą bo intro się zacina. Sam tak pomyślałem przez pierwsze parę sekund. Okazało się, że to jednak bieda wylewajaca sie z każdego aspektu tej gry.  Jedynie muzyka daję jakoś radę.

Ekrany miast są PASKUDNE i nieczytelne, siedlisko Czempiona Akademii to dwie cieniutkie wieżyczki, a graal-łza ashy to niebieskie kółko. Wchodzisz do zamku i nie wiesz co jest wybudowane, pomocnicze schematy rozbudowy i ekran rekrutacji również nieczytelne. 

Nie mozna obracać kamery myszką tylko klawiaturą - wiwat ergonomia.

Fabularny wstęp - Iwanku bądź grzecznym dzieckiem opowiemy Ci bajeczki- DNO!!!!

Jak fabuła będzie sie rozwijac nie wiem i nie wiem też czy sie szybko dowiem. Po prostu misje są tak zabugowane, że nie da się ich przejść.

Jak widze tego łysego z UBI aż mnie krew zalewa......


IP: Zapisane
HoMM5.info - Tawerna - 100% Heroes of Might and Magic V, IV, III, II i I[/center]
Grownock

*

Punkty uznania(?): 10
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 504


Arbiter elegantiarum

Zobacz profil
« Odpowiedz #7 : 30 Września 2015, 22:56:32 »
Chyba trzeba mieć coś ze wzrokiem, by sądzić, że graficznie jest gorzej niż w 6 części.

Ja na innym forum przeczytałem, że "H3HD to najgorsza część serii" - i powiedział to "fan", który równocześnie uważa, że H3 jest zaś najlepszą częścią serii. Także nic mnie już nie zdziwi.

Nie zmienia to faktu, że H7 ma swoje wady, ale o tym napiszę później. Pierwsze wrażenia - Heroes dalej jest Heroes, gra się fajnie, ale jeszcze mam dużo to przetestowania, żeby wypowiedzieć się szerzej.


IP: Zapisane
Karti

******

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 82

Zobacz profil
« Odpowiedz #8 : 01 Października 2015, 15:51:28 »
Jak fabuła będzie sie rozwijac nie wiem i nie wiem też czy sie szybko dowiem. Po prostu misje są tak zabugowane, że nie da się ich przejść.
To dziwne dosyć. Ja przeszedłem po 1 misji z każdej kampanii i wszystko szło jak należy, żadnych bugów odnośnie misji. Może coś nie tak w misjach robisz?

Natomiast co do samych bugów zauważyłem tak:
- Portrety jednostek podczas walki czasami się zniekształcają (zwężają lub poszerzają poza okno),
- Żywiołak powietrza podczas swojej umiejętności "uderz i wróć" przy powrocie zaczyna wznosić się do góry i po jakimś czasie dopiero ląduje,
- Druid wciąż ma swój bug na ataku liściowymi sztyletami i czasami podczas animacji wykonuje ten atak za siebie, zamiast do jednostek, ale wciąż w nich trafia,
- AI nie używa na niektórych jednostkach zdolności specjalnych,
- AI się dziwnie zachowuje na mapie. Na 1 misji lochu, gdy ten sobie przechodził obok mojego pustego zamku z dużą armią nawet go nie zaatakował, a gdy przeszedł obok jednego z bohaterów, który armii w ogóle nie miał, nie zaatakował go. Dopiero chciał zaatakować innego bohatera, gdy ten wszedł na teren sylvanu by zabić bohatera blokującego pieczęć. Mowa tutaj też o poziomie bohaterskim, więc komputer powinien tutaj już coś umieć robić i ulg nie dawać.

Więcej błędów póki co sobie nie przypominam, ale jak coś ujrzę to od razu wypiszę.

Btw, zastanawia mnie, dlaczego nekropolia ma 5 misji, gdy wszystkie inne frakcje po 4 :huh:

Jeszcze co do samego pomysłu na kampanię w formę opowieści - Mnie się podoba ten pomysł, bo nie raz historia powinna być przykładem i nauką, aby ponownie tych samych błędów nie popełniać, bądź wykorzystać ich dobre strony z przeszłości. To dobra odmiana do poprzednich części. Szczególnie pasuje to do obecnej sytuacji Ivana i jego niepewności, co powinien zrobić w obecnej sytuacji i po to ma swoich doradców, aby mu doradzili jak najlepiej.


