Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: 1 2 3 [4]    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Misja III (Czytany 26044 razy)
Belegor
Mistrz oryginalnych pomysłów

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 2 445


Bestiarysta z zamiłowania

Zobacz profil
« Odpowiedz #45 : 14 Września 2011, 22:47:42 »
Tu tak jak w kampanii AB (w Heroes III) liczy się szybkość. Szybko rozwijać miasto i pozbyć się druidów przed końcem pierwszego miesiąca. To oni odpowiadają za diaboliczny wzrost liczby żołnierzy u Gilraena. Potem gonić po całej mapie pozbywać się płotek i zabierać miasta tuż sprzed ich nosa. 


IP: Zapisane
"TAWERNO, WALCZ!"

Loczek
King Loczdorah

*

Punkty uznania(?): 23
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 845


It's Seriously Christmas

Zobacz profil
« Odpowiedz #46 : 15 Września 2011, 08:12:00 »
Ogólnie to tak jak kolega wspomniał, liczy się czas a także rozwinięcie umiejętności u Agraela(czytaj Dowodzenie, Szczęście i np Magia Destro). Dodatkowo na początku najlepiej zająć pierwsze miasto Elfów i później bawić się z Zielonym w przejmowanie kopalni/siedlisk a Agraelem armię dozbroić i rozpocząć dzieło zniszczenia Zielonego gracza.


IP: Zapisane
Szakal119

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 189


Pełzająca śmierć.

Zobacz profil
« Odpowiedz #47 : 15 Września 2011, 15:45:05 »
Ale jak od razu zajmę miasto elfów, to pojawiają się Ci uciążliwi druidzi. Wtedy zaczynam tracić siły na ciągłe potyczki, a Zieloni tylko chodzą i zbierają wojsko... >:( .
Eh, no nic będę próbował dalej. Dzięki  :).

Wiadomość doklejona: 18 Września 2011, 20:21:03
Wygrałem ;D !!! Wykorzystałem strategię Neadera i wygrałem!!! Już jestem w następnej misji 8) .

Ps. Przepraszam za dwa posty pod rząd, ale chciałem się pochwalić  :) .

EDIT: Nie wiem czy to bug, ale po tym jak zająłem miasto numer 5 to druidzi się nie pokazali...Nie dostałem też listu od Gilraena, mimo iż później się pojawił :huh:.


« Ostatnia zmiana: 18 Września 2011, 20:21:03 wysłane przez Loczek » IP: Zapisane
Lokhar

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 2

Zobacz profil
« Odpowiedz #48 : 24 Czerwca 2016, 20:01:51 »
Witam, dawno w tym temacie nikogo nie było. Postanowiłem zagrać w sobie w jakąś strategię i na mojej półce zwróciłem uwagę na Heroes'y 5, jako że to moja ulubiona część to od razu się za nią wziąłem... Problem jest właśnie w tej misji, męczę się z nią i męczę, gram na heroicznym i nie wiem czy to bug czy co ale Widmowe Zastępy działają na Sukkuby tylko raz, a na ich kopie w ogóle mimo że np na kopie Cerbera działa, więc ta metoda odpada.. Znacie jakieś inne metody przejścia tej mapy na heroicznym?


IP: Zapisane
Sylu
książe Szlezwiku, hrabia Esbjerg

*

Punkty uznania(?): 17
Online Online

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 236


Doświadczenie jest najlepszym nauczycielem.

