Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: 1 [2] 3 4 5 ... 8    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Najlepsi gracze (Czytany 47790 razy)
Khaziu
SpecHoMM

*

Punkty uznania(?): 15
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 533


...:::Dziel i rządź:::...

Zobacz profil
« Odpowiedz #15 : 16 Września 2009, 14:48:05 »
czary grupowe w przypadku światła oraz mroku. Silniejsze obrażenia w przypadku Zniszczenia czy zaklęcia magii przywołania takie jak tajemna zbroja czy spora ilość Feniksów czy Żywiołaków.


IP: Zapisane
Fleszu

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 145


Zobacz profil
« Odpowiedz #16 : 16 Września 2009, 18:11:03 »
A czy uważacie, że balans zamków jest zachowany? Bo moim zdaniem ustawienie poziomu trudności faworyzuje pewne zamki. np. heroiczny faforyzuje te zamki które mają dobry creeping.


IP: Zapisane
gaza

*

Punkty uznania(?): 3
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 150


Zobacz profil
« Odpowiedz #17 : 16 Września 2009, 20:26:59 »
Właśnie w drugą stronę. Heroiczny nieco wyhamowuje creeperów. Zamki z największymi przyrostami ( Necro, Twierdza, Przystań, Akademia ) na heroicu buduje się dosyc cieżko z racji albo poteżnych ilości kamienia, sporych też i drzewa lub dosyc pokaźnej sumy rzadkich surowców. Loch na Heroic może spokojnie ulepszyc 1 i 2 level jednostek oraz pobudowac wiedżmy bez jakiejkolwiek dodatkowej surki. Ten zestaw w połączeniu z destro to maszynka do creepowania każdego ( włącznie z najgorszymi strzelającymi czy czarującymi jednostkami - niewidzialnośc i heja, same czary wystarczą ). Na pewno straty są zawsze dużo mniejsze ( własciwie to nie można sobie na nie pozwolic ) niż u reszty creeperów.
 Problem jest w starciu bohater vs bohater gdzie przykładowo loch ma 3 razy  mniej wojska. Tutaj wpływ ma już rozmiar mapy. Na rozmiarze M loch z nekro ma niewielkie szanse. Ale już na L wygląda to nieco lepiej i całkiem ok na XL. Nekro zrobi potwornie liczebną armię ale z drugiej strony Warlock wtedy już ma ogromną siłę niszczenia ( można dokupowac artefakty od sprzedawcy dopasowując je pod czary ). Jedna wzmacniania obszarówka z połaczeniu z artefaktem od odpowiedniego żywiołu przy około 20 mocy to jest makabra. Nekro, które nie ma morale najgorzej to znosi...


IP: Zapisane
Fleszu

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 145


Zobacz profil
« Odpowiedz #18 : 16 Września 2009, 21:38:18 »
Moim zdaniem jeśli któryś zamek ma jednostki strzlające niskich poziomów to na heroicu jest mocny, bo zanim innymi zamkami się dojdzie to tego to wieki mijają. Przykład Inferno.


IP: Zapisane
gaza

*

Punkty uznania(?): 3
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 150


Zobacz profil
« Odpowiedz #19 : 17 Września 2009, 17:13:16 »
Loch na ten przykład nie potrzebuje strzelających. Owszem infernem jest cięższy poczatek ale brama i wysoka inicjatywa jednostek powodują, że tylko ze strzelającymi jest problem.  Jeśli zbierzesz taktyke przykładowo to już ulepszony poziom 3 i 2 w pierwszej turze dostaną tych strzelających. O ile skoczek jest wolny tak pies raczej zacznie. Walczących wręcz jest pokonac łatwo. Jak już się dojdzie do Uwodzicielek to z górki.
Ważne jest wzięcie odpowiednich talentów i zdolności pozwalających na szybkie creepowanie. Czasem podchodzą lepiej, czasem gorzej. Też i startowy artefakt oraz bohaterowie dostępni w tawernie mają bardzo duży wpływ na początek rozgrywki.


