Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
Pokaż wiadomości
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Pamiętaj, że widzisz tylko te wiadomości w tematach do których masz aktualnie dostęp.
  Wiadomości   Pokaż wątki   Pokaż załączniki  

  Pokaż wątki - Cepek
Strony: [1] 2
1  Hyde Park / Zaginione Zwoje - opowiadania / Powieść o pijanym Krasnoludzie : 09 Listopada 2009, 14:00:23
Jako że wszystkie te moje powieści są w tym dziale opowiadania to ten ostatni krótki utwór też zamieszczam tutaj , życzę miłej lektury  :)

Krasnoludy i krasnale,
piją piwo zawsze stale.
Żadna nowość bo ta rasa,
potrzebuje spuścić z pasa.
Każdy stwór bowiem z doświadczenia wie,
że krasnale z picia są takie grube.
Był raz taki krasnal Glliwa,
wypił tyle kufli piwa,
że nie wiedział co się dzieje,
czemu słońce się tak śmieje,
czemu drzewa są tak duże,
czemu chmury tworzą burze.
Ale twardy był to chłop,
zawsze nachodził na jakiś trop.
I tym razem tak być miało,
gdy spity do pracy wyruszył śmiało.
W pobliskiej kuźni Glliwa był kowalem,
najsłynniejszym w mieście krasnalem.
Skierował swe kroki do swego warsztatu,
kupił po drodze okocima bratu,
wyszedł ze sklepu nie patrząc na drogę,
na schodku źle stanął, złamał sobie nogę.
Los dał nauczkę temu pijakowi,
Teraz z kulą jedność stanowi.

Morał z tego taki:

Gdy chcesz pić alkohol to tylko na urlopie,
Nigdy nie rób tego przed pracą chłopie,
Bo może ci się zdarzyć jak temu krasnalowi,
Gdy nogi się plączą, a głowa wciąż boli.

 :)
2  Inne gry / Pozostałe / Heroes of Annihilated Empires : 03 Listopada 2009, 20:10:08
Witam wszystkich  :)

Chciałbym polecić wam bardzo fajną grę , która nawiązuje nam klimatem w niewielkiej ilości do HOMM i innych podobnych gier ze względu na kreaturki i sam system rozgrywki , oraz poznać waszą opinię na temat tej gry , oczywiście tych co już grali.

No cóż więc zaznijmy:

Gra powstała pod koniec 2006 roku , a więc jest nieco nowsza od 5 części sagi Heroes'ów. Dużo o niej nie powiem, bo poczytać możecie sami na innych stronach a tekstu szkoda kopiować.
W grze oczywiście ratujemy świat młodym łowcą ,walczymy głównie z nieumarłymi , ale niestety tutaj jest jeden większy minus, możemy sterować jedynie armią leśnych stworzonek , nigdy nie przyjdzie nam być dowódcą nieumarłych ,przez to też gra staje się trochę jednostronna , to zawsze trupy są tymi złymi.
Grafika zadowalająca umknie dla tych których wciągnie gra, oprawa muzyczna jest też dobra, to będzie na tyle ode mnie, nie pamiętam dobrze bo grałem w nią dawno gdzieś rok temu a więc większych szczegółów nie mogę sobie powiedzieć.
Komentujcie, opisujcie, zadawajcie pytanie a ja w miarę możliwości na nie postaram się odpowiadać.
Gra dla mnie bardzo dobra polecam , w skali 1/10 dałbym 8  ;)
3  Świat HoMM / Armageddon's Blade / Wątek 6 : kampania czy parodia? : 28 Lutego 2009, 21:48:33
I znów chce poruszyć starą jadke trzeciej odsłony heroesa , jako doświadczony już i stary wyjadacz zupełnie nie pamiętałem tej kampanii ,może dlatego żę jechałem na cheatach czy byłem za młody?  :huh: Nie ważne przejdźmy do sedna. Po przejściu wszystkich 5 wątków poprzednich odpaliłem ostatni z nadzieją ujrzenia jakieś super ciekawej fabuły , ale czym dłużej grałem w wątek z Christianem tym bardziej rozumiałem że został zrobiony za bardzo humorystycznie , ciągłe wzmianki o pijakach , markowych trunkach , i jakiś śmierdzących tubylcach , nie raz doprowadzały mnie do stanu kiedy nie mogłem powstrzymać się od śmiechu. Co do tego jestem takim graczem który chce zawsze wszystko wyczyścić i rozwalić co ma na drodze , ale 1 i 2 misji to był zupełny nonsens , misje na tych samych mapach i artefakty pochowane za jakiś krzakach , sporo czasu głowiłem się jak je wszystkie zebrać , ale nie udało mi się i musiałem przejść dalej co było dla mnie szokiem ( zawsze w 100 %  :( ) Do tego odrażająca fabuła, ucieczka od tubylców i kolejny zamieszki z piratami , no co prawda nie narzekałem już na to że coś opuszczę ale kolejna misja  dosyć monotonna , ratunkiem była jednak  ostatnia misja AB gdzie nieźle się ubawiłem utrzymując stolicę i odpierając ataki wrogów , nie będę się dłużej rozpisywał , ale jak dla mnie ostatnia kampania powinna być nieco bardziej ciekawa niż ta którą zaprezentowało nam 3do  :/ Czekam na wasze opinie... :)
4  Świat HoMM / Armageddon's Blade / Najlepszy wątek w AB : 27 Stycznia 2009, 22:23:43
Witam   :)

