Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: 1 2 3 [4]    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Heroes V - Tribes of the East - Poradnik do kampanii III "Na ratunek" (Czytany 37001 razy)
Stela

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 6


Zobacz profil
« Odpowiedz #45 : 11 Czerwca 2013, 11:47:03 »
Mam problem w ostatniej misji. Walczę Wulfstanem i nie mogę pokonać tego zamku. Przyznaję, że nie rozwijałam go zanadto w misji 3, czy mimo wszystko, można przejść tą misję takim krasnoludem??
A jak nie to poproszę o podpowiedź jakie umiejętności są dla niego najbardziej przydatne w 4 misji w walce o zamek :)
Gram na poziomie łatwym
Z góry dzięki


IP: Zapisane
Ikee

****

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 273


This lovely girl could teach you how to love.

Zobacz profil
« Odpowiedz #46 : 06 Lipca 2013, 19:39:44 »
Postanowiłem nie robić multi posta Loczka, więc posłużę się jego cytatem:
We wcześniejszej misji(Przywoływanie Smoka) mogłeś dostroić Wulfstana, gdyż w podziemiach znajdował się Mentor pamięci i dzięki niemu wybrać pasujące Tobie skille a wtedy z tą armią+runy dasz radę.
To jest odpowiedź na twoje pytanie Stela.

Drugi cytacik odpowiadający na pytanie Jeddite:
Patch 3.11 naprawia błąd-bugg kórym było zatrzymanie postaci, to samo jest z jednotkami Gotaia, który zamiast 900 Cyklopów ma 1.

Proszę ludzi o uważniejsze czytanie. Dostroj bardziej Kujin, a nie Gotaia, bo to właśnie nią masz rozegrać bitwę (ja nią walczyłem a nie twardzielem Gotaiem, bez cyklopów i wygrałem. Tutaj musisz się bardziej na niej skupić i porada - zanim przejdziesz misję jeden chan jeden klan to maksymalnie rozbuduj budynki we wszystkich miastach dające okrzyki wojenne. Przed pokonaniem lazurowego (niekoniecznie podczas, gdy powoli próbujesz przejść ją, bo tracisz w tym momencie kolejki, a okrzyki właśnie przydadzą się na ostatnią bitwę) to zrób, bo jak nie zrobisz to Kujin ma średnie szanse podczas bitwy. Musisz się posługiwać tym co dostępne (nawet czasem słabymi okrzykami, które wspomogą szał, czy przyspieszą kolejkę).


« Ostatnia zmiana: 06 Lipca 2013, 19:46:54 wysłane przez Zehir9921 » IP: Zapisane

Cytuj
- Dziękuję Ci, Jake. Naprawdę za wszystko. Nie zapomnę Cię...
- Rose, nie... Czekaj!
- Jake, proszę puść. Wszystko będzie dobrze. Obiecuję Ci to. - dodaje z uśmiechem - Naprawdę, uwierz mi.
sejmos

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 2

Zobacz profil
« Odpowiedz #47 : 15 Października 2015, 13:37:15 »
Hejka wszystkim! Mam problem z Kujin ale wiem jak juz go rozwiazac dzieki Wam... ale tutaj wlasnie zaczyna sie - zeby ja rozbudowac to musze wrocic do misji "Jeden chan jeden klan" i przejsc od nowa.. Gdy to dokonam to musze ciagnac dalsze misje od nowa czy od razu bede mogl Kujin zaatakowac w podziemiach miasto z demonami i ona bedzie juz podrasowana (w ostatniej misji) ? Chodzi mi o to czy bede mogl przeskoczyc misje od chana do ataku na zamek w ostatniej misji czy bede musial przechodzic wszystko ponownie...? Dzieki z gory za odpowiedz pozdrawiam :-) !!!


IP: Zapisane
Sylu
książe Szlezwiku, hrabia Esbjerg

*

Punkty uznania(?): 17
Online Online

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 236


Doświadczenie jest najlepszym nauczycielem.

Zobacz profil
« Odpowiedz #48 : 15 Października 2015, 17:52:06 »
Będziesz musiał przechodzić.


IP: Zapisane
Cytuj
Nigdy nie ogarniam czy Sylath żartuje, nie ogarnia, czy udaje, że żartuje, a tak naprawdę nie ogarnia. Albo udaje, że nie ogarnia, a żartuje.
- Unkown
sejmos

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 2

Zobacz profil
« Odpowiedz #49 : 15 Października 2015, 20:14:24 »
Dzieki za szybka odpowiedz. Nie ma problemu i z checia przejde to sobie jeszcze raz. Pozdrowienia :-)!


