Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: 1 2 3 [4] 5 6 7    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Chronicles of Might and Magic - mod do Mount & Blade Warband (DOWNLOAD) (Czytany 55367 razy)
Orzie

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 3

Zobacz profil
« Odpowiedz #45 : 31 Stycznia 2015, 09:35:46 »
Amazing to see the mod alive. I eagerly await further updates.


IP: Zapisane
Marbas Lucyferowicz

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 277


SATAN CLAUS

Zobacz profil
« Odpowiedz #46 : 10 Lutego 2015, 22:41:01 »
 Cóż, mogę stwierdzić, że teraz jedziemy ostro po bandzie. Jedziemy, ponieważ Mat zaczął czarować, i to tak że mała bania, takie czary że nawet mi się nie śniło, że można aż tak ,,zepsuć,, Warbanda.
 Między innymi została dodana inwazja, ale nie jakaś tam zwykła inwazja jakich wiele, gdzie można łatwo odgrodzić się od botów. Aoe zadawane przez falę liszy lub magów to dopiero początek. Nie raz nierozważni obrońcy na murach mogą paść od cyklopów, i to cyklopów atakujących wręcz, a nie dystansowo kamieniami. Albo od arcydiabłów, które w mgnieniu oka teleportują się za mury, raniąc nas dodatkowo obrażeniami od teleportowego ognia. Nic też nie stoi na przeszkodzie by zostać zaatakowanym przez wampiry, które zmorfowane w nietoperze z niebywałą prędkością nas dopadną i rozszarpią na kawałeczki. Tak, kolejna magia, kiedy to boty potrafią się zmorfować do szybkiego transportu i przybrać swą naturalną postać by zaatakować. A skoro już jesteśmy przy nekrusach, to standardem jest, że jeśli na naszej drodze pojawią się lisze, to mamy naprawdę przewalone jak pinokio w krainie termitów. Nie dość że mają aoe od chmury śmierci (chyba ze jesteśmy jednostką nieumarłą to możemy czuć się bezpiecznie), to to, co zabiliśmy w poprzednich falach, ożywią, robiąc nam jeszcze większą falę nieumarłych.
 Ponad to, Mat również rozbroił ograniczenia co do ras na multi, to znaczy, nie tylko boty mogą być rasami o różnych odgłosach i rozmiarach, ale i gracz może wcielić się w małego krasnoluda, czy też potężnego cyklopa, co daje nam kolejne pole do popisu, przy różnorodności jednostek do wyboru.

 W niedługim czasie, planujemy zrobić już oficjalną małą prezentację, a póki co kilka screenów na osłodę, trochę słaba jakość:
1. Laska Bohatera Fortecy wzorowana na Draco oraz halabarda.
2. Takie tam knury na tle Nekropolii.
3. Wampiry w akcji w obozie Bastionu na inwazji. Po tym jak zrobiłem screena, ja i moja armia zostaliśmy zjechani jak szmaty.




« Ostatnia zmiana: 11 Marca 2015, 15:51:30 wysłane przez Marbas Lucyferowicz » IP: Zapisane

Ptakuba
Sołtys Anduiny

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 533


Multikonto Martina

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #47 : 10 Lutego 2015, 23:10:38 »
A dbacie o balans między magią a mieczem czy lecicie w spektakularność? Mi to w sumie lotto, pytam z ciekawości, spektakularność przecież też zawsze w cenie : D


IP: Zapisane
Wioska Anduina - moja piaskownica. Zapraszam wszystkich.

