Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: 1 ... 3 4 5 [6] 7    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Chronicles of Might and Magic - mod do Mount & Blade Warband (DOWNLOAD) (Czytany 55372 razy)
Marbas Lucyferowicz

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 277


SATAN CLAUS

Zobacz profil
« Odpowiedz #75 : 16 Lipca 2015, 22:41:37 »
 Hello!
Z dniem dzisiejszym, wyszedł nowy patch - https://www.dropbox.com/s/3mj685o0y01qgh2/CoMM_0.41.rar?dl=0
Alternatywny link - http://www.moddb.com/mods/chronicles-of-might-and-magic/downloads/comm-041-patch

 Patch wymaga wersji 0.4. Wystarczy tylko wypakować zawartość folderu CoMM_0.41, do folderu moda CoMM_0.4. Nie wymaga zmiany nazwy folderu moda. Patch między innymi poprawia balans, dodaje trochę nowego ekwipunku oraz stworzeń, poprawia ogólną wydajność, a także usuwa liczne drobne błędy.


IP: Zapisane

Ptakuba
Sołtys Anduiny

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 533


Multikonto Martina

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #76 : 07 Września 2015, 22:13:58 »
Kurde, akurat mi net strasznie muli i zrywa. Jutro to wszystko pościągam, bo mam nową machinę i w kółko pocinam w MnB, nie ma to jak bitwy na maksymalną ilość wojsk : d


IP: Zapisane
Wioska Anduina - moja piaskownica. Zapraszam wszystkich.

"My tutaj jedziemy na zgryzocie, problemach z dzieciństwa i pasywnej agresji."
Hellscream, 10 czerwca 2015
Ptakuba
Sołtys Anduiny

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 533


Multikonto Martina

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #77 : 08 Września 2015, 21:26:06 »
Cały dzień mi zleciał na łupaniu w to. Masakra.


IP: Zapisane
Wioska Anduina - moja piaskownica. Zapraszam wszystkich.

"My tutaj jedziemy na zgryzocie, problemach z dzieciństwa i pasywnej agresji."
Hellscream, 10 czerwca 2015
Ptakuba
Sołtys Anduiny

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 533


Multikonto Martina

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #78 : 13 Września 2015, 15:25:13 »
Zbiór moich wrażeń, pytań, propozycji, uwag. Część tych sugestii dotyczy rozszerzenia arsenału niektórych postaci o "niekanoniczne" elementy, żeby ubarwić grę kosztem oderwania się od jednolitego kształtu z Hirkowego pierwowzoru (bo według mnie fajnie byłoby traktować te przedstawienia jednostek w Hirkach jako jedynie symboliczny ogólny kształt, co w niektórych przypadkach jest tak zrobione, bo np. truposzom zróżnicowaliście uzbrojenie i świetnie to gra)

OGÓLNE:
- wiem, że w ostatnim patchu spowolniliście strzelanie kosturem, bo było za mocne, ale teraz jest chyba odrobinę za słabe przez ten nerf
- czemu wszelka broń dystansowa jest tak koszmarnie niecelna w porównaniu do Native? I czemu ta niecelność nie dotyka jednostek, a jedynie gracza?
- co prawda zdaję sobie sprawę z wady tego rozwiązania (SI by szalała), ale co byście powiedzieli na znaczne zeskalowanie do małych rozmiarów "niewidzialnych jeźdźców" jednorożców itp. i danie im jeszcze mocniejszych pancerzy? Głupio trochę to wygląda, gdy lepiej jest walić w powietrze (gdzie siedzi jeździec), niż w jednostkę
- ogólna propozycja w kwestii rozszerzania arsenału: niejednolite tekstury ubioru, w tym też na przykład różne warianty kolorystyczne kory Drzewców, różnobarwne Jednorożce (nie mam na myśli odwalania tu MLP, ale jakieś leciutko błękitne czy żółtawe opcje byłyby fajne) - niby trochę roboty w implementacji tony nowych przedmiotów do listy, ale estetyka wzrosłaby niebotycznie

OGÓLNE W SINGLE:
- w walce przy przekradaniu się do miasta (strój pielgrzyma i te sprawy) jest ostry bug (wynikający zapewne z niemożliwości namierzenia pożądanych przez system rodzajów jednostek), gdzie chodzisz normalnym sobą, widzisz swój prawidłowy, pielgrzymi model jako NPC, a wokół jako inni nieruchomi NPC są kopie ciebie
- system czarów jeszcze nie jest wdrożony? Czy skąd należy się ich uczyć? I czy broń która jest dualnego przeznaczenia w multi już pozostanie uszczuplona w singlu jak obecnie?
- jest jeszcze masa rzeczy, które są "błędne" (z czego większości zapomniałem, ale np. lordowie z damskimi modelami, ciągle wyskakujący błąd o braku Black Bootsów itp.), ale domyślam się, że to po prostu tymczasowy stan - na ogół nie psują zabawy
- będzie kiedyś jakiś szerszy system wyboru rasy, czy tylko tak jak teraz?
- dotyczy poprzedniego: co z tymi wszystkimi "potworzymi" orężami i pancerzami dostępnymi w sklepach?
- nie uczestniczyłem chyba jeszcze w żadnym oblężeniu, albo nie spotkałem się jeszcze z takim problemem, ale jaki jest plan, co będzie się działo z "niewidzialnymi jeźdźcami" jednostek takich jak jednorożce i cerbery w czasie oblężeń?
- Miecz Mrozu jest chyba najpotężniejszym mieczem, a jest tani i łatwo dostępny jakby był jakąś tandetą. Ale podoba mi się to, daje mi przewagę nieustannie xD
- co tam pokopaliście w systemie rozkazów, że połowa tekstów jest zbugowana?
- w turniejach Filcefix daje chyba 30 albo 300 tysi expa, a wcale nie jest wybitnie zabójczym przeciwnikiem w turniejowych warunkach, więc jak na 3 poziomie go zabiłem, to wskoczyłem chyba na 15. Fajny kickstart dla postaci, ale przypuszczam, że niezamierzony (podobnie jak Miecz Mrozu). Ogólnie możesz przekazać Filcowi, że bardzo go przepraszam za skopanie go tyle razy i bardzo dziękuję za całe te expy.

