Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: 1 [2] 3 4 5 ... 22    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Recepty na zwycięstwo (Czytany 125317 razy)
Dr Wiktor Wektor

****

Punkty uznania(?): 2
Offline Offline

Wiadomości: 53


Zobacz profil
« Odpowiedz #15 : 20 Stycznia 2008, 16:07:47 »
Cytuj
No jak do ściany...

Hmm. Prosiłeś o uwagi, więc je dostałeś.

Cytuj
Człowiek rozwija się  dwukrotnie wolniej niż komputer.

Na poziomie Heroicznym owszem, gdyż ten drugi startuje z większą ilością zasobów. Tylko szkoda, że nie wykorzystuje jak należy jednostek, które za nie kupuje. :)

Cytuj
Yrwanna nie odwiedziła żadnego budynku dodającego choćby jeden punkt a Rise To Power wcale ich dużo nie ma.

Tu chodziło mi głównie o pustynny obszar na środku mapy, przez który najczesciej przechodzi się do terenu przeciwnika. Nie powiesz mi, że ma on mało stat boostów. Pewnie, są mapy, które mają ich w sumie jeszcze więcej, nie przeczę.

Cytuj
Za tydzień będzie to 600 a chwilę później łamiesz barierę 1000, zanim barbarzyńcą ktokolwiek pomyśli o zebraniu Shatter

Myślący Barbarzynca, grając przeciwko Lochowi, bierze Shatter Destruction jak tylko ma taką możliwość. Poza tym, te twoje obliczenia zakładają, że twój przeciwnik gra jak komputer i zupełnie nie szykuje się na kontrowanie magii destrukcji.
Proszę cię, sprawdź sobie co Shatter Destruction zrobi z twoimi czarami i policz jeszcze raz, bo ja z pewnością nie liczyłbym na brak tego talentu u przeciwnika.

Cytuj
Owszem nie trzeba dużo czasu żeby dojść z jednego punktu do drugiego ale żeby móc przejść trzeba mieć taką siłę aby zabić blokujące jednostki.

O Instant Travel słyszałeś? I proszę nie zapominać o Logistyce, która na dużej mapie może sprawić, że przeciwnik przegoni cię w poziomach, nawet nie posiadając Oświecenia. :o

Cytuj
Inna sprawa, że nie sądzę aby ktoś marnował Run dający odporność na elementy skoro posiada inne o wiele bardziej przydatne...

Żartujesz prawda? Grając przeciwko mrocznym elfom to jedna z pierwszych run jakie należy rzucić (zależnie od parametrów jednostek i ich początkowej pozycji na pasku ATB).
I tak, rzeczywiście daje odporność na 2 żywioły z 4, ale można potem rzucić ją ponownie, zmieniając odporności na inny żywioł i dopasowując je do twojego najsilniejszego czaru. I tutaj kolejna sprawa, ty chyba zakładasz że z żywym przeciwnikiem będziesz miał wszystkie czary z magii destrukcji... optymista.

Cytuj
A Furie nie będą smyrać tylko ciąć bo Warlock ma również sporo ataku

Nie na tyle dużo żeby zabić jednym uderzeniem cały stack dowolnej jednostki krasnoludów. To potrafią tylko Orkowie.  ;)

Cytuj
Oczywiście, że nie jest to złoty środek,trzeba mieć troszkę szczęścia w dostawanych punktach i jak ludzki przeciwnik pozbiera odpowiednie rzeczy to może Cię załatwić, nie neguję tego.

Tylko troszkę? :) Właśnie o to mi chodzi, że za dużo szczęśliwych założeń w tym tekście. Z komputerem to działa, wiadomo. Ale z żywym, myślącym przeciwnikiem takie liczenie na szczęście i taką ilość czasu (bez logistyki na dużych mapach naprawdę nie jest różowo).

Cytuj
Daje Ci to pewną przewagę, którą trzeba umiejętnie wykorzystać.

No właśnie, ale załóż też, że twój żywy przeciwnik również potrafi myśleć. Na przykład ma Logistykę, której ty nie posiadasz. Nie zakładaj, że będzie czekał aż ty sobie wszystko pozajmujesz, pozabijasz, zaliczysz Utopię i wylevelujesz bohatera do poziomu 30 (lol?). Stąd moje uwagi, że z czegoś trzeba będzie zrezygnować.

