Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
Pokaż wiadomości
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Pamiętaj, że widzisz tylko te wiadomości w tematach do których masz aktualnie dostęp.
    Wiadomości   Pokaż wątki Pokaż załączniki  

  Wiadomości - Kisinto
Strony: [1] 2 3
1  Heroes VII / Kampanie & Scenariusze / Odp: Heroes VII Kampania-problem : 26 Września 2018, 11:39:51
Wszystko sprawdzone, jest najnowsza łatka, rozegrałem mapę od nowa i znowu to samo, cóż... podejrzewam, że jest to już końcówka mapy, więc może ma ktoś save'a po ukończeniu tej misji?
2  Heroes VII / Kampanie & Scenariusze / Odp: Heroes VII Kampania-problem : 03 Kwietnia 2018, 12:07:09
Mam problem z drugą misją kampanii Orków, otóż Imani przed pojedynkiem z Jengo blokuje się pomiędzy bramami. Najpierw w przerywniku druga otwiera się, lecz bohater nie przechodzi przez nią a kiedy odzyskujemy kontrolę nad grą brama zamyka się przez co Imani jest uwięziona i nie można się nią ruszyć (użycie teleportu jest bezsensowne, bo nie pomoże w ukończeniu misji). Dzieje się tak też po wczytaniu gry i problem występuje za każdym razem :/

3  Hyde Park / Wasza Twórczość / Odp: HOMM Board Game : 28 Czerwca 2013, 23:35:47
Wolne miejsce pod statystykami pozostawione jest dla przyszlych zmian w kolejnych "dodatkach" nie do konca pewne jest czy pojawi sie ulepszanie jednostek czy pomimo odejscia od HoMM IV nie pozostane przy  jednym typie jednostek! Karty z IV zmienily sie na te z szostki, zwyczajnie dlatego, bo nie ukrywajmy, ale swiat poszedl do przodu a wiekszosc patrzy jednak na tego typu sprawy! Co z tego, ze gra bedzie wywazons i naprawde dobra jesli oprawa bedzie do siebie zniechecac? Temu tez nastała taka mala rewolucja!

Wszystkie stare projekty wyladowaly w koszu jakis czas temu. Stare plansze i karty zostaly spalone a plyta  z wszelkimi grafikami trafila do niszczarki wiec w tym wypadku nie bede w stanie Tobie pomoc, przykro mi :(

Wiadomość doklejona: 30 Czerwca 2013, 23:10:01
No i przypominam się wam pokazując gotowe karty jednostek Nekropolii! Jeśli macie jakieś sugestie to piszcie śmiało! Zawsze można coś ulepszyć, czy poprawić! Gra nie tyle ma sprawiać przyjemność twórcy, co grającym w nią innym ludziom! Wszelkie sugestie, łącznie z krytyką mile widziane!

Nie przedłużając już...














4  Hyde Park / Wasza Twórczość / Odp: HOMM Board Game : 27 Czerwca 2013, 22:00:45
Jednak z tego co wiem nie sprzedawała się ona zbyt dobrze, nieprawdaż? Zresztą... wystarczy na nią spojrzeć i mnie osobiście odpycha od niej na kilometr i nie zapominaj, że jest to jedynie oprawa a nie główne założenie gry! Tak zwyczajnie będzie "piękniej"! Sama mapa z planszówki OFICJALNEJ niewiele ma wspólnego z grą a ilość dupereli jest wprost przerażająca! Dziwi mnie, że oceniasz to na podstawie grafik użytych a nie mechanizmów rządzących grą, jednak to już Twoja decyzja i na nią nie mogę mieć wpływu!
5  Hyde Park / Wasza Twórczość / Odp: HOMM Board Game : 27 Czerwca 2013, 20:27:31
Dobrze! Skoro są na tym forum jeszcze osoby, a właściwie osoba, która jakoś w to wierzy i jej się to podoba, to może czas przedstawić ogólnie wygląd kart jednostek ;)

Wybaczcie mi pierwsze zdjęcia, ale niestety nadal mam pewne problemy z drukarką no i karta świeci się bo jest ona, że tak powiem w wersji FOIL :P Oklejona tak jak karty bohaterów taśmą, aby zapobiec uszkodzeniu i utrwalić ją, w normalnej wersji prawdopodobnie zalaminuję je, lub też kupię folię ochronną na telefon i wsadzę w nią karty!