W MULTI:
- nie wertowałem wszystkich map pod tym kątem, ale ogarniecie jakieś fajności do trybu CTF? Bo patrzyłem, że raczej nie gra ten tryb
- nie pojmuję mechaniki zaklęć ożywienia i wskrzeszenia, tym bardziej różnic między nimi. BTW. czy Deyja ma jakieś zwiększone profity w korzystaniu z tych konkretnych?

ERATHIA:
(tę nację poznałem najlepiej, bo postanowiłem używać tylko jej jednostek w singlu i już mocno ograłem)
- skąd brać anioły i archanioły (na stałe, poza zwojami przywołania)? Czy jeszcze nie ma ich "siedliska" zaimplementowanego?
- fajnie byłoby, żeby Łucznicy mieli chociaż częściową szansę (i możliwość w MP) walczyć łukiem
- podobnie można też poszerzyć Chłopom uzbrojenie o te biedne rodzaje broni, z którymi startuje większość Rekrutów/Współplemieńców w Native
- Kapłani są kozaccy, kocham ich - wręcz nie wiem, czy nie są trochę za mocni (a z drugiej strony jarałbym się, gdyby ich broni dodać efekt dżinnów)
- w drzewie rozwoju brakuje mi jakiejś finalnej, porządnej jednostki piechoty. Niby Mnisi dobrze robią za piechurów, niby można nie awansować Krzyżowców na Kawalerię, ale jest tu na moje drobny niedosyt - przydałoby się coś przeznaczonego w 100% do robienia za mur chroniący strzelców, pasuje to ogólnemu klimatowi Zamku

AVLEE:
- Jednorożce są chyba odrobinę OP, według mnie dobre byłoby nałożenie na ich broń cechy "nie nadaje się do blokowania", żeby przynajmniej dało się je sensownie tłuc a nie zastanawiać, co niewidzialny jeździec w danym momencie robi swoją niewidzialną bronią
- z kolei w multi, gdy samemu się jest jednorożcem, trochę nie ogarniam, jak efektywnie używać tej broni, być może przydałoby się jakieś drobne wyjaśnienie
- i trzecia sprawa przy Jednorożcach: czy ich broń ma tę właściwość, co u Dżinnów - eksplozji łamiącej blok podczas ataku?
- uwielbiam Drzewce i Krasnoludy, fajnie zbalansowane poprzez nawał różnych wad i zalet
- nie znam drzewka rozwoju, ale na moje przydałoby się więcej elfów do armii, mam na myśli dodanie czegoś niekanonicznego, np. jednostki druida albo piechura - wiem, że pierwowzorem jest Trójeczka, gdzie nie było zbytnio jednolitości rasowej w zamkach, ale fajnie byłoby jej odrobinę dodać w tej wersji. BTW. czy elf awansuje na Strzelca w jakimś późniejszym etapie, czy mi się wydaje? To akurat fajny motyw.
- urozmaiciłbym rynsztunek Pegazów o jakieś lekkie lance, może broń miotaną, a nawet łuki - dla ubarwienia. BTW. dałoby się jakoś zaskryptować, żeby Pegaz nie otrzymywał obrażeń od upadku z wysokości? Lub miał jakieś rozszerzone możliwości podchodzenia pod górę? Pewnie obie rzeczy niemożliwe, albo nieopłacalnie trudne, ale wolę podsunąć.
- dajcie tym biednym Krasnalom topory poza młotami. I halabardy. I broń miotaną. I kusze. Wszystko im dajcie. Niech będą jeszcze fajniejsze i ciekawsze
- mniejszy i słabszy wariant miotanych głazów dla Drzewców?
- czy to już tak w grze pozostanie, że wszystko jest wyższą wersją Krasnoluda? Wygląda to absurdalnie i smutno bo dyskryminuje biedne Krasnale
- Smoki będą? Wiem z Artefaktów, że macie model i występuje w grze, więc pytanie tylko, czy planujecie coś w tej sprawie?

EOFOL:
- odnośnie Ogarów to co przy Jednorożcach - zabranie bloków. I wyjaśnienie używania broni. W sumie Cerberom można trochę dopakować atak, jeśli stracą blokowanie - dodać obrażeń albo szybkości, bo po nerfie będą już trochę słabawe. I nie wiem czy ich ogień ma jakieś właściwości przeciw-blokowe (jak Dżinnowy), ale jeśli nie, to wyższym wersjom Ogara można dać
- czy Czarty w SP ożywiają demony? I jaka jest mechanika tej zdolności w MP? Bo próbowałem, ale nie jestem pewien, czy dobrze pojąłem - ożywia tylko jednego demona na bitwę? Dałbym wincyj.

DEYJA:
- czemu nie dać graczowi w Multi opcji grania takimi jednostkami, jakie dostaje komputer (nie tylko w SP, ale też w MP rzeczywiście) - szkielety z kuszami, z kosami itp? Ogółem Nekropolia prezentuje się w bitwach jako najfajniej zróżnicowana, z mnóstwem różnistych broni i pancerzy, ale brakuje możliwości użycia tego wszystkiego osobiście.
- jaka jest mechanika trującej chmury Lisza?
- Wampy są kozackie, chyba odrobinę OP po prostu - może niech przemiana w nietoperka zżera manę? W SP tak to nie przeszkadza, bo komp nie umie nimi wymiatać, ale w MP takie ograniczenie by się przydało
- Deyja w SP jest chyba trochę zbyt słaba, przynajmniej w obecnym stanie (idealnie wpasowuje się w rolę Rhodoków xD). Może dałoby się np. zaskryptować tak, żeby jednostki umarlaków nie umierały, a zawsze były ogłuszane, więc przy wygranej bitwie Nekropolia nic by nie traciła? W ten sposób odpowiednio prowadzeni mogliby nieźle klepać maski. W tej chwili są śmiesznie słabi, na "bandyckie" pochody to latałem z cztery razy mniejszym oddziałem, 3/4 wroga wybijałem osobiście, a potem wychodziłem z tego jak gdyby nigdy nic.

