Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: [1]    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Twierdza vs Nekropolis (Czytany 4821 razy)
Luqash

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 8

Zobacz profil
« : 07 Maja 2012, 16:08:15 »
Witam, chciałbym prosić o przybliżenie jakiejś taktyki na Nekropolis. Gram Haggash on gra Lucretia i niestety nie mogę go pokonać. Wszystko na początku bitwy jest fajnie do puki nie przejmie moich centaurów hipnozą. Rash mało na niego nie działa ponieważ on bierze obronę- witalność, utrzymanie pozycji i przygotowanie. Moje umiejętności to:
Atak:łucznictwo,szał bitewny,kara boska
Obrona:ochrona,witalność,chroń nas wszystkich
Dowodzenie:werbunek,radość walki,aura szybkości
Szczęście: odporność na magię,szczęście barbarzyńcy,szczęście żołnierz

Jak już napisałem chciałbym prosić o przybliżenie jakiejś taktyki na Nekropolie, poprawienie moich umiejętności(jeżeli są źle dobrane) i jakąś poradę jak mam rozwijać miasto(staram się w 2 tygodniu mieć już siepaczy i ulepszonych centaurów/wojowników).


IP: Zapisane
Cahan
Człowiek - Szparag

*

Punkty uznania(?): 3
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 751


Dragons, dragons everywhere

Zobacz profil
« Odpowiedz #1 : 07 Maja 2012, 17:02:35 »
Jest taki talent dla orków, nazywa się roztrzaskanie magii mroku. W twojej sytuacj to chyba powinno pomóc. Talenty masz dobre, aczkolwiek zamiast dowodzenia wzięłabym logistykę, która wiadomo do czego jest. Rozwijaj się szybko, ale bez szaleństw. Ulepszenia (1 albo 2): goblin 2, centaur 1, wojownik 1, szamanka 2 (córa ziemi), siepacz 1 (oprawca), wiwerna obojętnie, cyklop obojętnie. Atakuj jako pierwszy, najpierw rozwal wampiry i lisze, następnie kościanych łuczników i duchy. Staraj się unikać upiorów i smoków.Wybuduj w zamku wszystkie okrzyki i naucz się ich. Postaraj się zdobyć zestaw łucznika (łuk z rogu jednorożca i drzewny kołczan). Jak go nie znajdziesz to zbieraj artefakty smoka i krasnoludzkie. Dobrze jest mieć na sobie jak najwięcej elementów z danego zestawu. Goblinami rób to coś co wypacza magię na Lukrecji. Miasto: jak najszybciej szamanki, siepacze i centaury. Najpierw budujesz kasę, następnie mury, jednostki, ulepszenia, całą resztę (targowsko tylko na początku).


« Ostatnia zmiana: 08 Maja 2012, 15:22:33 wysłane przez Cahan » IP: Zapisane

Cytuj
[Dzisiaj o 22:15:22] ♣ Sojlex: Cahan jest do tego stopnia chłopczyca, że tylko bycie feministką ratuje jej kobiecość :>
Nebirios7

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 33


Zwycięstwo albo Śmierć

Zobacz profil
« Odpowiedz #2 : 07 Maja 2012, 21:15:49 »
Ja bym powiedział tak: postaraj się zdobyć Wściekły Szał. To idzie tak:
Eks. Atak; Szał Bitewny, Ogłuszający Cios, Straszliwy Atak.
Eks. Dowodzenie; Werbunek, Radość Walki, Boskie Przewodnictwo.
Eks. Machiny Wojenne; Katapulta, Wsparcie Goblinów, Deszcz Siarki.
I talenty rasowe czyli: Pamięć Naszej Krwi, Siła Ponad Magią, Potężny Cios. Gdy go zdobędziesz będziesz miał na starcie 2 poziom Krwawego Szału we wszystkich jednostkach oprócz Wiwern. Ja wybieram takie jednostki: Goblin Plugawiec; Centaur Koczownik; Podżegacz; Córa Ziemi (Alternatywa); Oprawca; Pao Kai; Krwawy Cyklop. Warto też zainwestować w Roztrzaskanie Mroku, co obniży siłę czarów przeciwnika.


IP: Zapisane
Loczek
King Loczdorah

*

Punkty uznania(?): 23
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 845


It's Seriously Christmas

Zobacz profil
« Odpowiedz #3 : 08 Maja 2012, 15:05:52 »
Cóż jeśli idzie o strategię Twierdzy na Nekropolię to tutaj raczej Orkowie mają sporą przewagę w sile ataku przez co moim zdaniem Haggash rozjedzie Lukercje. Co do rozkładu skilli to Ja polecam taki zestaw(zależy od rozmiaru mapy również):
-Eks Atak, droga do Straszliwego Ciosu
-Eks Szczęście, tutaj wystarczy pomysłowość i Szczęście Żołnierza
-Eks Dowodzenie, natomiast ta umiejętność rozwijana jest od Werbunku, Radości Walki i Boskiego Przewodnictwa
-Eks Logistyka, tutaj do wyboru