A tutaj tył karty! W przeciwieństwie do bohaterów, karty jednostek z tyłu posiadają dalsze informacje. Jest ich kilka, przedstawionych w postaci ikonek.



Jak widać! Na pierwszy rzut oka tekst napisany na karcie pochodzi z całkiem innego stylu niż czcionka jaką uraczeni są bohaterowie! Niestety po pomniejszeniu i upchaniu tekstu praktycznie nie możliwe było odczytanie informacji o umiejętnościach jednostek. Dlatego też zmuszony byłem do użycia prostej, ale za to bardzo czytelnej. Karta może i straciła troszkę na swoim klimacie, ale za to zyskała na praktyczności i nie potrzeba już doczytywać się pisma z lupą!

Umiejętności jednostek za to użyte i rozpisane w kartach poprzednich potworów z niższych poziomów nie będą rozpisywane na jednostkach z wyższych stopni. Zamiast tego pojawi się jedynie ikonka symbolizująca daną umiejętność, co pozwoli nam na zaoszczędzenie miejsca, które w przypadku np Prządek Losu zawaliłoby i przód i tył karty zbędnymi informacjami! Gdyby ktoś szukał znaczenia umiejętności bez problemu sięgnąć powinien do innych "słabszych kart" i tam doczytać informacje!

Co da się zauważyć, karta była już kilku(nasto)krotnie używana więc zaprezentuję też wersję "komputerową".







Myślę jednak, że większości ikony te są już dobrze znane więc powiem chyba jedynie o zmianach!

Kamień (symbolizujący w grze zasięg) tutaj oznacza dla jednostek strzelających wartość pola do którego zaatakować mogą z pełną siłą. W tym wypadku zasięg strzału wynosi osiem pól (pole walki składa się z 10) więc do 8 kratki od miejsca stacjonowania strzelec może zaatakować z wartością pięć. Nie ma też tutaj modyfikatorów (być może pojawi się kara 1/4 lub 1/2, lecz nie zapominajmy, że przede wszystkim ma to być gra a nie zajęcia z matematyki a i bez tego liczenia podczas walk będzie sporo!

But natomiast to odległość jaką dana jednostka może pokonać w ciągu trwania jednej tury. W przypadku szkieletu, może on przemieścić się o jedno pole.

Sztabki złota! Nikomu nie trzeba tego tłumaczyć! To nic innego jak koszt kupna jednej sztuki jednostki. Cena niech was nie zmyli, choć faktycznie na karcie brakuje przecinka pomiędzy 85 a zerami to wynika to z zapisu 85,00 skąd ta zmiana? W pierwotnej koncepcji gracz zmuszony był do płacenia dziennej daniny w wysokości 0,50 za każdą jednostkę jaką posiadał w swojej armii (co wydłużało czas gdy i zmuszało to sensownego wydawania pieniędzy) jednak zastanawiam się nad wycofaniem tego pomysłu, choć nad tym odbędzie się jeszcze pewnie mała debata i poproszę was o zdanie!

Pionek, przyjął tutaj za to ikonę tygodniowego przyrostu jednostki jaki możliwy jest do zakupienia w mieście!

To chyba na tyle! Nie chcę was zanudzić i wyłożyć wszystkiego na stół tak od razu! ;D
6  Hyde Park / Wasza Twórczość / Odp: HOMM Board Game : 26 Czerwca 2013, 12:30:16
Myślę, że o ile prace pójdą tak dobrze jak do tej pory i nie będę krył się z postępami przed spojrzeniem ludzkich oczu to już niedługo będzie można rozpocząć oficjalnie potyczki Nekro-Przystań!