Cytuj
Jednak kiedy pykam po lanie ze znajomymi to mam zabronione wzięcie Warlocka i Yrwanny...

Bez urazy, ale to mówi mi już trochę o poziomie gry twoich znajomych. :rolleyes:

Moim zdaniem całość poradnika jest dobra, ale jedynie do gry z komputerem lub początkującym graczem. Po prostu za dużo w nim szczęśliwych założeń. W grze PvP, z czegoś musiałbyś zrezygnować.

A jeśli chcesz przekonać się o czym mówię to spróbuj swojego buildu w grze ze mną. Możemy umówić się na partyjkę przez Hamachi na, podanej tu za przykład, Rise to Power.  8)


IP: Zapisane
Tosiek

*****

Punkty uznania(?): 3
Offline Offline

Wiadomości: 355


Zobacz profil
« Odpowiedz #16 : 20 Stycznia 2008, 17:12:20 »
Gaza widać że się nad tym napracowałeś. Gratuluje ci świetnie wykonanego poradnika ;)


IP: Zapisane
gaza

*

Punkty uznania(?): 3
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 150


Zobacz profil
« Odpowiedz #17 : 20 Stycznia 2008, 22:55:32 »
1. Instant Travel pierwszy będziesz miał Ty bo to Ty najszybciej dojdziesz do 15
    levelu i w przypadku Raise To Power wejdziesz na pustynię, to samo tyczy się
    levelu 20 i Town Portalu.

2. Ty zakładasz, że budujesz całego bohatera
    przeciwstawnego wyłącznie przeciwko mnie...Wiadomo, że jak
    wybierzesz wszystkie umiejętności osłabiające i przeciwstawne to się to źle
    skończy ale graczy nie jest dwóch tylko kilku bo jest to taktyka na duże mapy
    ( podstawowe założenie ).

3. Ponieważ masz Magic Insight oraz Scholar, szybko się rozwijasz i możesz coś
    podbić, są szanse pozyskania wielu czarów natomiast wieżę runniczą masz tylko
    jedną u siebie i musisz w ten run trafić...Empathy oraz Sorcery sprawia że
    rzucanie zaklęć jest na tyle szybkie, że zanim uodpornisz całą armię na wszystkie
    elementy otrzymujesz cięgi.Nie korzystając z pozostałych runów a skupiając
    się jedynie na odporności elementowej otrzymujesz więcej obrażeń od armii, o
    której chyba zapominasz - Warlock to nie tylko czary. Zresztą nawet jak sobie
    rzucisz odporność na elementy to nadal zbierasz 50%.

4. Furia z moralami rusza się dwa razy zanim niektóre jednostki się w ogóle ruszą...

5. Owszem bez logistyki nie jest różowo...Z tego też powodu wyraźnie napisałem
    w pierwszym tekście że można ją wziąć alternatywnie jeśli po pewnym okresie
    czasu okaże się, że nie mamy butów. Nie masz Sorcery ale pierwszy czar, który
    leci powoduje kataklizm a jeśli masz armageddon to nie problem go rzucić i uciec
    mając Swift Mind...

6. Nie wiesz z kim gram więc nie komentuj czegoś o czym nie masz pojęcia...


A zagrać możemy normalnie na losowych zamkach. Granie na dwóch ze znanym moim zamkiem i caluteńką ujawnioną strategią oraz budowaniem od pierwszego poziomu przeciwstawnego bohatera mija się nieco z celem...

Po 15 lutego możemy coś pomyśleć bo teraz na pewno nie znajdę czasu na sieciową elkę.

Dzięki tosiek


IP: Zapisane
Dr Wiktor Wektor

****

Punkty uznania(?): 2
Offline Offline

Wiadomości: 53


Zobacz profil
« Odpowiedz #18 : 20 Stycznia 2008, 23:56:47 »
Spoko, nie chciałem się kłócić. Różnie bywa w Hirołsach, w końcu niemało w tej grze zależy również od szczęścia.

Co do tej potyczki, to masz rację, że byłoby to trochę bez sensu, nawet jeśli ja podałbym ci co planuję rozwijać.

