Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: [1] 2 3 4 ... 6    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Heroes V - Tribes of the East - Poradnik do kampanii II "Cześć ojcom" (Czytany 58777 razy)
Khaziu
SpecHoMM

*

Punkty uznania(?): 15
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 533


...:::Dziel i rządź:::...

Zobacz profil
« : 19 Marca 2009, 20:09:25 »
Misja Pierwsza: Zbieranie czaszek

Cele misji:

    * Zbierz 1000 głów szybciej niż inni
    * Gotai musi przeżyć

Cele poboczne:

    * Ocal przy życiu połowę armii
    * Przekup gobliny


Witaj, właśnie rozpoczynasz swą przygodę z rasą orków, bardziej na poważnie niż to miało miejsce w prologu. W tej kampanii odczujesz zapewne jaką siłę mają orkowie, ale co tu opowiadać, do dzieła...

Zaczynasz bez zamku, bez wroga w południowo wschodniej części. Za dużo rozpisywać się nie będę gdyż chodzi tu tylko o jedno - musisz walczyć z jednostkami przystani. Ile wroga wyrżniesz tyle masz głów na koncie. Nic prostszego, zdobyć 1000 głów zanim zrobi to wróg. Jednak dam jakaś małą radę... pal chatki chłopów gdyż dostaniesz za nie dużo głów oraz posterunki przystani - jeszcze więcej głów. Zbierz 5000 sztuk złota i udaj sie do goblinów gdy odczujesz że rywal ma zbyt dużo głów i pamiętaj, ukradzione głowy idą na twoje konto. Po zebraniu 1000 czaszek idź do szamanki (tak gdzie zaczynałeś grę). Misja pierwsza, ukończona.

« Wiadomość doklejona z: 19 Marzec 2009, 20:03:59 »

Misja Druga: Jeden chan, jeden klan

Cele misji:

    * Porozmawiaj z wodzami z północnych klanów
    * Porozmawiaj z wodzem klanu Osol-Aih
    * Porozmawiaj z wodzem klanu Baishin-Gal
    * Porozmawiaj z wodzem klanu Ull - Dash
    * Kujin musi przeżyć


Podobnie jak poprzednia misja do trudnych nie należy. Sporo osób ma jednak problem jak dojść do 4 miasta. Zatem zapraszam do lektury...

Zaczynasz na południu z Kujin. Na początek udaj sie do klanu Osol-Aih (1). Po drodze zdobądź tartak i odwiedź kamień wiedzy. Gdy pierwszy klan przyłączył sie do ciebie teraz czas na Baishin-Gal (2). Jednak zanim to nastąpi trzeba mieć potężną armię gdyż w tamtych okolicach szwenda sie wrogi bohater(6). Ma on dosyć sporą armię i wielkie szczęście. Toteż ulepszaj stopniowo armie i zdobywaj teren ale nie przechodź przez garnizon. Cyklopów nie atakuj. Gdy porozmawiasz z brązowym graczem wtedy możesz je atakować. Przyłączą sie do ciebie. Gdy w twojej armii zagości minimum 30 Pao Kai wtedy rusz za garnizon i zniszcz wroga. Pozajmuj jego kopalnie. Zwiedzaj teren. Zanim ruszysz w morze zrób sobie potężniejszą armie niż kiedykolwiek. Gdy wyruszałem w rejs miałem 17 Cyklopów i jakieś 50 Pao Kai. Takie armie nie trudno zrobić mając 2 zamki. By zdobyć trzeci klan (3) musisz pokonać piratów (5). Jest to jeden bohater sylwanu i dwóch bohaterów lochu. Trzeci i ostatni bohater ma największą armie (44 mantron). Stąd taka armia. Gdy sie z nimi uporasz (grając orkami będzie to tylko małe wyzwanie) przyłącz sobie 3 klan. Wejdź Kujin do zamku i.... czeka do powołania wielka armia - na mnie czekało około 37 wirwen i 11 cyklopów do ulepszenia. Koszt 37 wirwen to około 80 000 złota. Były oczywiście legiony innych jednostek ale ja skupiałem sie na tych najlepszych - ale pozbieraj złoto zanim ją kupisz. Teraz armia sie przyda. Miałem jakieś 70 Pao Kai i jakieś 1500 goblinów. Z miasta (3) rusz do miasta (4). W tym celu musisz sie dostać na morze za zamkiem. Drogą morską jest to niemożliwe ponieważ są skały. Zatem próbujemy lądem. Rusz na żywiołaki wody. Obejdź zamek dookoła tak jak to jest pokazane na mapie. Zbuduj z zamku (3) łódź i wejdź do niej. Podążaj na południe tak jak na mapie widać. Wyjdź z łodzi i rusz na lazurowego gracza. Teraz zmierzysz się z Grokiem (już na łatwym poziomie ma on około 80 ulepszonych wirwen). Bez obaw. Jeśli robiłeś takie armie jak mówiłem pokonasz go bez mrugnięcia. Teraz dojdź do zamku (4) i obejrzyj animacje. Zakończyłeś misje 2.

