Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: [1]    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Misja I (Czytany 4657 razy)
Cebulak
(Hadrian)

*

Punkty uznania(?): 7
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 062


Uzależniony od niebieskiego

Zobacz profil
« : 14 Stycznia 2013, 13:17:03 »

1.Miejsce startu
2.Kostur Przypływów
3.Hiroshi
4.Strandholm

Spis Zadań:

- Główne:

   *Secesja , podbij i przebuduj Strandholm
   *Wilki na łów, wydostań się ze Świątyni Perłowych Kapłanek
   *Nagiński władca, dostań się do miasta Umiya
   *Faloskoczek, znajdź Smocze Źródło

- Poboczne:

   *Wybór, osiągnij bohaterem pierwszy stopień w Drodze Łez lub Krwi.
   *Polowanie na kłusowników, pokonaj kłusowników
   *Żarłacze i ludzie, zniszcz statek księstwa Wilków

Kampania Świątyni Misja 1 - Wściekłość i grząskość "Zwiąż Gryfowi skrzydła, a nauczy się latać na pazurach".

Na początek zobaczymy scenkę, z której dowiemy się początku historii rozgrywanej po Prologu. Irina jedna z dzieci Slavy trafiła do Gerharta, ale zbyt długo u niego nie pobyła, ponieważ odbił ją Sandor. Wylądowali razem na Hasimie, a tuż za nimi żądny zemsty, niedoszły kochanek Iriny wysyła swe wojska, by sprowadzili jego żonę. Czy uda się jej odegnać zło z pomocą nag ze Świątyni? Misja ta jest moim zdaniem, najkrótszą pierwszą misją z kampanii. Osobiście wybrałem drogę łez, uznałem że umiejętności Spokój i Tsunami są przydatniejsze.

 [1] Cofamy się na północ po artefakt i skarby, których pilnuje oddział pretorianów. Następnie kierujemy się na południe odwiedzając po drodze kapliczki oraz zbierając skarby. Spotkamy na swej ścieżce oddział perłowych kapłanek. Po ich przyłączeniu wyświetli się nam prośba Katsue o pomoc w przegnaniu "wilków" Gerharta. Poznajemy też Mukao, wojennika Hiroshiego, miejscowego rządcy ziem (dajmio). W okolicy można znaleźć broń rodową: Kostur Przypływów [2]. Idąc na północ, dostaniemy zadanie z kłusownikami, którzy zabijają Kappy. Idąc na zachód napotkamy na problem, nasz koń nie jest zdolny do przeprawy przez głębokie wody. Z pomocą przyjdzie nam Katsue, która zaproponuje nam (a raczej naszemu koniowi), by poznał nauki Shalassy, w tym celu mamy się udać do smoczego źródła [3]. Teraz nasz koń może sobie latać po wodzie. Pojawia nam się na horyzoncie statek wroga, który trzeba zniszczyć, by uratować żarłacze. Po tym możemy pozwiedzać trochę okoliczne wody, by dozbierać sobie trochę zasobów i doświadczenia. Następnie kierujemy się z powrotem do sztandaru wojennego i idziemy na południe.

  Schodzimy do podziemi i poznajemy tam Arashiego, kenshi który pomoże nam przejść przez podziemia wulkanu (podziemia pod wulkanem!). Idziemy najpierw na południe po miejscowe skarby, a później wracamy się do schodów i idziemy na północ. Na końcu drogi czeka na nas wyjście z podziemi. Z stamtąd idziemy na zachód, gdzie ukazuje się nam Hiroshi [3]. Po pogawędce z nim dostajemy Sanktuarium, które rozbudowujemy. Zwiedzamy okolicę zbierając zasoby oraz zajmując kopalnie i tartak. Radzę wynająć dodatkowego bohatera, który będzie za nas zbierał zasoby, Ciele będzie najlepszą kandydatką, ze względu na swą umiejętność. Iriną udajemy się na północ po wodzie. Jest tam wysepka, na której znajduje się kopalnia złota, kryształów oraz budynek rekrutacyjny Sanktuarium. Musimy uważać na zwiadowców Przystani, bo mogą nam zająć zamek. Gdy już wrócimy z stamtąd bierzemy przyrost z tygodnia i udajemy się na północ lądem. Zajmujemy fort i kierujemy się dalej do góry mapy. Tam napotkamy kolejny fort, tym razem będzie go pilnować pokaźny oddział z Martyną na czele. Prawdopodobnie cofnie się do zamku, ale możliwe, że nie. Najwyżej będziemy musieli poczekać do kolejnego tygodnia, by zwiększyć swoją armię. Gdy zajmiemy już fort idziemy dalej na zachód i na północ, a naszym oczom ukaże się zamek Wilków [4]. Gdy zdobędziemy go zakończy się misja pierwsza.



IP: Zapisane
Cytuj
Cahan: Hadrian się ucieszy, a jeśli ktoś nie będzie chciał grać, to będzie znaczyło, że go nie lubi. A przecież Hadriana wszyscy lubią, więc wszyscy zagrają. Plan idealny  8)
CinekBDG

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 2

Zobacz profil
« Odpowiedz #1 : 24 Października 2014, 15:46:12 »
W tej misji dopatrzyłem się jednego błędu, żeby zdobyć kostur przypływów, trzeba pokonać żywiołaki wody lub, pogadać z nimi i pokonać żywiołaki ognia, misja nazywa się "równowaga między żywiołami" Po roku chyba wróciłem do heroesów i przechodząc misję świątynii, napotkałem ten błąd w grze, nie ma ani tego artefaktu ani żywiołaków, coś te patche musiały namieszać za dużo :/ http://www.gry-online.pl/S024.asp?ID=1173&PART=30 <--- na samym dole tam misja jest, wie jak ktoś rozwiązać ten błąd ? czy może zrezygnowano z tej misji ?


IP: Zapisane
Strony: [1]    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.035 sekund z 22 zapytaniami.
                              Do góry