Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: 1 ... 30 31 32 [33] 34 35 36    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
HoMM V: Skull of Shadows (SoS) [MOD] (Czytany 200001 razy)
Agrael9996

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 33


Twój pan i mentor.

Zobacz profil
« Odpowiedz #480 : 24 Stycznia 2016, 19:59:18 »
Nie śledzę tego od początku, ale so far so good. Podoba mi się to co na razie ma ten mod do zaoferowania :)

Ale najbardziej chyba urzekła mnie fabuła bo ja zawsze mam chrapkę na dobrą historię w grach.


IP: Zapisane
Gdy rzucasz mi przed odnóża rękawicę, zastanów się czy nie roztopi się ona pod wpływem mojej aury.

Albowiem zwą mnie Agrael - jam zwykły żołnierz w wielkiej wojnie, a wojna wymaga poświęceń.
Japko

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 220


.

Zobacz profil
« Odpowiedz #481 : 29 Stycznia 2016, 19:11:59 »
Czy po tym zamku dasz Cytadelę? PROOOOOOOSZĘ.....  ^_^


IP: Zapisane
sylan

*

Punkty uznania(?): 5
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 528


:D:D;D

Zobacz profil
« Odpowiedz #482 : 09 Lutego 2016, 15:48:53 »
Jednostki Azylu ostateczna wersja:


1. Gryzoń->Gryzoń Kaper/Gryzoń Skrytobójca
2. Krok Zbir-> Krok Korsarz/Krok Warzelnik
3. Harpia Wyspowa-> Harpia Matrona/ Harpia Sabotażysta
4. Kanonier-> Bukanier/ Łowca Niewolników
5. Bulett Komandor-> Bulett Bosman/ Bulett Nawigator
6. Tortos-> Niszczyciel Statków/ Starszy Tortos
7. Błękitny Smok -> Burzowy Smok/ Biały Smok


IP: Zapisane
Adrian70

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 19


Zobacz profil
« Odpowiedz #483 : 09 Lutego 2016, 18:30:20 »
Nie no świetne :D W sumie nie wiem co więcej dodać wszystko wygląda genialnie. Chyba nigdzie nie ma tak świetnych moderów jak u nas w Polsce ;P.

Fajnie, że zrezygnowałeś z nazwy "Morski Elf" bo elfów trochę w tym modzie ma dojść[no chyba, że zmienisz rasę przewodnią Piramidy(bez drastycznych zmian proszę!!!)]

Co zrobiłeś z kotkami?!?!? Nie mówię, że te "gryzonie" są złe, ale Kotki też były fajne. Mógłbyś dodać je chociaż jako neutralne stworzenia ;/

EDIT1(nie chce pisać kilku krótkich wiadomości odpowiadając na inne komentarze ;P)

Faktycznie myślałem, że harpie pojawią się w Grocie bo ta ma przedstawiać(chyba) stary/nowy Loch bez długouchych, ale nie przeszkadzają aż tak. Smoki za to mi pasują. Jako, że to ma być morska frakcja związana z żeglugą, sztormy i burze świetnie pasują.


« Ostatnia zmiana: 09 Lutego 2016, 21:06:11 wysłane przez Adrian70 » IP: Zapisane
Lord Khorne

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 158


Prepare to die!

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #484 : 09 Lutego 2016, 19:37:34 »
Brawo Sylan wszystko wygląda super.  ;D
Mam tylko jedno ale... harpie i smoki mi po prostu nie pasują do tej frakcji (zwłaszcza harpie), jakoś bardziej kojarzą mi się z orkami.. ahh.. marzyłem o jakimś krakenie na 7 lvl.. no cóż tak czy siak brawo, gdyż wykonanie jednostek świetne.  ;)


IP: Zapisane
Asderuki
Zielona wróżka

*

Punkty uznania(?): 3
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 789


W szaleństwie rodzą się najlepsze pomysły

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #485 : 09 Lutego 2016, 21:03:25 »
Nie no Khorne smoki to tradycja ;P

Smok wszak wszędzie pasuje :P

(Tak tak ciągle myślę o 7 poziomie dla Somnium...)