KREWLOD:
- jest zaskakująco mocno dopakowany, co szczególnie doskwiera w SP. Ich kawaleria jest ultra szybka i zwrotna, strzelcy zabójczy (szczególnie poraża mnie ogromna celność orków w połączeniu z mocnymi obrażeniami i sporą liczebnością), piechota wymiata. Nawet durne gobliny mają bardzo silną broń. Według mnie przydałoby się trochę znerfić cała nację. Po grze w MP wydawało mi się, że Cyklopy są przepakowane, ale w SP zauważyłem, że Cyklopy stanowią najmniejszy problem
- urozmaiciłbym całej piechocie i kawalerii uzbrojenie - toporki, dzidy i miecze goblinom, dzikom i ogrom. Toporki, dzidy i obuchy wilczym jeźdźcom. Może też jakieś oszczepy albo toporki do rzucania. Barbarzyńska nacja i jednolite uzbrojenie nie pasują do siebie na dłuższą metę. Za to ogr i kolosalny topór pasują do siebie bardzo dobrze.
- planujecie w jakiś sposób Behemoty? Jarałbym się jak norweskie kościoły

TATALIA:
- chyba najnudniejsza nacja w grze, przy tym raczej słaba i trudna w użyciu. Przynajmniej moim zdaniem. Możliwe, że to tylko powierzchowne wrażenie, bo wiele z nimi styczności nie miałem tak naprawdę
- Gorgon dotyczą podobne kwestie, co Jednorożców i Ogarów. Przy tym bardzo mi się podoba ich rola jako niesamowicie ciężkich do zaciukania czołgów.
- nie ogarniam broni ważek. W ogóle nie ogarniam ważek.
- Bazyliszki w jakiejś formie może się pojawią?
- szanuję urozmaicenie i wyniesienie w górę reptilionów, fajnie byłoby to samo zrobić z gnollami - głównie przez rozbudowanie arsenału, ale też według mnie stworzenie szamańskich jednostek byłoby ciekawe
- ogólnie wielkim plusem w modzie jest fakt, że w ogóle Cytadela się pojawiła i ma równie znaczącą rolę, co cała reszta, bo w samych Hirkach jest potraktowana lekko po macoszemu, choć ma wielu fanów, którzy w kółko psioczą, że zniknęła w następnych częściach

NAJEMNICY I PRZESTĘPCY:
- Tytanów tak okropnie ciężko trafić w hitbox, że to chyba ich większa siła niż żywotność i moc razem wzięte. Tak samo zresztą było z nietrafialnym smokiem (Mutare) na Artefaktowni. Ale ogółem są boscy, genialna sprawa, że można się z nimi prać, potężne wrażenie
- Troglodyci? Harpie (można zrobić tak jak ważki, choć może skrzydła będą głupio wyglądać - ale skoro pegaz i anioł biegają ze złożonymi, to czemu nie)? Mantikory (wiem, że zabójczo dziwaczny i trudny model, ale może w dalekiej przyszłości...)? Smoki?
- Gremliny (broń można zastąpić czymś rozsądniejszym)? Gargulce (jak u harpii sprawa)? Zwykłe golemy? Nagi (skoro są meduzy)?
- Dżinny są strasznie mocne przez swoją niezwykłą broń (u ifrytów jakoś mniej to odczuwałem). Ale może tak powinno zostać, bo nie mają innych zalet, więc ma to sens w grze.
- zdecydowanie wywalić Dziki z tego repertuaru, skoro są u Twierdzy, tak jak Chłopi są w Zamku. Swoją drogą, podobna sprawa w Multi, co u Nekro - komp gra dzikami, gracz nie może
- Niziołki? Łotry? Nomadzi? Czarodzieje? Mumie (może bardziej do Nekro)? Trolle?

SŁOWO NA ZAKOŃCZENIE:
Kocham was za tego moda, jest przegenialny, świetna robota, tak trzymajcie


« Ostatnia zmiana: 13 Września 2015, 16:05:44 wysłane przez Ptakuba » IP: Zapisane
Wioska Anduina - moja piaskownica. Zapraszam wszystkich.

"My tutaj jedziemy na zgryzocie, problemach z dzieciństwa i pasywnej agresji."
Hellscream, 10 czerwca 2015
Marbas Lucyferowicz

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 277


SATAN CLAUS

Zobacz profil
« Odpowiedz #79 : 14 Września 2015, 22:47:10 »
 Z samego początku chciałbym podziękować za wyczerpującą opinię, wrażenia, opinię. Zanim przejdę do konkretnych odpowiedzi na podpunkty, ogólnie powiem o singlu. Tryb był robiony, tak aby jakoś był, z samej ciekawości i by samemu sobie pograć ;) Na razie cała uwaga skupiła się na multi.

 Wyjaśnie jeszcze działanie aoe:
Aoe może występować jako dystansówka bądź przy walce w zwarciu. W obu przypadkach, bron zadaje podstawowe obrażenia np 30, plus aoe np 20 (informacja niestety o obrażeniach aoe nie jest wyświetlana)
 Jeszcze kwesta zasięgu. On jest różny, zależy od przypisanej broni. Np broń ważki powiedzmy ma zasięg 60, a aoe ma zasięg 20. Czyli by zadać dodatkowe obrażenia od aoe, trzeba podejść jeszcze bliżej przeciwnika. Smok natomiast ma zasięg broni np 300, aoe aż 600.
 I oczywiście są różne typy aoe. Albo w danym okręgu zadaje tyle samo obrażeń, albo np w centrum zadaje 60, stopniowo zmniejszając sie do np 20.
 I niestety aoe ma jedną wadę, która komplikuje działanie broni tak jak byśmy chcieli. Nie omija wartości pancerza :( Czyli chłopa zdejmiemy na 2 hity, a w czempiona można walić, walić i walić.

 No, a teraz szczegółowiej:

OGÓLNE:
- kostury i przy okazji łuki, były znerfione specjalnie pod multi dla graczy, biorąc pod uwagę brak tarcz. O botach nie myślałem. Być może powstaną dwa egzemplarze tych broni, jedna dla graczy na multi, a druga dla botów/graczy na singla.
- co do zeskalowania i powiększenia hp pancerza. Dla gracza okej, dla bota już gorzej, bo bot będzie nawalał w jeźdźca a nie konia. Acz trochę można powiększyć hp zbroi.
- dodanie więcej kolorów czy samego wyglądu ubioru jak przy goblinach czy szkieletach jestem za, tylko to trzeba mieć czas i chęć. Na razie są robione podstawy, podstawowa jednostka i jej ulepszenie.