IP: Zapisane
tuldor88

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 16


Zobacz profil
« Odpowiedz #50 : 13 Lutego 2016, 11:03:53 »
Misja Czwarta: Ostentacyjne wyjście

(...)
Tym razem orkowie będą walczyć(12). Nie mam tu powtórki bo walka jest banalna. Zrób jak w przypadku Wulfstana - kliknij na Kujin i gdy będzie atakować kliknij spacje. Gdy sie zatrzyma przekaż wojsko Gotaiowi który ma aż 900 cyklopów!!!.
Po 1) Gotai ma u mnie kilka centaurów i goblinów, ani 1 cyklopa
Po 2) Mimo iż zaznaczam jego albo Kunję i klikam spację dalej zapierdalają na inferno i zatrzymują się dopiero po rozpoczęciu walki
Po 3) Walka majac 900 cyklopów to cheaterstwo
Po 4) Jeśli walka dla was jest banalna to ja się zapisem chętnie podzielę - dołączam poniżej link - byłbym bardzo rad by mi ktoś odpowiedział jak mam to gówno wygrać bo podchodziłem już z 20 razy i dupa.

Opis walki: Walczyła kunjin (jak pisałem menda się zatrzymać nie chciała i musiałem walczyc nią) posiada zdolności w boju mniej przydatne niż Gotai, jej armia jest 3 razy mniejsza niż ta w zamku (właściwie 6 razy mniejsza bo od razu wszystkie wrogie jednostki zaczynają od bramy) + wróg traktuje nasze jednostki szałem/hipnozą i same się wybijają...

http://www.speedyshare.com/hrNkt/dupa.sav - przebieg bitwy


byłbym wdzięczny za radę :P


IP: Zapisane
Sylu
książe Szlezwiku, hrabia Esbjerg

*

Punkty uznania(?): 17
Online Online

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 236


Doświadczenie jest najlepszym nauczycielem.

Zobacz profil
« Odpowiedz #51 : 13 Lutego 2016, 11:43:24 »
Te bugi zapewne poprawili w wersji 3.1. I dobrze.

Powiedz, jakie Twoja Kujin ma talenty i zdolności. Co do do walki, to prawda, jest banalna, nawet na heroicu. Wystarczy przez 2 misje dobrze rozwijać Kujin, nie mowiąc, że pod koniec czwartej misji masz mentora pamięci, więc bez problemu możesz sobie zdobyć Krwawy Szał. Jeśli dobierałeś gównotalenty, to zapewne walka będzie trudniejsza. Jeśli naprawdę spaprałeś rozwój Kujin, to jest możliwość, że będzie niemożliwa do wygrania. H5 aktualnie nie mam, więc niestety nie obejrzę.

Wiadomość doklejona: [time]13 Luty 2016, 12:25:25[/time]

Dobra, zainstalowałem h5.

1. Przesunąłeś się Wiwerną naprzód. Wskutek tego demon skoczył na nią i zadał olbrzymie obrażenia. Byłoby to nawet opłacalne, bo w kontrataku Wiwerna zabiła sporo Demonów. Jednak w następnym ruchu Cerber podchodzi i atakuje zarówno Cyklopa jak i Wiwerne. Cyklop traci olbrzymią ilość szału tak po prostu, nic nie zrobiwszy.
2. Następnie 1k Cerberów znowu podchodzi do Cyklopa i zabija kolejne 6 sztuk tej jednostki, bez jakiegokolwiek sensu.
3. Następnie zaatakowałeś Wodzem Cerbera. Cerber w kontrataku atakuje aż 3 jednostki, w tym Cyklopa. A wystarczyło dać Słowo Wodza,  na Krwawym Cyklopie albo nawet na Szamance i zaatakować Cerbera ze stackiem 1k.
4. Następuje seria ataków przeróżnych jednostek na Cyklopy, bo wystawiłeś się w ich zasięgu ruchu. Cyklopy nie kontratakują. Strata stacków i szału. To że Twierdza to agresywna frakcja i że mówi się, że idą oni naprzód, to nie znaczy, że tak masz robić. Czekasz, aż wrogowie wyjdą do Ciebie. Zazwyczaj bezmyślnie przechodzą oni całe pole i wystawiają się na atak. Wskutek tego zabijasz ich sporą ilość, a na dodatek pompujesz sobie szał. Ty straciłeś ten szał bardzo szybko.
5. Szkoda, że nie zdobyłeś setu krasnoludzkiego, a przynajmniej tej części, która chroni cię przed kontrola umysłu.
6. Masz okrzyk "Drżyj przed mym rykiem"? Albo bitewne zawołanie. Na dłuższą mete sprawują się lepiej niż Gniew hordy.
7. Nie masz w ogóle rozwiniętej Obrony. Nie masz szczęścia. To co ty rozwijałeś na tej Kujin?