Zobacz profil
« Odpowiedz #49 : 25 Czerwca 2016, 08:05:33 »
Zasadniczo, nie da się raczej tej misji przejść normalnie, gdyż nie jest to typowa potyczka, jak chociażby misja 4. Na start polecam wziąć rogate demony. Misję da się skończyć naprawdę szybko, a nawet trzeba. Tak więc zajmujemy pierwsze miasto elfów - albo nie, jeśli nie chcesz, by aktywowało się zadanie poboczne - rekrutujesz armie z Sylvanu i Inferno albo tylko z Inferno i początkiem 3 tygodnia ruszasz na północny - zachód.. Możesz trochę później, jeśli nie możesz pokonać istot na drodzę. Jest tam miasto stosunkowo słabo bronione i dobrze rozbudowane. Rozwijasz zamek, a w tym samym czasie wróg powinien pojawić się na dole mapy i zacząć zajmować zamek na południu. Ty ruszasz w takim razie na jego stolicę na wschodzie, która jest w pełni rozbudowana, a w ogóle niebroniona. I teraz nadchodzi bawienie się w kotka i myszkę. Gilryan ma wciąż silniejszą armię, więc będzie Cię ścigał. To, co należy robić, to odbijać mu ciągle zamki w ostatnim dniu tygodnia - szczególnie stolicę i ten na zachodzie - by zwiększać swoją armię. Logistyka może okazać się przydatna. Gilryan nie będzie znacznie zwiększał swojej armii, bynajmniej nie w istoty wysokiego poziomu. Gdy minie tak kilka tygodni i będziesz czuł, że możesz się z nim zmierzyć, po prostu to zaatakuj. Następnie zajmij zamki i wypełnij jeszcze misję poboczną.


« Ostatnia zmiana: 25 Czerwca 2016, 08:09:25 wysłane przez Sylú » IP: Zapisane
Cytuj
Nigdy nie ogarniam czy Sylath żartuje, nie ogarnia, czy udaje, że żartuje, a tak naprawdę nie ogarnia. Albo udaje, że nie ogarnia, a żartuje.
- Unkown
Lokhar

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 2

Zobacz profil
« Odpowiedz #50 : 27 Czerwca 2016, 23:08:13 »
Dziękuje za odpowiedź, część z tej taktyki wykorzystałem, tą z bawieniem się w kotka i myszkę, otóż miałem bardzo dużo szczęścia ponieważ akurat kiedy Gilraen był na południu, pojawił się tydzień który zwiększa punkty ruchu o 50%, a że miałem Ekspercką Logistykę i byłem we wschodniej części mapy to mogłem szybko przejąć jego stolicę, jednak sam chyba takową posiadał i w ten sam dzień kiedy przejąłem stolicę on mnie w niej zaatakował, zwyciężyłem "na farcie" bo poziom zagrożenia był na trudny, a turę przed przejęciem wrogi bohater idealnie się zatrzymał przed Agraelem z armią jednego Impa a miał zwój z zaklęciem szał, więc taktyka była jedna, jak najwięcej bram w pozycjach defensywnych i modlenie się że sami się pozabijają a ja w tym czasie wytrzymam ze słabą armią demonów, więc jak widać szczęśliwie wszystko się potoczyło i wątpię że bym za drugim razem to przeszedł bez takiej pomocy przypadku na poziomie heroicznym :P


IP: Zapisane
Mariuszek01

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 10

Zobacz profil
« Odpowiedz #51 : 30 Sierpnia 2016, 00:57:48 »
Taktyka Neadera ze spamowaniem sukkubusów sprawdza się
także dla Rakszas i względnie szybko można się dostać do posterunku

Neader radzi omijać surowce tyle że np kopalni rudy nie widziałem
w pobliżu tego miasta które mamy rozwinąć
Siarkę i klejnoty można wziąć z magazynu zasobów

Grając istotami inferno będzie stosunkowo mały przyrost istot
no i z ulepszaniem jednostek z posterunku trzeba będzie
biegać do fortu

Sprawdzał ktoś porady Neadera

Spamowanie łowczych i druidów z widmowych zastępów w walce
z Gilraenem niewiele daje bo zaraz w nie trafia
Miałem jednostki tylko z Firiosa i było ich trochę za mało
bo trochę mało było surowców
Spróbuje podobnej taktyki tyle że z wykorzystaniem strzelców
z Wenlan

Ciekawe czy realizując pomysły Neadera nie mieliście
problemów z surowcami
daje bo w te widma

Co do porad to nie podaliście jakie bonusy wybrać
przez co musiałem powtarzać poprzedni scenariusz

Ogólnie w tym poradniku jest niewiele porad
Neader przedstawił chociaż taktykę

Jak rozwijać Agraela ?
Jeżeli będziemy grać jednostkami Sylvanu to brama
chyba nie będzie potrzebna

Malwina Kalinowska w swym poradniku
proponuje odwiedzić namiot klucznika (tego od posterunku)
i grać jednostkami inferno
Sposób z graniem jednostkami Sylvan podaje jako alternatywę i nie rozwija go