Pokój.  ;D


« Ostatnia zmiana: 21 Stycznia 2008, 00:00:18 wysłane przez Dr Wiktor Wektor » IP: Zapisane
gaza

*

Punkty uznania(?): 3
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 150


Zobacz profil
« Odpowiedz #19 : 21 Stycznia 2008, 03:18:38 »
Zgadza się, dużo zależy od szczęścia. Są pojedyncze artefakty, które potrafią obrócić sytuację o 180. Kiedyś na Ubi.com grałem emkę na 6 barbarzyńcą. Po podbiciu 3 zamków byłem niemal pewien zwycięstwa ale w finałowej potyczce z najlepszym bohaterem przeciwnika, który posiadał kajdany, poległem jedynie dlatego, że gość miał zarówno Staff of The Netherworld ( -20% inicjatywy ) oraz Ring of Speed i Ring of Celerity dające +30% inicjatywy a do tego Mass Slow. To była zbyt wielka różnica, a jak się potem okazało, gość kupił wszystkie te 3 artefakty na raz w akademii (jedynym zamku na który w ogóle poszedł ) zaledwie kilka dni wcześniej. Wygrał ledwo ledwo ale jednak choć gdyby nie była to walka w zamku nie dałby rady. Później nie było już o czym mówić po stracie heroesa...Największy pech jaki kiedykolwiek mnie spotkał.


Grałem opisanym przez siebie sposobem wiele razy i jak dotąd  mnie nie zawiódł na dużej mapie na Heroic,  zarówno przeciwko komputerowi jak i ludziom, dlatego to zamieściłem. Czasem miało się więcej szczęścia a czasem mniej, tak to bywa,sporo zależy od bogatości scenki, ale to rozwiązanie jakby sprzyja szczęściu choć trzeba mieć bardzo dobre rozeznanie kogo jest się w stanie pokonać przy użyciu jedynie czarów i niewidzialności.Czasem złe rozłożenie samych tylko jednostek na liczbę kupek robi psikusa. Możliwość kupowania artefaktów jest naprawdę dużym plusem. No i premia początkowa ma kolosalne znaczenie bo jak się dostanie coś od Spell albo Knowledge to wszystko idzie bajecznie gładko. Kompletując  całość tego rozwoju jesteś jednak Królem.
Wiem, że nie łatwo tego dokonać ale sama droga rozwojowa daje naprawdę wymierne korzyści bo bardzo szybko szkoli się bohatera. A dobry początek przechyla szalkę zwycięstwa na Twoją korzyść.


Jeszcze jedna sprawa, niezwiązana z tematem i z czystej ciekawości.
Nie wiem czym Ty "Doktorze Wiktorze Wektorze Co Pokój Z Gazą Zawrzeć Może" :)
lubisz grać najbardziej i którą rasą jesteś najlepszy, ale weź ją i załącz sobie planszę Heroic Challenge na poziomie Heroic i daj znać  czy udało Ci się ją przejść.Chyba,że już przeszedłeś? Ciągle poszukuję osoby, której udało się tego dokonać którymkolwiek zamkiem oprócz Lochu bo jestem arcyciekaw jak tego dokonał. Ja po wielu próbach każdą rasą poddałem się gdyż doszedłem do wniosku, że można to zrobić tylko Warlockiem przy pomocy czarów. Od tamtej pory właśnie zacząłem doskonalić strategię tegoż zamku i stał się moim ulubionym...Nie próbowałem na Dzikich Hordach ale nie sądzę aby alternatywy coś zmieniły....



IP: Zapisane
Dr Wiktor Wektor

****

Punkty uznania(?): 2
Offline Offline

Wiadomości: 53


Zobacz profil
« Odpowiedz #20 : 21 Stycznia 2008, 12:39:33 »
Cytuj
weź ją i załącz sobie planszę Heroic Challenge na poziomie Heroic i daj znać  czy udało Ci się ją przejść.Chyba,że już przeszedłeś?

Przyznam się, że nie lubię tego typu map, ale specjalnie dla ciebie rozegrałem przed chwilą potyczkę na poziomie heroicznym z maksymalną ilością komputerowych przeciwników.

Aktualnie dużo czasu poświęcam na ćwiczenie gry Barbarzyńcą (wcześniej zawsze grałem Akademią), więc to jego zamek wybrałem. O dziwo udało się za pierwszym podejściem. :)

Bohater: Telsek
Rozwijane talenty i zdolności:
Expert War Machines - Balista, Triple Balista, First Aid Tent
Expert Blood Rage - Memory of Our Blood, Powerful Blow
Expert Attack - Archery, Flaming Arrows
Reszta dowolna.