Możesz dać mi save'a jak chcesz, to bliżej to zobaczę.


« Ostatnia zmiana: 13 Lutego 2016, 12:42:19 wysłane przez Sylú » IP: Zapisane
Cytuj
Nigdy nie ogarniam czy Sylath żartuje, nie ogarnia, czy udaje, że żartuje, a tak naprawdę nie ogarnia. Albo udaje, że nie ogarnia, a żartuje.
- Unkown
tuldor88

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 16


Zobacz profil
« Odpowiedz #52 : 13 Lutego 2016, 12:54:24 »
Składy armii:
-35 dzikich cyklopów
-30 krwawych cyklopów
-90 jadowitych wywern
-170 hersztów
-400 cór ziemi
-600 centaurów koczowników
-2500 goblińskich plugawców

vs:
-70 arcydiabłów
-400 piekielnych rumaków (250 +150 z bramy w kolejnej rundzie)
-350 uwodzicielskich sukkubów (wystarcza by uwieść dowolną jednostkę, w tym cyklopy)
-1440 ognistych ogarów(900 +540 z bramy)
-1600 cerberów(1000 +600 z bramy)
-2544 piekielnych ogarów(1600 +944 z bramy)
-1300 rogatych bestii

Oczywiście walka zaczyna się dopiero gdy już wszystkie ww jednostki przez bramę przejdą bo jak pisałem komputer w pierwszej rundzie stosuje same bramy + uwiedzenie ze strony sukkubusa, a atak cyklopa pierwszym ciosem bramy nie rozwali. Potem jest to już walka na wyniszczenie przy jednostkach jakie atakują bez kontrataku...

Kunja ma poziom 26 i staty wyższe od przeciwnika, ale jakie zdolności nie pamietam a nie ma jak tego podczas walki podejrzeć, z mentora pamięci nie korzystałem bo i kasy nie było po wykupieniu wszystkich jednostek od jasnowidzów w jej misji.


IP: Zapisane
Sylu
książe Szlezwiku, hrabia Esbjerg

*

Punkty uznania(?): 17
Online Online

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 236


Doświadczenie jest najlepszym nauczycielem.

Zobacz profil
« Odpowiedz #53 : 13 Lutego 2016, 12:58:42 »
To źle rozegrałeś 4 misje, bo po wykupieniu jednostek powinieneś mieć w cholerę kasy. O ile oczywiście konsekwentnie czyściłeś mapę. W 2 misji na wyspie zresztą też był mentor pamięci. Tam problemów z kasą raczej nie było. Talenty Kujin możesz obejrzeć, wczytawszy save z 4 misji.

No i spróbuj zagrać zgodnie z moimi zastrzeżeniami. Nie szarżujesz na nich, narażając się na atak.


IP: Zapisane
Cytuj
Nigdy nie ogarniam czy Sylath żartuje, nie ogarnia, czy udaje, że żartuje, a tak naprawdę nie ogarnia. Albo udaje, że nie ogarnia, a żartuje.
- Unkown
tuldor88

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 16


Zobacz profil
« Odpowiedz #54 : 13 Lutego 2016, 13:07:44 »
nie mam save z 4 misji bo nie trzymam tych jakie dotyczą już zakończonych kampani, mam tylko podgląd na kunję z początku mądrości matki ziemi czyli 6lvl w tył:

Co zaś do strategii - tym razem starałem się szybko rozwalic bramę i pójść wszystkim co mam, z chwilą gdy grałem defensywnie sukkub zauraczał cyklopa a ten swoim oczkiem robił mi na tyłach z dupy jesień średniowiecza


IP: Zapisane
Sylu
książe Szlezwiku, hrabia Esbjerg

*

Punkty uznania(?): 17
Online Online

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 236


Doświadczenie jest najlepszym nauczycielem.

