Tawerna.biz - Forum

Świat HoMM => Heroes Online => Wątek zaczęty przez: Grownock w 15 Sierpnia 2012, 18:55:39



Tytuł: Heroes Online - Aktualności - Dyskusja
Wiadomość wysłana przez: Grownock w 15 Sierpnia 2012, 18:55:39
(http://www.tawerna.biz/uploads/image/heroesonline_logo_tawerna.jpg)

http://www.youtube.com/watch?v=_eKYhWyuxYA

News na tawernie i pierwsze screeny - http://www.tawerna.biz/czytaj_newsa_369_heroes-online-zapowiedziane.html (http://www.tawerna.biz/czytaj_newsa_369_heroes-online-zapowiedziane.html)
Oficjalna strona - http://en.mm-heroesonline.com/ (http://en.mm-heroesonline.com/)
Zapowiedź przygotowana przez gry-online.pl - http://www.gry-online.pl/S022.asp?ID=8436 (http://www.gry-online.pl/S022.asp?ID=8436)
Zapowiedź przygotowana przez cdaction.pl - http://www.cdaction.pl/news-28224/gamescom-12-might--magic-heroes-online---zapowiedz.html (http://www.cdaction.pl/news-28224/gamescom-12-might--magic-heroes-online---zapowiedz.html)

Jak Wam się podoba ten pomysł? Nie wiemy co prawda zbyt wiele, w grze mają znaleźć się zaledwie dwie frakcje (choć pewnie będą dokładane nowe), ale sama idea i wygląd tej gry piekielnie mi się podoba - powrót do starych części, czyli grafika w 2D, która na pierwszych screenach sprawia wrażenie bardzo ładnej i mrocznej, a to mi odpowiada. Bitwy rozgrywane na heksach... a to wszystko dostępne w przeglądarce. Będę bacznie obserwował rozwój tego projektu i już jestem zapisany do beta-testów.

BTW. Nie ma jeszcze nowego działu na forum, dlatego obecnie niech temat stoi sobie tutaj.


Tytuł: Odp: Heroes Online - Aktualności - Dyskusja
Wiadomość wysłana przez: Szerszeń w 15 Sierpnia 2012, 19:24:48
Pomysł zaiste ciekawy. Czytając tego newsa na gry-online.pl pomyślałem sobie, że w końcu wychodzi moja ulubiona saga, i to na przeglądarkę. Dziękuję Grownock za informacje, jak gra wyjdzie, to na pewno zagram :).


Tytuł: Odp: Heroes Online - Aktualności - Dyskusja
Wiadomość wysłana przez: Sojlex w 15 Sierpnia 2012, 21:39:55
Ja toże się zapisałem na subskrypcję, aby się dostać do bety...


Tytuł: Odp: Heroes Online - Aktualności - Dyskusja
Wiadomość wysłana przez: Lord Camilus w 16 Sierpnia 2012, 09:59:32
Mnie tylko zastanawia, jakie rasy potem dodadzą... Na jednym screenie widać jednostki jednocześnie z Heroes 5 i 6, więc czy to znaczy, że tylko rasy z 6-stki będą tu dostepne? Wtedy też Sanktuarium nie miałoby racji bytu, bo tego zamku w piątce nie było. Chyba, że dadzą nam wszystkie zamki dostępne i w piątej odsłonie, i w szóstej. Wtedy niektóre zamki miałyby dostepne więcej jednostek, a inne mniej...
Bardzo ciekawa nowinka i będę czekał na tę grę z niecierpliwością, gram w Lords of War and Money, więc takie klimaty są bardzo w moim guście : )


Tytuł: Odp: Heroes Online - Aktualności - Dyskusja
Wiadomość wysłana przez: Kotlet w 16 Sierpnia 2012, 11:04:13
pomysł super. Screeny wyglądają bardzo ładnie.

Jednak nadal boli mnie, że to gra przeglądarkowa. Może jestem już stary i nowinki mnie wyprzedzają ale gry przeglądarkowe nigdy mnie nie wciągały a na dłuższą metę drażniły.


Tytuł: Odp: Heroes Online - Aktualności - Dyskusja
Wiadomość wysłana przez: Grownock w 16 Sierpnia 2012, 13:21:46
Jednak nadal boli mnie, że to gra przeglądarkowa. Może jestem już stary i nowinki mnie wyprzedzają ale gry przeglądarkowe nigdy mnie nie wciągały a na dłuższą metę drażniły.
To nie są proste plemiona, czy travian tylko właśnie pełnoprawna kontynuacja. Za HO odpowiedzialni są najwięksi spece od flasha na świecie i świetna firma, która robiła takie produkcje jak The Settlers, czy Anno.

Co z tego, że gra jest w przeglądarce, jak równie dobrze mogłaby być odpalana z klienta na pulpicie? Gra jest być może bardziej rozbudowana, a ludzie mówią, że nawet ładniejsza od H6, więc nie rozumiem dlaczego pojawiają się takie, co tu dużo mówić, niemądre wypowiedzi. Rozumiem, że gdyby gra wyglądała i działała identycznie, tylko byłaby do pobrania, to już byłbyś zadowolony? Tyle, że nie mógłbyś odpalić jej na prawie każdym kompie z dostępem do netu, więc chyba raczej powinieneś upatrywać tu zaletę, a nie wadę.


Tytuł: Odp: Heroes Online - Aktualności - Dyskusja
Wiadomość wysłana przez: Kotlet w 16 Sierpnia 2012, 14:33:24
w odpowiedzi na komentarz Grownocka :

Masz rację - plusem jest to, że można odpalić grę na każdym komputerze z dostępem do sieci, niezależnie od systemu operacyjnego itd. oraz zgodzę się, że gra wygląda bardzo ładnie (o ile pamiętam nawet to napisałem).

Jednak w pamięci mam nie za dobre wspomnienia np. z QuakeLive, gdzie potrafiła się zawiesić wtyczka w przeglądarce i wyrzucić mnie z meczu, który grałem np. od 30 minut. I to nie wina wydawcy gry/producenta, tylko wtyczki lub przeglądarki, która sobie z nią nie radzi w pewnych momentach lub podczas wydawania nowej wersji przeglądarki pojawia się jakiś błąd i przez jakiś czas uprzykrza nam życie. Pamiętam taką sytuację,gdy wydano chyba 10 wersję Firefoxa - wywalało przeglądarkę regularnie podczas np. oglądania video na YouTube, oczywiście po jakimś to poprawiono.


Napisałem, że mnie to boli i taka jest prawda, jednak nie chcę oceniać samej gry przed jej wydaniem, a może faktycznie będzie świetna, za co trzymam kciuki. 


Tytuł: Odp: Heroes Online - Aktualności - Dyskusja
Wiadomość wysłana przez: Grownock w 16 Sierpnia 2012, 15:03:33
Kotlet, patrząc od tej strony - masz rację, ale nie zakładajmy złego, może nie będzie takich problemów.