"My tutaj jedziemy na zgryzocie, problemach z dzieciństwa i pasywnej agresji."
Hellscream, 10 czerwca 2015
Marbas Lucyferowicz

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 277


SATAN CLAUS

Zobacz profil
« Odpowiedz #48 : 11 Lutego 2015, 01:56:23 »
 Hahaha, balans. To to określenie, z którego zawsze się śmiejemy ,,balans w modzie z magią,, ;)
Generalnie w założeniach było, by pomiędzy bohaterami była różnica, wojownik ma lepszą broń oraz pancerz, w ogóle taki koks, a mag z kolei arsenał zaklęć, lecz jest ograniczony maną, ma słabsze bronie i zbroje. I łatwiej takowego ściągnąć chociażby z łuku.
 Co do innych jednostek, którymi my sterujemy, tez próbujemy zrobić jako taki balans, że np mięcho armatnie w postaci goblina, może mieć szansę z wyższolevelowymi stworami. Tu np, jego zaletą jest to, że jest szybki, mały i ma słabsze niż nativowskie morgenszterny, ale to wciąż broń pozwalająca walić po pancerzu. Z kolei cyklop, który jest dość mocny, ma super zbroje, to jego wadą jest wolny chód, oraz same gabaryty, gdzie staje się łatwym celem dla strzelców. Zresztą walka takim kolosem jest trudniejsza przeciw małym jednostkom, zwłaszcza jeśli naskakuje na niego krasnolud, kręcący się jak gówno w przeręblu. To samo z entami i ogrami, lecz tu z kolei mamy do czynienia z bronią, gdzie ma ona bardzo często przebijanie bloku, lecz jest powolna. Lub taki mag lub lisz, ma to swoje aoe, lecz one będzie zadawać mniejsze obrażenia niż dotychczas, a większe obrażenia sam punkt w który celujemy. no i wiadomo, taki mag ma mizerną broń do walki wręcz oraz słaby pancerz. Kolejna ofiara strzelców oraz wojowników. No może prócz liszy, bo nielogicznie dać mały pancerz komuś kto ma na sobie kolczugę po stopy i kirys jeszcze do tego.
 Sama magia tez będzie znerfiona w porównaniu z tym co jest. Inferno zabijało na 1 lub 2 hity. Jego moc się zmniejszy czterokrotnie, bo i tak ma wielki zasięg, a taką kulę ognia z mniejszym zasięgiem, można dać na połowę obrażeń aktualnego inferno. O manie nie muszę mówić gdzie inferno kosztuje 40, a magiczna strzała 10.


« Ostatnia zmiana: 11 Marca 2015, 15:50:32 wysłane przez Marbas Lucyferowicz » IP: Zapisane

mrgolec

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 9


Zobacz profil
« Odpowiedz #49 : 11 Lutego 2015, 20:25:51 »
Kiedy objawicie moda na tawernie Four Ways ?


IP: Zapisane
Marbas Lucyferowicz

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 277


SATAN CLAUS

Zobacz profil
« Odpowiedz #50 : 12 Lutego 2015, 14:21:49 »
Nigdy, mod umarł.


« Ostatnia zmiana: 09 Marca 2015, 15:12:08 wysłane przez Marbas Lucyferowicz » IP: Zapisane

Marbas Lucyferowicz

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 277


SATAN CLAUS

Zobacz profil
« Odpowiedz #51 : 14 Lutego 2015, 21:11:05 »
 Helloł!
Daję małego niusa, taki gameplay w screenach, a właściwie małe sprawozdanie z tajemnego spotkania ludzi, testujących inwazję. Było sporo heheszków i emocji, i generalnie splendor. Tu cytuję ,,gorgony na murach, węże w samolocie!,,
 No i wczorajsze ,,jestem magiem, patrzcie jak rzucam czary,, - po czym ludek strzelił sobie samobója z błyskawicy :D