Zobacz profil
« Odpowiedz #55 : 13 Lutego 2016, 13:17:06 »
No tak. Dwa talenty, czyli roztrzaskania magii to zły wybór. W ogóle nie powinno się imo tego brać w kampaniach. Mrok może jeszcze by przeszedł, ale wróg z przywołania nie umie robić dobrego użytku. No, ale teraz to już za późno.

Co do Uwodzenia. Nie używasz jakiegoś Gniewu Hordy, tylko Drżenia, przez co przesuwasz Sukkuba w kolejce. Bitewne zawołanie i Słowo Wodza też jest silne. Ale z tym drugim ostrożnie, by nie zbić zbytnio szału.


« Ostatnia zmiana: 13 Lutego 2016, 13:20:34 wysłane przez Sylú » IP: Zapisane
Cytuj
Nigdy nie ogarniam czy Sylath żartuje, nie ogarnia, czy udaje, że żartuje, a tak naprawdę nie ogarnia. Albo udaje, że nie ogarnia, a żartuje.
- Unkown
tuldor88

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 16


Zobacz profil
« Odpowiedz #56 : 13 Lutego 2016, 15:03:32 »
Liczyłem, że będę mieć wybór czy walczyć Kunią czy Gotaiem (ona ma talenty jak np ten pozwalający uczyć innych okrzyków bojowych), co zaś do przywołania to sądzę że gdybym miał z niego 'śmierć nieistniejącym też nieco inaczej by ta walka wyglądała... hmm pozostaje jeszcze raz od 0 przejść kampanię gotaia a potem zehira.


IP: Zapisane
WielkiKiryl

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 67


Zobacz profil
« Odpowiedz #57 : 13 Lutego 2016, 19:28:01 »
Nie powiedziałbym, że walka Kujin jest banalna w ostatniej misji. Nie pamiętam jakie miałem zdolności, ale dopiero za 3 razem mi się udało wygrać tą walkę, a komputer za każdym razem się bramował i do tego te uwodzicielskie sukkuby zawsze kogoś uwodzą, ale żeby one nie uwiodły cyklopów to gniewem hordy trzeba je powykańczać. Grałem na normalnym poziomie trudności. Największy problem to właśnie podstawowa jednostka 3 poziomu inferna czyli ogary, potem 1 ulepszenie cerbery i alternatywne ogniste ogary, które mają wysoką inicjatywę, a to działa na naszą niekorzyść. Do tego uwodzicielski sukkub może każdą jednostkę uwieść.
Tuldor poza tym dobrze rozwiń tą Kujin i posłuchaj rad Sylatha, czyli nie marnuj miejsca na roztrzaskania. W kampanii kompletnie się nie przydaje.
Jeszcze jedno, to jest najtrudniejsza walka w tej misji, to się najwięcej na niej namęczysz aby wygrać. Ta finałowa walka w tej misji i w całym DH to banał, wystarczy poczekać tak długo, aby te 7 poziomowe jednostki będące przy Talonguard były w liczbie powyżej 250(chmara), to Biara może wtedy ciebie tylko pogłaskać.


IP: Zapisane
Sylu
książe Szlezwiku, hrabia Esbjerg

*

Punkty uznania(?): 17
Online Online

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 236


Doświadczenie jest najlepszym nauczycielem.

Zobacz profil
« Odpowiedz #58 : 13 Lutego 2016, 19:57:23 »
Tak, tylko zauważ, że kolejka Kujin jest przed Sukkubem. Jeśli użyjesz na nim Drżenia, to nie uda mu się nikogo uwieść. Żeby zabić Sukkuba Gniewem Hordy trzeba stracić 2-3 tury. Jak już się uporasz z głownymi siłami wroga, to uwodzenie już nie będzie aż takie straszne, bo i tak wygraną masz w kieszeni. W tej misji w ogóle nie polecam korzystać z Gniewu Hordy, gdyż po prostu wyłączenie całej jednostki na 1 turę jest bardziej efektywne, i tyle.


« Ostatnia zmiana: 13 Lutego 2016, 19:59:31 wysłane przez Sylú » IP: Zapisane
Cytuj
Nigdy nie ogarniam czy Sylath żartuje, nie ogarnia, czy udaje, że żartuje, a tak naprawdę nie ogarnia. Albo udaje, że nie ogarnia, a żartuje.
- Unkown
Strony: 1 2 3 [4]    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.086 sekund z 19 zapytaniami.
                              Do góry