OGÓLNE W SINGLE:
- z tym pielgrzymem nie widziałem
- czary zna się od samego początku, są takie jak na multi, tylko nie wszystkie działają na singlu. Jeśli masz na multi kostur do strzelania, a na ,,x,, do walki wręcz, no to tak działa jak powinno, jeśli to masz na myśli z dualnym. W sumie nie do końca rozumiem w czym rzecz ;)
- co do lordów, po prostu niedorobiony singiel
- rasy do wyboru na pewno będą, i na pewno jedna zostanie usunięta, prawdopodobnie szkielet, a zostanie undead, bo to bez sensu w sumie.
- potworze pancerze, to po prostu niedopracowanie, zostaną wyciepane. W wolnym czasie, zamiast całego modelu gnolla z pancerzem, porobiłbym pancerz gnolla, ale z człowieczym modelem, który można kupić czy wydropić walcząc z nimi.
- co do oblężeń. Cholera wie, bo pierwotnie system miał być zmieniony, i jeźdźcy mieli występować na wierzchowcach.
- miecz mrozu jak i inne artefakty są na razie w sklepach, by gracze mogli doświadczyć artefaktów na singlu. W przyszłości będą wyciepane i będzie je można zdobyć w misjach czy ,,kryjówkach bandytów,,
- rozkazy już od samego początku tworzenie moda nie miały tekstów i nie wiem czemu zawsze się o tym zapominało
- Filcefix to ja ;) No to dzięki temu opisowi już wiem czemu przy tworzeniu postaci od razu miałem 15 lvl. Po prostu tez nazwałem ją Filcefix :D Exp pewno dlatego wysoki, bo ma wysokie staty, jak i połowa bohaterów występujących w inwazji. Jakoś to będzie trzeba naprawić.

W MULTI:
- Mówisz o zdobądź flagę? W ogóle tych nativowskich trybów po za bitwą, oblężeniem i dedmeczem nie zwracaliśmy uwagi, bo po prostu nikt na nich nie gra.
- Ożywianie kosztuje 40 many i ożywia tłum szkieletów i zombie, które jakoś specjalnie nie powalają na kolana. Wskrzeszenie kosztuje 60 many i wskrzesza takie jednostki, jakie zginęły, pierwszeństwo mają trupy z drużyny z jakiej jest wskrzeszający. Ponad to wskrzesza umarłych graczy.

ERATHIA:
- 7 lvl stwory można mieć tylko po uwolnieniu od wrogiego bohatera, bądź przyłączenie do siebie z niewoli. Nie ma siedlisk (brak pracy nad singlem)
- z łukami to by wyszło jak na okładce z herosów, ale nie wiem czy by przypadkiem nie zrobiło kolesi z kuszą i łukiem jednocześnie.
- chłopi na pewno będą kiedyś urozmaiceni, byli zrobieni na szybko.
- od kapłanów lepsi są lisze, bo mają aoe i lepszy pancerz ;) jedyne co można im ofiarować to możliwość jednorazowego leczenia, względem wskrzeszających liszy.
- po prostu zmienię drzewko, krzyżowcy będą ostatnim rozwojem, trochę można jeszcze ich podrasować, a kawalerzysta będzie awansował np od zbrojnego.

AVLEE:
- Jednorozce, jak i gorgony i cerbery na singlu nie są op tak ja powinny, ponieważ nie działa właśnie ta broń aoe na singlu.
Jednorożce, cerbery i gorgony mają nie widzialną lancę, która podstawowym atakiem zadaje 1 hp, czyli nic. Ich prawdziwym atakiem jest mniejsze lub większe aoe, które ignoruje blok. Przy jednorożcach należy atakować na odległość rogu, zaś gorgony zadają mniejsze obrażenia, lecz mają większe aoe imitujące oddech niczym smoczy ogień. Zabranie bloku to dobry pomysł.
- U elfów na pewno coś zostanie dodane zamiast centaurów, albo jakiś ciurowaty elf z włócznią robiący za niższy rozwój frakcji, albo cos na wzór kapłana, czyli tak jak piszesz druid. Myślałem jeszcze na wilkiem, czyli kolejna kawaleria, tak jak centaur. Bastion, pomimo że utożsamiany z elfami, miał w końcu tylko jednego dystansowca, a tak aż 4 kawaleryjsie/latające jednostki i 2 ślamazarne :D
- po przemianie w nietoperza, wampiry nie otrzymują obrażeń przy upadkach, więc może pod pegaza dało by się to podpiąć. spytam Mata.
- nad fajnymi toporami pomyślę. co do innego arsenału... sam chciałbym zrobić z nich trochę takich konstruktorów, ze właśnie kusze itp acz w bastionie byli bardziej tacy bajkowi, nordyccy :( Coś się pomyśli.
- z miotanymi dużymi obiektami dla drzewców bym się wstrzymał. Zostawmy to lepiej cyklopom i entą z lotra ;) Choć jako easter egg, miał być cyklop miotający drzewcem, hihi.
- na razie mogę co najwyżej awansować krasnoluda na elfa lub ulepszonego krasnoluda. po prostu niedopracowany singiel bez siedlisk.
- smoki na pewno będą, musi mi się zachcieć je po prostu robić. Acz i tak na razie by występowały tylko jako strażnicy, na inwazji czy na eventy. (mechanika)

EOFOL:
- ogary są już niebezpieczne. to niskolevelowa jednostka więc w kupie robią duże straty. Na singlu tego nie widać, bo po prostu nie działa na razie aoe.
- czarty mają mechanikę lisza. Za 40 many ożywiają 2 demony z ciał poległych. Pod warunkiem że leżą te 2 ciała. Na singlu jeszcze nie działa.