W tym o to temaciku chciałbym poruszyć dosyć ciekawą alternatywę H3: AB , mianowicie chodzi mi o główne wątki z odblokowanych kampanii na początku gry, wątków jest pięć , i który według was został najlepiej zbudowany fabularnie i estetycznie , oraz w których byli najsympatyczniejsi bohaterowie??

Wątek pierwszy :

Wojna Królowej Katarzyny i jej mężulka Rolanda z Lucyferem , który pragnie zawładnąć światem przy użyciu ostrza armagedonu. W kampanii pojawia się Gelu po stronie tych  dobrych , i trochę ustępujący mu sile Xeron z tych złych

Rozstrzygnięcie wątku :

 
Xeronowi udaje się zdobyć miecz armagedonu i zebrać całkiem silną armię demonów, Królowa Katarzyny zawiera sojusz z Wrotami żywiołów , i z wynikającej sytuacji jest  zmuszona ustąpić tron Imperium , gdyż nie uzyskała od nich potrzebnej pomocy , Król i królowa ostatecznie pokonują Xerona a następnie podbijają Stolicę inferno przy pomocy Gelu i wrót żywiołów, Miecz Armagedonu zostaję w rękach doświadczonego Pół - elfa


Wątek drugi :

Władca Nightonu Mature chce podbić cały Nighton i zostać jego władcą , Na przeciw niej pojawiają się inni władcy podziemii tacy jak Stary doświadczony Orwald czy Caomhah i Preuet

Rozstrzygnięcie wątku :

Rozstrzygnięcie tego wątku jest bardzo zaskakujące, pojawia się możliwość zamiany w samego smoka !! Mature pozostawia swoje ojczyste tereny pod dowództwem innych generałów i wyrusza w pogoń za fiolką smoczej krwi , którą poszukuję także Orwald. Smoczycy udaję się pokonać staruszka , i napić się tajemniczego eliksiru zdobywając uznanie w całym Nightonie.


Wątek trzeci :

Mag Dracon chce zostań najlepszym pogromcą smoków i zabić króla tych bestii , błękitnego.

Rozstrzygnięcie wątku :

 Zanim Dracon podąży ku swoim marzenia musi pokonać praktycznie każdy rodzaj smoka , żeby dojść do ich władcy. Okazuje się to być trudniejsze niż się wydawało, kryształowe smoki , następnie rdzawe, czarodziejskie a na samym końcu błękitne  (co do kampanii mnie irytowało zawsze ograniczenie czasowe oraz to że wszystkie jednostki w misji walczyły z nami , bardzo to nudziło rozgrywkę)


Wątek czwarty :


Młody barbarzyńca Kilgor chce zostać królem Krewlod , barbarzyńskiego królestwa , by to zrobić musi przejść przez kilka ciężkich prób a na końcu pokonać starego króla Boragusa

Rozstrzygnięcie wątku :

Nic zaskakującego , pierwszą próbą jest zabić starożytnego behemota Ostrego pazura , po rozprawianiu się z nim silny barbarzyńca , ma na celu wykonać kolejny krok ku władzy , razem z towarzyszami musi oczyścić krainę z zamieszkujących jej bestii , później to już tylko formalność , kilgor zabija innych wojowników pragnących władzy tak samo jak on , a na samym końcu staje przeciw Boragusowi , zabijając starego króla obejmuje tron i zaczyna swoje panowanie nad krainą Krewlod

