Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: [1]    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Irina - rozwój postaci (Czytany 7197 razy)
Boski Tron

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 41

Zobacz profil
« : 15 Sierpnia 2012, 10:53:42 »
Tak jak w przypadku Anastazji postanowiłem założyć ten wątek byście podzielili się swoimi doświadczeniami z rozwoju postaci, Co jest niezbędne, w co zainwestować, by główna bohaterka stała się naprawdę potężnym wsparciem dla swojej armii. Proponuję podział na Drogę krwi i Drogę łez. Pozwoli to na klarowność i przejrzystość, bez wprowadzania mętliku.

edit: Nie chodzi mi o ogólne dane tylko tak jak w przypadku wątku Anastazji szczegółowy opis ile punktów w jaką umiejętność rozdać


« Ostatnia zmiana: 15 Sierpnia 2012, 13:50:26 wysłane przez Boski Tron » IP: Zapisane
Raelag323

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 156


Ten świat jeszcze nas popamięta. Jakem Raelag!

Zobacz profil
« Odpowiedz #1 : 15 Sierpnia 2012, 13:35:28 »
Jak dla mnie Irina jest najfajniejszą postacią.A co do rozwoju to według mnie lepsza jest droga krwi.Zwykle gdy grałem Iriną punkty dawałem do magii wody i powietrza.


IP: Zapisane
staryteresy1

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 19

Zobacz profil
« Odpowiedz #2 : 15 Sierpnia 2012, 14:58:11 »
Krótki opis rozwoju bohatera, wraz z komentarzami. Krytyka mile widziana.

Z dwóch dróg do wyboru osobiście polecam drogę łez. Droga krwi oferuje dwa czary ofensywne, obszarowe. Droga łez natomiast oferuje 2 czary, które mogą na dłużej zatrzymać wrogie jednostki w bezruchu, co czasem potrafi uratować życie i cenne jednostki.

Drugorzędni bohaterowie otrzymują:

logistyka, znajdowanie drogi, chwytność - szybszy i większy ruch
architekt III i ekonomia III - znacznie przyśpiesza rozbudowę zamku i przy okazji generuje dodatkowe zasoby
zwiad III - przydatne do odkrywania niezbadanych terenów

Razem 12 punktów, reszta według uznania

Irina

Umiejętności niemagiczne

logistyka, znajdowanie drogi - większy ruch
mentor - drugorzędni bohaterowie w ekspresowym tempie zyskują doświadczenie
taktyka I - lepiej rozstawić swoje jednostki przed walką odpowiednio
zasadzka - czasem 5 punktów inicjatywy to bardzo duży bonus
posiłki II - komputer zawsze atakuje kenshi, wiec przyda się aby uniknąć strat
heroizm II - opcjonalnie, jako że mamy już na starcie jeden punkt w tej umiejętności, to drugi punkt może nam pomóc ruszać się częściej i efektywnej
łucznictwo I - opcjonalnie, kilka % więcej w obrażeniach jednostek strzelających
pogromca (olbrzymów) - jak wyżej

Razem 7 (10) punktów

Umiejętności magiczne

Magia ziemi
regeneracja II - pozwala nam leczyć nasze jednostki
skamienienie - przydatne zwłaszcza jak chcemy grać epilog drogą łez i zdobyć osiągnięcie podczas walki z Michałem

Magia światła
leczenie II - leczenie
przywołanie żywiołu - opcjonalnie, na początku ratuje, gdy nie mamy zbyt dużo jednostek, potem może znacznie uprzykrzyć życie wrogim łucznikom
magia światła III - opcjonalnie, zwiększa siłę leczenia

Magia pierwotna

tajemna obrona III - opcjonalnie, jednostki są trochę bardziej odporne na czary
tajemna moc III - trochę zwiększa moc
synergia magii III - większa ilość many oraz szybsza regeneracja
zatrzymanie czasu - bardzo skuteczne na wredne jednostki
implozja - przydatny czar ofensywny

Razem 14 (20) punktów

Podsumowując minimum wynosi 21 punktów, maksimum 30. Te 9 punktów można dać w:

