Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
Pokaż wiadomości
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Pamiętaj, że widzisz tylko te wiadomości w tematach do których masz aktualnie dostęp.
    Wiadomości   Pokaż wątki Pokaż załączniki  

  Wiadomości - Iuz
Strony: [1] 2 3 4 5
1  Heroes VI / Heroes VI / Odp: Heroes VI beta : 06 Lipca 2011, 13:32:23
Cytuj
Od czego masz własną konfigurację poziomu trudności? Ustaw sobie komputer na poziom agresywny, a grę na trudny - będziesz miał swoje wyzwanie.
Ale ja gram tylko na hardzie...
Poziom trudności na maksa, sztuczna inteleigencja hard, lev. zostawiłem tylko na normal...
Dalej jest łatwo, za łatwo.
2  Heroes VI / Heroes VI / Odp: Heroes VI beta : 06 Lipca 2011, 13:02:42
Z tego co zauważyłem po przegraniu kilku map ze znajomymi, coś takiego jak balans nie istnieje. Grając nekromatami przez całą grę straciłem jedynie kilka jednostek (przez 2/3 gry żadnej). Nekromancja, tak samo jak leczenie są zbyt potężne.
Sztuczna inteligencja stoi na niskim poziomie, komputer stroni od walk.
No ale to tylko beta poczekajmy na pełną wersje gry.
3  Heroes VI / Heroes VI / Odp: Heroes VI beta : 05 Lipca 2011, 18:47:47
Jest może jeszcze sansa na dostanie kulcza do bety?
spr. pw ;) bo jeszcze jakiś jeden mi się uchował :P
4  Heroes VI / Heroes VI / Odp: Heroes VI beta : 30 Czerwca 2011, 11:51:03
Jakby ktoś potrzebował jeszcze kluczy do bety, to niech pisze do mnie na pw, bo trochę ich jeszcze mam ;)

---
Klucze rozdane
5  Heroes VI / Heroes VI / Odp: Od której będzie można ściągać betę? : 28 Czerwca 2011, 21:30:11
Mi udało się już pobrać, właśnie idzie instalacja. Wysokich transferów życzę :)
Po zainstalowaniu gry ściąga patcha od razu ;D
6  Heroes VI / Heroes VI / Odp: Od której będzie można ściągać betę? : 28 Czerwca 2011, 19:10:08
Mam 6 mb neta, za ponad godzinkę pobierze się, odpalę frapsa i będę na bieżąco wrzucał screeny z gry. Na początek mapka hotseat - zacznę grać wszystkimi frakcjami:)
7  Heroes VI / Heroes VI / Odp: Od której będzie można ściągać betę? : 28 Czerwca 2011, 18:50:48
Też mi to wyskoczyło kilka razy, aż złapałem aktywność serwera i teraz się ściąga ;) więc klikajcie doskutku
8  Heroes VI / Heroes VI / Odp: Od której będzie można ściągać betę? : 28 Czerwca 2011, 18:45:39
Iuz jakim cudem przez IDM to pobierasz? Mi wywala ciagle błędy już na starcie :P Przeglądarki też nei łapią.
Wklepiłem ten link z czystej z pustej strony co wyskoczył po kliknięciu w download i poszło:)
9  Heroes VI / Heroes VI / Odp: Od której będzie można ściągać betę? : 28 Czerwca 2011, 18:26:20
U mnie poszło poprzez Internet Download Manager - idzie  760 KB/sek, wielkość pliku 4,33 GB, za 1,5 h będę miał  ;D


Uploaded with ImageShack.us
10  Turnieje / II Turniej [Zakończony] / Odp: Tutaj zgłaszamy wyniki walk : 13 Grudnia 2010, 20:24:59
Potwierdzam wynik z Łatką.
Mecz był bardzo zacięty, wyrównany i każdy z Nas mógł wygrać. Odbył się w bardzo dobrej atmosferze. Polecam powtórki z partiami z Barbarzyńcami, warte obejrzenia.
Gratuluje zajęcia III miejsca w turnieju.
11  Turnieje / II Turniej [Zakończony] / Odp: Tutaj zgłaszamy wyniki walk : 21 Listopada 2010, 19:18:26
Iuz - Demon 4-2

Przystań - Loch 1-0
Ekspercka magia światła, wszystkie masówki, boskie przewodnictwo i jeden zero dla mnie.

Przystań - Akademia 2-0
Tym razem ekspercka magia mroku, przeciwnik nie spodziewał się takiego obrotu sprawy. Hipnoza, szał dały zwycięstwo.

Nekropolis - Inferno 2-1
W trakcie gry dostałem zwiechę. U mnie ekspercka magia mroku + magia przywołania z książki. Po przeanalizowaniu sytuacji uznałem, że nie będziemy wznawiać, bo raczej nie miałem szans na zwycięstwo.