« Ostatnia zmiana: 01 Października 2015, 17:33:58 wysłane przez Karti » IP: Zapisane
amanis

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 57

Zobacz profil
« Odpowiedz #9 : 01 Października 2015, 18:49:59 »
Sprawdź oficjalne forum ubi praktycznie każda 2 misja i większość 4tych jest tak zabugowana że nie da się ich przejść.


IP: Zapisane
HoMM5.info - Tawerna - 100% Heroes of Might and Magic V, IV, III, II i I[/center]
Reuel
NaNaNaNaNaNaNa Reuel!

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 875


Kopnął cię ktoś kiedyś w rzyć, koziołku?

Zobacz profil
« Odpowiedz #10 : 01 Października 2015, 21:00:27 »
Ja może sam nie gram, jednak by podtrzymać rozruch tematu wstawiam oceny z metacritic:
http://www.metacritic.com/game/pc/might-magic-heroes-vii
Jak dobrze to opisuje ocena na steamie, opinie są mieszane. Tam około 45% ocen jest negatywna. Z drugiej strony H5 na metacritic jest mocno zjechane, a mimo to cieszy się wśród fanów dobrą opinią.

Cytuj
Btw, zastanawia mnie, dlaczego nekropolia ma 5 misji, gdy wszystkie inne frakcje po 4 :huh:
4 to trochę mało. Chociaż długie te misje?


IP: Zapisane
Loczek
King Loczdorah

*

Punkty uznania(?): 23
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 843


It's Seriously Christmas

Zobacz profil
« Odpowiedz #11 : 03 Października 2015, 17:17:32 »
Na chwilę obecną moje wrażenia są takie że podziwiać mogę Menu Gry(nie mogę uruchomić żadnej kampanii, skąd Ja to znam?) które jest bardzo przyjemne dla oka, szkoda tylko że postacie nie wyrażają uczuć tj. zrobili kukły dla dubbingujących bo postacie zrobione są nieźle.

Oceny gry na razie takie będą bo gra wyszła i problemów nie mało będzie dopóki nie załatają jak należy. H5 vanilla miała to samo, H6 jak nie Uplay to różne cuda wianki wychodziły. Mam nadzieje że to naprawią szybko.


IP: Zapisane
Andre94nt
Pierwszy Andrzej

*

Punkty uznania(?): 2
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 822


Zobacz profil
« Odpowiedz #12 : 04 Października 2015, 14:36:24 »
Czy mógłby ktoś wstawić screeny wszystkich warfare unitów z  frakcji: twierdza, nekropolia, sylvan i loch? Nigdzie na internecie tego nie znalazłem, a słyszałem, że to są te same modele co jednostki w h6 i że się wgl nie postarali.


IP: Zapisane
Karti

******

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 82

Zobacz profil
« Odpowiedz #13 : 07 Października 2015, 16:04:01 »
4 to trochę mało. Chociaż długie te misje?
Trochę czasu zajmują, nie da się ukryć, ale jeżeli chodzi o trudność, to póki co idzie łatwo. Małe schody były na 3 misji nekropolii, gdzie chodziły przeładowane armie sylvanu, ale dało się im wymknąć lecz cierpliwości do tego trzeba było nie ukrywam trochę mieć.


IP: Zapisane
Reuel
NaNaNaNaNaNaNa Reuel!

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 875


Kopnął cię ktoś kiedyś w rzyć, koziołku?

Zobacz profil
« Odpowiedz #14 : 07 Października 2015, 18:50:35 »
Daje całkiem fajną (według mnie) recenzję, która być może pomoże komuś w decyzji czy brać się za HVII:
https://youtu.be/T4CPsCLlo6Q


IP: Zapisane
Strony: [1] 2 3    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.073 sekund z 22 zapytaniami.
                              Do góry