Oczywiście nie wszystko udało mi się zająć, zostawiałem artefakty, bronione przez zbyt trudnych przeciwników (dungeon i fortress tier 6). Nie mogłem również zająć tartaku (broniony przez zbyt dużą liczbę centaurów, za duże straty). 2 stat boosty bronione były przez Arcane Archers (wiadomo - samobójstwo :P). W Witch Hut trafiło mi się ulepszenie War Machines do poziomu Advanced (chociaż tyle dobrego :D). Generalnie najważniejsze jest jak najszybsze dojście do MoOB, Triple Balisty i Flaming Arrows. Od tego momentu moją główną armią była balista. Miasto zaatakowałem dosłownie w ostatnim dniu 2 tygodnia. Bronione było przez bohatera Inferno na poziomie 14 z następującą armią: 41 Familiars, 7 Nightmares, 18 Cerberus, 11 Succubus Secuders, 4 Devils, 5 Pit Lords. Zabiłem jak najszybciej 11 Succubusów, które mogły przejąć moich warriorów albo slayerów. Reszta padała jak muchy. Nawet Diabły poszły na strzała od balisty. :) Po przejęciu miasta pozostało jedynie zaczekać do końca tygodnia i gg.

Załączam screeny, na których widać siłę rażenia mojej balisty. Sądzę, że bez niej wygrana byłaby o wiele trudniejsza a może i niemożliwa.

SCREENY:
1. Arcane Archers, ma się tego farta
2. Oł jee
3. Przed atakiem na zamek
4. Siła balisty
5. Siła balisty 2
6. First Aid Tent power
7. Fear me!
8. Victory screen i statystyki końcowe.


« Ostatnia zmiana: 21 Stycznia 2008, 13:12:12 wysłane przez Dr Wiktor Wektor » IP: Zapisane
KaVaaa

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 42


Zobacz profil
« Odpowiedz #21 : 21 Stycznia 2008, 14:03:44 »
Zrobi ktos taki poradnik do innego miasta? Najbardziej interesuje mnie przystan i akademia, bo o tych miastach mowi sie najmniej. Tylko zeby bylo prostsze slownictwo (czasem sie odechciewa czytać) i polskie nazwy umiejetnosci i stworzen.


IP: Zapisane
HoMM5.info - Tawerna - 100% Heroes of Might and Magic V, IV, III, II i I[/center]
gaza

*

Punkty uznania(?): 3
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 150


Zobacz profil
« Odpowiedz #22 : 21 Stycznia 2008, 16:39:39 »
Właśnie...Zapomniałem całkowicie spróbować tą planszę barbarzyńcą. Wierzę Ci i szczere gratulacje bo wiem, że nie jest to proste. Wszystko musi być zgrane co do jednego dnia, wzięcia odpowiednich nauk, artefaktów. Każdy ruch musi być tym właściwym i trzeba trochę farta...Ta balista faktycznie wydaje się być kluczem do sukcesu bo potrójny strzał przy flaming arrows i barbarzyńcy natankowanego atakiem psoci i to strasznie ( choć Sylvan z Imbue Balista jest jeszcze lepszy - wtedy jest dosłowna kosiara).

Dziwi mnie tylko jedno, że jak zszedłeś do podziemi to przed zajęciem zamku nie biłeś się z żadnym Heroesem ani też, że żaden nie przyszedł aby spróbować odebrać zamek. Pamiętam, że idąc to Warlockiem po drodze musiałem zabić jednego. Łatwo zająłem zamek ale potem mnie jeszcze szturmowano. Tak samo było każdą inną rasą, które tego pierwszego dawały radę zabić ale obronić się w zamku już nie. Nie zmienia to jednak faktu, że dobra robota. W końcu ktoś się znalazł:)

Jeśli cokolwiek zamieszczę to na pewno z nazewnictwem angielskim bo polskiej wersji gry nawet jeszcze nie ma  a inna sprawa, że jak widzę tłumaczenia to mnie skręca...Angielskie nazewnictwo jest poprawne, krótsze i w pełni oddaje znaczenie poszczególnych nauk, jednostek itd. Tymczasem z polskim nazewnictwem jest tak jak z tytułami filmów, dobierane na widzi mi się...A jeśli poprawne w tłumaczeniu to brzmi jak flaki z olejem...To brutalne ale tak jak niemiecki nie nadaje się do piosenek tak polski nie bardzo pasuje do gier, takie jest moje osobiste zdanie...