Trzeba położyć nacisk na to, żeby ludzie nie umniejszali wartości tej produkcji ze względu na to, że jest ona przeglądarkowa. Wiele osób ma w głowie jeszcze "stereotyp", że tego typu gra jest prosta, brzydka i słaba. Czasy się zmieniły, teraz we flashu można zrobić cuda.

Na tym materiale (http://www.youtube.com/watch?v=KLyBcW3IXws&feature=player_embedded (http://www.youtube.com/watch?v=KLyBcW3IXws&feature=player_embedded)) można obejrzeć ciekawy gameplay (37 minuta i 55 sek).

http://www.youtube.com/watch?v=KLyBcW3IXws


Tytuł: Odp: Heroes Online - Aktualności - Dyskusja
Wiadomość wysłana przez: Kotlet w 16 Sierpnia 2012, 15:33:37
Kotlet, patrząc od tej strony - masz rację, ale nie zakładajmy złego, może nie będzie takich problemów.

Trzeba położyć nacisk na to, żeby ludzie nie umniejszali wartości tej produkcji ze względu na to, że jest ona przeglądarkowa. Wiele osób ma w głowie jeszcze "stereotyp", że tego typu gra jest prosta, brzydka i słaba. Czasy się zmieniły, teraz we flashu można zrobić cuda.

Na tym materiale (http://www.youtube.com/watch?v=KLyBcW3IXws&feature=player_embedded (http://www.youtube.com/watch?v=KLyBcW3IXws&feature=player_embedded)) można obejrzeć ciekawy gameplay (37 minuta i 55 sek).

filmik

Bardzo ładny gameplay, wygląda smakowicie. Ogólnie cała konferencja była dość fajna

I zgodzę się co do tego, że trzeba walczyć ze stereotypami tego typu, serii M&M zawsze życzyłem wszystkiego co najlepsze i trzeba czekać, dopiero potem brać się za prawdziwą ocenę.


Tytuł: Odp: Heroes Online - Aktualności - Dyskusja
Wiadomość wysłana przez: Sojlex w 21 Października 2012, 12:15:30
Zastanawia mnie tylko ile to będą robić. O ile dobrze pamiętam Heroes Kingdoms robili ze 3 lata, jeśli nie 4 od zapowiedzi.


Tytuł: Odp: Heroes Online - Aktualności - Dyskusja
Wiadomość wysłana przez: Grownock w 08 Listopada 2012, 13:32:36
Ostatnio nie ma nowych informacji o grze, pozostaje dalej czekać na beta-testy.

Jednak zainteresował mnie news o wydaniu pudełkowym The Settlers: Online - http://www.cdaction.pl/news-29676/the-settlers-online-pudelkowe-edycje-z-cennymi-bonusami-w-grudniu.html (http://www.cdaction.pl/news-29676/the-settlers-online-pudelkowe-edycje-z-cennymi-bonusami-w-grudniu.html). Jak wiadomo, to "siostrzana" gra dla Heroes: Online - być może (to oczywiście zależy od sukcesu gry) doczekamy się wydania HO również w wersji pudełkowej, co byłoby bardzo miłe.


Tytuł: Odp: Heroes Online - Aktualności - Dyskusja
Wiadomość wysłana przez: Łowca Dusz w 08 Marca 2013, 12:04:58
http://www.youtube.com/watch?v=4PozgCcWPRw


Tytuł: Odp: Heroes Online - Aktualności - Dyskusja
Wiadomość wysłana przez: Sojlex w 27 Marca 2013, 21:13:40
Dostałem dziś emaila o ciekawej treści.
Mianowicie projekt Might and Magic Raiders został zawieszony/zamknięty - zamiast tego Ci, którzy się zapisali do beta testów, dostają kod na specjalną kartę do gry Duel of Champions.


Tytuł: Odp: Heroes Online - Aktualności - Dyskusja
Wiadomość wysłana przez: Hadras w 27 Marca 2013, 21:19:20
No ludzie!!!
Teraz to Ubisoft mnie wnerwił! Tyle się uczekałem, a tu znowu NIC!!


Tytuł: Odp: Heroes Online - Aktualności - Dyskusja
Wiadomość wysłana przez: Sojlex w 27 Marca 2013, 21:31:24
Żeby nie było niedomówień - mówię o projekcie Might and Magic: Raiders, nie o Might and Magic: Heroes Online.


Tytuł: Odp: Heroes Online - Aktualności - Dyskusja
Wiadomość wysłana przez: Hadras w 27 Marca 2013, 21:49:23
Tak, wiem o co Ci chodzi ale i tak Ubisoft ostatnio mnie wnerwia :/


Tytuł: Odp: Heroes Online - Aktualności - Dyskusja
Wiadomość wysłana przez: Sojlex w 28 Marca 2013, 10:11:26
No i oczywiście usługa up(l)ay. Ale skończmy tą rozmowę, bo zaczyna się odbieganie od tematu. Meldunek poszedł, to kuniec.


Tytuł: Odp: Heroes Online - Aktualności - Dyskusja
Wiadomość wysłana przez: Grownock w 16 Maja 2013, 16:56:32
Dostałem dzisiaj klucz do bety i pograłem z jakieś pół godzinki. Bardzo fajnie się to wszystko zapowiada, przyjemna oprawa graficzna, gra działa na 60 fpsach, potyczki niczym w "pełnoprawnych" częściach. Na początku wybieramy frakcję, klasę postaci, avatar i kolor zbroi.

Gra bardzo "RPGowa", rozwiązujemy zadania przemierzając świat gry, zdobywamy kolejne poziomy doświadczenia, które pozwalają nam odblokować kolejne sloty na jednostki (początkowo można mieć tylko 3 rodzaje jednostek, ja na chwilę obecną mam wojowników i łuczników). Jest global chat, tryb pełnoekranowy, zdobywamy surowce.

Tyle zdążyłem zauważyć po tej chwile, niżej dwa screeny: z potyczki i mapy przygody:


Tytuł: Odp: Heroes Online - Aktualności - Dyskusja
Wiadomość wysłana przez: Miker w 16 Maja 2013, 20:14:59
Jakim cudem zdobywasz klucze do każdej bety... Zacznij grać w totka bo widać, że szczęście masz ;P
Z tego co czytałem o zawartości to jakaś powalająca nie jest:
2 frakcje
brak PvP?
No ale zapowiedzieli, że kolejne przyjdą. Szkoda tylko, że jednostki są bardziej piątkowe niż szóstkowe.

to jest zamknięta beta prawda? Nie wiadomo kiedy planują otworzyć testy dla wszystkich (sprawdzenie serwera na prawdziwej liczbie graczy) i zaraz po tym otworzyć serwery?

I jak to jest z frakcjami? Jak zaczniesz tak i grasz do końca jak w Kingdoms czy może jest możliwość gry na kilku slotach różnymi frakcjami bądź zmienianie rasy wg. widzimisię jak w LordsWM?

