Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: 1 [2]    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
taktyka grania wszystkimi miastami (Czytany 7312 razy)
Ikee

****

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 273


This lovely girl could teach you how to love.

Zobacz profil
« Odpowiedz #15 : 30 Czerwca 2014, 13:55:46 »
1.zawsze gram 1 bohaterem no chyba ze to konieczne to 2 głównymi    (w fabule)
2.stosuje ta taktyke bo jak jest np. 8 graczy to reszta sie tłucze a ja oszczędzam armie i sie rozbudowuje gdy na mapie zostaje ja i przeciwnik to zajmuje miasto obronne najmuje sobie tam troche ludzi i ruszam w bój najmocniejszym a słabszym wracam do zamku głównego. dzieki tej taktyce  udało mi sie przejść według niektórych najcięższe mapki w około 1 do 2 godz.
3.a co do fortyfikacji to nie opłaca mi sie ich szybko robić ponieważ wróg boi sie mnie zaatakować bo mam od niego i tak większą armie
4. większość ludzi gra taktyką jak komputer czyli dużo bohaterów i rozwalić wszystko w około, ja expie 1 bohatera i rozwijam miasto w ulepszanie jednostek a mniej w gospodarkę bo gospodarka jest na tyle zła że kosztuje dużo złota NA POCZĄTKU GRY jak sie gra na trudnym taktyka na rambo nie ma większego sensu ponieważ gdy ja mam 20 archaniołów to komputer ma 5 diabłów i ja przystępuje do ataku.
5.cieszy mnie bardzo to że jeszcze ktoś gra w tą grę znam bardzo dużo zudzi z widzenia nie z facebooka i żadko kto gra jeszcze w tą gre pozdrawiam.

Nic, a nic się nie zgadzam w pierwszym punkcie. Kompletne zero. Tam gdzieś wspomniałeś, że grasz na trudnym - nie wierzę ci po tym co przeczytałem. :/

