Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: 1 ... 3 4 5 [6]    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Z ołówkiem przez świat czyli to co me łapki lubia najbardziej;) (Czytany 39425 razy)
Fast
Mołdawski Bulbulator

*****

Punkty uznania(?): 12
Offline Offline

Wiadomości: 873


Zobacz profil
« Odpowiedz #75 : 06 Grudnia 2012, 21:02:38 »
Nie nazywałbym jednakże tego mitem historycznie niepoprawną teorią, bo tę akurat potwierdzono, a zatem nie jest to teoria, a fakt. Poza tym takie skrzydła i zbroje z zaczepami się zdarzały i było to częstsze niżeli rogate hełmy :P

Zwyczajnie mnie irytuje marginalizowanie pewnego elementu, w dodatku bez dokładnego zapoznania się ze źródłami. Może to wina komentarzy na youtubie, w których ostatnio wyczytałem, że polskie wojsko (Polacy) było "do bupy" bo przegraliśmy wiele bitew. Kurdęęę....  -.-


« Ostatnia zmiana: 06 Grudnia 2012, 21:07:23 wysłane przez Fast » IP: Zapisane
Marbas Lucyferowicz

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 277


SATAN CLAUS

Zobacz profil
« Odpowiedz #76 : 06 Grudnia 2012, 22:17:31 »
 Są jeszcze zbroje w muzeach które datuje się na XVII wiek, a dostały zaczepy w XIX? wieku, czyli dawno po fakcie. Zresztą mniejsza o to, to nie ten wątek na szersze konkluzje nad skrzydłami.
 Co do ostatniego to się po prostu aż nie chcę odpowiadać, flaga im w drogę.


IP: Zapisane

Veselar

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 368


Zobacz profil
« Odpowiedz #77 : 07 Grudnia 2012, 00:06:19 »
Podobujet mi się twoja rysynka, tawarzyszy!
Te dwa pierwsze rysunki chyba wydaje mi się ale wzorowana na M&B poznaje (chyba) po tym kolesiu w zbroi Khergickiej w prawym dolnym rogu. (ten z "piórkiem" na hełmie).
Hitlet nomen omen nieźle ci wyszedł.
A te dwa Hirołsowe rysunki zajebioza miodoza ekstralupoza ;D
Zamierzasz robić na zamòwienie?


IP: Zapisane
I kroczę ciemną doliną.
Marbas Lucyferowicz

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 277


SATAN CLAUS

Zobacz profil
« Odpowiedz #78 : 15 Lipca 2013, 22:13:14 »
 Łaaał, zaś komunikat że odkopuję wątek ^^
Dziś pojedziem trochę conceptartami.

81. Jego chyba nie trzeba przedstawiać. Jeden z najfajniejszych gości względem umiejętności z zamku. Poprawnie bełty są przy pasie, ale fantasy. No i na portrecie miał na plecach. Zresztą, w fantasy prawie wszystko jest na plecach xD

82. Hmm chyba najładniejsza damulka z całej tej nieumarłej hałastry. No chyba ze ktoś preferuje coś typu Aislinn ;)

83. Jak zwierze, cały uwalony na gębie i jest pro. Myślałem nad pancerzem tylko ze skór itp, ale płatnerstwo +5% na poziom zobowiązuje, więc niech sobie nosi kawałek rynny i parapetu.

84. Tatalijski bojownik z bagiennych pustyń atakuje, Abla hablasss! ;) To na głowie brązowe to skóra, chroniące jego błoniaste uszy. To coś ma uszy? Bohater nie znany, jakiś nowy lub gwardia.

85. Ymmm to coś miało być barbarianką według bohaterki na mapie przygody, ale stwierdziłem ze zwaliłem, głowa za duża, nogi za krótkie, a pokrywki za małe ;) Więc nawet już nie przywdziałem jej kolorów.

 Coraz bliżej setki ^^




IP: Zapisane

Psychol55
Ja słyszę a ty słuchasz

******

Punkty uznania(?): 2
Offline Offline

Wiadomości: 441


Krytyk Fasta

Zobacz profil
« Odpowiedz #79 : 16 Lipca 2013, 12:06:22 »
No! w końcu nowe. Najlepsza kobitka. Większą miskę tylko dawaj zawsze bo to dobrze przyciąga nastolatków amerykańskich do potencjalnego zakupu jakiejś gry.


IP: Zapisane
http://emikozinska.wix.com/emi-kokoz-art

Sprawdźcie co robi moja siostra!
Marbas Lucyferowicz

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 277


SATAN CLAUS

Zobacz profil
« Odpowiedz #80 : 17 Lipca 2013, 23:05:01 »
 Taaak, nudzi mi się w robocie :D
Jedziem dalej conceptami:

86. Avleńska bohaterka/leśna partyzantka bojowa xD Druga wersja jej odmiany to gacie zamiast spódniczki, a'la Katarzyna Ironfist.