EDIT: Ja nie mówię o konkursach typu podanie ulubionej frakcji na gram.pl itd. Tu akurat komputer losował.
Skoro dwie osoby dostały dostęp do bety to można się spodziewać, że dostaniemy jakieś ciekawe sprawozdania opatrzone screenami?:P


Tytuł: Odp: Heroes Online - Aktualności - Dyskusja
Wiadomość wysłana przez: Sojlex w 16 Maja 2013, 20:37:05
@ Miker: cóż wystarczy się rejestrować jak tylko ogłaszają, ja też już dostałem klucz. Jak znajdę chwilę to się zaloguję i zobaczę. Mam nadzieję że będę równie zadowolony jak podczas testowania Heroesów 6.


Tytuł: Odp: Heroes Online - Aktualności - Dyskusja
Wiadomość wysłana przez: Bleku w 16 Maja 2013, 22:09:52
cóż wystarczy się rejestrować jak tylko ogłaszają
Zaraz po newsie rejestracja na stronkę i nic nie dostałem. Na forum jest napisane:
"Our system will randomly pick those users and send and invitation we have no control of who will be invited."
oznacza to, że beta testerzy wybierani są losowo i twórcy nie mieli wpływu na to kto dostanie szansę, a kto nie.


Tytuł: Odp: Heroes Online - Aktualności - Dyskusja
Wiadomość wysłana przez: Grownock w 17 Maja 2013, 15:58:57
Miker, można mieć jednego bohatera, jeśli chcesz stworzyć drugiego, to musisz wykupić drugi slot za 5000 jakiś punkcików (pewnie będzie można je nabyć za prawdziwe pieniądze). Chcesz klucz do bety? Dostałem 5, mam jeszcze 3. Jak jest jeszcze ktoś ogarnięty i serio chce w tą betę porządnie pograć to pisać.

Można mieć nawet własne miasto:

(http://s14.postimg.org/y0uogzobl/honlinemiasto.png)


Tytuł: Odp: Heroes Online - Aktualności - Dyskusja
Wiadomość wysłana przez: Sojlex w 17 Maja 2013, 17:21:26
A, uzupełnię wypowiedź...
Do wyboru mamy 2 rasy i 2 klasy. Przystań i Nekro, siłą i magia - w sumie 4 różne postaci. Niestety tak jak Grownock mam Haven, więc może potrzeba nam kogoś ktoś nekro sprawdzi...


Tytuł: Odp: Heroes Online - Aktualności - Dyskusja
Wiadomość wysłana przez: Miker w 17 Maja 2013, 17:55:27
Z tego co pisali to planują dodać kolejne frakcje, może skuszą się na dodanie większej liczby klas (łzy i krew?:P).
A z tym bohaterem to po prostu, że dwoma można biegać czy coś jak w każdym MMO czyli całkiem oddzielnie go rozwijasz?


Tytuł: Odp: Heroes Online - Aktualności - Dyskusja
Wiadomość wysłana przez: Andre94nt w 17 Maja 2013, 19:31:29
Mógłbym być chętny na spróbowanie gry jako nekro, jeśli nie ma nikogo innego po klucz ;)


Tytuł: Odp: Heroes Online - Aktualności - Dyskusja
Wiadomość wysłana przez: Nikt w 17 Maja 2013, 20:06:33
Może dość głupie pytanie... To się gra przez "przeglądarke" czy trzeba pobrać? Jak pobrać to "ile waży" i skąd?

Nie ważne już przeczytałem na gram.pl :)
Mi tez możesz podesłać klucz, także będę grać nekro ( o wiele bardziej mi się podoba od Przystani i reszty zamków)


Tytuł: Odp: Heroes Online - Aktualności - Dyskusja
Wiadomość wysłana przez: Grownock w 17 Maja 2013, 21:36:16
Miker, nie mogę Ci wysłać wiadomości, masz pełną skrzynkę. Nikt i Andre klucze wysłane. Poniżej instrukcja, dzielcie się spostrzeżeniami i przemyśleniami:

(http://s23.postimg.org/imgq6308b/honline.jpg)


Tytuł: Odp: Heroes Online - Aktualności - Dyskusja
Wiadomość wysłana przez: Bleku w 17 Maja 2013, 21:44:51
Grownock, byłbym chętny na wypróbowanie bety, jeśli mógłbyś to prosiłbym Ciebie o wysłanie mi klucza.


Tytuł: Odp: Heroes Online - Aktualności - Dyskusja
Wiadomość wysłana przez: Andre94nt w 17 Maja 2013, 23:31:55
Hej. Nazwałem nekromantę(tkę) kankurou, podajcie swoje imiona :P
Niebawem wrzucę krótką notkę, a'la recenzję na temat gry :)
A i dziękuję za klucz.


Tytuł: Odp: Heroes Online - Aktualności - Dyskusja
Wiadomość wysłana przez: Hadras w 17 Maja 2013, 23:35:46
Kankurou? Nekromantę/tkę?
Czyżby zbieżność nazwisk, a ponad to podobny dobór umiejętności? ;>


Tytuł: Odp: Heroes Online - Aktualności - Dyskusja
Wiadomość wysłana przez: Sojlex w 18 Maja 2013, 00:14:56
Mój kneht ma na imię Andriej


Tytuł: Odp: Heroes Online - Aktualności - Dyskusja
Wiadomość wysłana przez: Miker w 18 Maja 2013, 11:12:38
Z tego co zauważyłem to problem ras w historii gry rozwiązali jak w podstawce. Czyli ta sama fabuła opowiedziana przez każdą ze stron. Zapewne bohaterowie przystani nie zaczynają gry zleceniem od Belketha, ucieczką osadzonych z więzienia na wyspie niedaleko Nar-Heresh.
Sama gra dosyć ciekawa, błędów na razie nie znalazłem poza tym co na czacie wyczytałem (ponoć wyssanie życia nie działa podczas kontrataków).
Pod wieczór coś naskrobię i dodam parę zdjęć. System rekrutacji jest niezły muszę przyznać ;)


Tytuł: Odp: Heroes Online - Aktualności - Dyskusja
Wiadomość wysłana przez: Nikt w 18 Maja 2013, 12:17:07
Nekromantka, Magia
Nazwa: Blodeuedd


Pierwszy Link (http://pics.tinypic.pl/i/00386/dvu3jzclcvsf.jpg) do screena

Później wrzuce coś wiecej jak kochana rodzinka pojedzie na zakupy, bo narazie trochę się tnie. Cóż zapowiada się interesująco  :D

@EDDIT

Pograłem trochę dłużej no i wciągneło mnie :).
Gra ma potencjał.