DEYJA:
- Jeśli chodzi o multi, jak i całego moda, na pierwszym miejscu stawiam na odwzorowanie tego co było w herosach. Potem się mogę zastanawiać na urozmaicaniem ;) Na pewno kuszy nie będę dawał graczowi bo jest mocna. Generalnie mnie osobiście dziwnie trochę wygląda szkielet napinający kuszę, z łukiem wygląda sensowniej. Zresztą dystansówka ma być tylko lekkim dodatkiem. Ale do walki w zwarciu coś urozmaicę, na pewno jakieś buzdygany.
- trująca chmura lisza to aoe. Ignoruje bloki.
- Przy wampirach bym polemizował. Nietoperek obrażeń nie zadaje i jest na hita, więc przy np ważkach wypadają gorzej. A same wampiry tez są trochę takie papierowe i dużego zasięgu ataku też nie mają. W sumie to jedna z tych jednostek, która trzeba się bardziej nauczyć grac, lub nauczyć się ją zabić. Bo np lecący wampir i ogr z maczuga, to bejsbol ;)
- Deyja generalnie miała być trochę słabsza, ale za to najliczniejsza od innych frakcji, ale nie bawiłem się specjalnie jeszcze w liczby. Poczekaj jeszcze aż lisze dostaną działające aoe na singla i zaczną wskrzeszać poległych jak na multi ;)

KREWLOD:
- Sam się zdziwiłem, zwłaszcza przy oblężeniach, że to nie lada wyzwanie zdobyć twierdzę. Prawdopodobnie dużo jednostek dostanie podwójne itemy, czyli dla gracza np maczugi goblinów będą takie jak są, a dla jednostek o połowę słabsze. Orkowie też faktycznie za mocni. Jeśli chodzi o wilki, one są tak naprawdę wolniejsze od koni, tylko ich mały wzrost powoduje takie złudzenie. Tak samo goblin wydaje się szybszy od człowieka, bo jest mniejszy. Może trochę się jeszcze je spowolni, ale na pewno wilki mają być dużo zwrotniejsze od koni. Mają mieć tą dzikość.
- gobliny pewno dostaną większy arsenał. Wilki co najwyżej więcej jakiś tasaków. Właśnie to ma ich rózni8c od dzików, dziki mają obuchy, a wilki tasaki.
- behemoty owszem, tylko trza mieć chęci robić ;)

TATALIA:
- niestety to prawda. Ich atutem są jedynie gorgony i wazki. I co najwyżej gnolle, bo mają tarcze. Nudna tez niestety się wydaje, bo jeszcze nie wykombinowałem prawidłowej animacji dla np bazylów.
Być może póki co zostanie zapełniona luka wymyślona jednostką magiczna jak szaman, w roli jaczura lub gnolla.
- ważki mają spamerska broń bez bloku, posiadająca aoe na bliski dystans. Są jak na razie zbyt op.
- hehe, sam lubię grać cytadelą i oczywiście Tazarem. Szybki ruch ważek dający szansę pierwszej tury i jechana ;)

NAJEMNICY I PRZESTĘPCY:
- niestety, przy jednostkach wyższych od cyklopów już nic nie poradzimy. Najlepiej celować w okolice pasa/kolan z dystansówek. Dobrze że chociaż w walce wręcz można walić po nogach i nie da się ich konno potrącić.
- Troglodytę właśnie zacząłem robić, więc Dungeon is coming ;) Jednostki typu jak harpie, gargulce, działały by na zasadzie wampira. Podczas lotu nie atakuje, więc macha skrzydłami, a przy walce ,,ląduje,, na ziemi i macha rekami.
- Gremliny i golemy są na szybko zrobione, więc Bracada is coming ;) Generalnie patrzenie na 50 gremlinów miotające kule to jest taka pompa z tego że omygy. Z nagami trzeba popracować nad sensowną animacją 6 ramion.
- Dżinny są strasznie mocne przez swoją niezwykłą broń (u ifrytów jakoś mniej to odczuwałem). Ale może tak powinno zostać, bo nie mają innych zalet, więc ma to sens w grze.
- Dziki i chłopi tak naprawdę są neutralne. Chłopi np zostali upchnięci, bo pikinierzy byli mocni jako bazowa jednostka, a dziki to upychacz dla gracza na multi.
- co do pozostałych neutralnych, jak i ogólnych. One prędzej czy później będą, tylko po prostu jakiś murzyn musi porobić modele, czyli na chwile obecna ja. A Mat już zadba o to, by te specjalne umiejętności działały jak należy.

SŁOWO NA ZAKOŃCZENIE:
 Dzięki wielkie, mogę tylko rzec, że na przysłowiową gwiazdkę, może uda się wydać nową wersję, bardziej grywalną z wieloma nowościami.
 I przy okazji 2 screeny słabej jakości ze słabej jakości jednostkami ;)
http://images.akamai.steamusercontent.com/ugc/617346715991969165/786A7857BD69D3EED2466D6479E3016954684C20/
http://i.imgur.com/j1Kc8UY.jpg



IP: Zapisane

Marbas Lucyferowicz

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 277


SATAN CLAUS

Zobacz profil
« Odpowiedz #80 : 26 Października 2015, 19:46:46 »
 Hiho!
W piątek odbyła się wspólna gra, wśród różnych trybów, został nakręcony jeden z nich. Bitwa turowa z perspektywy jednego z graczy:

<a href="http://www.youtube.com/watch?v=o0weGXgpyN8" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=o0weGXgpyN8</a>


 Ponad to kilka nowości w nadchodzącej nowej wersji:



- mały test scen i uzbrojenia arenowego:

https://www.youtube.com/watch?v=JBPwJaeqjmQ

- oraz kilka ogólnie screenów:

http://images.akamai.steamusercontent.com/ugc/576816221160712188/550790B48A1B278D30CF11321E5F5ABC6B5C7480/

http://images.akamai.steamusercontent.com/ugc/574565056122561486/20E19F91C31BE3D0848C2B4319E1F84B56417E5A/

http://images.akamai.steamusercontent.com/ugc/617346715991969165/786A7857BD69D3EED2466D6479E3016954684C20/

http://i.imgur.com/j1Kc8UY.jpg

http://images.akamai.steamusercontent.com/ugc/576818217907275072/D84AC82520F0412D2F99E415A60E967CC56B2652/

 Acz prędzej jak na gwiazdkę to nowa wersja nie wyjdzie na pewno ;)


IP: Zapisane

Ptakuba
Sołtys Anduiny

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 533


Multikonto Martina

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #81 : 28 Października 2015, 16:27:04 »
Kocham wasz team <3


IP: Zapisane
Wioska Anduina - moja piaskownica. Zapraszam wszystkich.