87. Człowiek czołg, czyli moja kopia jest dłuższa dlatego wygrywam turnieje ;)

88. Gościu przypadkiem znalazł balistę i już go królem artylerii obwołali, bo sami nie umiom i szmaciane namioty medykę robiom.

89. Heh, jedna z zabawniejszych postaci. Nie żebym się śmiał z czyjegoś twarzowego. Zupełnie. Powaga. Trzymamy powagę.

90. A tu taki żarcik kosmonaucik na koniec!

 Robimy klimat: http://www.youtube.com/watch?v=4Kd-aGDzMgE hehe (nie, to nie je moje).


IP: Zapisane

Cahan
Człowiek - Szparag

*

Punkty uznania(?): 3
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 751


Dragons, dragons everywhere

Zobacz profil
« Odpowiedz #81 : 17 Lipca 2013, 23:11:52 »
Rysunki ładne, ale za nisko umieściłeś tej pani kobiece atrybuty. Ona wygląda nienaturalnie. Nosek też nie za bardzo. Za to kolorystyka świetna i sposób wykonania też.


IP: Zapisane

Cytuj
[Dzisiaj o 22:15:22] ♣ Sojlex: Cahan jest do tego stopnia chłopczyca, że tylko bycie feministką ratuje jej kobiecość :>
Marbas Lucyferowicz

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 277


SATAN CLAUS

Zobacz profil
« Odpowiedz #82 : 18 Lipca 2013, 00:07:16 »
 No właśnie się zdziwiłem że mi się te rzeczy zwaliły. Na szkicowym było niby okej, potem jak nakładałem poprawne zarysy to coś nie tak z atrybutami, a jak zeskanowałem, to na monitorze jeszcze bardziej pogięło, właśnie wydłużyło twarz, od atrybutów do szyi też wydłużyło no i trochę zwęziło je o_O Nie wiem, jakoś na kartce to inaczej wszystko wyglądało.


IP: Zapisane

Marbas Lucyferowicz

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 277


SATAN CLAUS

Zobacz profil
« Odpowiedz #83 : 08 Października 2013, 19:06:00 »
 Tarira rara.
Zaś mało tworzę, rysunkowych, więc mała porcja póki świeże.

91. Vokial. Ja sem netoperek!

92. Bawienie się perspektywą, przy projekcie zamku dla nekrusów.

93. To jest zagadka miesiąca. Nie wiem skąd się to wzięło i kiedy to rzekomo robiłem, ale wstawiam bo wtorek. Jest wielce prawdopodobne iż robiłem to po pijaku, no bo serio nie pamiętam.

94. Bazyl.
4 lvl jednostka do walki w zwarciu.
Kłodyfikacja - Ma 80% szans na zamianę swoją głupotą, człowieka w kłodę.
Bazyloza - po ukąszeniu, 20% szansa iż przeciwnik zacznie robić dziwne rzeczy.
Nieśmiertelność - wytrzymałość jednostki nigdy nie spadnie poniżej 1hp.
Oko bazyla - może widzieć przez przeszkody.
Podatność na logikę - kapłani, druidzi, magowie zadają mu 50% więcej obrażeń.
Lustro - zabić na hita, może go, jego własna głupota, obracając go w bryłę betonu.

 Tak dla sucharu i betonu ;)


IP: Zapisane

rtx

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 223


Mów mi Jachu.

Zobacz profil
« Odpowiedz #84 : 15 Października 2013, 17:37:17 »
Bazyl jest świetny!
Potrafiłbyś zrobić jego model? Można by zromic moda z tą jednostką na VCMI. [W sumie to normalnie też, ale inaczej nie umiem].


IP: Zapisane
Marbas Lucyferowicz

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 277


SATAN CLAUS

Zobacz profil
« Odpowiedz #85 : 15 Października 2013, 19:46:09 »
 Jakiego moda, co to jest VCMI? W ogóle o co chodzi?
Swoją drogą, osobiście zrobiłem projekt bryłowaty w wingsie by przypisać i przetestować rigging do warbanda oraz mniej więcej proporcje nóg do ciała, dlatego jedynie zarys ,,szkieletu,, mam.


IP: Zapisane

rtx

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 223


Mów mi Jachu.

Zobacz profil
« Odpowiedz #86 : 21 Października 2013, 16:28:05 »
VCMI to projekt przepisania silnika h3 na C++, który przy okazji pozwala na robienie zaawansowanych modyfikacji do gry w bardzo łatwy sposób. [poza grafiką, grafika jest trudna].


IP: Zapisane
Strony: 1 ... 3 4 5 [6]    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.027 sekund z 18 zapytaniami.
                              Do góry