Gra polega na chodzeniu po mapie wykonywaniu zadań, które dostajemy od różnych NPC, zbieraniu surowców, budowaniu w mieście, walce z potworkami itp

Tutaj screen do takiej bitwy
Link (http://pics.tinypic.pl/i/00386/dfr7zbe9umib.jpg)
Jak narazie mam 2 jednotki (Szkielety i Ghule), Ich liczebność w bitwie zależy od poziomu bohatera tzn: na pierwszym mamy maksymalnie 55, na drugim max. 60 itd. Oczywiście możemy mieć więcej jednostek, ale nie więcej niż 60 jednostek danego rodzaju weźmie udział w bitwie ( na 2 poziomie)
 
Po bitwie czasem zdaża się nam zagarnąć łup Link (http://files.tinypic.pl/i/00386/o67rae7a76eh.jpg), który później możemy założyc lub wykorzystać w wolnej chwili Link (http://pics.tinypic.pl/i/00386/hzd1bh2028ao.jpg)

Jak wcześniej wspomniał Grownock, możemy mieć własne miasto
Link (http://files.tinypic.pl/i/00386/kgv58iy5mimh.jpg). Jak widać, ekran  pochodzi z Heroes 6.

Chociaż gra się przez przeglądarkę, grafika jest niczego sobie
Link (http://pics.tinypic.pl/i/00386/mtx7h0quyto2.jpg).

Spotkałem już kilka innych graczy z przystani, ale żadnego z Nekropolii(!), co jest trochę dziwne.

Ogólnie rzecz biorąc gra jest interesująca, zobaczymy jak Ubi rozwinię Heroes Online  :)


Tytuł: Odp: Heroes Online - Aktualności - Dyskusja
Wiadomość wysłana przez: Miker w 18 Maja 2013, 16:47:27
Niemożliwe, że nie spotkałeś nikogo z Nekropolii. Raz, że jednego pokazałeś na screenie z Belkethem a dwa, że w więzieniu nikogo poza Nekromantami i Rycerzami Śmierci nie spotkasz.

Ktoś wygrał już coś w tym Dragon Knight Council? Jestem 3 w rankingu rozegranych bitew i rada zbiera się za 10h, nie wiem czy mam być wtedy zalogowany jeszcze czy cokolwiek tam się dostaje dostanę mimo wszystko? Czy może wcale to jeszcze nie działa i poza rankingiem nic z tego nie ma?


Tytuł: Odp: Heroes Online - Aktualności - Dyskusja
Wiadomość wysłana przez: Hadras w 18 Maja 2013, 22:21:46
No, a więc po 45 min. grania:
-Nekromantka Setilla, magia
-Miasto - Katharsis
-Miłe odczucia z gry
-Spełnienie, bo w końcu w nią gram!! ;D

Plus:
Zauważyłem, że Ubi dodało kilka ciekawych jednostek, a mianowicie Fugitive Ghouls, ciekawy pomysł,a na dodatek spodziewam ich się w dodatku do DoC. ;)


Tytuł: Odp: Heroes Online - Aktualności - Dyskusja
Wiadomość wysłana przez: Łowca Dusz w 18 Maja 2013, 22:57:17
A ja dawno temu zapisałem się do bety i nie mam klucza;/


Tytuł: Odp: Heroes Online - Aktualności - Dyskusja
Wiadomość wysłana przez: Hadras w 18 Maja 2013, 23:00:47
Oni to losują, trzeba było zapisać się kilka razy z kilku kont, to może byś dostał chociaż jeden klucz. :P


Tytuł: Odp: Heroes Online - Aktualności - Dyskusja
Wiadomość wysłana przez: Miker w 18 Maja 2013, 23:24:58
Z tymi jednostkami to wszędzie tak jest. Jednostki frakcji są jak w H5 lub 6. Neutrale to ghule, orkowie, elfy o innych nazwach.

Zauważyłem jedną nieciekawą rzecz. Duch jako, że gra uznaje go za Spirit a nie Undead jest odporny na zaklęcie Necromancy, do tego jego leczenie go nie obejmuje. Poza posiłkami nie ma możliwości uniknięcia strat tego oddziału. Pierwszy raz się spotykam z takim podejściem w historii Heroes ;P

Takie pytanko odnośnie tych punktów konstrukcji. Ktoś wie jak to zdobyć? Kończą mi się a każda rozbudowa miasta zabiera 1. Znalazłem tylko w tym Item Shopie paczkę takowych, z wiadomych względów tam tego nie zakupię. Twórcy upierali się, że nie będzie sytuacji, w której gracz nie będzie mógł przejść dalej gry lub się rozwijać póki nie zainwestuje. Miały tam być jedynie ułatwienia.


Tytuł: Odp: Heroes Online - Aktualności - Dyskusja
Wiadomość wysłana przez: Grownock w 19 Maja 2013, 09:55:44
Wykombinowałem jeszcze 2 klucze, jak ktoś chce, to zapraszam do komentowania newsa na głównej - http://www.tawerna.biz/czytaj_newsa_443_ruszyly-zamkniete-beta-testy-heroes-online.html

Poza tym zauważyłem, że tak jak gry typu plemiona, travian itp. musimy odwiedzać nasze miasto co jakiś czas, żeby brać pieniądze ze skarbca. Rozdzieliłem też moich łuczników na dwa sloty, czego wcześniej nie robiłem i dostawałem solidne lanie nawet od słabych oddziałów...


Tytuł: Odp: Heroes Online - Aktualności - Dyskusja
Wiadomość wysłana przez: Miker w 19 Maja 2013, 11:52:50
Od 11 lvla możesz mieć 5 slotów. Rozdzielę duchy i szkielety dla podwójnych strzałów i leczenia. W tej grze duch leczy i atakuje zawodzeniem wszystko co stoi 2 pola od niego :) Myślę, że to rozwiąże problem braku leczenia dla ducha.
Jeszcze jedna sprawa. Slotów na jednostki mamy 6 a jednostek 7. Widzę, że pod tym względem mamy powrót do Heroes 2. Zastanawiam się ciągle co wywalić, duchy, wampiry czy lamasu.
Ktoś znalazł już jakieś błędy?:P U mnie poza brakującym wstępem do questa i ciągle pojawiającymi się Stamina Potions z questa na 2 lvl wszystki wygląda cacy.


Tytuł: Odp: Heroes Online - Aktualności - Dyskusja
Wiadomość wysłana przez: Nikt w 19 Maja 2013, 13:29:59
@Miker
Myślałem, że ten rycerz to jest z przystani, dziwne "umaszczenie" ma jak na Nekropolie.

Wie może ktoś skąd wziąć "Heroes Seals"?