"My tutaj jedziemy na zgryzocie, problemach z dzieciństwa i pasywnej agresji."
Hellscream, 10 czerwca 2015
Marbas Lucyferowicz

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 277


SATAN CLAUS

Zobacz profil
« Odpowiedz #82 : 15 Stycznia 2016, 17:53:15 »
Witajcie!

 Prace nad modem, szczególnie w ostatnim czasie intensywnie trwają. Zwłaszcza, iż zatrudniliśmy także tuzin gremlinów z Bracady, które to ostro orają do bólu, pod czujnym okiem zramolałych magów ;)
 Tak więc w niedalekiej przyszłości możecie spodziewać się nowej wersji, w której to będzie się działo.

 Między innymi, zmienione zostało rozpoczęcie gry.
Teraz mamy do wyboru jeszcze więcej ras, takie jak: człowiek, kobieta, jaszczuroczłek, gnoll, szkielet, nieumarły, krasnolud, goblin, być może jeszcze ogr, lecz jego rozmiary mogą utrudnić grę.
Ponad to, każdej rasie można dostosować twarz, u niektórych nowym systemem, jak np wielkość uszu, szczęki, jak na poniższym screenie:
http://media.moddb.com/images/mods/1/28/27453/mordy.jpg
Niezależnie od wyboru rasy, będziemy mogli rozpocząć grę jako Rycerz (moc), Mag (magia) lub Bohater mocy i magi (zrównoważony).
Każda z tych kombinacji rasy i klasy, ma inny ekwipunek przy rozpoczęciu gry.

 Po stworzeniu naszego herosa, weźmiemy udział w całkowicie nowym początku. Tak! Koniec z tym oklepanym kupcem i czterdziestoma lootersami.
Zostaniemy przywitani w mieście Volee, stolicy Voriii, czyli siedzibie śnieżnych elfów. W tejże okolicy, czekać będzie na nas kilka zadań, które także pełnią rolę pokazania nam specyficznej mechaniki moda, oraz wprowadzają nas do świata gry.
Poniżej zmieniające się Volee w trakcie wykonywania misji:
http://media.moddb.com/images/mods/1/28/27453/mb47.1.jpg
http://media.moddb.com/images/mods/1/28/27453/mb48.jpg

 Skoro o świecie mowa.
Świat również się zmieni. Możemy już powoli żegnać Calradię, na rzecz Antagarichu.
Tak więc prócz mapy świata bo o niej mowa, będzie również więcej nowych scen, np taka jak ta wioska, zamieszkana przez elfy i krasnoludy, aktualnie najeżdżana przez zmiksowane frakcyjnie wojska gracza:
http://media.moddb.com/images/mods/1/28/27453/mb14.jpg]
http://media.moddb.com/images/mods/1/28/27453/mb22.jpg

 Jak zapewne część zauważyła, pojawiło się również kilka nowych jednostek, takie jak harpie czy żelazne golemy. A to za sprawą dodania dwóch nowych frakcji, Bracady i Nighonu, czyli frakcje mające niejedno ze sobą na pieńku ;)
 Oczywiście stare frakcje tez bywają dopieszczane, jak np Deyja:
http://media.moddb.com/images/mods/1/28/27453/mb26.jpg
http://media.moddb.com/images/mods/1/28/27453/bonedraguun2.JPG
 A niektórych czasem lepiej by było nie dopieszczać, bo na ich widok nasuwa się jedna myśl taka: ,,mam przeje***e,,
http://media.moddb.com/images/mods/1/28/27453/mb8.jpg

 Uraczyć nas może również, zmienione nieco wizualnie turnieje, chłopi z daniną, mieszkańcy w miastach i wsiach, księga zaklęć poprawnie działająca na singlu, nowe czary, działające aoe i magia na singlu u botów, czyli lisze są liszami, a jednorożce jednorożcami, przywrócenie jednostkom dystansowym prawidłowego zasięgu broni dystansowej, oraz nieustanna walka z balansem ;)

 To tak z grubsza by było, czego można się spodziewać w nadchodzącej wersji.

Pozdrawiam.


IP: Zapisane

Marbas Lucyferowicz

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 277


SATAN CLAUS

Zobacz profil
« Odpowiedz #83 : 28 Marca 2016, 00:57:16 »
 Wesołego Aleleluja! ;)

 Jakby ktoś się zastanawiał, tak ciągle żyjemy, i prace trwają.
Kolejna nowością, jaka pojawi się w grze, są losowo spawnowane lokacje. Podczas trwania rozgrywki na mapie kampanii będą pojawiały się budynki znane z Heroes 3. Są one bronione przez neutralne armie, ale warto stoczyć z nimi bój, ponieważ pokonanie ich może bardzo się opłacić. Po pokonaniu straży można zdobyć pieniądze, doświadczenie, potężne artefakty lub możliwość rekrutacji najsilniejszych jednostek.

 Oto przykładowy film z plądrowania krypty.
Podczas tego nagrania dzielny tatalijski bohater zapuszcza się w podziemia krypty w poszukiwaniu potężnego artefaktu.

<a href="http://www.youtube.com/watch?v=xzwEZkGRDSk" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=xzwEZkGRDSk</a>


IP: Zapisane

Marbas Lucyferowicz

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 277


SATAN CLAUS

Zobacz profil
« Odpowiedz #84 : 24 Czerwca 2016, 02:18:24 »
 Wszyscy którzy czekali na datę wydania nowej wersji moda mogą zacząć świętować, ponieważ została właśnie ogłoszona. Po długich testach i jeszcze dłuższym czasie modelowania, mapowania, płakania, krwawienia i skryptowania mod jest prawie gotowy na premierę. Nie owijając dłużej w bawełnę będzie miała ona miejsce 1 Lipca. Z tej okazji przyszykowaliśmy zwiastun, koncentrujący się na nowych aktywnościach dostępnych w trakcie rozgrywki dla pojedynczego gracza oraz armiach jakie będzie można spotkać(i zniszczyć). Miłego oglądania.