Wątek piąty :

Ognista wiedźma Adrienne podąża ku  swojej ojczyźnie tatalii , jednak na drodze przechodząc przez Erathie napotykane bardzo dziwne zjawisko , na przeciwko mieszkanki cytadeli staje tym razem nekromanta - Lord Hart

Rozstrzygnięcie wątku :

Lord Hart , wraz z armią nieumarłych plugawi ziemie ojczyste Erathii i ojczyzny młodej wiedźmy , ta z przymusu czy nie staje na przeciw armii potężnego rycerza śmierci , najpierw oczyszcza ziemie Erathii , po czym wkracza na swoje ziemie Tatalii gdzie nekromanci z niszczyli wszystko pozostawiając tylko smród i odór . Zadaniem Adrienne jest oczyszczenie bagnistych terenów z sideł armii nekropolis , i pokonanie Lord Harta , by zapobiec mnożeniu się legionów armii śmierci. Zadanie okazuję się bardzo trudne walka toczy się często na olbrzymich bagniostych terenach , a armia nekromantów jest olbrzymia , Ognistej Tataliance udaję się jednak wyprawić całą armię ciemności z Tatalii i wprowadzić spokój i podziw władców Cytadeli

5  Inne gry / Komnata Disciples / To czym chcemy grać ;) : 03 Listopada 2008, 09:37:57
Wojownik , zwiadowca czy mag, z może różdżkarz ?? Jak sądzicie czy taki różdżkarz na poziomie 15 jest silny?? ;D Temat o bohach wszelkie wypowiedzi w środku ,zachęcam śmiało  ;) Ja od zawszę grałem wojownikiem nie wiem czemu  8) Tak już się przyzwyczaiłem
6  Inne gry / Komnata Disciples / Naj czary każdego poziomu : 30 Października 2008, 10:28:53
Zdałem sobie sprawę iż magia w Disciples grają jedną z głównych ról dopiero w dalekich zakątkach kampanii , mimo że każda nacja posada zupełnie inne czary ( np. imperium wspomagające, legiony osłabiające) ,to tak czy inaczej bez nich nie pokonasz najsilniejszych przeciwników. Więc można zadać sobie pytanie : Jaki czar byłby najodpowiedniejszy na Aserotha?? I jakie czary wybrać z gildii ? Chciałbym aby poszukiwacze pomocy mogli ją znaleźć w tym temacie a więc do roboty kamraci 

I poziom : Poruszanie się po lesie - dla górskich klanów to podstawa aby nie tracić kilku tur na poruszanie się po gęstwinach , inne frakcję też z tego korzystają
II poziom: Tutaj wahałbym się między pośpiechem a klątwą demonów/Klątwa Nygraela ale dosyć z czarami wspomagającymi na mapie przygód trzeba osłabić wroga
III poziom: Tutaj już trzeba by było dokładnie przeanalizować wszystkie efekty czarów , wszelaka magia podnosząca nasze obrażenia, obronę czy celność,Paraseus - legionów,  oraz te redukujące powyższe wartości sprawia że mamy tu najobszerniejszy wybór czegoś ciekawego
IV poziom: Wezwanie do broni ( imperium) , pieśń wytrzymałości ( górskie klany), zgnilizna ( nieumarlaki)  chronos większy ( legionów) to te z najciekawszych pominąłem celowo czary zmniejszające inicjatywę czy celność ale nie wolno ich lekceważyć
V poziom: Tutaj wszystkie czary są niezwykle potężne ale po jednym z każdej frakcji: Imperium- I w końcu jakiś czar zadający obrażenia ,imperium niestety nie może się pochwalić dobrą magią piątego poziomu , czar uzdrawiania leczy mniej niż nasi lekarze w szeregach na większym poziomie, dlatego też wybrałem Armageddon ,choć powinien być jakiś obszerniejszy wybór, Górskie klany - dwa potężne zaklęcia kantyczka wotana podnosi nasze obrażenia do max bez większych problemów, a zew przodka bardzo znacznie redukuje obrażenia zadawane przez wroga więc już nie 300 lecz 200 , Legiony Potępionych- Mściciel druga po Thanatosie przyzwana jednostka pod względem przydatności byłaby tu dobrym wyborem , bo legiony tak jak imperium nie chwalą się potężną magią tego poziomu, Hordy nieumarłych - dość przydatna Ochrona Przed Ranami , zanim przeciwnik nas zrani możemy go wyeliminować , jak i nasz dobry wcześniej wspomniany Thanatos sprawia że możemy znacznie osłabić wroga przed atakiem głównym .

