Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Ankieta
Pytanie: Która rasa zapowiada się najlepiej?
Haven - 125 (0.1%)
Necropolis - 310 (0.1%)
Inferno - 148 (0.1%)
Stronghold - 203 (0.1%)
Wszystkie są do bani - 54 (0%)
Wszystkie są fajne - 193 (0.1%)
Sanktuarium - 252 (0.1%)
Głosów w sumie: 282

Strony: 1 ... 17 18 19 [20]    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Rasy w HVI - pytania, dyskusja (Czytany 106947 razy)
Ronnie Adams

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 29


Nosce Te Ipsum

Zobacz profil
« Odpowiedz #285 : 10 Stycznia 2013, 21:52:23 »
Em.... inferno to miasto.
Wiem, ale wolę po swojemu to tak nazywać, choć wiem, że to Demony :)

Cóż... nekropolia w H6 to zwrot o 180 stopni w porównaniu z H5- o ile tam to było najsłabsze miasto, o tyle w H6 jest jednym z najmocniejszych.
Zgadzam się. W Heroes V ta frakcja była do niczego, choć mimo wszystko miałem sentyment.


IP: Zapisane
Cahan
Człowiek - Szparag

*

Punkty uznania(?): 3
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 751


Dragons, dragons everywhere

Zobacz profil
« Odpowiedz #286 : 10 Stycznia 2013, 23:51:22 »
Belegor, Ronnie Adams, ja może trochę nie na temat, ale Necro jest najsilniejszą frakcją w HV. Magia Mroku, Magia Przywołania i spora liczebność robią swoje. Jednostki same z siebie może i słabe, ale przy odpowiedniej taktyce potrafią stać się naprawdę silne. Inna sprawa, że nekromanta walczy tak naprawdę magią, nie jednostkami. Jeszcze Komplet Lisza do tego i ten ulepszony Skowyt Banshee (taka zdolność z drzewka, co nie pamiętam jak się nazywała).


IP: Zapisane

Cytuj
[Dzisiaj o 22:15:22] ♣ Sojlex: Cahan jest do tego stopnia chłopczyca, że tylko bycie feministką ratuje jej kobiecość :>
Belegor
Mistrz oryginalnych pomysłów

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 2 445


Bestiarysta z zamiłowania

Zobacz profil
« Odpowiedz #287 : 11 Stycznia 2013, 00:14:57 »
Wymieniając talenty, artefakty i magie- to każdy może być potężny. Jeśli o to chodzi, to loch jest najsilniejszą frakcją- nie nekropolia. Tu mówimy o rasach, a ta sztucznie stworzona- nieumarli jest sama w sobie słaba- w HV, w trójce też nie szalleli.


IP: Zapisane
"TAWERNO, WALCZ!"

Cahan
Człowiek - Szparag

*

Punkty uznania(?): 3
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 751


Dragons, dragons everywhere

Zobacz profil
« Odpowiedz #288 : 11 Stycznia 2013, 00:34:10 »
Wymieniając talenty, artefakty i magie- to każdy może być potężny. Jeśli o to chodzi, to loch jest najsilniejszą frakcją- nie nekropolia. Tu mówimy o rasach, a ta sztucznie stworzona- nieumarli jest sama w sobie słaba- w HV, w trójce też nie szalleli.

Bynajmniej. Loch ma magię destrukcji, która przy parutysięcznych armiach daje tyle co nic. O wiele bardziej się opłaca korzystać z hipnozy, oślepienia, wampiryzmu, szału, widmowych zastępów, bariery miecza, magicznego kryształu, Przywołania Roju Os (stawia taki ul). Fakt smocze artefakty są bardzo silne, ale podczas mojej walki ja Loch vs Necro (moja ciocia) to przegrałam. Przez artefakty Lisza i zdolność specjalną właśnie. Bo nagle moim 250 smokom drastycznie spadły morale i inicjatywa, a i Spowolnienie zaczęło na nie działać (wróg miał też inne artefakty). Później podczas bitwy bez artefaktów i tej najwyższej zdolności specjalnej wygrałam, ale i tak było ciężko. Wampiry oślepiają, Banshee krzyczą, przez co unikają kontraataku, ostrzał liszów i szkieletów, niezniszczalne zombie + Upiorne smoki obniżające moral, nie mówiąc już o magii mroku. Podczas walki z Lochem hipnoza na hydry, szał na dziewice, oślepienie na matrony, bariera miecza przed własnymi strzelaczami... Już nawet nie wspominam o masowym spowolnieniu i masowej dezorientacji. Wówczas okazuje się nagle, że wcale nie potrzeba dużej armii by wygrywać trupami.

Z drugiej strony trzeba przyznać- jednostki same z siebie najsłabsze, ale ich ilość + bohater= wygrana.

A Loch co z tego, że silny sam z siebie, skoro wojska tak małe, że litość bierze. W zamku zawsze magia destrukcji i jakieś kiepskie czary przywołania. Trzeba się u wroga uczyć, a nie zawsze jest u kogo.


EDIT do JackWolfsong: Bo my mówimy o Nekropoli i Lochu, ale z HV ;). Taki lekki offtop. Już skończony zresztą z mojej strony.


« Ostatnia zmiana: 11 Stycznia 2013, 00:38:51 wysłane przez Cahan » IP: Zapisane

Cytuj
[Dzisiaj o 22:15:22] ♣ Sojlex: Cahan jest do tego stopnia chłopczyca, że tylko bycie feministką ratuje jej kobiecość :>
JackWolfsong

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 193

Zobacz profil
« Odpowiedz #289 : 11 Stycznia 2013, 00:34:56 »
Panowie, nie traktujcie mnie jak spammera, ale skąd czerpiecie informacje o statystykach jednostek Lochu, że już macie wyrobione zdanie?

EDIT: Ok, thanks xd


« Ostatnia zmiana: 11 Stycznia 2013, 00:50:36 wysłane przez JackWolfsong » IP: Zapisane
Dawny nick: Rozk*rwiciel
Mikolaj56

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1

Zobacz profil
« Odpowiedz #290 : 09 Lipca 2013, 08:35:43 »
Cześć, mam pytanie. Mianowicie zna ktoś statystyki, premie talentu itd. Veyera? Jest on odblokowywany za 40 punktów Uplay. Zamierzam pograć rasą Inferno i mnie zaciekawił ten bohater. Z góry dzięki  :)


IP: Zapisane
adam8matek

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #291 : 05 Listopada 2015, 15:07:08 »
stwory z piekła rodem na nie zawsze stawiam


IP: Zapisane
Samora

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 5

Zobacz profil
« Odpowiedz #292 : 31 Stycznia 2016, 15:07:02 »
Całe życie gram jako Inferno, najlepsza jak dla mnie Rasa


IP: Zapisane
Strony: 1 ... 17 18 19 [20]    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.091 sekund z 24 zapytaniami.
                              Do góry