Magię wody
3x moc, pocisk, zamieć, krąg, żywioł i lodowy pancerz II

-lub-

Magię powietrza
3x moc, błyskawica, łańcuch, żywioł

Magię światła
3x moc


IP: Zapisane
Virgo
Użytkownik jest na liście obserwowanych Obserwowany
******

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 80

Zobacz profil
« Odpowiedz #3 : 15 Sierpnia 2012, 17:49:36 »
logistyka, znajdowanie drogi, chwytność - szybszy i większy ruch
Te umiejętności daję dla każdego głównego bohatera w kampanii, bez względu na ścieżkę łez/krwi i to jak najszybciej, czyli:
1 lvl - logistyka
2 lvl - znajdowanie drogi
5 lvl - chwytność
Robią ogromne znaczenie w przeciągu całej kampanii, zawsze też biorę cechę rodową zwiększającą ruch na lądzie i morzu o 3. Przechodziłem też dodatkowo kampanię bohaterem ze specjalizacją dającą kolejne +3 do ruchu. Także na pierwszym poziomie ma początku kampanii miałem +9 do ruchu ;D


IP: Zapisane
Cahan
Człowiek - Szparag

*

Punkty uznania(?): 3
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 751


Dragons, dragons everywhere

Zobacz profil
« Odpowiedz #4 : 15 Sierpnia 2012, 23:47:35 »
staryteresy1 twój sposób rozwoju jest bardzo podobny do mojego. Ja radzę wziąć też posiłki II i kontraatakII oraz oczywiście masowe: kamienna skóra i lodowa zbroja. Są to umiejętności, które uratują nam tyłek w wielu bitwach. Odpuściłabym sobie natomiast wszystkie umelki z magii światła za wyjątkiem masowego leczenia :)


IP: Zapisane

Cytuj
[Dzisiaj o 22:15:22] ♣ Sojlex: Cahan jest do tego stopnia chłopczyca, że tylko bycie feministką ratuje jej kobiecość :>
Cebulak
(Hadrian)

*

Punkty uznania(?): 7
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 062


Uzależniony od niebieskiego

Zobacz profil
« Odpowiedz #5 : 14 Stycznia 2013, 13:28:58 »
Moja Iirina:

Umiejętności:

- Magia:
-błyskawica,
-kamienna skóra,
-skalne mury,
-skamienienie,
-lodowa zbroja,
-masowa lodowa zbroja,
-zamieć,
-leczenie,
-masowe uleczenie,
-aura odwetu I, II, III,
-tajemna obrona I, II, III,
-zatrzymanie czasu,
-tajemna noc I, II, III,
-synergia magii I, II, III,
-medytacja,
-implozja

- Moc:
-dyplomacja,
-logistyka,
-znajdowanie drogi,
-mentorstwo,
-taktyka I,
-bohaterstwo

Reputacja: ścieżka łez
Broń Rodowa: Kostury Przypływów

Co sądzicie o takim zestawieniu? Po pierwsze zaznaczę, że bohaterstwo to pierwsza umiejętność Iriny, której sobie nie wybrałem. Zastanawiałem się nad tym, czy mentorstwo było mi potrzebne (podwyższyłem poziom drugiego bohatera - przybocznego).


IP: Zapisane
Cytuj
Cahan: Hadrian się ucieszy, a jeśli ktoś nie będzie chciał grać, to będzie znaczyło, że go nie lubi. A przecież Hadriana wszyscy lubią, więc wszyscy zagrają. Plan idealny  8)
MiSi

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 37


Serwus!

Zobacz profil
« Odpowiedz #6 : 14 Stycznia 2013, 17:11:40 »
Moja Irina miała praktycznie identyczne umiejętności jak twoje, no może z wyjątkiem kilku takich jak mentorstwo.


IP: Zapisane
markos

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 25

Zobacz profil
« Odpowiedz #7 : 14 Stycznia 2013, 18:23:15 »
Czyli tylko ja zmieniałem Irinę na bohatera mocy? ;D


IP: Zapisane
Strony: [1]    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.082 sekund z 18 zapytaniami.
                              Do góry