Uff... ale się spisałem , nie opisałem przymierza elfów ponieważ nie grałem w bunt elfów , ale patrząc na ich czary to nie wydają mi się za dobre , opisujcie też magię w disciples  ;)
7  Hyde Park / Zaginione Zwoje - opowiadania / Dzieje Nikolaja : 26 Marca 2008, 14:14:55
Jako że startuje w konkursie wojewódzkim "elitarna fantazja" postanawiam napisać jakieś opowiadanko i poradzić się co źle co dobrze, proszę być full krytykami nie dawac mi ulgi ( ops... to będzie bolesne),jak narazie napiszę epilog, potem dorzucę 3 party które mam na papierze, czas pokaże czy wymyśle coś więcej, no to jedziemy z tym koksem

PROLOG

Imperium gryfów znalazło się w kiepskiej sytuacji, armie demonów dziesiątkowały chaty chłopów oraz okoliczne wsie. Stracono Silverstone, najwyższą stolicę kapłanów w południowym imperium gryfów. Coraz częstsze ataki na stolice imperium powodowały że król czuł się coraz bardziej zmęczony walką z bestiami, do tego nie wiedział co się dzieje u królowej Izabeli. Minęły dwa miesiące, elita ognistych bestii trawiła ziemie imperium, stracono Aishlash i Torrul, rodzinne miasto Nikolaja, sam król zaprzestał już walki, całe dnie przesiadywał w bibliotece, szukając jakiegoś rozwiązania. Czytając księgę o potężnych arcymagach, znalazł mały zalążek tekstu który mógłby wszystko zmienić, pogłoski o niepokononanym magu Nathirze mieszkającym za smoczymi górami, który jak nikt inny odsyłał demony spowrotem do sheogh, obudziły w królu nową nadzieję, czytał dalej... jego znajomość magii ognia sprawiała że był on nietykalny dla demonicznych płomieni. Młody król postanowił jeszcze jednak spróbować odbić Silverstone, próba ta jednak skończyła się totalną klęską , demony nie poniosły żadnych strat, zaś legiony żołnierzy imperium leżały na zakrwawionej murawie,Nikolaj więc zdecydował, czas wyruszyć do Al- shadia , pałacu w którym mieszkał Nathir
8  Hyde Park / Komputery / Jakie macie myszki? : 08 Stycznia 2008, 14:35:16
Hm... ciekawi mnie jakie macie myszki. Stare modele czy może już jakieś lepsze, optyczne czy inne.Macie jakieś problemy, zażalenia,pytania? Pisać postaramy się odpowiadać
Hm..... moja mysia jest wspaniała, kupiłem ją 3 dni temu

http://idg.allegro.pl/show_item.php?item=293319430

takie cacko, super się w nocy śpi jak wciąż zmienia kolory, to takie miłe :D
9  Hyde Park / Zaginione Zwoje - poezja / Twórczość by Cepek : 05 Stycznia 2008, 17:02:59
Chciałbym się pochwalić jakimiś fajnymi wierszami, nie śmiać się że w tym sama miłość ale po prostu mi odbiło ostatnio i dostałem wenę pierwszy tekst wstawiam teraz