Odnośnie samej walki głównie skupiamy się na pokonaniu siły dystansowej Nieumarłych gdyż w zwarciu Nieumarli wypadają mizernie(Szał Krwi pomaga znacznie), jeśli Lukrecja ma Magię Mroku to musimy posiadać Roztrzaskanie tej magii. Równie dobrze jest posiadanie ciekawych artefaktów które dodają bonusy np Inicjatywa lub chronią przed magią.
Rozwój miasta? Cóż Są dwie drogi rozwoju, pierwsza dążenie do posiadania Kapitolu lub druga opcja posiadanie Ratusza i resztę inwestowanie w siedliska istot by posiadać ich choćby podstawowe formy.


IP: Zapisane
Cahan
Człowiek - Szparag

*

Punkty uznania(?): 3
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 751


Dragons, dragons everywhere

Zobacz profil
« Odpowiedz #4 : 08 Maja 2012, 15:26:45 »
Nebiros7, wściekły szał bym sobie odpuściła. Mi udalo się go zdobyć tylko w kampanii, a na mapach po za kampanią jest to raczej tak trudne, że aż niemal niemożliwe.
Dowodzenie jest przydatne, ale orkowie i tak mają wysokie morale, a logistyka jest lepsza. Większy ruch= szybszy rozwój, łatwiej doścignąć wroga, albo uciec przed nim. W logistyce zainwestować w podróż po bezdrożach.


IP: Zapisane

Cytuj
[Dzisiaj o 22:15:22] ♣ Sojlex: Cahan jest do tego stopnia chłopczyca, że tylko bycie feministką ratuje jej kobiecość :>
Luqash

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 8

Zobacz profil
« Odpowiedz #5 : 08 Maja 2012, 16:15:29 »
@up Jest to możliwe, gram z kolegą na modzie z x2 expem wiec szybko wbijamy te np 25 ani ja ani on nie bierzemy tych umiejętności rasowych bo nie pasują nam talenty mu magia przywołania mi machiny wojenne. Roztrzaskania nie biore bo jest to najgorsze roztrzaskanie i na nic mi sie nie przyda , mu wystarczy ze da raz hipnoze na centaury albo oprawców i jest po mnie.Zazwyczaj gramy na dużym-normalnym grając na 8 i mając mniej więcej po 4 zamki on i tak ma większą przewagę ponieważ ściąga sobie jednostki z innych zamków i zamienia w swoje. Nie wiem jak to mam rozegrać, spróbuje w niedalekiej przyszłości po dokończeniu mapy na której gramy teraz wrzucić powtórkę i zobaczycie czy coś robiłem nie tak. A co do artefaktów miałem prawie cały zestaw potęgi smoka(brakowało mi 3 artefaktów on miał 2 a 3 nie mogliśmy znaleźć na mapie)


IP: Zapisane
Fenir
Lupus Hellsus

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 182


Zobacz profil
« Odpowiedz #6 : 08 Maja 2012, 18:01:55 »
Ja mam zupełnie inny pomysł.
Ważne jest byś posiadał umiejętności: Lotny Umysł, Szczęście Żołnierza, zniekształcenie, powstrzymanie, osłabienie mroku i obowiązkowo Potężny Głos wraz z krzykiem Słowo Wodza.

Musisz zbierać wszystkie artefakty dodające do inicjatywy bohatera.
Gdy walka się zaczyna twój bohater MUSI się ruszyć pierwszy, krzyczy on słowem wodza na gobliny, wskakują one przed bohatera wroga. Tu wszystko zależy od twojego farta, bo jeżeli ci się poszczęści Hipnoza rzucona przez nekro zostanie splugawiona i nie zadziała. Jeżeli tak się stanie to musisz się wbić w szeregi nekropoli wymordować lisze i wampiry jak najszybciej. Dobrze tez byś wziął centaurów grasantów(tych co oddają kontratakiem) i przyblokował ich np kamieniem i podżegaczami. Jeżeli hipnoza poskutkuje to centaury zaatakują podżegaczy których nie zginie dużo, a centaury dostaną epicką kontrę. Co z tego, że pozbawisz się silnego oddziału, za to połowa twojej armii nadal będzie żyć. Wtedy musisz zrobić sieczkę z kościaków przy pomocy wiwern, oprawców, cyklopów i gniewu hordy.
Aura Szybkości i Kara Boska też mogłyby się przydać, tak jak i kapliczki zwiększające morale i szczęście.


IP: Zapisane
Luqash

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 8

Zobacz profil
« Odpowiedz #7 : 11 Maja 2012, 14:59:56 »
Zobaczymy jak to wyjdzie ;] Postaram się wrzucić powtórkę z ostatecznej walki.


IP: Zapisane
Strony: [1]    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.027 sekund z 20 zapytaniami.
                              Do góry