Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: [1]    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Flight Rising - smocza hodowla (Czytany 2858 razy)
Falka93

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 27


Zwiezda

Zobacz profil WWW
« : 14 Września 2015, 19:23:19 »

http://flightrising.com/

REJESTRACJA: Brak informacji

Flight Rising to kolejna smocza gra, która opanowała Internet. Gra jest typowym klikaczem, ale mimo to nie nudzi się aż tak szybko. Każdy znajdzie w niej coś dla siebie. Jest to zarówno gra dla Zbieraczy, Handlarzy czy Wojowników :> Więc większość NWDowiczów powinna być zadowolona.

Głównie gra polega na kolekcjonowaniu smoków, które staną się częścią naszego Klanu. Obecnie dostępnych jest 11 żywiołów, 13 smoczych ras, które mogą mieć przeróżne umaszczenie. Smoki mogą się rozmnażać, i co najważniejsze mamy nad tym pełną kontrolę. Nie tak jak na nightwood, gdzie było to totalnie losowe.


Przydatne linki

Wikipedia FR
Podgląd kolorystyki piskląt
Grupa FR na facebook (angielska)
Grupa FR na facebook (polska)
Lista apparel
Generator kart z kolorystyką/genami/rasą
Podgląd Skinów i Accentów (i nie tylko)
Czat dla Polaków
(niestety polskie znaki nie są dostępne)


Sposoby na zarobienie Treasure

  • Przede wszystkim jest Coliseum. Leci z tego apparel, lecą familiary, battle stones, skiny, worki z pieniędzmi, jedzenie, unhatched eggs... No czego sobie zażyczymy. Można sprzedawać droższe rzeczy, lecieć hurtowo z tanimi familiarami, no zawsze coś się tam dostanie z pieniędzy.
  • Te potrzebne do Swippa rzeczy wrzucamy do vault, żeby się nie myliły, a połowę syfu wyrzucamy na autosell. Żaden pieniądz nie śmierdzi. Część możemy sprzedać kolekcjonerom (niektórzy zbierają dziwne rzeczy), resztę wymienić w Alchemii. A nuż trafi się coś rzadkiego i sprzedamy drożej.
  • Uzbierane w vault rzeczy wymieniamy, do tego dokupujemy po taniości składniki z AH. Tu opłacają się familiary - fajny apparel żal oddać, a familiar potrzebny nam i tak tylko jeden. Trzeba pilnować swippa.
  • I wózka Crim. Niby nic, ale zawsze wpadnie nam te kilka tysięcy dziennie, nawet otwierając to wyrywkowo.
  • Plus quiz. Znów tylko trzy tysiące, ale można pograć w tę grę z większą/mniejszą wartością kart (bardzo szybko), dodać z 15 min w Fairgrounds i zawsze jesteśmy z 5k do przodu. W perspektywie miesiąca - 150. : )
  • Rozwaga przy kupowaniu smoków (modne geny, dobrze sprzedające się kolory - czasem trzeba zrobić większą inwestycję). Plus pamiętać o doborze partnerów, nawet tymczasowych. Część się sprzeda, część możemy wyexpić i zawsze 11k będzie z jednego. Plus dodatki z coli.
  • Co do expa, to warto czasem kupić kilka dorosłych z cechami punktowanymi w tym daily exp bonusie.
  • No i chomikować rzeczy z festu/robić dużo i sprzedawać live, to niezły sposób na pieniądze.
  • Grafiki bardzo dobrze się sprzedają. W zasadzie wszystkie takie "usługi".
  • Familiary. Wbrew pozorom skrzynie sypią fajnymi rzeczami, czasem opłaca się je sprzedać, czasem można ładnie ubrać smoka, a do tego dają Treasure i gemy.
  • Inwestowanie w nowe geny i szybka sprzedaż dzieciaków.
  • Odkładanie sobie w Vault nawet po 10k dziennie. Później w razie "omg muszę kupić" ma się jakiś zapas gotówki.
  • Do tego dorzucę jeszcze Pinkertona. Czasem rzuci Berserkerem lub Ambushem, a zawsze to te 10/50k do przodu.
  • Obczajanie co można kupić tanio, przetrzymać, i sprzedać drożej - tak jak np. Wildclaw scroll, który niedawno był za 2000g. Swój sprzedałam po taniości za 2500g bo potrzebowałam kasy na gwałt, ale jakbym potrzymała go dłużej, to bez problemu wyciągnęłabym i ze 4kg ^^



IP: Zapisane

Strony: [1]    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.066 sekund z 18 zapytaniami.
                              Do góry