PS. Jeśli bohaterowie orków (Ci przy zamkach) nazywają się NoName to spokojnie. U mnie też tak jest.

« Wiadomość doklejona z: 19 Marzec 2009, 20:04:49 »

Misja Trzecia: Furia Ojca Niebo

Cele misji:

    * Zabij wszystkich wrogów
    * Gotai musi przeżyć

Cele poboczne:

    * Spal wszystkie wioski

Kolejna łatwa misja w której nie ma praktycznie większego wyzwania. Zaczynasz na północnym wschodzie (1) w obozie orków z miastem i Gotaiem. Ściągnij do miasta wszystkie potwory z siedlisk i zdobądź kopalnie na wschód od zamku. Teraz poczekaj w zamku aż upłynie tydzień. Zamek cały czas ulepszaj. Wraz z nadejściem nowego tygodnia ponownie zwołaj armię z siedlisk i rusz naprzód drogą. Zabij demony. Teraz masz kilka opcji. Albo iść dalej drogą albo zboczyć z drogi i iść przez ziemie rycerzy. W sumie na jedno wyjdzie ale uważaj na słabe armie ludzi. W zamku rekrutuj armię i powołaj pod broń nowego herosa. Zamki wroga zdobywaj w kolejności - 2,3,4,5,6,7. Za każdy zamek dostaniesz sporo surowców. Gdy spalisz zamek (2) udaj sie portalem do (3), po jego zniszczeniu zniszcz katapultę i udaj sie na południe od zamku (3) do kolejnego portalu. Zdobądź zamek (4). Teraz tą samą drogą jaką tu przybyłeś wróć by uzupełnić armię. Bohaterów wroga zabijaj a każdą osadę chłopów pal. W zamku po środku mapy (5) jest sporo armii. Ale nie musisz go zaatakować by go spalić. Użyj katapulty do niszczenia go. Gdy już go zniszczyłeś ziemie na zachód od rzeki są twoje. Teraz w podobny sposób zniszcz zamek (6). Uzupełnij armię. Pozdobywaj kopalnię. Zamek (7) również za pomocą katapulty da sie zniszczyć ale proponuje go zrobić za pomocą armii. Gdy ja atakowałem ten zamek miałem 21 cyklopów ale to nie świadczy o sile armii wroga. Walka z nim da Ci frajdę z tego jaką siłą dysponujesz. Do podziemi nie ma poco wchodzić. Gdy spaliłeś wszystkie chłopskie chaty i zamki ludzi twoim oczom ukarze sie film. Po jego obejrzeniu misja zakończy sie twoją victorią.

« Wiadomość doklejona z: 19 Marzec 2009, 20:05:44 »

Misja Czwarta: Mądrość Matki Ziemi

Cele misji:

    * Spotkaj sie z Gotaiem w ustalonym punkcie spotkań
    * Kujin musi przeżyć
    * Wygnaj bohatera Inferno

Cele poboczne:

    * Kup wilki
    * Zapłać by uleczyć utraconych orków
    * Znajdź i wyeliminuj bandytów
    * Znajdź talię tarota
    * Znajdź i zbadaj zatopioną świątynię