Oddam Ci swoją ulubioną koszulkę,
Włożę Twoje zimne dłonie do moich kieszeni,
Zrobię Ci słodką kartkę urodzinową i nie będę się przejmował jak głupio to wygląda gdy już ją skończę ponieważ będe wiedział, że ona jest specjalnie dla Ciebie,
Zadzwonię tylko by powiedzieć dobranoc,
Będę Cię trzymał za rękę i pocałuję przy wszystkich,
Zostanę z Tobą w domu żeby oglądać filmy i powiem, że to uwielbiam nawet jeśli tak
nie jest,
Zadzwonię do Ciebie o trzeciej nad ranem i zapytam co robisz?
Odgarnę kosmyk włosów z Twojego oka a potem Cię pocałuję,
Będę się z Tobą siłował i pozwolę Ci wygrać,
Nie będę mógł iść obok Ciebie nie trzymając Cię za rękę,
Powiem Ci o swoich problemach i pozwolę sobie pomóc,
Kiedy będziesz płakać powiem Ci, że jesteś na to za piękna i ucałuję każdą Twą łzę,
Zawsze będę sprawiał, że możesz poczuć się lepiej ponieważ będę wiedział co powiedzieć żeby tak było,
Nigdy nie będę uciekał od rozmów,
kiedy będziemy spacerować zerwę kwiatka i wsadzę Ci go za uszko,
Powiem Ci, że jesteś księżniczką i tak będę Cię traktował,
Będę kochał wszystko w Tobie i powiem Ci, że jesteś doskonała,
Wyślę Ci kwiaty, Dam Ci swój T-shirt i nie będę się spodziewał  tego, że mi go oddasz,
Zawsze będziemy się śmiali z głupich rzeczy które zrobimy Nawet jeśli będziemy mieli milion lat,
Zaskoczę Cię robiąc Ci Twoje ulubione jedzenie,
Będę zainteresowany tym co masz do powiedzenia,
Kupię Ci piękną biżuterię,
Pójdziemy na spacer po śniegu i razem ulepimy bałwana,
Za każdym razem gdy usłyszę Twoje imię zabraknie mi powietrza i za każdym razem gdy będę je wypowiadał będę się zakochiwał w nim od nowa,
Zabiorę Cię na noc pod gwiazdami,
Zapłacę za Ciebie nawet gdy nie będziesz chciała, ale nigdy nie wygrasz 
Wszystko w Tobie będzie dla mnie zwyczajnie wspaniałe,
Będę dla Ciebie wszystkim a Ty dla mnie nawet kimś więcej niż wszystko.



I jak wrażenia? Nie wiem skąd ten wiersz w sumie, bo miałem go zapisanego w zeszycie od dawna i wygrzebałem.
10  Hyde Park / Zaginione Zwoje - opowiadania / Powieść o pijanym Barbarzyńcy : 22 Listopada 2007, 20:37:35
Barbarzyńca się raz upił,
10 litrów wódki kupił
Powieka idąc w góre
piękne zmienia w ponure
ciemno wszędzie, głowa boli
kogut pospać nie pozwoli
wstać z łóżka nie da rady
bo na twarzy jakiś blady
podczas długotrwałej suszy
widać dno jeziora duszy
przekręci się nieporadnie
i znowu w sen zapadnie
bo wczoraj doznał porażki
opróżniając ze dwie flaszki.

Morał z tego taki:

Gdy upijesz się okrutnie,
W nocy z żołądkiem będziesz toczył kłótnię,
A rano czeka na ciebie woń kaca,
Poczujesz jak w brzuchu ci coś wywraca.



Krótko i zwięźle lecz czy to źle? Olivsen chciałaś to masz :P
11  Inne gry / On-Line / Metin 2 : 22 Września 2007, 19:25:46
Chciałbym pogadać o wspaniałej grze w którą niedawno zacząłem grać Metin 2 proszę o zaciętą dyskusję na temat gry jeśli ktoś chciałby pograć ze mną to mój nick oczywiście cepek i proszę podać w tym temacie swój nick :D
12  Hyde Park / Zaginione Zwoje - opowiadania / Powieść o pijanym demonie : 12 Sierpnia 2007, 14:15:24
W piekielnych czeluściach nad rzeką Alaron,
Piwko popijał sobie demoni baron.
Po czterech porcjach kiwać się zaczął,
Zobaczył jak w oddali sukkubusy walczą.
Obydwie urodą nie grzeszyły,
Ale strasznie zadziorne były.
Gdy jedna w drugą trafiła strzałą,
Druga podniosła chorągiewkę białą.
Baron powiedział żeby się nie poddawała,
I że jak wygra o piwo będzie miała.
Dodało jej to otuchy wiele,
Lecz powiedziała że woli ziele.
Pijak był trochę zagubiony,
I powiedział że poszukuje żony.
Sukkub zaczął strzelać w pijaka,
Który udawał wielkiego ważniaka.
Dam ci ziele pod jednym warunkiem,
Zostanę twych dzieci najlepszym wójkiem.
Po zastanowieniu sukkub się zgodził,
A pijak kobietę ziołem złagodził.
gdy szli razem dzieci zobaczyć,
Demon piwo ukraść chciał raczyć.
Po dłuższej chwili już nie wytrzymał,
I sukkubowi piwo zadymał.
Ta z wściekłości krzyczeć zaczęła,
I strzelbę na ogniste kule wyjęła.
Trafiła baronowi w prawe kolano,
I obudził się w więzieniu Sheogh rano.