« Ostatnia zmiana: 21 Stycznia 2008, 17:21:02 wysłane przez gaza » IP: Zapisane
Tosiek

*****

Punkty uznania(?): 3
Offline Offline

Wiadomości: 355


Zobacz profil
« Odpowiedz #23 : 21 Stycznia 2008, 16:46:23 »
Czy ten poradnik znajduje się na stronie głównej?


IP: Zapisane
Dr Wiktor Wektor

****

Punkty uznania(?): 2
Offline Offline

Wiadomości: 53


Zobacz profil
« Odpowiedz #24 : 21 Stycznia 2008, 17:15:19 »
Rangerem również mi się udało.

Bohater: Ossir
Talenty:
Advanced Avenger - Imbue Arrow, Deadeye Shot
Expert Destruction - sam talent
Expert Luck
Basic Attack/Advanced Attack - Archery i/lub Battle Frenzy (jak się nie trafi Atak to nic straconego)

Jest trudniej niż Barbarzyńcą, trzeba uważać zwłaszcza na swoich Arcane Archers (budynek jest od razu ulepszony). Należy też postarać się przejąć jak najszybciej tartak żeby móc zbudować budynek od Entów (tylko dzięki tej jednostce można wygrać końcową bitwę) a następnie przed końcem pierwszego tygodnia Zamek. Ja w końcowej bitwie miałem trochę ponad 20 Arcane Archers, w sumie 12 Druidów, 7 Entów (nieulepszonych), 8 Jednorożców i 2 smoki z posterunku Sylvan. Jeśli uda się ulepszyć budynek od Druidów (mi się udało) to polecam nie brać w ogóle Driad i podzielić stack druidów na połowę, ulepszając każdą do innej wersji (High Druids i Druid Elders). High Druidami zwiększyłem Spellpower swojego Ossira, a Elderami rzucałem błyskawicę na jednostkę strzelającą przeciwnika. Ze zwiększonym Spellpower, kombosem Deadeye Shot + Imbue Arrow + Expert Destruction udało mi się z dużymi stratami wygrać tą walkę. Mi jako najsilniejszy czar trafiła się Błyskawica. Entami zatrzymałem 3 jednostki przeciwnika (w tym szczęśliwie jednym kontraatakiem) żeby nie doszły do słabszych jednostek i traciły ataki na Enty, dzięki czemu moi łucznicy zdążyli oddać kilka masakrycznych strzałów. ;) Po walce i przejęciu zamku zostały mi raptem 2 Enty, 5 Wind Dancers i 2 High Druidów. Na szczęście zakończył się drugi tydzień i gg. :)

Może spróbuję jutro Akademią.  ;)

Cytuj
Łatwo zająłem zamek ale potem mnie jeszcze szturmowano.

No co prawda to prawda, ataku innego bohatera z nową armią nie da się wytrzymać. Dlatego trzeba celować w ostatni dzień drugiego tygodnia. Jak nikt nie podejdzie to gg.


« Ostatnia zmiana: 21 Stycznia 2008, 17:21:05 wysłane przez Dr Wiktor Wektor » IP: Zapisane
gaza

*

Punkty uznania(?): 3
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 150


Zobacz profil
« Odpowiedz #25 : 21 Stycznia 2008, 17:30:03 »
Próbuj próbuj. Ja już mam dość tej planszy. Wałkowałem ją na kuźni do bólu...
Widać z alternatywami idzie prościej. Choć nadal mnie to dziwi, że bijesz sie tylko raz. W kuźni nigdy nie miałem sytuacji, że jest tylko jedna końcowa bitwa. Zawsze były dwie. Po zajęciu miasta trzeba je utrzymać przez 3 dni. Zawsze mi ktoś przyłaził a też zajmowałem na ostatni lub przedostatni. A szturm da się przetrwać właśnie Warlockiem jeśli masz jeden dzień odpoczynku na zregenerowanie mana. W ten sposób ja wygrałem choć zostały mi 2 minotaury i 1 hydra. Teraz Warlockiem byłoby znacznie prościej bo jest niewidzialność...



« Ostatnia zmiana: 21 Stycznia 2008, 17:35:09 wysłane przez gaza » IP: Zapisane
Dr Wiktor Wektor

****

Punkty uznania(?): 2
Offline Offline

Wiadomości: 53


Zobacz profil
« Odpowiedz #26 : 21 Stycznia 2008, 17:32:58 »
Myślę, że Barbarzyńcą spokojnie wybroniłbym drugi atak.