Zaczynasz z Kujin na północy. Każdego napotkanego na mapie orka przyłącz do siebie. Kieruj się wzdłuż drogi na południe. Po drodze rozglądaj sie za orkami (na początku są gdzieś gobliny). W tej misji musisz oszczędzać wojsko gdyż przyda sie na finałową batalie w ciężkim wrogiem. Dojdź do zerwanego mostu pokonawszy Diabła. Zbieraj orków. Teraz rozejrzyj sie po terenie i znajdź chatkę jasnowidza. Każdej chatki pilnują żywiołaki. Jasnowidz przeniesie Cie na południe mapy. Zbieraj i tam jednostki dla Kujin. Musisz znaleźć talie kart tarota. W tym celu odwiedź chatkę jasnowidza (którego nie pilnują żywiołaki powietrza). Dostaniesz za zadanie pokonanie zabójców. Znajdziesz ich po środku jeziora. Każdego orka zwerbuj. Zdobywszy tarota rusz na zachód od jednostek przystani (odwiedź je [paladyn, zbrojni i kapłan]). Zobaczysz pogrzeb. Na zachodzie od tego miejsca jest jasnowidz. odwiedź go i... jesteś na zachód od miejsca gdzie byłeś. Jeśli walczysz z sukubami to bo wygranej walce odwiedź raz jeszcze jasnowidza i zaakceptuj teleport. W nowym regionie działań nie ma nic do roboty poza kupnem wilków. Zdobądź 8000złota daj je jasnowidzowi koło którego wylądowałeś. Gdy masz wilki pozbieraj orków i rusz do jasnowidza którego strzegą żywiołaki ognia. Teleportowany zostaniesz na północ. Zbieraj jednostki orków poza szamankami. Udaj sie drogą na zachód do jasnowidza. Powie Ci on że musisz zdobyć określoną liczbę złota żeby wykupić jednostki. Warto je kupić gdyż przydadzą się do walki finałowej. Pieniądze znajdziesz w wierzy otoczonej wodą. Gdy ją zobaczysz kliknij by Kujin do niej szła. Tu czeka Cie niezła walka - żywiołaki wody i tytani. Staraj sie unikać strat. Gdy pokonasz straż (walcz tak żeby żadnej jednostki nie stracić tzn. jak masz 100 goblinów żeby te 100 nie padło). Rusz w kierunku jasnowidza. Jeśli nie masz dość pieniędzy sprzedaj artefakty i surowce. Budynku wymiany strzegą hydry(jest on na południe od wierzy). Jeśli masz pieniądze kup orków i rusz dalej drogą. Tu czeka na Ciebie demon. Jeśli oszczędzałeś wojsko poradzisz sobie, jeśli nie to powodzenia. Walka z demonem (kliknij), tu jest powtórka z mojej walki z nim. Plik należy pobrać i dodać do katalogu powtórek w katalogu z grą w moich dokumentach. Gratulacje, najłatwiejsze części kampanii za tobą....


Walki z gry są dostępne na stronie głównej poradnika - http://www.homm5.info/viewpage.php?page_id=296

« Wiadomość doklejona z: 19 Marzec 2009, 20:07:08 »

Misja Piąta: Polowanie na łowcę

Cele misji:

    * Zajmij Shahibdiya, miasto, w którym utworzono orków
    * Gotai musi przeżyć
    * Zabij Alaryka i pomścij Quroqa

Cele poboczne:

    * Napraw golemy
    * Zajmij miasto przystani


Witam w ostatniej misji Gotaia. To misja dość trudna i niezwykle długa. Nie ma co czekać, do boju.