Tytuł: Odp: Heroes Online - Aktualności - Dyskusja
Wiadomość wysłana przez: Miker w 19 Maja 2013, 13:59:26
Z tego co widziałem po 7 dniach Daily Reward są jakieś do zdobycia.
To jest Rycerz Śmierci, nawet model jak z piątki. A kolorek dziwny bo można wybierać i niektóre to takie typowe barwy przystani. Dopiero w 3 lokacji można spotkać drugą frakcję.
Z ciekawych rzeczy które znalazłem to jak na każde dobre MMO przystało... Magazyn. Tak moi drodzy, można sobie magazynować i przenosić pomiędzy bohaterami (o ile mamy więcej niż jednego) artefakty a nawet i armię. Tutaj zastanawia mnie czy można łączyć frakcje.

Nie wiem czy ktoś już walczył z bossem ale taka walka ma kilka faz.
Faza 1, walczymy z nim jakby był wrogim bohaterem. Po pokonaniu jego armii zaczyna się Faza 2, w której decyduje się on z nami walczyć a więc poza armią trzeba ubić i jego. Szkoda tylko, że poza sporym życiem posiada on 2 pkty ruchu i zanim dotrze do nas strzelcy wybijają jego pomocników a później i jego.


Tytuł: Odp: Heroes Online - Aktualności - Dyskusja
Wiadomość wysłana przez: Nikt w 19 Maja 2013, 14:58:52
@Miker
Nie jaki "Urkath" kwalifikuję się na bossa? Taki wielki ork, w informacjach pisało, że boss, ale walczymy z nim normalnie.


Tytuł: Odp: Heroes Online - Aktualności - Dyskusja
Wiadomość wysłana przez: Miker w 19 Maja 2013, 15:31:38
Tak to jest pierwszy Boss. Ten o którym mówię pojawia się jako strażnik portalu, którym z więzienia będzie się uciekać. Z nim już walka podzielona została na dwie części. Ogólnie To chyba wszystkie bossy są powolne i za żywą tarczę tylko robią, a szkoda.


Tytuł: Odp: Heroes Online - Aktualności - Dyskusja
Wiadomość wysłana przez: Grownock w 19 Maja 2013, 22:56:33
Na chwilę obecną nie zauważyłem żadnych błędów, gra działa zaskakująco dobrze, a to dopiero wczesna wersja.

Mógłby ktoś grający Nekro napisać, jakie jednostki można wybudować w mieście?


Tytuł: Odp: Heroes Online - Aktualności - Dyskusja
Wiadomość wysłana przez: Miker w 19 Maja 2013, 23:16:21
Te same co w heroes 6. Ghule>Szkielety>Duchy>Wampiry>Lamasu>Licze>Prządki
Różnica jest taka, że określenie spirit u ducha to nie jest już tylko umiejętność ale określenie jako istoty. Dlatego wszelkie ożywienia (nawet własne) nie działają. Nie sprawdzałem prządek ale jeśli także są określone jako Spirit to nie wiem czy jest sens je budować. Po prostu z kasą można nie wyrobić na uzupełnianie strat. Dodatkowo duchy strzelają, fakt, że na niewielkie odległości ale jednak.

Jak napisałem tutaj o ciągle pojawiającym się eliksirku odnawiającym energię to po zalogowaniu już się nie pojawił :P To chyba jedyny błąd jaki znalazłem.


Tytuł: Odp: Heroes Online - Aktualności - Dyskusja
Wiadomość wysłana przez: Nikt w 20 Maja 2013, 14:26:46
Miker, który masz poziom?   

No i takie pytanko gdzie znajde te stworki z Questa "Annihilate the Orc Captives"?


Tytuł: Odp: Heroes Online - Aktualności - Dyskusja
Wiadomość wysłana przez: Miker w 20 Maja 2013, 17:16:24
12 lvl. Ogólnie to na chwilę obecną brakuje części portretów i modeli NPC i wrogów ale to rozwiąże się w jednym patchu.

Wstaw może screen z questem albo napisz coś więcej bo za bardzo nie kojarzę go. Napisz może kto go dał, jaki dokładnie jest cel itd.

A tak dla zainteresowanych.
Z elementów walki jakie znalazłem to:
*Zasięg strzelców to faktyczny zasięg ich strzałów. Nie ma już kary za zasięg itd. Strzelec musi najpierw podejść.
*Sama walka przypomina trochę Disciples III. Najpierw przesuwamy jednostkę a następnie atakujemy. Można kliknąć jedynie na wroga i zaatakować ale wtedy możemy stracić bonus do ataku. Jeżeli przesuniemy jednostkę i w zasięgu nie ma żadnego celu to automatycznie jednostka broni się.
*Poza ciosem krytycznym są jeszcze Flanking (czy jakoś tak) i Backstab. Dodają one jakiś tam % do obrażeń jeśli zaatakujemy wroga od tyłu. I wiadomo backstab jeśli z hexa całkowicie od tyłu jednostki, drugi bonus jeśli z hexa obok.
*Nie ma już umiejętności jednostek, które nakładane są wraz z atakiem
np. Spowalniające strzały szkieleta. Trzeba użyć konkretnej umiejętności, która ma swój zasięg (może być większy lub mniejszy od zwykłego ataku), CD i obrażenia (w tym wypadku połowa normalnych).

W załączniku dodaję jak wygląda przenoszenie pomiędzy konkretnymi lokacjami.


Tytuł: Odp: Heroes Online - Aktualności - Dyskusja
Wiadomość wysłana przez: Nikt w 20 Maja 2013, 17:23:21
Link do Misji:

Link (http://pics.tinypic.pl/i/00387/8p3nsm6y4sdg.jpg)

A jeśli chodzi o bugi, to te dialogi raczej się kwalifikują

Link (http://www.tinypic.pl/?&fn=dps7kcu6qkz0&st=OK&op=upload_result)

Link (http://pics.tinypic.pl/i/00387/oslyr6vpwn7v.jpg)

Link (http://www.tinypic.pl/bjwhosap3yql)


Tytuł: Odp: Heroes Online - Aktualności - Dyskusja
Wiadomość wysłana przez: Miker w 20 Maja 2013, 17:36:12
Szczerze mówiąc jak już doszedłem do obozu Soul Hunters to uwolniłem cyklopa, uwolniłem jednego ważnego gostka i to było wszystko (brak czasu na masę walk). Spróbuj ubijać orkowe oddziały może. Poza bagnami nie kojarzę gdzie jeszcze orkowie siedzą. No chyba, że w Maze siedzą ale tam głównie enty widziałem.

Te błędy w dialogach to pikuś jest. W jednym patchlogu przeczytałem, że prządka sama się swoją zdolnością zabijała :)


Tytuł: Odp: Heroes Online - Aktualności - Dyskusja
Wiadomość wysłana przez: Hadras w 20 Maja 2013, 19:10:38
Czy tylko u mnie te Orc Rioters w rzeczywistości mają większe pole ruchu niż mi pokazuje? Dochodzą do mnie w jednej turze.