? vs  ?  2-2
Nie pamiętam tej gry. Poddałem tą partię. Nie mam powtórki.
Chyba było grane Sylwan - Loch

Przystań - Loch 3-2
Tym razem ekspercka magia światła. Przyspieszenie i do przodu.

Przystań - Twierdza 4-2
Tym razem ekspercka magia mroku, dzięki której zapewniłem sobie udział w półfinałach.

Jak widać wygraną dał mi zamek przystań 4 razy go trafiłem i 4 razy wygrałem.

Partie które odrzucił Demon:
Akademia (D) - Twierdza (I)
Loch (D) - Twierdza (I)
ja odrzuciłem:
Akademia (I) - Twierdza (D)
12  Turnieje / II Turniej [Zakończony] / Odp: Tutaj zgłaszamy wyniki walk : 08 Listopada 2010, 09:14:13
Nie idzie mi w tym turnieju...
Bania_87-Iuz 3:0

Gilraen(Sylwan)-Inga(Forteca) 1:0
Z mojej strony ofensywny build, z taktyką i aurą szybkości, co oznacza, że wszystkie jednostki w 1 turze uderzą, a biły strasznie mocno, bo przeciwnik nie miał obrony. Poddanie po 1 turze.
http://www.speedyshare.com/files/25068352/Bania_87-Iuz_Gilraen-Inga.sav

Yrbeth(Loch)-Alaron(Sylwan) 2:0
Do typowo "mroczno-elfickich"talentów-destro,oświecenie i talent magiczny dorzuciłem światło z mistrzem odwołania. Dało to dobre rezultaty-zanim skończyła się mana, elfów już nie było.
http://www.speedyshare.com/files/25068421/Bania_87-Iuz_Yrbeth-Alaron.sav

Hangvul(Fotreca)-Alastor(Inferno) 3:0
Najdłuższa i najciekawsza z tych trzech walk. Książka światła+wszystkie masówki+obrona+szczęście żołnierza kontra książka mroku+mistrz umysłu+talent magiczny. Pancerze krasnali okazały się zbyt mocne, żeby demony je skruszyły, powolna eksterminacja diabłów. Runy bardzo dobre, do tego kluczowa była likwidacja chowańców zanim wyssały manę.
http://www.speedyshare.com/files/25068484/Bania_87-Iuz_Hangvul-Alastor.sav
Bania_87-Iuz 3:0
Potwierdzam. Pierwsza walka skończyła się przed tym zanim ruszyły się moje jednostki. Bania zmasakrował moje jednostki za pomocą szczęśliwych ataków.

Hiron 2-1 Iuz

1 Walka
Hiron:Twierdza 1-0 Iuz:Forteca

Z mojej strony trochę obawiałem się krasnoludów i ich obrony jednak szał orków ekspercki atak oraz treser wiwern i same jadowite wiwerny, które zatruwały bardzo pomogły w tej walce.

2 Walka
Hiron:Nekropolis 2-0 Iuz:Akademia

Zwykle czarodzieje rozkładają truposzy tym razem było inaczej.Sam build robiłem pod dwie magie przywołania i mroku co bardzo pomogło.Sam bohater rzucał szał,hipnozę i oślepienie co pewnie bardzo denerwowało mojego przeciwnika.Talent bohatera pomógł w walce bo gdy zabiłem jego jednostki pojawiały się duchy.Moim zdaniem najlepsza walka.

3 Walka
Hiron:Loch 2-1 Iuz:Przystań

W tej walce od razu wiedziałem ze przeciwnik będzie chciał mnie jak najszybciej rozwalić kusznikami więc chciałem ich rozwalić jak najszybciej niestety nic nie pomogło reszta jednostek zrobiła ze mnie miazgę.

Życzę powodzenia mojemu przeciwnikowi w innych grach.
Hiron 2-1 Iuz
Potwierdzam. Miałem straszne bulidy w każdej partii.
Pierwsza walka to słabiutki bohater bez żadnych dobrych artefaktów, przeciwnik miał 25 ataku skończyło się to eksterminacją moich jednostek.

Druga walka magia mroku zaważyła o mojej przegranej, gdyby nie to przeciwnik miałby ciężko.

Trzecia walka moje zwycięstwo - szybki atak, dużo szczęścia i wysokie morale przechyliły szale zwycięstwa na moją korzyść.

Powtórki:
http://www.przeklej.pl/plik/iuz-vs-hiron-1-2-rar-00234r14ubq4

darmir-iuz 1-2
walki byly ciezkie lecz przegralem ale 1 pukcik zaliczylem :D

Wiadomość doklejona: [time]08 Listopad 2010, 00:46:05[/time]
Potwierdzam.
Iuz vs Darmir 2:1

Haven - Sylvan 1:0
Przeciwnik popełnił kilka błędów na początku które przekreśliły jego szansę na zwycięstwo tj. ruch zamiast  ataku jednostkami strzelającymi.