Rozpoczynasz na północnym wschodzie. Na południu masz zamek nekropolis(6) a na zachód zamek orków(8). Gotaiem zwiedzaj teren i zdobywaj kopalnie. Wykup jeszcze jednego albo i dwóch bohaterów i zwiedzaj teren. Zamek (8) podbić musisz gdyż pomoże on w robieniu imponujących armii a zamek (6) to warto podbić dla świętego spokoju żeby lazurowy Cie nie dręczył. Potencjalnym przeciwnikiem będzie gracz pomarańczowy czyli magowie. Ich zamki (2.3.4.5) musisz zdobyć. Uważaj szczególnie na zamek po środku mapy(2) gdyż ma on silne garnizony dookoła ciebie oraz w zamku jeden z bohaterem. Magowie będą Cie nękać czasem sporymi a czasem praktycznie nieistniejącymi armiami. Nie ma sie za bardzo czego obawiać ale proponuje często zapisywać grę. Cała gra zależy od poziomu Gotaia. W środkowej fazie rozgrywki miałem 32 poziom doświadczenia i sporą armie. Im więcej wojska tym łatwiej będzie poruszać sie po mapie. Gdy Gotaiem podbiłeś już Nekropolis i drugi zamek orków przeszukuj dalej północną część mapy. Oba zamki orków ulepszaj. Jednym z herosów dostarczaj Gotaiowi armię. Gdy kopalnie dookoła zamków są zajęte, twoja armia wygląda bardziej konkretniej a twój skarbiec nie wieje aż tak bardzo pustkami rusz północnym traktem na zachód wzdłuż drogi. Teraz twoim celem będzie podbicie miasta ludzi(7). Podbicie go również zapewni spokój ze strony czerwonego gracza. Teraz skup sie tylko na mieście pośrodku mapy. Powołaj pod broń silną armię i rusz na zamek. Proponuje wejść przez garnizon od północy gdyż ma on najmniejsze straże. Gdy sie z tym uporasz rusz na zamek. z rekrutuj nowego herosa w nowo zdobytym zamku. Armie akademii będzie miał właśnie on. Zwiedzaj Gotaiem teren a w zamku zostaw bohatera. Gdy północ jako tako należy do ciebie zatroszcz się o bezpieczeństwo. Zrób w zamku przystani, nekropolis i akademii spore armie. Armią ludzi zaatakuj garnizon na zachód od środkowego zamku a armią nekropolis wschodni garnizon. Gdy je zdobędziesz zajmij je obsadzając je swoimi jednostkami. Armie akademii zostaw w garnizonie na północy. Armie z pozostałych miast (orków) przetransportuj na środek mapy. Gotaiem Rusz na zamek (2 i 3) zaś drugim bohaterem z armią orków przeszukuj zachodnią część mapy. Gdy wspomniane zamki zostaną podbite i obsadzone wojskiem Gotaiem wróć do zamku gdzie zaczynałeś grę (1) zaś drugim bohaterem odkrywaj teren. Gdy na zachodzie mapy spotkasz golema, porozmawiaj z nim. Powie Ci on żebyś przyprowadził gremlina by ten naprawił golemy. Gdy to wykonasz setki golemów przyłączą sie do ciebie. Dalej badaj teren zaś Gotai niech uzupełnia armie. Kiedy w twojej armii znajdzie sie około 1500 goblinów, 1000 centaurów.... ....100 Pao Kai i około 50 cyklopów rusz na Shahibdiya. Walka będzie dość ciężka ale mając taką armie bez problemu pokonasz nią zamek czarodziei oraz Alaryka. Po pokonaniu pomarańczowego gracza twym oczom ukaże sie filmik. Po jego zakończeniu zmierzysz się z samym Alarykiem. Walka finałowa pokazuje armie Alaryka na poziomie łatwym. Jest to obraz armii dla słabszych graczy. Weterani po obejrzeniu powtórki wiedzą co ich czeka. Gratulacje właśnie zakończyłeś kampanie II.

Autor(Tekst, mapki, screeny, powtórki i inne) : Khaziu

Wielkość armii które reprezentują powtórki są wielkościami z poziomu łatwego, ale sam poradnik pisany na poziom co najmniej trudny.

PS. Powtórki z walk dostępne na stronie poradnika - http://www.homm5.info/viewpage.php?page_id=296




IP: Zapisane
sethas

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 2

Zobacz profil
« Odpowiedz #1 : 04 Kwietnia 2009, 16:54:18 »
mam nastepujacy problem - po zajeciu 2 miasta co okolo 5 dni podjezdza do mnie niebieski bohater - i za kazdym razem ma armie zlozona z 40 cyklopow , 200 shamanek itd . teraz pytanko czy tak powinno byc czy to jakis mega bug bo po porstu nie moge sie ruszyc herosem z zamku - caly czas pod atakiem . troche to irytujace jak jestem w polowie morza do 3 zamku a widze ze juz moje 2 pozostale zamki sa zajete ...


IP: Zapisane
Khaziu
SpecHoMM

*

Punkty uznania(?): 15
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 533


...:::Dziel i rządź:::...

Zobacz profil
« Odpowiedz #2 : 04 Kwietnia 2009, 17:04:43 »
No to może bug - zacznij od nowa misje i zainstaluj patche.