Gram na 1.0 i na początku tam jest tylko 
mam 10 10 5 5 5 5 5000 surowców
i tylko 15 sukkubów

Zajmij zamek [4]
Problem w tym że przy nim siedzi Gilraen
a gdy odchodzi na południe to przy okazji może zająć
nieco rozbudowany zamek [5]

Przydałby się nieco bardziej rozbudowany poradnik np
tydzień 1 dzień 1 robimy to i to

Podobno da się wygrać grając tylko jednostkami Inferno
(jednostki Sylvan mieliby wtedy tylko wynajęci bohaterowie)

Czy warto wynajmować bohaterów do obrony zdobytych zamków Sylvan ?

Co do bohatera  na pożarcie to trzeba go trochę podexpić
ale wątpię aby to był dobry pomysł

Te koszmary w polskiej wersji przetłumaczyli jako zmory
tylko co dadzą te cztery zmory ?
Bardziej przydatny był czar widmowe zastępy w poprzedniego scenariusza

Cytuj
nie jest to taka ciezka misja jak sie wydaje.

moja strategia - okazala sie skuteczna (rush) :

- na poczatku wybieramy pit lord jako bonus
- w zamku inferno budujemy tylko marketplace, town hall, resource silo (zauwazylem ze przyda sie kazda ilosc surowcow)
- idzimy po impy (budyneczek zaraz na prawo)
- atakujemy Gilraen'a pilnujacego wyjscia (w 2. dniu) - nie uzywamy przy tym pit lordow, bo nam je rozwali - a nie o to nam chodzi:))
- przejmujemy zamek na dole (praktyycznie bez strat)
- zamek rozbudowujemy tak, aby uzyskac wszystkie 6 leveli jednostek (bez smokow) oraz kapitol, gdyby braklo surowcow, mozna nadwyzke zamienic (w stosunku 15!!!)
- przejmujemy kopalnie dookola dolnego zamku - przy pomocy PL i Succubow nie bedzie to takie trudne (ja bez strat przejalem rowniez te kopalnie ktore byly bronione przez magow i priest'ow) (straty minimalne - 1-2 jednostki)
- powoli posuwamy sie w gore od lewej strony az dojdziemy do feniksow (przejmujemy kopalnie, ktorej bronia dark ridery)
- NIE atakujemy feniksow bo nie damy rady
- powinien nam po drodze wskoczyc 2. tydzien, wiec kupujemy jednostki drugim kupionym bohaterem i przerzucamy je do Angreal'a
- nad feniksami (w gore) jest przejscie, ktorego bronia zywiolaki powietrza (ziemi?-nie pamietam:) w ilosci ok 50-60. atakujemy ich ! powinny sie podzielic na 2 grupy, a ze maja bardzo niska inicjatywe to zdazymy ich rozwalic zanim do nas dojda (skuteczne czary bramy (gateling) )
- idziemy szybko w lewo, az dochodzimy do kolejnego zamku elfow
- oczywiscie atakujemy go, wygrywajac walke :D
- rozbudowujemy zgodnie z poprzednim schematem (jednostki)
- w tym momencie powinien sie pojawic zielony gracz na koniu :D
- atakujemy go, gdyz nie ma jakiejs super armii
- Angreal'em idziemy natomiast w prawo i odbijamy w gore (tam skad przyszedl nasz zielony kolega - w kiedynku sporej ilosci blade dancerow-chyba(ponizej gryfow))
- z poczatkiem 3. tygodnia kupujemy wszystkie dostepne jednostki (2 zamki po 6 poziomow jednostek), kupujemy po 1 bohaterze, aby zminimalizowac czas potrzebny na przerzucenie ich.
- idziemy dalej az natkniemy sie na wode. (koniec 3.poczatek 4. tygodnia)
- tu radze zapisac gre
- za woda znajduje sie ostatni 3 zamek, a przed nim czeka nasz 'kolega' Gilraen.
- nie zdazylem przerzucic juz jednostek z 4 tygodnia, bo Gilraen, razem z innym bohaterem ruszyl w moja strone, ale mozna poczekac, ale NIE DLUZEJ niz do konca tygodnia! jezeli nie zdaza dojsc posilki - to trudno - grac trzeba dalej :D
- atakujemy Gilrean'a (on atakuje nas) i tu zaczyna sie zabawa :D
- moja armia : 2 Pit lord, 8 succub, 17 sprite, 9 unicorn, 2 treant, ok25 hunters, 29 blade dancers
armia wroga : 3 treant, 89 sprite, 8 siver unicorn, 30 hunters, 48 blade dancers(war?), 10 druids
Taktyka polega na tym zeby oslaniac HUNTERow i uzywac czaru Raise Dead (na treanty, lub pit lordy) po kilku saveload udalo mi sie wyjsc zwyciezka reka z bitwy. nie mialem ammo cart (radze kupic) wiec skonczyly mi sie strzaly i ostatnich (1 huntera i 1 druida) musialem zabic RECZNIE przy pomocy 10 hunterow :D). skonczyla sie rowniez mana (60), co w ostatniej kolejce nie pozwolilo mi na wskrzeszenie treantow, jednak heros i balista poradzily sobie z pozostalymi 3 treantami wroga, podczas gdy 20 hunterow szlo w strone pozostalych 2 jednostek :D
jednym slowem udalo sie pokonac Gilrean'a
- po pokonaniu go przejmujemy ostatni zamek.
- reszta chyba nie wymaga komentarza.

