1. Władca gór, bo jak na stwory pierwszego tieru są dość tankowate
2. Kusznik, lub Tancerz wiatru za umiejętność dzieki, której zyskuje punkty obrony za każde przebyte pole
3. Mistyczny łucznik, zbiera żniwa swoim dmg i jeszcze moze odepchnąć wroga. Jeszcze dodac szczęście i kosiarka
4. Książę wampirów, life steal i torpor
5. Oprawca, duzy dmg, możliwość podwójnego ataku, bardzo silna jednostka i moim zdaniem Herszt przy nim to nic
6.Czempion wysoki atak i skill umożliwiający zaatakowanie jednostki za celem ataku lub Pao Kai łańcuch błyskawic podczas ataku i możliwość zjadania zwłok jest genialna przynajmniej dla mnie :p
7.Archanioł jednostek silna + wskrzeszenie jest genialne ewentualnie Czarny smok także jest silny i jego odporność na magię robi swoje
Nwm czy inni die z tym zgadzają, ale moim zdanie to jest zestaw dobrych jednostek przynajmniej dla mnie