Ale masz oryginała tak?


IP: Zapisane
sethas

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 2

Zobacz profil
« Odpowiedz #3 : 04 Kwietnia 2009, 20:00:28 »
calkowity oryginal z kolekcji wszech czasow


IP: Zapisane
krzysio767

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 26

Zobacz profil
« Odpowiedz #4 : 14 Czerwca 2009, 11:12:48 »
Mam problem z ostatnią misją. Jak to zrobic, żeby przejąć i Nekropolis i tą drugą Twierdzę ? U mnie to wygląda tak, że jak sie tylko oddale od mojego zamku to odrazu go atakują  :(. Zupełnie jakby wiedzieli gdzie jestem. Jak przejmę któryś z tych zamków to muszę szybko wracać do początkowego, a wtedy mi ten nowy zamek przejmują  :(. A gdybym tak rodzielił wojska, żeby były chronione wszystkie zamki, to będą na tyle słabe, że każdy pomarańczowy bohater sam go przejmie...  :(. Próbowałem już 5 razy tą misję. Tylko nie wymagajcie za dużo, bo gdyby ktoś zobaczył jak gram to by se pomyślał "Jejku, on w tą grę grać nie umie,
początkujący to przy nim mistrz".


IP: Zapisane
Khaziu
SpecHoMM

*

Punkty uznania(?): 15
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 533


...:::Dziel i rządź:::...

Zobacz profil
« Odpowiedz #5 : 20 Lipca 2009, 00:14:08 »
Skoro jest tak źle, to może pograj w pare misji pojedyńczych żeby zdobyć doświadczenia, albo w pojedynki 1vs.1 lub 3x3.
Jeśli Ci się nie chce, to poczekaj dłużej, uzbieraj armię i zdobądź zamek orków. Będzie łatwiej armie robić. Sprowadzaj jednostki z siedlisk i posterunków.


IP: Zapisane
krzysio767

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 26

Zobacz profil
« Odpowiedz #6 : 30 Lipca 2009, 12:07:13 »
Ok, tylko że przeciwnik ma chyba 5 zamków a ja 1. Na poziomie łatwym rozwija sie z 2,5 razy szybciej. Więc właściwie im później tym gorzej  :). Jak dam Gotaiowi taką armie, by był w stanie zdobyć 2 zamek i go bronić to 1-szy zamek bedzie mieć za mało wojsk. Jak zrobie na odwrót to ten 2-gi zdobędą. Próbowałem poczekać troche aż mi trochę armii dojdzie i wtedy pójść na zamek nekropolis i odrazu na ten w centrum przez prawy garnizon, ale mało co z armii zostawało, a jakbym to później zrobił, to już wejdą na moje ziemie i mi pierwszy zamek przejmą... Jak go pójdę odbić to znowu ten w centrum i nekropolis przejmą itd... Wkurza mnie to, że jak chce zostawić zamek bez opieki i se pójde to nagle wchodzi bohater nekropolis, a jak bede chronił zamek to sie nei zjawi. Oni mnie widzą nawet jak nie odkryją mojego kawałka mapy ? Tak więc armii nie zrobię, a na sprowadzanie istot z siedlisk kasy starczy na 2 może 3 tygodnie. Może to przez to, że robie to na łatwym a poradnik jest na poziom co najmniej trudny ? xD Gotai ma 22 poziom, ale co z tego jak i tak go nikt nie atakuje i wszyscy przed nim zwiewają nawet jak ma sporo mniejszą armię od przeciwnika.


IP: Zapisane
Khaziu
SpecHoMM

*

Punkty uznania(?): 15
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 533


...:::Dziel i rządź:::...

Zobacz profil
« Odpowiedz #7 : 30 Lipca 2009, 14:49:02 »
Bo to Gotaiem masz chodzić po mapie własnie >.<. Poradnik jest na poziom jak to napisałeś "co najmniej trudny" to tym bardziej jest na łatwy co nie? Bo na łatwym jest łatwiej zrobić to o czym w nim napisałem.

To że masz mniej wojska i przeciwnik rozwija się szybciej to fakt, tu przewagę ma rywal. Ale Ty myślisz i możesz różne taktyki sobie wymyślać a komputer jest tylko maszyną. W Herosach trzeba przede wszystkim mysleć.