IP: Zapisane
sylan

*

Punkty uznania(?): 5
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 528


:D:D;D

Zobacz profil
« Odpowiedz #486 : 12 Lutego 2016, 09:56:30 »
@Adrian70
Dzięki za pozytywną opinię ;) Wiadome polscy moderzy nie lecą w kulki.

Właściwie to motywy przewodnie miast ciągle się zmieniają, więc nie potrafię nawet powiedzieć jak ostatecznie wszystkie miasta będą wyglądać. Pomysłów mam wiele, a slotów tylko 8. Praktycznie każde miasto zostało w pewien sposób poprawione, a zmiany dalej są wprowadzane;P

Nigdzie nie mówiłem, że Grota będzie wzorowana na H3 tylko, że będzie miastem bezimiennych:)

@Lord Khorne
Kraken miał być w sumie w planach na początku, ale chciałem jakoś wrzucić ro frakcji motyw Ylatha, którego wyznają. Praktycznie każde bóstwo ma swój odpowiednik w jednostce 7 poziomu, więc wydało mi się to dobrym posunięciem.

No tak harpie są kojarzone z orkami, ale jak wiemy z h6 orkowie też byli piratami, więc nie widzę problemu, dlaczego część z harpii nie chciała zostać piratami. Przy ich tworzeniu chciałem jakoś kolorystycznie nawiązać do papug :P


IP: Zapisane
Adrian70

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 19


Zobacz profil
« Odpowiedz #487 : 12 Lutego 2016, 10:24:02 »
Cóż, faktycznie szkoda, że jest tylko 8 slotów. Tak w ogóle dlaczego nie da się dodawać nowych frakcji, tylko trzeba je podmieniać? Gra nie czyta dodatkowych miast? No i jak dokładnie działa te "ustawianie" miast na mapie, tak jak to było z Warownią? Czy oba miasta będą się pojawiać w Map Editorze? W sumie to chyba nie powinienem o to jeszcze pytać, bo chyba jest trochę za wcześnie ;PP

Nigdzie nie mówiłem, że Grota będzie wzorowana na H3 tylko, że będzie miastem bezimiennych:)

Powiedziałem, że są to moje domysły ;P. To głównie chyba przez te meduzy, których w Lochu z H6 nie było(bo były w Sanktuarium), a Bezimienni głównie kojarzą się z szóstą częścią gry, więc stwierdziłem, że będzie to połączenie Lochu z H6 (7) i H3. Co nie zmienia faktu, że nie mogę się doczekać twoich miast pod jakąkolwiek postacią, bo twoje prace są genialne.

Nie mogę się doczekać też kolejnych, świetnych portretów bohaterów, od których do tej pory nie mogę oderwać oczu bo są przepiękne ;)


« Ostatnia zmiana: 12 Lutego 2016, 14:36:21 wysłane przez Adrian70 » IP: Zapisane
sylan

*

Punkty uznania(?): 5
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 528


:D:D;D

Zobacz profil
« Odpowiedz #488 : 12 Lutego 2016, 17:40:13 »
@Up
Hmm trudno mi powiedzieć jak to jest z tym dodawaniem, bo nie jestem informatykiem. Z tego co się orientuję trzeba powprowadzać zmiany w silniku gry, a on jest pisany w jakimś języku (java???/ hex editor). Dodanie miasta powinno być teoretycznie możliwe, skoro możliwe jest wprowadzenie nowych klas i ncf, ale jak już mówiłem nie znam się na tym... Skoro do tej pory nikt nie dodał nowego miasta może się nie da?

