Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
Pokaż wiadomości
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Pamiętaj, że widzisz tylko te wiadomości w tematach do których masz aktualnie dostęp.
    Wiadomości   Pokaż wątki Pokaż załączniki  

  Wiadomości - Morglin
Strony: [1]
1  Świat HoMM / Heroes II i I / Odp: Heroes I: Masquerade Mod : 29 Października 2018, 17:10:29
W wolnej chwili przejrzę. Jakbyś chciał zmienić ceny budynków w miastach, najprościej będzie wyszukać cenę Czarnej Wieży: 15000, czyli 983A (15k to w systemie szesnastkowym 3A98, ale wszystkie dwubajtowe wartości są odwrócone). Gdzieś w pobliżu powinna być reszta cen. Bez problemu można jeszcze zmienić ilość jednostek, z którymi zaczyna bohater, wyszukując "00 1E 32" - to pierwsza jednostka Rycerza, 00 to typ (00 - chłop, do 1B - dżin), a 1E - minimalna ilość, 32 - maksymalna.

I tylko tyle mi, niestety, wiadomo. Reszta to już skomplikowana inżynieria wsteczna, którą ogarniają chyba tylko Rosjanie. Możliwe, że tak jak oni modyfikują H3 głównie poprzez własną bibliotekę .DLL, tak wersję DOS Heroes 1 dałoby się bardziej zmienić poprzez stworzenie pliku .OVL i wstrzyknięcie go w .exe. Ale tak sobie tylko gdybam, bo programować oczywiście nie umiem.


A odnośnie Rycerza, to u mnie przyjemność gry zależy głównie od poziomu trudności. Na niższych wystarczy rozwinąć bohatera, wybudować siedliska pikinierów/zbrojnych/konnych w pierwszym tygodniu, i już na początku drugiego ruszyć na podbój (zostawiając najwolniejsze jednostki w zamku). Wtedy zwykle jest pozamiatane, jeśli w porę podbijemy inne miasto i wymienimy lub uzupełnimy armię. Gorzej jednak jest na poziomach najwyższych, gdzie bez surowców, na niektórych mapach potrafi być rzeź (tym bardziej że w grze przecież nie ma targowiska). No ale to dotyczy wszystkich zamków.
2  Hyde Park / Muzyka, Filmy / Odp: Anime : 29 Października 2018, 16:21:01
Nowości ze świata anime nie śledzę, ale miałem okazję obejrzeć film: Kimi no Na wa. Oglądało się przyjemnie, choć, jeśli dobrze pamiętam, rozkręcił się gdzieś w połowie. Ale polecam; to raczej coś w stylu filmów Ghibli, czyli powinno spodobać się każdemu.

A poza tym, wklepałbym w Google "top anime 2017" lub "2018'', przejrzał co jest najczęściej polecane, przeczytał opisy i jeśli coś zainteresuje - obejrzał. Na pewno wyjdzie szybciej niż czekanie na odpowiedź na forum.
3  Świat HoMM / Heroes II i I / Odp: Heroes I: Masquerade Mod : 10 Października 2018, 23:25:39
Dzięki. Odzew był na tyle mały, że każdy post mnie cieszy.

Wersji drugiej już nie mam, polecam grać na najnowszej (0.4). W ogóle osobiście bym wolał, żeby linki do poprzednich wersji nie były publikowane, bo mogą wprowadzić kogoś w błąd. Ale jeśli już ktoś je zachował i jest ich ciekaw, to niech już sobie tu będą. Polecam jednak przede wszystkim sprawdzić wersję najnowszą, a tamte potraktować jako ciekawostkę.

A wersja druga, o którą pytałeś, wyglądała tak jak pierwsza - plus były w niej anioły. Więc jeśli chcesz zagrać w takiej konfiguracji, to spokojnie możesz ją sobie zmodować, bo w heksedycji jesteś przecież obeznany.

Możesz też pokazać to, co zrobiłeś z balansem. Co prawda ja sam akurat brak balansu uważam za zaletę jedynki, i tym samym kierowałem się robiąc swojego moda - więc podobnie jak w oryginale, balans w modzie też jest zupełnie rozchwiany. Ale wiem, że są ludzie, którzy wolą bardziej wyrównaną grę, więc kogoś mogą twoje prace zainteresować.
4  Świat HoMM / Heroes II i I / Heroes I: Masquerade Mod : 05 Października 2018, 15:07:52
Cześć!

Chociaż kojarzę was głównie jako społeczność skoncentrowaną na grach z uniwersum Ashanu, to pomyślałem, że skoro macie specjalne podforum o grach H1 i H2, i rzeczywiście kiedyś toczyły się na nim rozmowy, to czemu by nie poinformować na nim o modyfikacji, którą stworzyłem jakiś czas temu. W największym skrócie można o niej powiedzieć, że podmienia zamek czarodziejki na zamek demona oraz wprowadza zmiany wśród pozostałych zamków i jednostek neutralnych (na przykład Rycerz zamiast paladynami dowodzi od teraz aniołami).

Mod działa tylko na wersji ze sklepu GOG! Nie zadziała na dostępnych kiedyś w Polsce, windowsowych wydaniach gry, ani na spiraconych, zripowanych wersjach z sieci.

Jeśli ktoś będzie zainteresowany, pobrać można go ze strony heroes3wog.net:
http://heroes3wog.net/heroes-i-masquerade-mod-download/ (zrzut ekranu z tamtej strony jest już nieaktualny).






Instalacja:
0. Potrzebujesz wersji Heroes I ze sklepu GOG
1. Wypakuj „Heroes I Masquerade Mod v0,4.zip“ do katalogu, w którym zainstalowałeś Heroes I
2. Idź do folderu DATA
3. Uruchom setup.bat

Miłej gry.
5  Tawerna / Sprawy Tawerny / Odp: Bugi i błędy forum : 31 Stycznia 2015, 19:35:12
Daty na forum są pisane w błędny sposób. Zamiast "24 Luty 2013", powinno być: "24 lutego 2013", a zamiast "25 Wrzesień 2013", powinno być "25 września 2013".
6  Tawerna / Sprawy Tawerny / Odp: Wnioski o zmianę nicka : 31 Stycznia 2015, 19:31:21
Jeszcze raz proszę o zmianę nicka na "Morglin", chyba już minęło regulaminowe pół roku. Powód? Używam tego nicka na innych forach o M&M, a że część Tawernowiczów zagląda również na inne strony, to łatwiej byłoby się połapać z kim się rozmawia (pamiętam jak bardzo byłem zaskoczony gdy się dowiedziałem, że niegdysiejszy syrious z Groty to Belegor z Tawerny). Ponieważ póki co raczej się tu nie udzielałem i pod obecnym nickiem jeszcze nikt mnie nie kojarzy, więc taka zmiana na pewno nie spowodowałaby żadnego chaousu.
Strony: [1]




© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.04 sekund z 20 zapytaniami.
                              Do góry