Tytuł: Irina - rozwój postaci Wiadomość wysłana przez: Boski Tron w 15 Sierpnia 2012, 10:53:42 Tak jak w przypadku Anastazji postanowiłem założyć ten wątek byście podzielili się swoimi doświadczeniami z rozwoju postaci, Co jest niezbędne, w co zainwestować, by główna bohaterka stała się naprawdę potężnym wsparciem dla swojej armii. Proponuję podział na Drogę krwi i Drogę łez. Pozwoli to na klarowność i przejrzystość, bez wprowadzania mętliku.
edit: Nie chodzi mi o ogólne dane tylko tak jak w przypadku wątku Anastazji szczegółowy opis ile punktów w jaką umiejętność rozdać Tytuł: Odp: Irina - rozwój postaci Wiadomość wysłana przez: Raelag323 w 15 Sierpnia 2012, 13:35:28 Jak dla mnie Irina jest najfajniejszą postacią.A co do rozwoju to według mnie lepsza jest droga krwi.Zwykle gdy grałem Iriną punkty dawałem do magii wody i powietrza.
Tytuł: Odp: Irina - rozwój postaci Wiadomość wysłana przez: staryteresy1 w 15 Sierpnia 2012, 14:58:11 Krótki opis rozwoju bohatera, wraz z komentarzami. Krytyka mile widziana.
Z dwóch dróg do wyboru osobiście polecam drogę łez. Droga krwi oferuje dwa czary ofensywne, obszarowe. Droga łez natomiast oferuje 2 czary, które mogą na dłużej zatrzymać wrogie jednostki w bezruchu, co czasem potrafi uratować życie i cenne jednostki. Drugorzędni bohaterowie otrzymują: logistyka, znajdowanie drogi, chwytność - szybszy i większy ruch architekt III i ekonomia III - znacznie przyśpiesza rozbudowę zamku i przy okazji generuje dodatkowe zasoby zwiad III - przydatne do odkrywania niezbadanych terenów Razem 12 punktów, reszta według uznania Irina Umiejętności niemagiczne logistyka, znajdowanie drogi - większy ruch mentor - drugorzędni bohaterowie w ekspresowym tempie zyskują doświadczenie taktyka I - lepiej rozstawić swoje jednostki przed walką odpowiednio zasadzka - czasem 5 punktów inicjatywy to bardzo duży bonus posiłki II - komputer zawsze atakuje kenshi, wiec przyda się aby uniknąć strat heroizm II - opcjonalnie, jako że mamy już na starcie jeden punkt w tej umiejętności, to drugi punkt może nam pomóc ruszać się częściej i efektywnej łucznictwo I - opcjonalnie, kilka % więcej w obrażeniach jednostek strzelających pogromca (olbrzymów) - jak wyżej Razem 7 (10) punktów Umiejętności magiczne Magia ziemi regeneracja II - pozwala nam leczyć nasze jednostki skamienienie - przydatne zwłaszcza jak chcemy grać epilog drogą łez i zdobyć osiągnięcie podczas walki z Michałem Magia światła leczenie II - leczenie przywołanie żywiołu - opcjonalnie, na początku ratuje, gdy nie mamy zbyt dużo jednostek, potem może znacznie uprzykrzyć życie wrogim łucznikom magia światła III - opcjonalnie, zwiększa siłę leczenia Magia pierwotna tajemna obrona III - opcjonalnie, jednostki są trochę bardziej odporne na czary tajemna moc III - trochę zwiększa moc synergia magii III - większa ilość many oraz szybsza regeneracja zatrzymanie czasu - bardzo skuteczne na wredne jednostki implozja - przydatny czar ofensywny Razem 14 (20) punktów Podsumowując minimum wynosi 21 punktów, maksimum 30. Te 9 punktów można dać w: Magię wody 3x moc, pocisk, zamieć, krąg, żywioł i lodowy pancerz II -lub- Magię powietrza 3x moc, błyskawica, łańcuch, żywioł Magię światła 3x moc Tytuł: Odp: Irina - rozwój postaci Wiadomość wysłana przez: Virgo w 15 Sierpnia 2012, 17:49:36 logistyka, znajdowanie drogi, chwytność - szybszy i większy ruchTe umiejętności daję dla każdego głównego bohatera w kampanii, bez względu na ścieżkę łez/krwi i to jak najszybciej, czyli: 1 lvl - logistyka 2 lvl - znajdowanie drogi 5 lvl - chwytność Robią ogromne znaczenie w przeciągu całej kampanii, zawsze też biorę cechę rodową zwiększającą ruch na lądzie i morzu o 3. Przechodziłem też dodatkowo kampanię bohaterem ze specjalizacją dającą kolejne +3 do ruchu. Także na pierwszym poziomie ma początku kampanii miałem +9 do ruchu ;D Tytuł: Odp: Irina - rozwój postaci Wiadomość wysłana przez: Cahan w 15 Sierpnia 2012, 23:47:35 staryteresy1 twój sposób rozwoju jest bardzo podobny do mojego. Ja radzę wziąć też posiłki II i kontraatakII oraz oczywiście masowe: kamienna skóra i lodowa zbroja. Są to umiejętności, które uratują nam tyłek w wielu bitwach. Odpuściłabym sobie natomiast wszystkie umelki z magii światła za wyjątkiem masowego leczenia :)
Tytuł: Odp: Irina - rozwój postaci Wiadomość wysłana przez: Cebulak w 14 Stycznia 2013, 13:28:58 Moja Iirina:
Umiejętności: - Magia: -błyskawica, -kamienna skóra, -skalne mury, -skamienienie, -lodowa zbroja, -masowa lodowa zbroja, -zamieć, -leczenie, -masowe uleczenie, -aura odwetu I, II, III, -tajemna obrona I, II, III, -zatrzymanie czasu, -tajemna noc I, II, III, -synergia magii I, II, III, -medytacja, -implozja - Moc: -dyplomacja, -logistyka, -znajdowanie drogi, -mentorstwo, -taktyka I, -bohaterstwo Reputacja: ścieżka łez Broń Rodowa: Kostury Przypływów Co sądzicie o takim zestawieniu? Po pierwsze zaznaczę, że bohaterstwo to pierwsza umiejętność Iriny, której sobie nie wybrałem. Zastanawiałem się nad tym, czy mentorstwo było mi potrzebne (podwyższyłem poziom drugiego bohatera - przybocznego). Tytuł: Odp: Irina - rozwój postaci Wiadomość wysłana przez: MiSi w 14 Stycznia 2013, 17:11:40 Moja Irina miała praktycznie identyczne umiejętności jak twoje, no może z wyjątkiem kilku takich jak mentorstwo.
Tytuł: Odp: Irina - rozwój postaci Wiadomość wysłana przez: markos w 14 Stycznia 2013, 18:23:15 Czyli tylko ja zmieniałem Irinę na bohatera mocy? ;D
|