 Avlee vs Deyja. Zaczęło się niewinnie, mała fala przeciwników, nawet wychodziliśmy za mury:
http://i.imgur.com/DRFggU5.jpg
Potem pojawiła się Tamika ze swoją obstawą czarnych rycerzy:
http://i.imgur.com/GTHVzPq.jpg
Później było już tylko gorzej.
A to wampiry, które zmieniają się w nietoperza by z zawrotną prędkością do nas przylecieć:
http://i.imgur.com/pwEa1ou.jpg
A to ich ulepszone pobratymcy, wraz z następną falą mięcha armatniego:
http://i.imgur.com/Dkqjapv.jpg
Aż pojawiły się lisze, które zaczęły wskrzeszać poległych martwiaków i już nie było nam do śmiechu:
http://i.imgur.com/azV2MJr.jpg
Wtedy na ratunek przyszedł nam czar hipnoza, gdzie zyskaliśmy zgniłych sojuszników:
http://i.imgur.com/FGha7QL.jpg
Niestety kolejna fala dobiła nasze umocnienia było naprawdę źle:
http://cloud-4.steamusercontent.com/ugc/27356421797828788/127301AF09C5C5FBB8C1B7411A4DB902F770C6FE/
Na szczęście starczyło trochę many na inferno:
http://cloud-4.steamusercontent.com/ugc/27356421797833641/B0C7CAE91F2FED9E6F15C36C808B04E73AB3A5B1/
Lecz i tak na nic się zdało, bo w oddali nadchodziły arcylisze, które znowu wskrzesiły towarzyszy i masa zombiaków zmasakrowała nas w domku w którym się schroniliśmy.

 Następnie miały się zetrzeć ze sobą armie Krewlodu z Deyją, lecz nieumyślna brama doprowadziła nas do śmierci:
http://i.imgur.com/F1p6qbF.jpg

 Później zaczęliśmy się przepychać Krewlodem z armią najemną, i wszystko szło gładko do póki nie pojawił się tytan:
http://i.imgur.com/cHejnVe.jpg
http://cloud-4.steamusercontent.com/ugc/27356421797822446/18265FC97B87388144D08499D723D9253CED526B/
A potem spam tytanów, na wyższym poziomie trudności:
http://i.imgur.com/GkiNRUV.jpg
http://i.imgur.com/RJbtYo1.jpg

Przy okazji fajny nam wyszedł tryb, włączając Plague Town jako drużynowy deathmatch, i jedna drużyna gra wampirami, a druga ludźmi którzy starają się przeżyć. Klimat niesamowity, zwłaszcza że jest już poprawione szybkie morfowanie w nietoperza.




« Ostatnia zmiana: 11 Marca 2015, 15:49:47 wysłane przez Marbas Lucyferowicz » IP: Zapisane

Calvin Candie
Candieland Owner

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 186


Open up your lovin` arms.

Zobacz profil
« Odpowiedz #52 : 15 Lutego 2015, 16:19:07 »
Będzie więcej takich eventów?
jak coś jestem chętny ;d


IP: Zapisane
Marbas Lucyferowicz

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 277


SATAN CLAUS

Zobacz profil
« Odpowiedz #53 : 26 Lutego 2015, 15:48:31 »
 Szatan mnie opętał, z tymi moimi pomysłami i mieszaniu w skryptach.
Teraz prócz przywoływania stworzeń przez księgę zaklęć lub zwoje, możemy także zbudować sobie, o takiego małego golemka.
https://www.youtube.com/watch?v=85AOTMtLmWw&list=UUliTdbdsA5E26O4BiXBaCIA

 Ponad to Mat wyczarował, że nareszcie mamy możliwość ustawiania w edytorze map strażników, to znaczy, wrogich jednostek które będą wesoło pilnowały np artefaktów w trybie Artifact Hunt, lub będą po prostu pułapką dla nierozważnych graczy. Nie zapomnę, jak siedząc ileś tam metrów wysoko w bibliotece na smoczej utopii, nagle przez okno zajrzał do mnie tytan i walnął mnie piorunem.

 I jeszcze cztery zaginione screeny z tamtej inwazji, gdzie nasza wesoła kompanija wyrusza z zamku, bawi się w husarię, po czym czmycha z powrotem kto żyw przed gorgonami, co kończy się już sławnym ,,Gorgony na murach! Węże w samolocie!,,



« Ostatnia zmiana: 11 Marca 2015, 15:49:05 wysłane przez Marbas Lucyferowicz » IP: Zapisane

Ptakuba
Sołtys Anduiny

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 533


Multikonto Martina

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #54 : 26 Lutego 2015, 21:22:42 »
Skąd gorgony na murze? Myślałem, że liczą się jako wierzchowce bez jeźdźca. Czyżbyście zmodyfikowali coś tak, żeby koniem dało się wchodzić po schodach?