IP: Zapisane
Fleszu

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 145


Zobacz profil
« Odpowiedz #20 : 17 Września 2009, 17:31:48 »
Ale loch ma znikających więc to jest taki odpowiednik strzelających-chodzi o to żeby rozwalać creepy bez strat. Te zamki które potrzebują wyższych poziomów jednostek żeby creepować są uposledzone. Trudniej im zdobywać surowce i budować jednostki. Poziom cięzki już umozliwia zbudowanie każdej rasie jednostek do creepów.


IP: Zapisane
gaza

*

Punkty uznania(?): 3
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 150


Zobacz profil
« Odpowiedz #21 : 17 Września 2009, 22:07:01 »
Na poziomie ciężkim to nie granie, to trening i cwiczenia...
To jest stawianie po kolei jak idzie co tylko Ci się żywcem podoba. Jedyne co musisz zrobic to ponaparzac troche neutrali i zebrac nieco surowca przy czym nie jest  istotna kolejnosc. Dopiero na Heroic ważne jest co zbudujesz, kiedy to zbudujesz, na kogo pójdziesz i co dzięki temu zbierzesz. Wtedy na coś Ci starczy a na coś braknie. Musisz podejmowac decyzje czy możesz sobie pozwolic na jeszcze jednego bohatera czy nie. Czy starczy Ci pieniędzy aby codziennie postawi jakiś budynek aby rosły punkty miasta, czy bedziesz musiał wybudowac coś tańszego. Na ciężkim jest sporo surowców a już pieniędzy jest po prostu od groma i troche. Na tym poziomie nigdy niczego nie brakuje jak się w miarę wie jak rozbudowac miasto. Każdym zamkiem da się creepowac tylko trzeba umiec to raz, a dwa trzeba wiedziec kogo można pozwolic sobie creepowac. Wiadomo, że infernem na strzelającyh nie pójdziesz tak od razu ale już jednostki walczące wręcz to mały problem. Inferno nadrabia brak strzelających   inicjatywą i bramą, dzięki której masz mieso armatnie zbierające kontry i zaslaniające jednostki główne. Dobry creeping wymaga dokładnej i dobrej znajomości wszystkich prawideł rządzących walką oraz masy doświadczenia. Jak masz uwodzicielki to dzieląc je powiedzmy na 3 oddzialy ( niech ich nawet wyjdzie po 6 w każdym ) bez problemu natluczesz znacznie mocniejsze neutrale. Uwodzenie zadziala na jedna akcję ale to wystarczy aby tamci się wzajemnie poosłabiali oraz pozbierali kontry. Potem tylko dobic swoimi szybkimi jednostkami. Reszta zamków prócz Lochu ( ale Loch jak wiemy to bułka z masłem ) ma strzelających więc ja tu nikogo upośledzonego raczej nie widzę. Krasnalem jeszcze jest tylko dosyc cieżko na poczatku ale tylko do czasu. Reszta ma co trzeba.


IP: Zapisane
Fleszu

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 145


Zobacz profil
« Odpowiedz #22 : 18 Września 2009, 08:50:14 »
Ja w sieci gram zawsze na ciężkim-podobnie jak większość graczy. Nie muszę czekać, żeby budować budynki dzięki czemu gra przyspiesza. A dodatkowo mam w miarę normalne bitwy a nie np. 40 centaurów i paru goblinów plus dodatkowe jednostki. Dla mnie bitwy low limit są mało atrakcyjne. Co do mojej tezy o faworyzowaniu pewnych zamków ustawianiem poziomu trudności podam pewnien przykład - celowo przejaskrawiony. Gdyby grać na poziomie easy, wtedy ma się dużo surowców i np. taka Akademia ma możliwość zrobienia artefaktów do jednostek-przynajmniej tych najbardziej kluczowych. Na poziomie heroicznym tej możliwości nie ma bo zanim zbierze na to surowce to przeciwnik ją zjedzie. Więc jak widać od poziomu trudności zależą możliwości zamku. Na heroicznym moim zdaniem dobrym wyborej jest Havez bo od razu ma full gremlinów, aby zabijać creepy. Oczywiście inne rasy też mają inne jednostki ale mija kilka dni zanim do nich dojdą, pod warunkiem, żę zdobędą surowce. Te kilka dni mogą być przewagą nie do odrobienia. Dlatego uważam, że poziom ciężki jest bardziej zbalansowany.