Jeśli ktoś wówczas będzie chciał spróbować rozegrać pojedynek albo i dwa, wówczas sam sobie wszystko wydrukuje i pomoże mi w rozwoju "alfy-bety" mówiąc jakie zagrania są przesadzone, jakie ma odczucia, jak mu to wygląda i czy faktycznie siła stworzeń do bohaterów jest na właściwym poziomie.

Albo, po uiszczeniu odpowiedniej opłaty za wysyłkę i materiały otrzyma w swoje ręce własny egzemplarz gry, własnoręcznie made by me! ;) Choć drukarka ma czasem przeskoki i zaskoki co widać choćby na ziemiach przystani, gdzie zamiast trawy z kamykami mamy różowo-białe coś, lub przekłamane lekko karty bohaterów Przystani. Normalnie na oczy nadal bym tego nikomu nie pokazał bo bym się bał, że mnie tu zjedziecie "co to za dziwnokolorowe gówno" ale coś mi do łba strzeliło i wczoraj postanowiłem opublikować to co mam ;)
7  Hyde Park / Wasza Twórczość / Odp: HOMM Board Game : 25 Czerwca 2013, 23:30:07
Dla wszystkich zdziwionych! Informuję iż prace nad grą nadal trwają, a ta przeszła swojego czasu małą metamorfozę! Dla podsycenia emocji dodam zdjęcia!









Obserwacje? Ogólnie to wydaje mi się, że gra jest póki co dość zbalansowana... grałem z kumplami już kilkanaście razy i na trzynaście pojedynków (zdjęcia pochodzą z ostatniego) stan wygranych dla Nekropolii to 8,
Przystań zaś 5!

Jednak to za mało, aby jednoznacznie stwierdzić, czy jest to dość miarodajne i też o ile ktoś wyrażałby chęć pomocy w "badaniach" i udoskonaleniu tej gry planszowej, niech da mi znać a udostępnię potrzebne grafiki i krótki opis zasad na jakich toczy się rozgrywka! wypada wspomnieć, jeszcze nie wszystko jest gotowe! W finałowej wersji bowiem powstaną karty miast (obecnie zapisuje sie wybudowane budynki i zasoby na kartce, podobnie z atakami jakie wykonują potwory, choć to się raczej nie zmieni)

Jako bonus za to i być może zachętę do odwiedzenia tego tematu częściej powiem, że w planach mam też już kilka dodatków (obecnie grywalna jest Nekropolia i Przystań, co nie przeszkadza w czerpaniu radości), w przyszłości pojawią się inne nacje, także takie, których w grze nie ma. Jak i pojawić się ma specjalny tryb "lochów" gdzie bohaterowie przejmują siłę jednostek i w kilka osób stawiają czoła bestiom i maszkarom z zatęchłych szczelin podziemi!

Na koniec jeszcze dla zaspokojenia ciekawości graficzne wersje kart bohaterów, jak widać mocno zmienione od czasu pierwowzoru! ;)




8  Heroes VI / Problemy Techniczne / Odp: Wszystkie problemy z grą - Instalacja, błędy, komunikaty itp : 03 Maja 2012, 14:32:50
Update zrobiłem już jakiś czas temu i wszystko było okej, nie zauważyłem takich problemów wcześniej, teraz jednak gra chyba strzeliła "focha" i się posypała. Co prawda przed update'm nie ruszałem tej misji w kampanii nekropoli więc nie mogę stwierdzić czy problem nie był już wcześniej.
9  Heroes VI / Problemy Techniczne / Odp: Wszystkie problemy z grą - Instalacja, błędy, komunikaty itp : 03 Maja 2012, 11:38:09
Otóż wszystko śmiga jak należy do czasu... Jestem w trzeciej misji Nekropolii mam pełną kontrolę na przeciwnikami, lecz w podziemiach podczas atakowania miasta pokonuję wrogą i zaczynam drugą walkę.