Tytuł: Odp: Heroes Online - Aktualności - Dyskusja
Wiadomość wysłana przez: Nikt w 20 Maja 2013, 19:41:41
@Hadras

Moją taką umiejętność, co daje 4 punkty ruchu więcej


Tytuł: Odp: Heroes Online - Aktualności - Dyskusja
Wiadomość wysłana przez: Hadras w 20 Maja 2013, 19:46:47
Dziękuję za odpowiedź. Ja głupi dopiero teraz to zauważyłem. :P


Tytuł: Odp: Heroes Online - Aktualności - Dyskusja
Wiadomość wysłana przez: Nikt w 21 Maja 2013, 15:34:55
Własnie walczyłem z "Bosem" Deavo (czy jakoś tak :P). I nie wiem dlaczego,ale miał on 20hp wytrzymałości. Jeśli chodzi o licencje, później dostajemy nowe. Ja mam tak około 50.


Tytuł: Odp: Heroes Online - Aktualności - Dyskusja
Wiadomość wysłana przez: Bleku w 29 Maja 2013, 15:11:44
Dostałem swój klucz dopiero wczoraj. Nick: Verty


Tytuł: Odp: Heroes Online - Aktualności - Dyskusja
Wiadomość wysłana przez: Miker w 29 Maja 2013, 16:00:21
Hah... Też dostałem klucz. Pewnie rozbili to na kilka tur, żeby im serwer od razu nie siadł. Jak coś mam jeden zbędny teraz to nie wiem. Jeśli ten cały konkurs jeszcze trwa to mogę go dodać do nagród a jak już nie to można pisać na PW.
Mój nick to: Siwris


Tytuł: Odp: Heroes Online - Aktualności - Dyskusja
Wiadomość wysłana przez: Nikt w 29 Maja 2013, 16:55:00
Miker jaki masz nick, to dodam Cię do listy przyjaciół


Tytuł: Odp: Heroes Online - Aktualności - Dyskusja
Wiadomość wysłana przez: SanchoPL w 09 Czerwca 2013, 10:14:32
Witam proszę o pomoc  gram nekromanta   i mam problem nie mogę dojść do górnej części mapy tam gdzie jest "Ore Mine"  pomoże ktoś jak sie tam dostać ??


Tytuł: Odp: Heroes Online - Aktualności - Dyskusja
Wiadomość wysłana przez: Nikt w 09 Czerwca 2013, 16:58:15
Witam proszę o pomoc  gram nekromanta   i mam problem nie mogę dojść do górnej części mapy tam gdzie jest "Ore Mine"  pomoże ktoś jak sie tam dostać ??

Który poziom? i której mapy


Tytuł: Odp: Heroes Online - Aktualności - Dyskusja
Wiadomość wysłana przez: SanchoPL w 09 Czerwca 2013, 20:44:14
Mój poziom 13  mapa Namtarus  claws  prosze o pomoc


Tytuł: Odp: Heroes Online - Aktualności - Dyskusja
Wiadomość wysłana przez: Hadras w 09 Czerwca 2013, 20:48:47
A wykonałeś te "ważniejsze"/głowne misje? A jeśli tak, to w czym problem? Nie możesz znaleźć drogi? :huh:


Tytuł: Odp: Heroes Online - Aktualności - Dyskusja
Wiadomość wysłana przez: SanchoPL w 09 Czerwca 2013, 22:00:27
szczerze mówiąc nie wiem czy ukończyłem wszystkie najważniejsze misje i dlatego proszę o pomoc co zrobić żeby się tam dostać :/   
teraz eskortuje  kolesia do domu


Tytuł: Odp: Heroes Online - Aktualności - Dyskusja
Wiadomość wysłana przez: Miker w 09 Czerwca 2013, 23:00:08
To ta mapa z więzieniem? Tak naprawdę to trzeba tego zamienionego w ghula polityka zaprowadzić do portalu, którym przeniesiesz się do stolicy Heresh. Ja jestem w momencie szukania na 3 mapce tych trzech oblicz Ashy (mother, maiden and crow czy jakoś tak). Mi się wydaje, że później się powróci do tego miejsca i wtedy się przyda ta kopalnia. Na tym etapie masz odblokowane max duchy i tam nic poza drewnem i złotem nie potrzeba.
Co do zmian po patchach jakie zauważyłem to duchy nareszcie są nieumarłe (chcieli pewnie przenieść jak najwięcej z H6 ale się nie udało) i możemy je leczyć. Nie pamiętam teraz ale chyba leczą również siebie. Nadal brakuje niektórych modeli i portretów ale część już się pojawiła.
Na minus i to ogromny dodanie niepotrzebnych wodotrysków.
W mapie 3 gryf czyli miasto stało przed pustą czarną jaskinią. Teraz wstawili tam wrota, które błyszczą się jak nienormalne i gra mi się tnie w tym miejscu niemiłosiernie).


Tytuł: Odp: Heroes Online - Aktualności - Dyskusja
Wiadomość wysłana przez: Grownock w 02 Lipca 2014, 18:53:07
Dziś startuje polska beta Heroes Online, jest polski serwer, polska wersja językowa - miła sprawa. Sam jeszcze nie wiem, czy zagram - mało czasu, choć będę chciał się tym zająć. Jak ktoś jest chętny, to Kwasowa Grota ma do rozdania 5000 kluczy - http://www.acidcave.net/hocodes.php (http://www.acidcave.net/hocodes.php)

A tu trailer z okazji startu bety:
https://www.youtube.com/watch?v=J_h4AXFboqs (https://www.youtube.com/watch?v=J_h4AXFboqs)

EDIT: Tu też są klucze: http://www.heroes3.eu/ (http://www.heroes3.eu/). 2 klucze są także dołączane do każdego najnowszego numeru magazynu CD-Action.


Tytuł: Odp: Heroes Online - Aktualności - Dyskusja
Wiadomość wysłana przez: Sojlex w 02 Lipca 2014, 19:40:21
O, skończyły się już beta-testy? Niestety, nie przypadło mi to zbytnio do gustu jak testowałem, więc raczej nie będę konkurować o klucze...


Tytuł: Odp: Heroes Online - Aktualności - Dyskusja
Wiadomość wysłana przez: Grownock w 02 Lipca 2014, 20:03:44
O, skończyły się już beta-testy? Niestety, nie przypadło mi to zbytnio do gustu jak testowałem, więc raczej nie będę konkurować o klucze...
Przecież napisałem, że dopiero się zaczynają :P Wcześniej graliśmy w techniczne testy, nie była to w zasadzie beta.

Teraz gra jest bardziej dopracowana, stabilna, po polsku i co najważniejsze - nasze osiągnięcia z bety nie zostaną skasowane i przejdą już na "pełnoprawną" wersję gry. Także warto moim zdaniem.

Oprócz trailera, jest też nowa strona, a tam więcej informacji - http://cla.heroes-online.com/pl-PL (http://cla.heroes-online.com/pl-PL).


