Tawerna.biz - Forum

Heroes VI => Kampanie & Scenariusze => Kampania Świątyni => Wątek zaczęty przez: Boski Tron w 15 Sierpnia 2012, 10:53:42



Tytuł: Irina - rozwój postaci
Wiadomość wysłana przez: Boski Tron w 15 Sierpnia 2012, 10:53:42
Tak jak w przypadku Anastazji postanowiłem założyć ten wątek byście podzielili się swoimi doświadczeniami z rozwoju postaci, Co jest niezbędne, w co zainwestować, by główna bohaterka stała się naprawdę potężnym wsparciem dla swojej armii. Proponuję podział na Drogę krwi i Drogę łez. Pozwoli to na klarowność i przejrzystość, bez wprowadzania mętliku.

edit: Nie chodzi mi o ogólne dane tylko tak jak w przypadku wątku Anastazji szczegółowy opis ile punktów w jaką umiejętność rozdać


Tytuł: Odp: Irina - rozwój postaci
Wiadomość wysłana przez: Raelag323 w 15 Sierpnia 2012, 13:35:28
Jak dla mnie Irina jest najfajniejszą postacią.A co do rozwoju to według mnie lepsza jest droga krwi.Zwykle gdy grałem Iriną punkty dawałem do magii wody i powietrza.


Tytuł: Odp: Irina - rozwój postaci
Wiadomość wysłana przez: staryteresy1 w 15 Sierpnia 2012, 14:58:11
Krótki opis rozwoju bohatera, wraz z komentarzami. Krytyka mile widziana.

Z dwóch dróg do wyboru osobiście polecam drogę łez. Droga krwi oferuje dwa czary ofensywne, obszarowe. Droga łez natomiast oferuje 2 czary, które mogą na dłużej zatrzymać wrogie jednostki w bezruchu, co czasem potrafi uratować życie i cenne jednostki.

Drugorzędni bohaterowie otrzymują:

logistyka, znajdowanie drogi, chwytność - szybszy i większy ruch
architekt III i ekonomia III - znacznie przyśpiesza rozbudowę zamku i przy okazji generuje dodatkowe zasoby
zwiad III - przydatne do odkrywania niezbadanych terenów

Razem 12 punktów, reszta według uznania

Irina

Umiejętności niemagiczne

logistyka, znajdowanie drogi - większy ruch
mentor - drugorzędni bohaterowie w ekspresowym tempie zyskują doświadczenie
taktyka I - lepiej rozstawić swoje jednostki przed walką odpowiednio
zasadzka - czasem 5 punktów inicjatywy to bardzo duży bonus
posiłki II - komputer zawsze atakuje kenshi, wiec przyda się aby uniknąć strat
heroizm II - opcjonalnie, jako że mamy już na starcie jeden punkt w tej umiejętności, to drugi punkt może nam pomóc ruszać się częściej i efektywnej
łucznictwo I - opcjonalnie, kilka % więcej w obrażeniach jednostek strzelających
pogromca (olbrzymów) - jak wyżej

Razem 7 (10) punktów

Umiejętności magiczne

Magia ziemi
regeneracja II - pozwala nam leczyć nasze jednostki
skamienienie - przydatne zwłaszcza jak chcemy grać epilog drogą łez i zdobyć osiągnięcie podczas walki z Michałem

Magia światła
leczenie II - leczenie
przywołanie żywiołu - opcjonalnie, na początku ratuje, gdy nie mamy zbyt dużo jednostek, potem może znacznie uprzykrzyć życie wrogim łucznikom
magia światła III - opcjonalnie, zwiększa siłę leczenia

Magia pierwotna

tajemna obrona III - opcjonalnie, jednostki są trochę bardziej odporne na czary
tajemna moc III - trochę zwiększa moc
synergia magii III - większa ilość many oraz szybsza regeneracja
zatrzymanie czasu - bardzo skuteczne na wredne jednostki
implozja - przydatny czar ofensywny

Razem 14 (20) punktów

Podsumowując minimum wynosi 21 punktów, maksimum 30. Te 9 punktów można dać w:

Magię wody
3x moc, pocisk, zamieć, krąg, żywioł i lodowy pancerz II

-lub-

Magię powietrza
3x moc, błyskawica, łańcuch, żywioł

Magię światła
3x moc


Tytuł: Odp: Irina - rozwój postaci
Wiadomość wysłana przez: Virgo w 15 Sierpnia 2012, 17:49:36
logistyka, znajdowanie drogi, chwytność - szybszy i większy ruch
Te umiejętności daję dla każdego głównego bohatera w kampanii, bez względu na ścieżkę łez/krwi i to jak najszybciej, czyli:
1 lvl - logistyka
2 lvl - znajdowanie drogi
5 lvl - chwytność
Robią ogromne znaczenie w przeciągu całej kampanii, zawsze też biorę cechę rodową zwiększającą ruch na lądzie i morzu o 3. Przechodziłem też dodatkowo kampanię bohaterem ze specjalizacją dającą kolejne +3 do ruchu. Także na pierwszym poziomie ma początku kampanii miałem +9 do ruchu ;D


Tytuł: Odp: Irina - rozwój postaci
Wiadomość wysłana przez: Cahan w 15 Sierpnia 2012, 23:47:35
staryteresy1 twój sposób rozwoju jest bardzo podobny do mojego. Ja radzę wziąć też posiłki II i kontraatakII oraz oczywiście masowe: kamienna skóra i lodowa zbroja. Są to umiejętności, które uratują nam tyłek w wielu bitwach. Odpuściłabym sobie natomiast wszystkie umelki z magii światła za wyjątkiem masowego leczenia :)


Tytuł: Odp: Irina - rozwój postaci
Wiadomość wysłana przez: Cebulak w 14 Stycznia 2013, 13:28:58
Moja Iirina:

Umiejętności:

- Magia:
-błyskawica,
-kamienna skóra,
-skalne mury,
-skamienienie,
-lodowa zbroja,
-masowa lodowa zbroja,
-zamieć,
-leczenie,
-masowe uleczenie,
-aura odwetu I, II, III,
-tajemna obrona I, II, III,
-zatrzymanie czasu,
-tajemna noc I, II, III,
-synergia magii I, II, III,
-medytacja,
-implozja

- Moc:
-dyplomacja,
-logistyka,
-znajdowanie drogi,
-mentorstwo,
-taktyka I,
-bohaterstwo

Reputacja: ścieżka łez
Broń Rodowa: Kostury Przypływów

Co sądzicie o takim zestawieniu? Po pierwsze zaznaczę, że bohaterstwo to pierwsza umiejętność Iriny, której sobie nie wybrałem. Zastanawiałem się nad tym, czy mentorstwo było mi potrzebne (podwyższyłem poziom drugiego bohatera - przybocznego).


Tytuł: Odp: Irina - rozwój postaci
Wiadomość wysłana przez: MiSi w 14 Stycznia 2013, 17:11:40
Moja Irina miała praktycznie identyczne umiejętności jak twoje, no może z wyjątkiem kilku takich jak mentorstwo.


Tytuł: Odp: Irina - rozwój postaci
Wiadomość wysłana przez: markos w 14 Stycznia 2013, 18:23:15
Czyli tylko ja zmieniałem Irinę na bohatera mocy? ;D