A z ciekawości spytam na jakim poziomie trudności grają gracze na ToH? - pytanie do Gazy.


« Ostatnia zmiana: 18 Września 2009, 09:32:40 wysłane przez Fleszu » IP: Zapisane
gaza

*

Punkty uznania(?): 3
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 150


Zobacz profil
« Odpowiedz #23 : 18 Września 2009, 15:11:32 »
Gra przyspiesza ale to już nie jest wtedy do końca strategia bo nie ma podejmowania strategicznych decyzji, mało myślenia ekonomicznego i wybiegania myślami na 3 dni w przód czy aby wystarczy nam środków na to co chcemy zrobic. I jak to czekac? Właśnie o to chodzi by na Heroicu zagrac tak aby nie było postoju. Na tym cały wic polega. To wymaga dobrego creepingu i strategicznego myślenia gdzie i po co pójśc. Którą koplanię zając. Czasem układ mapy na to nie pozwoli wiec wtedy musisz cos wymyślec i sobie poradzic lub będziesz miał mały postój, kwestia aby był tylko chwilowy. Na Hard takiego myślenia nie ma i tego mi nie wmówisz. Liczba dostępnych surowców i doświadczenia ( bo poziom wpływa na ilośc doswiadczenia z walk również ) jest tak duża, że budowanie dowolnego zamku to buła z masłem a rozwijanie bohaterów idzie szybciej i prościej. I to, że gra na tym jakaś częśc graczy nie jest niepodważalnym argumentem. Ludzie lubią ułatwiac sobie życie na wszelkie możliwe sposoby. Puszczenie na Hard to znakomity przykład. Gra grą czyli czystą rozrywką ale poruszac mocniej  głową nie zaszkodzi przy tym.
Mini artefakty Akademii to bardzo ale to bardzo mocna rzecz, która wymaga jednak dosyc dobrej wiedzy aby te artefakty dawały coś a nie tylko były noszone przez jednostki jako ozdóbki. Zatem tak czy siak w pierwszych 2 tygodniach korzyśc z nich jest prawie żadna i kupowanie ich na poczatku gry to tylko i wyłącznie strata surowców wiec ten przykład jest nietrafiony zupełnie.  Nie ma możliwosc na Heroicznym? Ostatanio ze slammerem na RMG L ( heroic, surowce i exp na 1) w 4 tygodniu pozakładałem artefakty 1 poziomu na 4 jednostki. Zająłem sobie kopalnie, złupiłem strefę to i surka była. Założyłem artefakty dopasowane pod przeciwnika i pod to co mnie czeka za chwilę w FB. O to chodzi a nie o to żeby założyc co Ci sie żywcem podoba i na pałę bo surowców tony. Budując te artefakty zrezygnowałem z Rakaszy ale założenie artefaktu od inicjatywy na Arcymagów oraz Tytanów dało wystarczające efekty aby nawiązac dobrą walkę z Przystanią ( kusznicy byli już nieistotni ).
 
Na Heroicznym każdy bohater, który ma specjalnośc niskopoziomowych jednostek jest na wagę złota po prostu bo zawsze ma ze sobą ładną liczbę tych oddziałów.

Bitwy low limit moga byc dla Ciebie mało atrakcyjne niemniej jednak wygrywanie ich przy 3x mniejszej armii to jest właśnie sztuka a nie napykanie pierwszych lepszych majac tonę jednostek i nie dbając o straty bo w zamku już kolejne dwa wyższe poziomy jednostek są ready. Na Hard w Lochu w 3 tygodniu smoki już sie stawia i już nie ma bitew tylko robienie miazgi po kolei z każdego jak masz takich 3.