Tytuł: Odp: Heroes Online - Aktualności - Dyskusja
Wiadomość wysłana przez: Sojlex w 02 Lipca 2014, 20:12:27
Wybacz, moje niedopatrzenie, myślałem że już pełna gra wychodzi, nie doczytałem, że to już szersza beta.
Ale podobnie było z otwartą betą DoC - parę rzeczy przeszło po becie na konto gracza, plus parę fantów za testowanie.


Tytuł: Odp: Heroes Online - Aktualności - Dyskusja
Wiadomość wysłana przez: Hadras w 02 Lipca 2014, 21:20:48
Nie, po becie DoC nic nie przeszło na twoje nowe konto. Po prostu zakładałeś nowe, na które dawano Ci troszeczkę złota i pieczęci oraz kilka kart (chyba Assassina i Poszukiwacza Śmierci z pao) z alternatywnymi grafikami.
Ale o DoC szkoda już nawet wspominać, bo już nie jest to ta sama gra, którą była kiedyś...

A co do HO to mam już klucz, a co do gry... nie wiem, od czasu wcześniejszych testów (w które grałem na słabszym komputerze z wąskim komputerem co bardzo przeszkadzało w grze) nie miałem styczności. Jutro zobaczę jak w to się teraz gra.


Tytuł: Odp: Heroes Online - Aktualności - Dyskusja
Wiadomość wysłana przez: Grownock w 15 Lipca 2014, 11:49:44
Jeśli ktoś jest chętny na udział w beta testach, to CD-Action rozdaje właśnie 7000 sztuk - http://www.cdaction.pl/news-38916/ponad-7-tysiecy-kodow-do-bety-might--magic-heroes-online-ktos-chetny.html (http://www.cdaction.pl/news-38916/ponad-7-tysiecy-kodow-do-bety-might--magic-heroes-online-ktos-chetny.html).


Tytuł: Odp: Heroes Online - Aktualności - Dyskusja
Wiadomość wysłana przez: WielkiKiryl w 31 Lipca 2014, 10:02:23
Odkopuję temat,bo jest trochę zakurzony.

Sam gram w Heroes Online od początku zamkniętej bety,ale tak naprawdę mnie wciągnęła dopiero po powrocie z nad morza.
Do tej pory wbiłem 16 lvl i mam 2 miasta.
Nazwa bohatera to WielkiKiryl- drugi człon nicku jest na cześć bohatera inferno w Heroes VI, a wielki ze względu żeby nie było,że ktoś już zajął nick.
Od kiedy jest otwarta beta,to nie tylko ja mam od czasu do czasu lagi i kody błędów,ale też masa dzieciaków potrafi zniszczyć przyjemność grania.


Tytuł: Odp: Heroes Online - Aktualności - Dyskusja
Wiadomość wysłana przez: Belegor w 31 Lipca 2014, 10:51:11
Błędy sie pojawiają, do dziś nie mam pająkożercy, a coraz więcej ludzi narzeka na lagi. Wydaje mi się, że to wynika po prostu z nadmiaru ludzi w serwerze i gra się sypie.


Tytuł: Odp: Heroes Online - Aktualności - Dyskusja
Wiadomość wysłana przez: Hadras w 31 Lipca 2014, 12:44:04
Ja tam lagów o dziwo nie mam, a jest to dziwne zważywszy na to jak "cudownie szybki" mam internet...
No ale mam 7 poziom, więc nie narzekam, a gra się także całkiem fajnie, no może poza faktem, że gdy chciałem pomóc komuś z jednym bossem to ten zwiał w środku bitwy i zostawił mnie na zniszczenie...


Tytuł: Odp: Heroes Online - Aktualności - Dyskusja
Wiadomość wysłana przez: Grownock w 31 Lipca 2014, 13:28:24
Od kiedy jest otwarta beta,to nie tylko ja mam od czasu do czasu lagi i kody błędów,ale też masa dzieciaków potrafi zniszczyć przyjemność grania.
Jeszcze nie zdecydowałem się na grę, mógłbyś rozwinąć myśl? W jaki sposób "neo-kidy" niszczą grę?


Tytuł: Odp: Heroes Online - Aktualności - Dyskusja
Wiadomość wysłana przez: Hadras w 31 Lipca 2014, 13:33:43
Od kiedy jest otwarta beta,to nie tylko ja mam od czasu do czasu lagi i kody błędów,ale też masa dzieciaków potrafi zniszczyć przyjemność grania.

Polecam zamknąć/zwinąć okienko czatu, a gwarantuję, że będzie Ci się grało lepiej.
I sam też nie wiem o co Ci za bardzo chodzi, bo nigdy nie mam tego otwartego. :)


Tytuł: Odp: Heroes Online - Aktualności - Dyskusja
Wiadomość wysłana przez: Ikee w 31 Lipca 2014, 14:35:02
Skoro temat jest odkopany to i ja się podzielę swoimi doświadczeniami.
Gram 5 dni (miałem klucz z CD Action, które kupiłem na wakacjach), zacząłem grać dzień przed otwarciem bety ;D i zauważam gigantyczną różnicę między zamkniętą betą, a otwartą:
a) Przeciążone serwery niemal non-stop, czasem muszę czekać nawet 30 sekund na odpowiedź serwera, gdy toczę bitwę;
b) Koszmarnie nieopanowany czat... Moderacja powinna zostać powiększona o parę kompetentnych osób;
c) Częste crashe, bez uprzedniego powiadomienia...
@Hadras:
O dziwo ja też mam superszybki internet, a wywala mnie z gry czasem co godzinę, a czasem co 15 minut. Tutaj szybkość internetu nie ma nic do rzeczy. Tutaj siła serwerów jest ważniejsza.

Przy otwartej becie powinni że tak napiszę, postawić z 2-3 dodatkowe serwery, gdzie do tego pierwszego mieliby dostęp tylko osoby z zamkniętej bety. Nie byłoby takiego chaosu na czacie i wiele osób nie miałoby problemów z nagłymi crashami serwerów.

Moja postać:
- iTzIkee - kleryk, lvl 13
- dwa miasta
- tylko jedna bitwa przegrana (z dwoma czerwiami, za które źle się zabrałem
- Obecny etap gry, bodajże początek 3 rozdziału
- Jednostki: 2bad4u. :P


Tytuł: Odp: Heroes Online - Aktualności - Dyskusja
Wiadomość wysłana przez: Hadras w 31 Lipca 2014, 20:42:34
OK, to może i ja podam namiary na swoją postać (jeżeli kogoś to będzie obchodzić :P):

Nazwa: Setillos
Przynależność: Nieumarli
Profesja/Klasa (nie wiem, które bardziej pasuje): Nekromanta
Poziom: w chwili pisania - 9
Lokacja: Pazury Namtaru (w chwili pisania - Popielne Turnie)

EDIT:
Na stronie głównej gry pojawiła się informacja dla tych, którzy brali udział w zamkniętej becie i do dzisiaj nie otrzymali/nie mogli zrealizować kodu na zwierzaka - Pająkożercę.
http://cla.heroes-online.com/pl-PL/news/nagroda-za-udzia%C5%82-w-zamkni%C4%99tej-becie (http://cla.heroes-online.com/pl-PL/news/nagroda-za-udzia%C5%82-w-zamkni%C4%99tej-becie)

Wszelkie informacje znajdują się pod tym linkiem. Zainteresowani spełniający wymagania mają czas na odbiór nagrody do 04.07.2014.