IP: Zapisane
Wioska Anduina - moja piaskownica. Zapraszam wszystkich.

"My tutaj jedziemy na zgryzocie, problemach z dzieciństwa i pasywnej agresji."
Hellscream, 10 czerwca 2015
Marbas Lucyferowicz

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 277


SATAN CLAUS

Zobacz profil
« Odpowiedz #55 : 26 Lutego 2015, 22:09:56 »
 Już wyjaśniam.
Wszystko zależy od tego, jak jest mapa skonstruowana oraz od samych kolizji obiektów. A ta mapa, akurat jest jedną z niewielu, gdzie można dotrzeć prawe wszędzie bez konieczności zsiadania z czworonoga.
 W samym łysym warbandzie jest kilkanaście rodzai schodów z 2 kolizjami. W jednej umożliwia wjazd po schodach, a w innych nie. Plus to, pod jakim kątem nachylenia znajduje się dany obiekt.
 Gorgony to tam ciul, najlepszy efekt jest, jak stado wściekłych wilków wkracza dosłownie wszędzie by rozszarpać zdobycz ;)



« Ostatnia zmiana: 11 Marca 2015, 15:48:25 wysłane przez Marbas Lucyferowicz » IP: Zapisane

Ptakuba
Sołtys Anduiny

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 533


Multikonto Martina

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #56 : 27 Lutego 2015, 17:05:58 »
Dzięki : D Myślałem, że samo pochylenie uniemożliwia wjazd wierzchowcem, nie zdawałem sobie sprawy z jeszcze jakiegoś systemu kolizji i typów wzniesień. Więc zastanawiałem się, czy zrobiliście akurat na tej mapce jakieś łagodne rampy zamiast schodów czy co. Ale istotnie, z wilkami musi być niezły efekt : d


IP: Zapisane
Wioska Anduina - moja piaskownica. Zapraszam wszystkich.

"My tutaj jedziemy na zgryzocie, problemach z dzieciństwa i pasywnej agresji."
Hellscream, 10 czerwca 2015
Marbas Lucyferowicz

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 277


SATAN CLAUS

Zobacz profil
« Odpowiedz #57 : 28 Lutego 2015, 20:50:00 »
 W ogóle warband ma jakiś poroniony system kolizji. Złota zasada warbanda - nie możesz wjechać przodem? Wjedź tyłem! ;) Jeszcze są jakieś 2 przypisania kolizji, jeden z normalnym oddziaływaniem, drugi z ,,drabinowym,, gdzie koniem już tak nie pojedziesz za bardzo, za to człowiek prawie pionowe wejdzie. Może uda mi się kiedyś ogarnąć takie podpięcie kilku rodzai na jeden model.

 Przy okazji, małe testowanko siglowe:
https://www.youtube.com/watch?v=wciOPGfNBrg&list=UUliTdbdsA5E26O4BiXBaCIA

 Kurczę, takie okrojone, a tak wciąga, że do 5 rano grałem -.-



« Ostatnia zmiana: 11 Marca 2015, 15:47:58 wysłane przez Marbas Lucyferowicz » IP: Zapisane

mrgolec

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 9


Zobacz profil
« Odpowiedz #58 : 10 Marca 2015, 13:26:39 »
Czemu wszystkie wypowiedzi Marbasa Lucyferowicza zostały wczoraj zmodyfikowane na "404 Not Found"  :( :huh:


IP: Zapisane
Laxx
Tawerniana Diablica

*

Punkty uznania(?): 10
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 1 427


Posiadaczka Piekielnej Patelni

Zobacz profil
« Odpowiedz #59 : 10 Marca 2015, 16:49:19 »
Nigdy, mod umarł.
Hmm, czyżby Marbas się wycofał?


IP: Zapisane
Strony: 1 2 3 [4] 5 6 7    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.056 sekund z 19 zapytaniami.
                              Do góry