<a href="http://www.youtube.com/watch?v=juVIwbHOiLM" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=juVIwbHOiLM</a>

PS. Jak pewnie zauważyliście w zwiastunie wykorzystano muzykę z Heroes 3. Tak się dobrze składa że dostaliśmy pozwolenie od autora i będziecie mogli ją usłyszeć podczas gry.


IP: Zapisane

Ptakuba
Sołtys Anduiny

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 533


Multikonto Martina

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #85 : 24 Czerwca 2016, 17:24:48 »
Kocham was i chcę rodzić wam dzieci.


IP: Zapisane
Wioska Anduina - moja piaskownica. Zapraszam wszystkich.

"My tutaj jedziemy na zgryzocie, problemach z dzieciństwa i pasywnej agresji."
Hellscream, 10 czerwca 2015
Marbas Lucyferowicz

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 277


SATAN CLAUS

Zobacz profil
« Odpowiedz #86 : 01 Lipca 2016, 18:32:17 »
Chronicles of Might and Magic

New version of Might and Magic mod is out. Are you ready to jump into world known from Heroes 3 and Might and Magic 7? Fight for domination on a continent thorn between evil Necromancers and Wizards, where Knight fights Lizardmen and where countryside is pillaged by goblin hordes.
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=juVIwbHOiLM" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=juVIwbHOiLM</a>

What to expect:
-New multiplayer modes
-Magic system
-Tons of items and armors
-Many new MP maps
-Terrible game balance
-Native like SP(no new quest avaible currently)
READ BEFORE PLAYING http://www.moddb.com/mods/chronicles-of-might-and-magic/features/game-rules
[/center]


Z księgi Cuthberta, erathiańskiego kleryka i skryby:

Rok 1165, król Nicholas Gryphonheart umiera. Królestwo Erathii tonie w chaosie i anarchii. Z obecnego zamieszania i zamętu korzystają sąsiednie wrogie nacje. Od południowego zachodu księstwo Krewlod, ziemie nieokiełznanych bestii i nieustraszonych barbarzyńców. Od zachodu królestwo Tatalii, zamieszkiwane przez stwory z moczarów i jaszczuroludzi. Naszym północnym granicom zagraża Deyja, państwo złowieszczych nekromantów i ich nieumarłych sług. Jedyni sprzymierzeńcy państwa gryfów to leśne, elfickie królestwo Avlee. Przymierze to, choć wątpliwe, stanowi jedyne nasze oparcie. Kraj bez władcy jest bezsilny, dlatego cała Erathia spogląda w kierunku Enroth, skąd niedługo przybyć ma spadkobierczyni tronu, Katarzyna Ironfist. Pomimo kryzysu, słońce nadal wschodzi i zachodzi nad królestwem i wszystko wydaje się być w porządku, jednak w powietrzu wisi uczucie nienazwanej grozy i przerażenia. Rok 1165 będzie rokiem spod znaku burzy i niepokoju...


We want to introduce you mod to Mount and Blade Warband game. Action is set in realms known to you from Might and Magic series. We are going to provide you opportunity to become hero, join one of five factions and decide about fate of whole continent. You will take part in epic battles with creatures you know from Heroes games.
Here is short movie introducing you in our project:

Mod will allow you to:

-Explore Antagariach, continent where action of HoMM3 take place.

-Rekrutację kultowych jednostek oraz spotkanie i interakcję z bohaterami z gry Heroes III, takimi jak sam Gelu, Sandro, lub Cragg Hack.

-Kolekcjonowanie unikatowych artefaktów, również znanych z gier firmy 3DO.

-Spróbowanie swoich sił w czarowaniu, kreując postać maga, czarnoksiężnika, nekromanty lub nawet lisza.

-Zaciągnięcie się na usługi jednej z ośmiu stron konfilktu: Erathii, Avlee, Deyji, Krewlodu, Tatalii, Bracady, Nighonu, czy tez Eofolu.

-Join one of 8 factions - Erathia, Avlee, Deyja, Krewlod, Tatalia, Bracada, Nighon or Eofol.
-Explore many interesting scenes and find powerful artifacts.
-Have great time playing it.

Some bonus screenshots




Team CoMM:
Mr.Bio - Modele, tekstury, rigging
Devil_Imp - Fabuła, Muzyka, Dialogi, Nadzór, Public Relations
Mat_Berserker - Skrypty, modele, animacje
Filcefix - Modele, Balans(ha!), Mapki, concept arty, powalone pomysły :)

Muzyka:
Paul Anthony Romero
Rob King

Specjalne podziękowania:
Dustil - Translacja, testy
rubik - troop tree, map script
Arch3r - invasion script
Garedyr - Nagroda frakcyjna
Gregoriian - FAQ
Klan HITMEN - mapy, testy
Klan Hakkapeliter - mapa, testy
Klan 14. Pułk Kirasjerów - testy




.


« Ostatnia zmiana: 01 Lipca 2016, 18:35:22 wysłane przez Marbas Lucyferowicz » IP: Zapisane

Laxx
Tawerniana Diablica

*

Punkty uznania(?): 10
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 1 426


Posiadaczka Piekielnej Patelni

Zobacz profil
« Odpowiedz #87 : 09 Lipca 2016, 23:41:41 »
Nikt nie odpowiada, to ja odpowiem ;)

Pełen szacunek dla Załogi tworzącej tego moda! Wykonany ogrom fantastycznej pracy, który sprawia, że w sercu fana HoMM III rośnie serce.
Jestem wzruszona  ;D

Nigdy nie grałam w tę grę ale dla tego dodatku zrobię to. To, co stworzyliście jest po prostu piękne. Chwyta za serce. Jeszcze raz wielkie dzięki, jestem pełna podziwu :)




IP: Zapisane
Ptakuba
Sołtys Anduiny

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 533


Multikonto Martina

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #88 : 10 Lipca 2016, 13:18:35 »
Sporo rzeczy przeszkadza. Powinniście jak najszybciej ogarnąć zbugowane Harmondale, które jest pierwszą lokacją odwiedzaną przez gracza, a w której spotyka tylko grożących mu NPCów.