Morał z tego taki:

Gdy chce ci się piwa to idź do tawerny,
I bądź jej przez całe życie wierny,
Nigdy nie kradnij piwa innym,
Bo okażesz się w więzieniu winnym.

Po długiej przerwie powróciłem ;)
13  Inne gry / Pozostałe / Warlords BattlecryIII : 10 Sierpnia 2007, 22:11:03
Co sądzicie o grze Warlords Battlecry III grał w ogóle ktoś w to ? Ja grałem i sądzę że gra jest spoko i fajna a nawet bardzo interesująca.

Samo brzmienie słowa „warlords” powinno budzić u co bardziej zaprawionych w bojach strategów znaczący dreszcz emocji. Wielu z nich pamięta zarwane nad pierwszą i drugą częścią Warlords noce kilka/kilkanaście lat temu. Wydanie pierwszej części serii wywołało małe trzęsienie ziemi w światku gier strategicznych – to właśnie ta gra była prekursorem dzisiejszych Heroes, Age of Wonders czy Disciples, gier należących do „lekkich” strategii turowych, opartych na mniej lub bardziej klasycznym świecie fantasy. Pierwsza część australijskich twórców ze Strategic Studies Group – Warlords 1 – pojawiła się w 1989 roku i bardzo szybko zdobyła sobie wielką popularność. Cała seria tych turowych strategii charakteryzowała się ładną grafiką, czytelnymi zasadami, prostą obsługą oraz olbrzymią grywalnością – także dzięki niezapomnianemu trybowi multiplayer na jednym komputerze. W Warlords grało się szybko i przyjemnie, zaś charakter rozgrywki wymuszający ciągłe podboje i rywalizację zapewniał stałą dawkę emocji. To powodowało, iż kończyliśmy scenariusz za scenariuszem, ciągle nie mając dosyć, zaś twórcy, widząc taki obrót rzeczy, przygotowywali edytory map i generatory losowych scenariuszy, dzięki czemu mogliśmy podbijać, grabić i gwa..., ehm, łupić prawie bez końca. Światy gry na skutek ciągłych potyczek i wojen doczekały się bardzo bogatej historii, legend, nawet mitów. Jednak gorsze czasy nadeszły także i dla tej serii – trzecia część odniosła nieco mniejszy sukces od spodziewanego, zaś dawni miłośnicy szybkich rozgrywek przerzucili się na strategie czasu rzeczywistego – był to wówczas Srebrny Wiek tego gatunku. Na drugiej linii frontu zaś pojawiły się bardzo mocni Heroes 3 oraz nowatorskie i niewiele słabsze Age of Wonders i Disciples: Sacred Lands. To spowodowało, iż kilka lat po wydaniu Warlords 3 ludzie z SSG doszli do wniosku, że nie kiepskim wyjściem z tej mocno skomplikowanej sytuacji byłoby zaserwowanie już nieco znudzonym fanom czegoś zupełnie nowego. Efektem tego było wydanie w 2000 roku eksperymentalnego Warlords Battlecry, gry ciekawej, gdyż po części wykorzystującej znaną z turówek mechanikę walki, która początkowo doprowadzała do białej wysypki hardcore'owych erteesiarzy. WBC oferował również rozwinięty wątek role-playing, olbrzymią, jak na RTS, ilość ras (9), atrakcyjną grafikę oraz wspaniały, legendarny wręcz klimat świata Warlords. Chociaż Battlecry 1 nie był pozbawiony wad, to jednak osiągnął swój cel – pozyskał sporą rzeszę wiernych fanów. SSG, producenci całej serii, zdołali jeszcze wydać drugą, nieco odtwórczą część WBC, po czym nadszedł dla nich okres przekazywania praw do serii oraz ukierunkowanie się na konkretnego odbiorcę – jak się okazało, nie był to jednak miłośnik Warlords. Główny programista całej serii Steve Fawkner założył w 2003 firmę Infinite Interactive, która od tego momentu opiekuje się serią. Na tym zakończę mój przydługi wykład z historii. Jak się okaże, historia w najnowszym produkcie Infinite – Warlords Battlecry 3, odgrywa istotną rolę.