Najważniejsza rzecz, o której mówiłem na samym początku, co innego Fix a co innego RMG. Nie wiem na którym zwykle gra ToH i mało mnie to w sumie interesuje bo oni klepią tylko Fixy dodatkowo nie grając na Random tylko wiecznie wybierając.
Cała Polska Liga H5 gra na Heroic. Bierz z niej przykład zamiast byc ślepo zapatrzonym tylko w ToH.
ToH to nie jest ostoja, studnia i wykluwarnia wszystkiego co najlepsze. To jedna z wielu Lig Heroes 5, która przyjeła sobie jakieś ustawienia...

Masz u Nas konto. Za dwa dni startuje Krwawy Wrzesień i akurat zostało jedno wolne miejsce jeszcze. Zapraszam. Zobaczysz jaka jest różnica między Hard Fix a Heroic RMG. Dużo bardziej trzeba się napocic. 


IP: Zapisane
Fleszu

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 145


Zobacz profil
« Odpowiedz #24 : 18 Września 2009, 15:42:46 »
Co do mnie to gram raczej randomy więc wiem o co chodzi. Podobne wątpliwości mieli ludzie z Heroes 3. Grałem kiedyś tam w lidze i ustawienie poziomu trudności było na normal (w H5 pod względem surowców i kasy jest to odpowiednik ciężkiego) a zrobili to po to żeby gry grało się szybciej i rzeczywiście tak jest. Po drugie przy małej ilości surowców zwykle trzeba zrezygnować z budowy jakiś budynków do jednostek a to nie odzwierciedla pełnej siły zamków, bo w H5 nie jest tak, że 1poziom jednego zamku (uwzględniając przyrost) = 1 poziomowi inngo zamku. Balans jest (a może nie jest:)) zachowany jako całość. Po trzecie jeśli grasz zamkiem, który wymaga dużych ilości jednego z surowców to na heroic jest przekichane bo bardzo trudno go rozwinąć. Nawet jak zajmiesz kopalnię tego surowca to i tak masz przyrost 1 lub 2 na turę w zależności od surowca. I co z tego jak creepujesz zajebiście jak i tak musisz czekać na ten surowiec. O wymianie nie wspomnę bo przy jednym targowisku przelicznik jest żałosny. Np. krasnoludy jeśli się ie mylę potrzebują olbrzymich ilości kamienia. Na heroic zbobyc taką ilość jest bardzo trudno  a czekanie X tur nie wchodzi w rachubę. Co innego zamki, które wymagają różnych surowców-wystarczy, że zajmiesz kopalnie i masz przyrost i to co leży obok kopalni i już możesz budwać. Dlatego uważam, że ustawienie określonego poziomu trudności faworyzuje pewne zamki.


IP: Zapisane
gaza

*

Punkty uznania(?): 3
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 150


Zobacz profil
« Odpowiedz #25 : 18 Września 2009, 16:52:08 »
No tak. Dużo kamienia i drzewa potrzebują Nekropolia, Przystań, Sylvan, Krasnal i Barbarzyńca więc te zamki będziesz budował wolniej. Te zamki jednak poza Sylvanem ( który jednak ma bardzo dobre pierwsze 3 poziomy jednostek jak się je ulpeszy, Driady bez kontry oraz Tancerze z wyśmienita obroną + oboje zabójczo wysoka inicjatywa, łowczych wystarczy miec podstawkę na początku)  mają jednak największe przyrosty.
I to właśnie zapewnia Heroic, że Ci z większymi przyrostami mają trudniej pobudowac zamek wiec będą nieco do tyłu w stosunku do tych z mniejszymi przyrostami. Akademia ma także niezły przyrost ale początek nią nie jest prosty. Niemniej jednak mają całkiem niezłych tych 1 poziomowych licznych strzelających. Na Heroic Akademią trzeba w pierwszym tygodniu zatroszczyc się o siarkę aby zrobic magów. Jak się  zrobi w 1 tygodniu magów to później gra już idzie całkiem przyjemnie. I teraz musisz byc na tyle dobry, żeby w tym pierwszym tygodniu dostatecznie odkryc teren aby gdzieś tą siarkę znaleźc a następnie po nią iśc. Nie na darmo także są w Herosach młynki, które tydzień w tydzień na Heroicu musza byc odwiedzone. Na Hard magów stawiasz od ręki a to jest bardzo dobra jednostka 4 poziomu już. Chcesz miec 4 poziom w 1 tydzień to zapracuj na to a nie za darmo.


