Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Ankieta
Pytanie: Która rasa zapowiada się najlepiej?
Haven - 125 (0.1%)
Necropolis - 310 (0.1%)
Inferno - 148 (0.1%)
Stronghold - 203 (0.1%)
Wszystkie są do bani - 54 (0%)
Wszystkie są fajne - 193 (0.1%)
Sanktuarium - 252 (0.1%)
Głosów w sumie: 282

Strony: 1 ... 16 17 18 [19] 20    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Rasy w HVI - pytania, dyskusja (Czytany 106949 razy)
gryfheroes6

******

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 83

Zobacz profil
« Odpowiedz #270 : 11 Sierpnia 2012, 09:35:46 »
Mi osobiście walka za 2. razem udała się, ale szkoda mi czasu straconego na przygotowanie do niej armii. Czekałem chyba z miesiąc, wcześniej wszędzie byłem i wywaliłem CPU i został Feniks. Ruszam na niego, porażka... wczytuję grę przed walką, jak byłem w zamku i ruszam z 2x większą armią, znowu mało ludzi i myślę wtf? Niby w opisie Crack zbierał ochotników do walki, czyli nie było obowiązku dla piratów walczyć z nim (najwyraźniej ciotami są, bo to najłatwiejszy boss), ale czy nie można by było o tym ostrzec w jakiś sposób czytelny gracza? przez to latanie z armią straciłem około 20 minut na 2. misję i jeszcze jej nie rozpocząłem bo czasu nie było!!!!!


IP: Zapisane
Szakal119

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 189


Pełzająca śmierć.

Zobacz profil
« Odpowiedz #271 : 11 Sierpnia 2012, 10:59:31 »
Cytuj
Właśnie powinni wprowadzić tych ochotników do każdej walki z bossem.

Zgadzam się. Wtedy te walki zapewniłby dużo więcej emocji, a tak była to z reguły zwykła egzekucja...


IP: Zapisane
gryfheroes6

******

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 83

Zobacz profil
« Odpowiedz #272 : 11 Sierpnia 2012, 16:16:49 »
Ale gracz musiałby być przed tym świadomym. Np do każdej walki z bossem 30-55% obecnej armii, ale to psuje efektywność dużych ilości jednostek i całej pracy  :/


IP: Zapisane
Miker

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 057


Wiedza to największa potęga

Zobacz profil
« Odpowiedz #273 : 12 Sierpnia 2012, 08:01:21 »
No to masz informację, że tylko ochotnicy się do niego przyłączyli. I nie jest to 30% armii a stała armia ustalona przez twórców. Grałem dwa razy z różnymi armiami i zawsze taki sam skład był.
Co to za problem w patchu dać notkę, ze od teraz do walki z bossem otrzymujemy do dyspozycji jedynie ustalone przez twórców wojsko.
A to, że straciłeś czas to trochę Twoja wina. Ja się nie przygotowywałem, zobaczyłem, że tylko ochotnicy to dla mnie było jasne, że mamy z góry ustaloną armię.
Przegrałem raz, wybrałem restart walki i za drugim razem wygrałem.

Jak dla mnie to bardziej psuje zabawę ściąganie bossa na 2 strzały niż, to że armii nie używamy do walki z nim. Przynajmniej po walce miałbyś bez strat jednostki i do tego walka przyniosłaby trochę emocji. Jak na razie to kierowanie jednym z Książąt Demonów i walka z Thunderbirdem były jakimkolwiek wyzwaniem w tej grze. Ewentualnie Hai Ryou w 3 misji kampanii twierdzy. Tam się nie ma jak rozwijać i trza szybko działać.


IP: Zapisane
Live is brutal and full of zasadzkas and sometimes kopas w dupas very mocno!
gryfheroes6

******

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 83

Zobacz profil
« Odpowiedz #274 : 12 Sierpnia 2012, 09:26:25 »
Szczerze mówiąc na to nie zwracałem uwagi. Tak samo do walki z bossem w kampanii przystani też dałem sobie więcej czasu po to, by po wyeliminowaniu gracza spokojnie zebrać armię i w między czasie czyścić mapę. Ja na szczęście ominąłem Hai Rou, bo bym musiał od nowa grę przechodzić, wszędzie tam stawiałem na jedną decyzję i jeden zły ruch i już po połowie zamków. Ale wolał bym go zniszczyć, bo miałbym dodatkowe staty po pieniądze, a tak to od nowa misję potem będę musiał grać.


IP: Zapisane
JackWolfsong

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 193

Zobacz profil
« Odpowiedz #275 : 12 Sierpnia 2012, 11:35:32 »
Wystarczy, że zrobisz ją ścieżką Łez. Ścieżka Krwi na tej mapie jest przykro trudna.


IP: Zapisane
Dawny nick: Rozk*rwiciel
amanis

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 57

Zobacz profil
« Odpowiedz #276 : 15 Października 2012, 23:58:16 »
Ktoś ciągle i bez krępacji kasuje moje tematy, wiec może tu.
jaki jest typ obrażeń aglaji?