Fabuła najnowszego Battlecry prezentuje się raczej standardowo. Mamy sobie imperialnych kupców, którzy w pogoni za złotem i srebrem najeżdżają i plądrują nowo odkryty kontynent, zamieszkiwany przez nieznaną dotąd rasę Ssrathi, jaszczuropodobnych. Rada najwyższych szamanów ludu Ssrathi, będąca świadomą zagłady grożącej całej ich rasie, postanawia wysłać jednego ze swych członków na wyspę Sundering Isle. Wyspa ta zamieszkiwana jest przez strażniczy lud Wysokich Elfów, którzy bronią dostępu do zamkniętego przed wiekami portalu, będącego niegdyś bramą do inwazji na Etherię dla Czterech Jeźdźców, niezwykle potężnych demonów nie-z-tego-świata. Tymczasem, na jednym z imperialnych statków podróżuje nieznany dotąd bohater, który, wspomagany kilkoma wiernymi towarzyszami, pełni na okręcie rolę ochroniarza. Stateczek ten płynął sobie spokojnie niedaleko Sundering Isle do momentu, w którym znad wyspy nadszedł niesłychanie wielki, nienaturalny wręcz sztorm. Gdy nieco ucichło, naszemu herosowi udało się przekonać kapitana statku do podpłynięcia bliżej i zbadania całego wydarzenia. Jak nietrudno się domyślić, tym skromnym bohaterem jesteś właśnie Ty, drogi graczu.

OKEJ OKEJ RECENZJA ŚCIĄGNIĘTA
14  Inne gry / Pozostałe / Final fantasy : 31 Lipca 2007, 21:53:49
Ten temat jest poświęcony jednej z najlepszych sagi gier jakie kiedy kolwiek istniały.W tym temacie piszcie jaka część jest według was najlepsza, jakie części przeszliście i zgłaszajcie tu swoje problemy, opinie, sugestie, ciekawe linki i wszystko co związane z sagą FF.
Ja napiszę że według mnie najlepszą częścią tej gry jest zdecydowanie część 7 super klimat i wogóle super.Jeśli chodzi jakie części grałem i przeszedłem to wszystkie od 1-9 w inne nie grałem ale mam zamiar zakupić PS 2 i zacząć ciupać w nowsze części. ;)
15  Hyde Park / Zaginione Zwoje - opowiadania / Powieść o pijanym czarnoksiężniku : 13 Czerwca 2007, 16:37:39
Żył raz czarnoksiężnik zły,
Który trzymał w klatce psy.
Bardzo lubił on też piwo,
Po nim uśmiechał się zawsze krzywo.
Raz gdy roskoszował się półlitrową puszką,
Zaczął rozmawiać z malutką muszką.
Pytał się jej jak ma trafić do chałupy,
Musi psy wypuścić bo będzie pełno kupy.
Mucha powiedziała żeby szedł w lewo,
Tam gdzieś znajduję się wielkie drzewo.
Tam obok jest twoja chata,
Przy wejściu stoi wielka krata.
Mucha pijaka okłamała,
Bo po gównie polatać chciała.
Biedak błądził pośród drzew,
Znalazł wielki chmielu krzew.
Psy już wydaliły swoje trociny,
A czarnoksiężnik ze zrywania był siny.
Przyleciała muszka po gównie poskakać,
A pijak wracając zaczął płakać.
Ta wredna mucha okłamała mnie,
Nagle spotkał kruka który wszystko wie.
Ten kruk żywił się owadami,
Nie pogardzał też muchami.
Kruku wielki zrobię ci test,
Powiedz mi drogi gdzie mój dom jest.
W nagrodę dam ci muchę soczystą,
Trochę grubiutką,trochę puszystą.
Kruk zgodził się bez gadania,
Na wykonanie tego zadania.
Pokazał mu gdzie jego dom leży,
Że nagrodę dostanie kruk nadal wierzył.
Okazało się że muchy już nie ma,
Kruk pomyślał że to ściema.
Wkurzony był że nagrody nie dostał,
I z domu wszystkie piwa wydostał.

Morał z tego taki:

Jak jesteś pijany to nie wierz nikomu,
Tylko idź po prostu domu,
Na pewno żona na ciebie tam czeka,
Z wałkiem w ręku modli się i szczeka.
Strony: [1] 2




© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.626 sekund z 17 zapytaniami.
                              Do góry