Broniący to Lorhish i za każdym razem gdy zaczynam atak na miasto gra się wiesza i wywala windowsowski komunikat o błędzie.
Spróbowałem inaczej... dałem mu odejść i to samo! Za każdym razem gdy wchodzę w ekran walki z tym bohaterem gra się rozwala :/

UPDATE!: Pozwoliłem mu na odbicie fortu i gdy chciałem go przejąć okazało się, że zostawił w nim część armii, atakuję i co? No i znowu gra się wiesza, wygląda na to że albo problem dotyczy budynków Inferno, albo coś nagle się posypało z interakcją. Wcześniej pokonywałem Inferno w tej misji bez problemu, lecz coś się stało... Po ponownym rozpoczęciu misji błąd ten nadal istnieje :/
10  Heroes VI / Problemy Techniczne / Odp: Wszystkie problemy z grą - Instalacja, błędy, komunikaty itp : 03 Maja 2012, 11:19:34
Ściema, ściemą poganiana! Jeśli miałeś oryginalna wersję Heroesów to twoje konto wraz z kluczem jest zapisane na serwerach gry! Wystarczy, że zalogujesz się na swoje konto po instalacji gry i możesz grać bez problemu.
11  Heroes VI / Kampania Nekropolii / Odp: Kampania Nekropolis-problemy z misjami. : 19 Marca 2012, 18:59:47
Oj nie mam, byłem na takim etapie, że wolałem pójść na spowolnienie wroga o 30% :/ No nic muszę wypróbować nowej metody ;) Sprawdzę i dam znać ;D
12  Heroes VI / Kampania Nekropolii / Odp: Kampania Nekropolis-problemy z misjami. : 19 Marca 2012, 17:55:08
Anastazja ma u mnie 7 poziom
Magia
Wyssanie życia
Masowe Wyssanie Życia
Agonia
Magia Ciemności I
Magia Ciemności II
Osłabienie
Osłabienie Masowe

A stopień jaki pokazuje mi się na inkwizycji to Poważny/Wysoki jednak po obronie miasta pozostało mi 67 ulepszonych oszczepników, 10 ghuli i 10 duchów(nie miałem nawet okazji na przejście przez bramę), wszystko wskazuje na to, że robię coś źle :/ Czy ktoś może mi powiedzieć co jest nie tak?

13  Heroes VI / Kampania Nekropolii / Odp: Przesluchanie inkwizycji : 18 Marca 2012, 21:33:48
Dzięki wam udało mi się zdobyć to miasto, ale chyba nadal muszę być szybszy bo pozostali bohaterowie w ciągu dwóch dni docierają do miasta i o ile pierwszą falę uda mi się odbić o tyle druga jest już niemożliwa... a ktoś tu mówił o niskiej inteligencji inkwizytorów :P Jeśli pozostałe kampanie są na podobnym poziomie co ta nekropolii to coś mi mówi że Heroes 6 nie dla mnie :(
14  Heroes VI / Kampania Nekropolii / Odp: Przesluchanie inkwizycji : 18 Marca 2012, 18:20:25
Sorry za taki odkop, ale mam podobny problem z czego do drugiego zamku wybierałem się około trzech tygodni (zabiłem po drodze kilka jednostek). Gracz dopuścił mnie do budynku odkrywającego część mapy lecz zaszył się z swoim mieście. Zaatakowałem i nic, przegrałem. Po 20 razie zmieniłem taktykę i mimo tego, że nie jestem w stanie go pokonać, siedzi w mieście i czeka, a ja za to drugim bohaterem dodaje co dwa tygodnie (tyle ile trwa dojście z zamku do bohaterki) kolejne jednostki. Nie mam już pomysłów na żadne inne strategie, a gryfy tylko latają w każdą możliwą stronę.
15  Heroes VI / Problemy Techniczne / Odp: Wszystkie problemy z grą - Instalacja, błędy, komunikaty itp : 22 Lutego 2012, 13:40:10
Dzięki! Przynajmniej ulżyło mi teraz chociaż jak wczytałem stare save'y to i tak jestem 30K exp w plecy :/ No nic będzie trzeba odbić sobie online ;)
Strony: [1] 2 3




© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.033 sekund z 19 zapytaniami.
                              Do góry