Heroic jest po to aby właśnie było przekichane, ma byc przekichane i ma by cieżko. Jak wiesz, że grasz zamkiem wymagającym ton drzewa i kamienia to rozsądnym będzie tłuczenie wszystkiego i wszedzie gdzie ten surowiec leży. Dodatkowo, przebicie się do kolejnej strefy gdzie są dodatkowe tartaki i odkrywki kamienia. I tak też się robi. Na Heroic także korzysta się niejednokrotnie z targu. Chesz coś miec to płac. To nic, że wydasz teraz przykładowo 20 siarki na 4 kamienie skoro siarka nie jest Ci obecnie potrzebna ( przykład Przystań ) . Później możesz ją sobie znaleźc. Klejnot ze względu na te ogródki jest częstym towarem zamiennym.


Czy kiedykolwiek w którejś wersji Heroes, 1 poziom jednostek czy tez inny dowolny poziom ( uwzględniając przyrost ) były sobie równe?
Chłop nigdy nie był równy Goblinowi czy też Centaurowi ( H1 i H2). Chochlik zawsze był lepszy od Troglodyty tak samo jak i Pikinier czy Centaur od Goblinow ( H3 ).
Czarny Smok zawsze był, jest i będzie najlepszą jednostką w grze bo to Ikona tej gry...
To zawsze liczyło się jako całośc przy czym skomplikowanie i poziom na jakim obecnie toczy się bitwa w H5 a jak to było w każdej wczesniejszej wersji powodują, że w H5 nie wystarczy już miec przewagi liczebnościowej. Odpowiednie talenty, zdolności zarówno bohaterów jak i jednostek oraz sama umiejętnośc bicia się pozwalają kłaśc na dechy dowolnie większe armie. I nie chodzi o to by miec zrobione wszystkie jednostki. Ważne co potrafisz zrobic z tymi, które masz dostepne. Które jednostki ulepszysz, jak je podzielisz i kiedy kogoś zaatakujesz.

Loch ze względu na niewidzialnośc prześladowców może teraz strasznie komplikowac sprawę. Bierzesz siedmiu pojedynczych prześladowców, atakujesz gościa, znikasz, on szuka a Ty w tym czasie sobie walisz w niego czarami. Jeden lub 2 rzucisz i tyle w sumie wystarczy aby go cofnąc o tydzień lub dwa z populacją kosztem zaledwie 7 pierwszopoziomowych jednostek. Oczywiście uciekasz i kupujesz Hirka w tawernie. Nie wystarczy tak raz to powtarzasz ten krok. Szybko można w ten sposób zbic przewagę ilościową bo Loch ma jednak najmniejszy przyrost ze wszystkich zamków.
Wiadomo, że rózny poziom  ułatwia lub utrudnia życie temu czy temu zamkowi. Ale jak mówie, Heroic zwalnia nieco tych z największymi przyrostami. Na normal tak samo szybko pobudujesz Przystan czy Krasnala jak i Loch przy czym tamci mają conajmniej 2x taki przyrost. Na Heroic Loch będzie znacznie do przodu z rozbudową zamku  więc ta różnica w liczbie jednostek się nieco zatrze.


IP: Zapisane
Fleszu

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 145


Zobacz profil
« Odpowiedz #26 : 18 Września 2009, 17:30:10 »
Cytuj
Heroic jest po to aby właśnie było przekichane, ma byc przekichane i ma by cieżko.