Rozumiem, że nie da się skutecznie powiększyć hitboxów stworów takich jak smoki i giganci? Raz, że wnerwiające jest, jak się nie wie gdzie atakować a czasem się wręcz wejdzie pod teksturę przeciwnika i się go nie widzi. Dwa, że dużo lepiej by wyglądało, gdyby smoki stojące w szeregu nie zachodziły jeden na drugiego tworząc dziwaczne wielogłowe monstrum. Jeśli się nie da, to szkoda.

Wciąż nie rozumiem, czemu z bronią dystansową jest na odwrót niż powinno. Strzelcy w armii są potężną maszyną zagłady, bohater jako strzelec jest nic nie wart. Nawet jeśli wywodzi się to z MP, to jakoś nie rozumiem układu.

Gobliny nadal jęczą damskim głosem.
Przy tworzeniu postaci ma się na początku dziwnie zniekształconą twarz. Reset ustawień facjaty pomaga. Taki sam ryj mają losowi NPCe w Harmondale.

Poza tym... Cóż, wyczitowałem postać żeby mieć kupę zdolności i hajsu, stworzyłem armię siódmopoziomowców i podbijam Deyję. Ciężko mi się grało uczciwie, zwłaszcza że turnieje są teraz naprawdę trudne (dostajesz łuk = umierasz; masz krótki mieczyk a wróg dwuręczniaka z zasięgiem proporcjonalnym do rozmiaru ogra = musisz ostro machać żeby wygrać), a zawsze nimi tworzyłem swoją początkową siłę. Dlatego poczitowałem trochę, żeby odkryć właściwą zabawę i jest naprawdę ciekawie.

Swoją drogą, bicie Deyji jest naprawdę fajnym doświadczeniem. Na liczniku pokonanych przeciwników pojawia się czasem prawie tysiąc, tymczasem okazuje się, że wróg tak naprawdę stracił dwie setki jednostek. Mocna rzecz.

PS. Nadal was kocham
PPS. Zapostuj drzewka jednostek poszczególnych frakcji
Mam też nadzieję, że kiedyś zmienicie interesujący tok ewolucji pegaz -> drzewiec -> jednorożec, bo dziwnie to wygląda (i trochę mąci że chcąc kawalerię zmienić w lepszą kawalerię muszę najpierw ją zmienić w wolną piechotę), ale w sumie nie musicie.


PPPS. Dobra, ściągnąłem poglądacz jednostek dla modderów i widzę, że zrobiliście w Deyji to, co proponowałem, tak jak zresztą podejrzewałem teraz - czyli daliście nieumarłym status "niezabijalny". Ma on pewną... Wadę? Cechę? Może wręcz zaletę? Objawia się ona w oblężeniach. Otóż kiedy król Finneas Vilmar zebrał przeciwko mnie 1000 trupów i w każdym szturmie tracił 300... To nadal miał 1000 trupów, tylko musiał poczekać, aż wyzdrowieją. Co prawda część i tak ginęła, nie wiem w jaki właściwie sposób, a może tylko mi się wydawało.


« Ostatnia zmiana: 10 Lipca 2016, 13:51:23 wysłane przez Ptakuba » IP: Zapisane
Wioska Anduina - moja piaskownica. Zapraszam wszystkich.

"My tutaj jedziemy na zgryzocie, problemach z dzieciństwa i pasywnej agresji."
Hellscream, 10 czerwca 2015
Marbas Lucyferowicz

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 277


SATAN CLAUS

Zobacz profil
« Odpowiedz #89 : 12 Lipca 2016, 20:46:39 »
 Witam.
Dzięki wielkie za komenty. Zawsze to dodatkowa motywacja, i dodatkowe info, aby zrobić małe porządki dla przyszłej łatki (o ile wyjdzie) ;)

 Harmondale, jak i część innych lokacji, po prostu nie było ani na to czasu, ani chęci. Ale przede wszystkim czasu.

 Z jednostkami większymi od cyklopów, niestety tak już jest i nic się z tym nie zrobi. Trzeba celować, mniej więcej od pasa w dół. To samo z szeregiem. Gra oblicza odległość miedzy nimi, względem człowieka.

 Ze strzelaniem się nie zgodzę. Jeśli masz powyżej 110 łucznictwa, już jesteś lepszy od jednostek. Pod warunkiem, że używasz łuku którejś, z tych jednostek, a nie badziewny startowy. A jeśli masz łuk strzelca (nie artefakt) lub złoty łuk, to już w ogóle, bo one jako jedyne mają 99 celności.

 Z arenami mnie zaskoczyłeś. Wszystkie staty broni i zbroi są takie same jak w oryginale, tylko wygląd się różni, a krasnolud, człowiek, czy ogr, jeśli używają miecza 2h np o zasięgu 120, to ten zasięg jest wciąż taki sam, bo to ta sama broń, tylko zmienia rozmiar względem modelu.
 No i areny są łatwiejsze z pewnego drobnego powodu. Działa tam magia. Możesz się leczyć, możesz nawalać z pioruna, albo nawet hipnoza walnąć i już wygrałeś ;)

 Tak, Deyja jest dość specyficzna, nieprzewidywalna. Robisz w bramie shieldwalla, odpierasz powiedzmy 2, 3 szturmy, i nagle za twoimi plecami lisze, ożywiają to co zabiłeś, straciłeś. I cały plan w pizdu ;)

 Drzewko jednostek, jak i mapę świata, masz w menu obozu. Najlepszy podział granic ma Vori :D

 Wiesz, z tą niezabijalnością, to coś innego raczej musiało być. Bo wprawdzie jest taka opcja, ale oczywiście turasy zjebały, i nie działa :(
 Więc nie mam pojęcia co się tak naprawdę stało.

 Na zakończenie.
Generalnie jak ktoś ma problem, jak przejść początek, który jest zarazem tutorialem, bo zauważyłem na forach, że trochę ludzi miała problemów, i prawdopodobnie tarczka lokalizacyjna przy szczurze się zbugowała, lub po prostu chce pooglądać gameplay, to może oblukać ten filmik: https://www.youtube.com/watch?v=qVJFF_lEdM0


IP: Zapisane

Strony: 1 ... 3 4 5 [6] 7    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.11 sekund z 18 zapytaniami.
                              Do góry