W planach jest podmienienie 8 starych miast na nowe, zamienienie starych jednostek na ncf, odtworzenie starych miast na wzór Warownii (czyli można grać, jeśli zostanie miasto ustawione w edytorze). Myślę, że ten sposób jest dobry, bo dobre miasta będą mogły zostać wybierane bezpośrednio przy wyborze kampanii :)

Myślę, że większość na to czekała:)
Finalna wersja jednostek Cytadeli->Zigguratu



« Ostatnia zmiana: 14 Lutego 2016, 12:55:56 wysłane przez sylan » IP: Zapisane
Adrian70

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 19


Zobacz profil
« Odpowiedz #489 : 14 Lutego 2016, 14:19:48 »
O JEZU TE KOBRY!!! Reszta jednostek też jest świetna, ale te kobry są po prostu genialne!!!!! Coraz bardziej nie mogę się doczekać premiery! A propos premiery. Planujesz wydać wcześniej Azyl i Ziggurat, tak jak Gaj? Czy raczej chcesz wydać już od razu wszystkie miasta?


« Ostatnia zmiana: 14 Lutego 2016, 19:55:22 wysłane przez Adrian70 » IP: Zapisane
Asderuki
Zielona wróżka

*

Punkty uznania(?): 3
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 789


W szaleństwie rodzą się najlepsze pomysły

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #490 : 15 Lutego 2016, 12:11:47 »
Ciekawy dobór kolorów... te hydry wołają do mnie:

Michel Angelo!
                                    Leonardo!
                                                                     Rafael!

To nic złego! Po prostu żółwie ninja aż za nadto mi się narzuciły do głowy :D

Jednostki są bardzo fajnie zrobione. Podziwiam cierpliwość i chęci. Jak zwykle ^^


IP: Zapisane
Japko

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 220


.

Zobacz profil
« Odpowiedz #491 : 15 Lutego 2016, 15:48:52 »
NIE!!!!!!!!! Gdzie gorgony!  :( :( :( :( :/ :( :( :(
Na nie czekałem :(.
Lvl 2 - Reptilioni są fajni, ale lepsi byli w starym modzie Cytadeli. http://i.imgur.com/neqxHoW.jpg
Lvl 7 - @UP. http://i.imgur.com/hMkzv5b.jpg
Lvl 5 - Nie podoba mi się  :(.
http://i.imgur.com/Fnwswxq.jpg

Bazyliszki - perfekcyjne. :D

PS. Proszę, możesz wydać wersję z gorgonami...?  :-/

EDIT: Skoro Loch, też zostanie podmieniony to może zrobisz własną wersję hydr.  ;)


« Ostatnia zmiana: 15 Lutego 2016, 16:01:23 wysłane przez flapdzak » IP: Zapisane
Adrian70

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 19


Zobacz profil
« Odpowiedz #492 : 15 Lutego 2016, 16:33:28 »
@Up Proszę zostawić w spokoju moje perfekcyjne kobry!!! :PPP  :/ Są one dużo ciekawsze niż jakieś byczki.


« Ostatnia zmiana: 15 Lutego 2016, 16:41:54 wysłane przez Adrian70 » IP: Zapisane
Ursus2014

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 48


"Carpe Diem".

Zobacz profil
« Odpowiedz #493 : 15 Lutego 2016, 17:38:54 »
@Up Zgadzam się z tobą. O ile wg mnie najlepsza jednostka to bazyliszek to jeśli miałbym wybierać pomiędzy kobrą a gorgoną to wybrałbym jednak kobrę, bo jej istnienie w Ashanie dałoby radę jakoś wytłumaczyć, np. odgałęzienie Nagów z Hashimy.


IP: Zapisane
mrgolec

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 9


Zobacz profil
« Odpowiedz #494 : 15 Lutego 2016, 19:00:59 »
Jednostki bardzo fajne, ale czemu alternatywa kobry ma mniejszy "kaptur" od podstawy?  :huh:


IP: Zapisane
Strony: 1 ... 30 31 32 [33] 34 35 36    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.032 sekund z 21 zapytaniami.
                              Do góry