Loch vs Nekropolis 2:0
Miałem słabe staty ale przeciwnik również. Mistrz zimna załatwił balistę przeciwnika i było z górki.

Nekropoli vs Loch 1:2
Czary zmiotły moich truposzy.

Powtórki:
http://www.przeklej.pl/plik/iuz-vs-darmir-2-1-rar-00234r1rh1dc


Iuz-Banshee  3-0

Sylvan - Nekropolis 1:0
Dużo szczęścia, ekspercka magia światła, masówki i przeciwnik nie miał nic do powiedzenia.

Przystań - Loch 2:0
Najciekawsza ze wszystkich walk.. Kluczowi w zwycięstwie okazali się Paladyni dzięki umiejętności leczenia. Polecam powtórkę.

Nekropolis - Barbarzyńcy 3:0
Po mojej stronie mistrzowska magia mroku, eksperckie szczęście, ekspercki talent magiczny  + wszystkie masówki kontra roztrzaskanie mroku u przeciwnika. Walka długa, żmudna i nudna.
Wygrana dzięki szczęściu. Roztrzaskanie dla przeciwnika nic nie pomogło, moje czary trwały po 13 rund.

Powtórki:
http://www.przeklej.pl/plik/iuz-vs-banshee-3-0-rar-00234r0jqagh

Podziękowania dla moich rywali za miłą grę.


Dziś mecze o wszystko z Łatką, żeby awansować z 2 miejsca muszę wygrać 3 meczyki. :)
13  Turnieje / II Turniej [Zakończony] / Odp: Tutaj zgłaszamy wyniki walk : 02 Listopada 2010, 20:20:06
Iuz vs Maniek 1:2

Loch - Przystań 0:1
Niestety nie trafiłem w umiejętności, brak taktyki, wzmocnionych zaklęć, podstawowego widzenia, obrony. Przeciwnik wystrzelał mnie.

Przystań vs Akademia 0:2
Miałem super bulid i super arty. Magia mroku ekspert, mroczny rycerz, pierścień prędkości, pierścień złamanej woli, art niwelujący obronę na magię przeciwnika, szał, hipnozę, ale zerwało mi połączenie... >:(
Nie było sejwa i wyszedł beznadziejny bulid. Nie trafiłem magii.

Akademia - Przystań 1:2
Magia przywołania zrobiła swoje, gdyby przeciwnik miał wskrzeszenie mogło być bardzo ciężko, empatia robiła swoje.

Powtórki:
http://www.przeklej.pl/plik/iuz-vs-maniek-1-2-rar-0022tb2n0agh




14  Turnieje / II Turniej [Zakończony] / Odp: Tutaj zgłaszamy wyniki walk : 31 Października 2010, 11:08:33
Iuz vs Hiron 2:1

Loch - Forteca 0:1
Tyle błędów nigdy nie popełniłem na żadnej mapie:)
Robiłem bulida pod empatie, chciałem pójść w magię mroku, bo była książka. Empatia nie weszła, w zamku nie ulepszyłem 1 poziomowej jednostki, pomyliłem portal do książki i wszedłem w inny, poszedłem po artefakt ale przez przypadek kliknąłem na walkę z rycerzami i z tego powodu już nie brałem artefaktu.
Ale co najlepsze niewiele brakło żeby wygrać walkę:)

Przystań - Twierdza 1:1
Ekspercka magia światła + masówki + pierścień prędkości zrobiły rzeź dla orków. Szybka walka bez historii.

Forteca - Akademia 2:1
Ekspercka obrona + Ekspercka magia zniszczenia + magia przywołania z książki. Walka długa ale skuteczna.


Walki odbyły się szybko i w miłej atmosferze.
Mała podpowiedź dla przeciwnika, przed walką odwiedzaj studnię:)

Powtórki:
http://www.przeklej.pl/plik/iuz-vs-hiron-rar-0022q37276jo
15  Turnieje / II Turniej [Zakończony] / Odp: Komentarze, pytania i problemy : 30 Października 2010, 19:39:16
Do tej pory nie mogę rozegrać gier z Sylath z jego winy - brak działającej areny.

Czemu gracz który został dorzucony do mojej grupy nie ma nr gg? Ciężko będzie ustalić termin gry.
Dlaczego podanie w ogóle zostało przyjęte? Przecież wymóg gg był obowiązkowy - patrz temat zapisów?
Strony: [1] 2 3 4 5




© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.041 sekund z 20 zapytaniami.
                              Do góry