Zgadzam się. Ale chodzi aby było również równo. A jak już wcześnie pisałem pewne zamki mają łatwiej inne trudniej co sam zresztą napisałeś. Co do podbijania gdzie się da surowca na mapie to wierz mi, że często tak robię na ciężkim i wystarcza na styk. Jesli chodzi o przebijanie się do innych stref to jak to zrobic jak nie mam jednostek bo nie postawiłem budynków. Oczywiście mogę walczyć jak lew creepować super ale co z tego jak gracz mający łatwiejszy zamek zrobi to szybciej (postawi budynki) i będzie miał więcej jednostek i większe creepy.
Loch jest specyficzny bo jego siła nie leży w jednostkach tylko w bohaterze więc niski przyrost tak go nie boli (w porównaniu z niskim przyrostem innych zamków na poziomie heroic - mało budynków). Gdy inni postawią budynki do armii róznice się zacierają.
Ciężko mi sobie wyobrazić necro na heroicu. Chyba tylko Kaspar miałby coś do powiedzenia bo zanim ci się dochłapią do przyzwoitych jednostek to będzie masakra.


IP: Zapisane
gaza

*

Punkty uznania(?): 3
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 150


Zobacz profil
« Odpowiedz #27 : 19 Września 2009, 03:57:43 »
Tak ale Necro jednak siorbie niemiłosiernie dużo z każdej walki bo zawsze wychodzi praktycznie na plus a nie na minus. Tam nie jest znowu tak strasznie. Troche siarki aby postawic nekromatron i potem licze albo wampiry juz nie cieżko. Jedyny duży problem Nekro to kamień, drzewo też ale kamienia trzeba tony.


IP: Zapisane
Fleszu

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 145


Zobacz profil
« Odpowiedz #28 : 19 Września 2009, 10:47:41 »
Jesli chodzi o Necro to z kamieniem i drewnem jest ciężko nawet na poziomie ciężkim. Próbowałem grać tym zamkiem bo fajny klimat z tą nekromancją ale za każdym razem się zniechęcam ze względu na niesamowitą ilość potrzebych surowców.
Ostatnio zacząłem się bawić Lochem i testuję twoją taktykę, którą opiałeś z moimi modyfikacjami dostosowanymi do rozmiaru mapy M (zwykle na takich gram bo na większe trzeba dużo czasu). Zaczyna nawet być ciekawie. Trochę jest mały przyrost co mnie niepokoi ale pogram trochę na ubi i zobaczę.


IP: Zapisane
gaza

*

Punkty uznania(?): 3
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 150


Zobacz profil
« Odpowiedz #29 : 20 Września 2009, 12:12:38 »
Owszem Lochem trzeba po prostu trochę pograc aby sobie wyrobic to creepowanie. Jest to jednak jedyny zamek, który może sobie pozwolic na bicie się z kim tylko chce. Każdy inny zamek nie zaatakuje bezstratnie ( lub nie wyjdzie żywy nawet ) z jakimś lepszym oddziałem strzelających. Mistycznych Łuczników omija się szerokim kołem natomiast Loch bezproblemowo ośmieszy nawet Hordę takich wychodząc z tego bezstratnie. Trzeby tylko jakieś 5 mocy i sopel. Na Fixach zwykle są studnie wiec jest łatwiej. Na RMG trzeba już zainwestowac czasem w mroczny rytuał chodź poświecenie kolejki na regenerację mana to spory koszt.


Już ładnie widze zboczyliśmy z tematem wiec co by chociaż zachowac pozory dam powtórkę ze starcia  z Natalką - chyba najlepsza laska jaką ja bynajmniej znam grająca w H5. Ciasno było i trzeba było ryzykowac ale się udało:)

http://www.speedyshare.com/990409430.html

Ponieważ teren bitwy to dodatkowa i nowa Arena, powtórkę będzie można zobaczyc dopiero po wrzuceniu do folderu z mapami tej o to mapki:

http://www.speedyshare.com/255879945.html

To jest właśnie mapka, na której wkrótce odbędzie się turniej ToH Duel Tournament. Replay warto obejrzec chocby ze względu na samo pole bitwy. Jest przednie:) Bitwa też niczego sobie...



IP: Zapisane
Strony: 1 [2] 3 4 5 ... 8    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.09 sekund z 21 zapytaniami.
                              Do góry