IP: Zapisane
Michaldemon

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 26


Zobacz profil
« Odpowiedz #8 : 01 Stycznia 2010, 14:21:23 »
Polowanie na łowcę bardzo trudne ja przeszłem bo moja balista 1 strzałem zabije 100 łuczników proponuje zbierać armie akademii moja najlepsza jednostka -46 tytanów burz i jak zajmiecie tą akademie ostatnią radze zostać z dobrą armią bo nadejdzie alaryk


IP: Zapisane
hearthland93

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 59


Zobacz profil
« Odpowiedz #9 : 10 Stycznia 2010, 18:44:55 »
Na jakim poziomie grałeś ?? Ja grałem na normalnym i nie było problemów, no tylko z użeraniem się bo wiecznie jakiś bohater wyskakiwał do zajętego chyba w 3 turze nekropolis. Zresztą Haven i Twierdzę też szybko zdobyłem, na tyle szybko że nie byłem w stanie się obronić. Potem jak już zniszczyłem ich bohaterów lepszych i zamilkł PC to lamersko oddałem Haven, a dodam że PC długo wczytywał tury. Najgorsze było jak Alaryk zmontował mi długie czekanie, zdobył puste miasta, bo mi się nie chciało już nic prawie kupować, a i szedł bardzo wolno, nie wiem czy to normalne, wbrew moim ustawieniom.


IP: Zapisane
Asir

****

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 718


God Killing Spear

Zobacz profil
« Odpowiedz #10 : 10 Stycznia 2010, 19:25:40 »
Mi Alaryk też bardzo wolno szedł ale miał długi ruch grałem na poziomie normalnym i przeszedłem ta misję mi Alaryk zajął tylko Haven.


IP: Zapisane
Fan anime Bleach.
hearthland93

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 59


Zobacz profil
« Odpowiedz #11 : 10 Stycznia 2010, 20:08:36 »
Bydlak zajął mi 2 miasta, a zanim doszedłem Gotaiem zdążyłem się porządnie zdenerwować,... :D  Taki mam charakter, no co ..... Co nie znaczy że nerwus ze mnie. ;)


IP: Zapisane
Pablossd

******

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 460


Podpis zgodny z podpisem...

Zobacz profil
« Odpowiedz #12 : 06 Lutego 2010, 18:55:42 »
Może to trochę głupie pytanie, ale jak mam jak mam sprawić, aby gobliny ukradły mojemu przeciwnikowi czachy?  :huh: mam już ich ponad 900 a on z 500.


IP: Zapisane
Pomyśl, co może być lepszego od udawania zadziwiającej istoty, której w realnym świecie jest się przeciwieństwem?... Prawdopodobnie robienie to ku uciesze innych ludzi, którzy podświadomie i tak uznają cię za idiotę... :>
Lord Giovanni

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 5


Zobacz profil
« Odpowiedz #13 : 08 Lutego 2010, 13:49:31 »
Ja Na Alaryk zrobiłem Zabójcze Combo Pozbierałem 300 Wampirów 120 cyklopów 1200 centaurów Gersantów ponad 2 tyś plugawych goblinów 130 Kao Pae 240 Magów i 75 Tytanów Burz Biedak dostał i Alaric Is Defeat ^^.


IP: Zapisane
Najlepszy Filmik HOMM5 DZIKIE HORDY
http://www.youtube.com/watch?v=nfalMt2tSss
Pablossd

******

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 460


Podpis zgodny z podpisem...

Zobacz profil
« Odpowiedz #14 : 18 Lutego 2010, 19:14:22 »
Mi Alaryk też bardzo wolno szedł ale miał długi ruch grałem na poziomie normalnym i przeszedłem ta misję mi Alaryk zajął tylko Haven.

No jak Alaryk ma się poruszać szybko skoro nie jeździ na koniu, tylko na piechtaka?  :P



IP: Zapisane
Pomyśl, co może być lepszego od udawania zadziwiającej istoty, której w realnym świecie jest się przeciwieństwem?... Prawdopodobnie robienie to ku uciesze innych ludzi, którzy podświadomie i tak uznają cię za idiotę... :>
Strony: [1] 2 3 4 ... 6    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.076 sekund z 21 zapytaniami.
                              Do góry