Pozwól że zinterpretuję moją taktykę, na podstawie podanej wcześniej przeze mnie mapie, czyli Panowie Wojny.
A więc po pierwsze - taktyka powinna wyglądać następująco. W pierwszym dniu już ustalone - budowa karczmy vel najważniejsza inwestycja + kupno bohatera z naszego miasta, jeśli są dwaj - bierzemy obu. Całą armię kupionego bohatera/bohaterów przekazujemy wybranemu początkowemu. Tylko nim będziemy walczyć na mapie, żadnym innym. W pierwszej kolejce atakujemy głównym bohaterem tylko moby strzegące kopalń. Pobocznym bohaterem zbieramy to co było za stworzeniami, zaczynając od zajęcia kopalni. Ew. można pokusić się głównym bohaterem o zbieranie leżących skrzynek ze skarbami, w których bierzemy zawsze złoto, ew. jeśli będzie wybór 2000 złota lub 1500 expa bierzemy exp (taka zasada zbierania już jest od III części gry i raczej się do tego stosuję, gdy czuję, że szybko mi hajs zejdzie.
Ostatnim trzecim bohaterem (jeśli go posiadamy - idziemy za garnizon i wędrujemy (już wedle wyboru) albo na południe, albo na wschód (w celu posiadania informacji na temat strategicznych miejsc, przez które możemy otrzymać atak). Ja osobiście preferuję pójście na wschód najpierw, gdyż pójście na południe grozi atakiem ze strony pomarańczowego. Sąsiad, którego mamy na wyspie nie będzie problemem w ogóle. Likwidujemy go jeszcze w pierwszym tygodniu.
II Dzień - W mieście kupujemy:
a) budynek rekrutacji jednostki I poziomu
b) kuźnię, jeśli bohater główny ma umiejętność Machiny Wojenne.
I Bohaterem pobocznym najpierw wykonujemy ruch - wracamy do miasta w celu kupna machin/jednostek i dążymy nim do spotkania z bohaterem głównym. Bohater główny po spotkaniu kieruje się na południowy wschód w celu konfrontacji z wrogiem. II bohater poboczny cały czas dąży do tego samego miejsca, czyli mostu.
III dzień - W mieście budujemy:
a) Miejsce spotkań Rady
b) jeśli twój bohater nie ma czarów - budynek rekrutacji jednostek II poziomu lub ulepszenie pierwszego (necro).  Ten budynek budujemy jeśli nie mamy jeszcze dostępu do jednostek dystansowych, które bardzo ograniczą straty w walkach.
Najpierw idziemy pierwszym bohaterem pobocznym:
a) w stronę naszego miasta jeśli wybudujemy siedlisko II poziomu
b) kończymy turę w pobliżu miejsca w którym znajduje się obecnie bohater główny. Nigdy inaczej, bo ryzykujemy jego utratę, co będzie bardzo bolesne, ze względu na utratę złota w skarbcu na zakup kolejnego - zastępującego poprzedniego.
Bohaterem głównym dochodzimy do garnizonu, ale zanim przejdziesz, rozejrzyj się po mapce - ten ruch może nas kosztować utratą naszego głównego miasta - więc uważnie obejrzyj mapę. Jeśli nigdzie nie ma śladów rywala idź, ale jeśli zobaczysz choć jedną kopalnie zajętą za garnizonem, albo chociaż nie chronioną idź w tamtym kierunku. Na pewno natrafisz na bohatera (na tej mapie nie ma niestrzeżonych kopalń).
II Bohater poboczny gdy dojdzie do mostu niech przejdzie przez niego do garnizonu, ale niech go nie zajmuje, może to skusić rywala do przejścia przez most, czego na chwilę obecną nie chcemy.
IV Dzień:
Budujemy:
a) jeśli nie zrobiliśmy tego wcześniej na 100% rozbudowa przychodów lub budowa budynków, które wymagane są do wybudowania TH (Necro, Academy i o ile dobrze pamiętam Fortress).
b) Jeśli mamy zadbane dochody budujemy siedlisko II poziomu (w sytuacji gdy gramy Necro i tak na jedno wychodzi, bo Krypta jest potrzebna do rozbudowy dochodów).
W tej sytuacji najpierw wykonujemy ruch bohaterem głównym
a) Jeśli wiemy gdzie jest bohater rywala (a co do tego powinniśmy mieć pewność, gdyż go możemy zobaczyć poprzez minimapkę (inaczej raczej by nie poszedł, chyba że w stronę swojego miasta)) idziemy w jego ślady. Gdy go dogonimy i pokonamy w walce, dążymy do podboju jego miasta (na tej mapie wczesnych bitew nie unikniemy Hunter). :-)
b) Jeśli jeszcze w poprzedniej kolejce dogonimy rywala idziemy w stronę jego miasta - zdobycie go powinno być pestką, na 100% jeszcze Cytadeli, czy Zamku nie wybudował - co najwyżej fort, ale mury mimo wszystko można wykorzystać na własną korzyść, jeśli szybko zlikwidujemy strzelców rywala.
II bohater poboczny posuwa się w stronę drugiego mostu (czyli na południe).
UWAGA! Jeśli bohater pomarańczowego będzie skory przejść przez południowy garnizon - w tej sytuacji go nie gonimy - narażamy się na ataki innych rywali i utratę miasta, gdyż może wyspiarski rywal wystawić drugą armię, a armiami pojedynczymi z obroną miasta może być problem.
Gdy pozbędziemy się jednak pomarańczowego, czyli podbijemy mu miasto - pozbywamy się wszystkich mobów z wyspy (pobocznym tylko zajmujemy - on jest od tego), na końcu podbijamy posterunki rekrutacyjne. Po zajęciu całej wyspy wybieramy kierunek w którym dokonujemy kolejnej ekspansji idziemy w przeciwnym kierunku do ostatniego, powstrzymanego ataku przez dany most (zanim dany rywal zaatakuje ponownie raczej to zrobi z tydzień, może dwa. Co tydzień polecam w razie czego rekrutować bohatera z twojego miasta, w celu tworzenia łańcuszka. Jeśli miasto, które zajęliśmy nie jest takie samo co nasze, polecam mimo wszystko wykorzystać ten potencjał i wstawić w sanktuarium bohatera, któremu będziemy przekazywali wojsko. Nie radzę nim siedzieć na moście, gdyż może go zaatakować znacznie silniejsza armia, z którą powinniśmy się mierzyć tylko i wyłącznie w zamku, a nie w garnizonie (na ucieczkę może być za późno ze względu na logistykę, którą rywal może posiadać.

Huh, to tyle co do mojej porady na tą mapę. Co do niej - przy najmniej w trójce (ta mapa w Heroes III nazywa się Wojna! i można grać na tej mapie z sojusznikiem) , żaden kolega co ze mną gra nie umie mnie pokonać.


« Ostatnia zmiana: 30 Czerwca 2014, 14:05:33 wysłane przez Ikee » IP: Zapisane

Cytuj
- Dziękuję Ci, Jake. Naprawdę za wszystko. Nie zapomnę Cię...
- Rose, nie... Czekaj!
- Jake, proszę puść. Wszystko będzie dobrze. Obiecuję Ci to. - dodaje z uśmiechem - Naprawdę, uwierz mi.
Strony: 1 [2]    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.054 sekund z 21 zapytaniami.
                              Do góry