Natomiast Sylvanem... hmm... w końcu miałem Expert Luck  ;D

Cytuj
Po zajęciu miasta trzeba je utrzymać przez 3 dni. Zawsze mi ktoś przyłaził a też zajmowałem na ostatni lub przedostatni.

No właśnie jedyna opcja to ostatni dzień i duża szansa na to, że kolejni bohaterowie nie są oddaleni tylko 1 turę od zamku. Poza tym im dłużej się czeka tym większa szansa na to, że broniący bohater będzie miał mniejszą armię.

Cytuj
Widać z alternatywami idzie prościej.

Oj tak, zwłaszcza Sylvanem.

EDIT:
Spróbowałem Akademią (Havezem), ale jak na razie porażka. Nie zdążyłem dojść do zamku. :) W przedostatni dzień misja zakończyła się porażką (najwyraźniej komputer utrzymał zamek przez 3 dni).


« Ostatnia zmiana: 21 Stycznia 2008, 18:59:04 wysłane przez Dr Wiktor Wektor » IP: Zapisane
shivaz

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 24

Zobacz profil
« Odpowiedz #27 : 14 Lutego 2008, 22:10:57 »
Witam jestem tu nowy ale mam pytanie a zarazem prosbe, czy ktos moze mi pomoc  i napisac jakas strategie lochem poniewaz gram innymi zamkami i nie mam problemow a tym (jest on moim ulubionym zamkiem) mam straszne problemy z wygraniem z kumplami zaznaczam ze gramy na jednym kompie po pare godzin ,wiec kazdy widzi co robi drugi, jak wszyscy wiedza przyrost w tym zamku to jest w 3 krotkich slowa ŻE-NA-DA :)wiec  na tle innych zamow ktore maja masowke to jest tragedia,i niech mi tylko nikt nie psize ze mozna wziac sobie dowodzenie i dyplomacje bo szansa na jego trafienie jest jak trafienie 6 w totka :D zazanczam ze sprawdzalem te strategie zagrania Irwanna i wszystko jest pieknie cacy tylko bez dowodzenia i empathy nie wiem jak ten co opisywal te strategie gra ale ja gralem nia 5 razy pod rzad na mapie probnej(tj z kompem) i 2-3 razy z kumplami i nigdy nie dostalem dowodzenia nawet jak mialem do ostatniego poziomu zostawione miejsce na  talent wiec jakakolwiek strategia z lidershipem odpada. Moi oponenci grajas glownie heavenem academia i necropolia i normalnie szlag mnie trafia jak mam zagrac  z nimi lochem oprocz tefo gram infernem, bastionem, i ewentualnie krasnalami oraz orkiem choc akurat gra tym ostatnim zamkiem to latwizna na kazdy zamek nawet nie trzeba sie wysilac wiec to zadna radocha ;D milabym prosbe zeby wszyscy zainteresowani i tacy ktorzy maja cos konstruktywnego do powiedzenia przkekazali tu swoje pomysly i strategie na granie glownie lochem ale infernem czy bastionem rowniez, i np do danej strategi ktory bohater jest najlepszy, czy np da sie w lochach zrobic wojownika itd pozdrawaim i dziekuje za ewentualne odpowiedzi


IP: Zapisane
REborN

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 42


Zobacz profil
« Odpowiedz #28 : 14 Lutego 2008, 23:05:14 »
Jeśli chcesz kombinować z empatia to polecam kythre... W ogóle jeśli chcesz dobrych poradników i znasz angielski w miarę dobrze to polecam zagraniczne fora. Sam jestem graczem dungeonu ale zwyczajnie nie chce mi sie pisać tego samego tyle, że po polsku, co na zagranicznych forach.


IP: Zapisane
Jak coś wymyślę to wstawię:)
Luk
The Great LichMaster

*

Punkty uznania(?): 27
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 473


Scream for me Tawerna!

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #29 : 15 Lutego 2008, 07:01:00 »
A pierwsza strona tematu jest zła?

Jeszcze jeden temat o tym samym http://www.homm5.info/forum/index.php/topic,1332.0.html


IP: Zapisane
Strony: 1 [2] 3 4 5 ... 22    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.062 sekund z 22 zapytaniami.
                              Do góry