dodam ze zakonczylem gre na etapie przejecia ostatniego zamku. reszte skoncze jutro :D

pozdrawiam.

Na pewnym forum znalazłem taką strategię
jednak wydaje mi się ona skuteczna tylko dla gry na patchach
Ja gram na 1.0 gdzie jest mniej surowców i mniej jednostek
więc wątpię czy to zadziała
Zarówno w poradniku z gry online jak i któryś z was wspominał
że w tej misji ważny jest czas jednak żaden z was nie podał ile
można zwlekać z zaatakowaniem Gilraena
(Neader wspominał tylko o kilkunastu entach i jednorożcach)
W zacytowanej strategii napisał że zaatakował w 4. tygodniu

Wydaje mi się to możliwe jedynie na patchach

Dodałem komentarz do pororadnika kampanii i czeka na
administratora

1. Co w danym tygodniu zrobić
2. Jaką taktykę stosować na Gilraena
3. Jak rozwijać Agraela - grając elfami brama się raczej nie przyda

Zakładamy że na start mamy 10 10 5 5 5 5 5000 surowców
oraz 50 chowańców 20 ogarów 15 sukkubów
możemy też wziąć 32 impy i 15 rogatych demonów
reszta początkowych jednostek zależy od bonusu jaki wybraliśmy
W zamku inferno jak również w S zamku elfów nie możemy
wybudować nawet cytadeli

Patch ułatwia rozgrywkę
Heroic na patchu zbliżony jest do normala na 1.0


« Ostatnia zmiana: 12 Września 2016, 21:55:16 wysłane przez Mariuszek01 » IP: Zapisane
LordSauron

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 41


Zobacz profil
« Odpowiedz #52 : 21 Września 2016, 18:47:10 »
Dobrze, że Heroes 5 dostawał patche po wydaniu. Ja sam ciągle mam koszmary jak próbowałem przejść tę misję na 1.0. Miast elfickich jest więcej, można je też bardziej rozbudować, stąd strategia partyzantki, podbierania jednostek i budowania większej elfickiej armii ma tutaj sens. Same demony zostaną zasypane przez przewagę liczebną Sylvanu. Szybkie zabicie druidów pomaga, niestety są to jednostki diablo silne z tymi błyskawicami, stąd będzie ciężko.

Logistyka!


IP: Zapisane
Mariuszek01

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 10

Zobacz profil
« Odpowiedz #53 : 26 Września 2016, 18:53:12 »
Ja po wgraniu patcha miałem tak że za którymś tam uruchomieniem
gry Gilraen pokazał się z względnie słabą armią i go rozwaliłem
Dalej to już było tylko wbijanie poziomu na maxa , wybicie druidów
i zdobycie miast Sylvan



IP: Zapisane
Strony: 1 2 3 [4]    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.104 sekund z 21 zapytaniami.
                              Do góry