Edit; Tak, kazuje bo są odpowiednie tematy do pytań, a opcja szukaj gryzie./Loczek


« Ostatnia zmiana: 16 Października 2012, 09:04:14 wysłane przez Loczek » IP: Zapisane
HoMM5.info - Tawerna - 100% Heroes of Might and Magic V, IV, III, II i I[/center]
JackWolfsong

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 193

Zobacz profil
« Odpowiedz #277 : 16 Października 2012, 00:21:41 »
magia światła


IP: Zapisane
Dawny nick: Rozk*rwiciel
amanis

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 57

Zobacz profil
« Odpowiedz #278 : 16 Października 2012, 06:59:35 »
No właśnie karta potwora pokazuje inaczej, że aglaja nie atakuje ani magia ani mocą - nie ma podstawowej statystyki ataku!


IP: Zapisane
HoMM5.info - Tawerna - 100% Heroes of Might and Magic V, IV, III, II i I[/center]
superzgred

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 8

Zobacz profil
« Odpowiedz #279 : 16 Października 2012, 23:53:32 »
Trzeba przeczytać cobat log w górnym lewym rogu ekranu. Tam jest napisane, kto, za ile i czym atakuje.

end offtop


IP: Zapisane
amanis

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 57

Zobacz profil
« Odpowiedz #280 : 17 Października 2012, 08:05:22 »
Nic to nie wnosi, bo bedzię tam tylko rodzaj obrażen ale ze wzgledu na brak statystyki podstawowej njprawdopodobniej nie działaja dla aglaji premie itp.


IP: Zapisane
HoMM5.info - Tawerna - 100% Heroes of Might and Magic V, IV, III, II i I[/center]
JackWolfsong

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 193

Zobacz profil
« Odpowiedz #281 : 17 Października 2012, 11:54:18 »
http://www.h6.acidcave.net/jednostki.html#sister

Nie chce mi się gry uruchamiać ale pewnie tam jest podobnie. No i z doświadczenia wiem, że magia atakują NA PEWNO, czy światlością? Przy tej ilości bugów jakie ostatnio wymietli raczej tak.


IP: Zapisane
Dawny nick: Rozk*rwiciel
amanis

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 57

Zobacz profil
« Odpowiedz #282 : 17 Października 2012, 18:53:56 »
Tak było, od patcha 1.7 oficjalnie wciąż atakuja magią światłości, natomiast w ich opisie stoi jak byk że nie atakują ani mocą ani magią:) Jak oni to robią?:P Każda łatka nowe dziwaczne bugi.


IP: Zapisane
HoMM5.info - Tawerna - 100% Heroes of Might and Magic V, IV, III, II i I[/center]
Ronnie Adams

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 29


Nosce Te Ipsum

Zobacz profil
« Odpowiedz #283 : 10 Stycznia 2013, 15:08:38 »
Mój głos oczywiście przypada frakcji Nekropolis, choć zobaczę jak będzie z Mrocznymi Elfami i czy nie zmienią miejsca na moim podium.
Dlaczego Necropolis?
Wiadomo, ktoś nie żyje - trzeba wskrzesić - uwielbiam to!
Jednostki... podobają mi się wszystkie! Prządka Losu/Tkaczka Przeznaczenia zastąpiła beznadziejnego dla mnie Kościanego Smoka z Heroes V, nie wiem co by było gdyby Panowie z Ubisoftu wrzucili tego smoka na tą część (choć jako boss z Danse Macabre przedstawiał się wyśmienicie). Być może miałbym wtedy dystans do tej frakcji, ale skoro była mowa o Kulcie Pajęczej Bogini... no to sama nazwa już wskazywała na to kto będzie Championem. Ghul od razu przypomniał mi się Warcraft i jak na pierwszy poziom są dosyć mocne. Zjawa wskrzesza sojuszników jednocześnie raniąc wroga, odbierając życie - cudowne! Licz/Arcylicz choć szczerze napisawszy nie używam jego magii, ale moim zdaniem jest najlepszą jednostką dystansową z tego poziomu. Wampir/Wampirzy Lord teleport po ataku wyssanie życia... Tradycja!
Ekran miasta jest po prostu jak dla mnie zabójczy. Pięknie odwzorowany jest klimat pustki, śmierci, nostalgi i zielonkawej specyficznej i charakterystycznej symboliki jakby krwi.
Frakcja ta ogólnie moim zdaniem, bije na łeb Inferno - która ta z kolei jest drugą mą ulubioną jednostką - wskrzeszaniem jak i również leczeniem, odpornością na morale i zbudzaniem jakby respektu w obliczu wroga :).


IP: Zapisane
Belegor
Mistrz oryginalnych pomysłów

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 2 445


Bestiarysta z zamiłowania

Zobacz profil
« Odpowiedz #284 : 10 Stycznia 2013, 19:50:36 »
Em.... inferno to miasto. Cóż... nekropolia w H6 to zwrot o 180 stopni w porównaniu z H5- o ile tam to było najsłabsze miasto, o tyle w H6 jest jednym z najmocniejszych.


IP: Zapisane
"TAWERNO, WALCZ!"

Strony: 1 ... 16 17 18 [19] 20    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.105 sekund z 23 zapytaniami.
                              Do góry