Tytuł: Odp: Heroes Online - Aktualności - Dyskusja
Wiadomość wysłana przez: WielkiKiryl w 31 Lipca 2014, 21:03:36
Poza tym jestem w gildii Palatinius,która jest ogarnięta,a została utworzona jeszcze podczas zamkniętej bety.Obecnie to jestem tak mniej więcej w środku 3-ciego rozdziału(tak sądzę :D). Wadą są dzieciaki psujące rozrywkę i najczęściej są to pseudo-fani youtuberów,ale jest opcja ignoruj.Lagi u mnie to rzadkość,ale pojawiają się one przy przeciążeniu serwera.


Tytuł: Odp: Heroes Online - Aktualności - Dyskusja
Wiadomość wysłana przez: Morghur w 08 Stycznia 2015, 10:20:14
Gra jest zaskakująco dobra, szczególnie, że tyle podobnych do siebie strategii online - tym razem Ubisoft zaryzykował, ale ryzyko się opłaciło. Aktualnie jestem w trzecim rozdziale, ale nie mam za bardzo czasu żeby grać dalej. Jak się uda to podczas ferii trochę pogram :)

Szkoda, że nie można pograć inferno...


Tytuł: Odp: Heroes Online - Aktualności - Dyskusja
Wiadomość wysłana przez: LordSauron w 11 Kwietnia 2015, 11:17:32
Podziwiam was, że w to gracie i się podoba. Ja sam tak jak wielu wcześniej grałem przed wprowadzeniem paru "usprawniających" patchy, to stało się we wrześniu 2014 chyba. Po prostu gra była co raz bardziej utrudniana, a poszczególne zajęcia wymagały co raz większych nakładów finansowych. Wszędzie zaroiło się od najróżniejszych mikropłatności, a w grze zrobiło się po prostu nudno. Sam zajrzałem niedawno, ale poza dorobieniem większej liczby sklepikarzy to wiele nie zauważyłem ponad to co już było.

Oczywiście wiem, że Ubi chce zarobić bo to nie jest wszystko za piękne oczy. Jedni odejdą, drudzy przyjdą. Ja osobiście odradzam, ale wybór jest wasz. Starajcie się jednak nie roztrwonić zbyt dużo kasy na pieczęcie, nie zasługują na to. Na forum był niezły bajzel, a obsługa miała gdzieś problemy graczy. Może teraz jest inaczej, nie wiem.


Tytuł: Odp: Heroes Online - Aktualności - Dyskusja
Wiadomość wysłana przez: WielkiKiryl w 11 Kwietnia 2015, 11:27:44
Powiem tak, że od września 2014 tak jak pan up@ powiedział, Ubisoft z BlackByte starają się utrudnić życie graczom mikropłatnościami. Zwłaszcza, że nerfili klasy mocy i jednostki, aby ułatwić magom, potem nagle się obudzili i dali 2 ruch bohaterom mocy, ale powinni też dać do artefaktów dla rycerzy przystanii i nekropolii duszę razem ze szczęściem.
Gdyby to był lipiec 2014 to bym was zachęcał do grania, ale że jest kwiecień 2015 i wiele zmian na niekorzyść graczy jest to stanowczo odradzam.


Tytuł: Odp: Heroes Online - Aktualności - Dyskusja
Wiadomość wysłana przez: MrocznyWedrowiec w 14 Kwietnia 2015, 09:46:08
Niestety, ale na początku zawsze wpuszczają graczy do gier Free to Play, łagodnymi mikropłatnościami, a potem dokręcają śrubę i próbują wycisnąć ile się da. Gdzieś muszą zarabiać i tyle. Najbardziej mnie denerwuje, że płacący gracze, płacą za siebie i jakieś 5-6 innych osób, które gra za darmo - czy to sprawiedliwy system? Moim zdaniem nie bardzo.


Tytuł: Odp: Heroes Online - Aktualności - Dyskusja
Wiadomość wysłana przez: LordSauron w 14 Kwietnia 2015, 13:30:10
Te zadania z oddawaniem zasobów to kompletne zdzierstwo. Przyrost xp praktycznie zerowy, bo na smoczych poziomach potrzeba ogromnych ilości doświadczenia. Miasta w porównaniu do czasu przed wielkimi zmianami produkują prawie nic, stąd oddawanie tak ciężko zdobytych zasobów nie jest dobrym pomysłem.

Bonusy za smocze poziomy też są znikome (+3% szybkości ruchu po mapie czy coś takiego) w porównaniu do czasu i nakładów jakie trzeba poświęcić.

Pomiędzy klasami kiepski balans, a jednostki też swoje kosztują. W walkach pvp po zmianach wojsko się normalnie traci (a nie tak, że wracało wszystko z powrotem, z tego co pamiętam). Walki pve też zmienione, przez nowe właściwości stworów ponosi się większe straty, a i tak nie zawsze było lekko przez spore nadwyżki wrogich armii w porównaniu do tego co się miało. Wymuszało to szukanie tanich taktyk.

Wszędzie wyskakują tabele, wykrzykniki i powiadomienia, żeby coś kupić. Upierdliwe.


Tytuł: Odp: Heroes Online - Aktualności - Dyskusja
Wiadomość wysłana przez: WielkiKiryl w 14 Kwietnia 2015, 18:05:35
Weźmy pod uwagę że tą grą zarządza ten sam wydawca co w The Settlers Online( kto z forum w to grał wie o co chodzi), więc jak na razie z bardzo dużym dystansem podchodzę do zmian w Heroes Online.

Poza tym brak kopalń robi swoje, ponieważ jedynie to za PB z Areny Zmagań lub farmieniu surowców można mieć je, a dawniej magazyny równocześnie zwiększały poziom kopalni. Ucieczka potworów w najmniej odpowiednim momencie generuje spore straty w armii u rycerzy przystanii i nekropolii.

Do tego większość zmian jest na niekorzyść bohaterów mocy, co uszczupla ich liczbę w grze. Obniżenie doświadczenia zdobywanego za dane zadania też robi swoje. Dawniej ja potrafiłem z 1-2mln doświadczenia dziennie zdobyć bez robienia tygodniowych bossów.

Do tego nawet proste bossy tygodniowe dla bohaterów mocy o niskim smoczym poziomie są zbyt dużym wyzwaniem.


Tytuł: Odp: Heroes Online - Aktualności - Dyskusja
Wiadomość wysłana przez: LordSauron w 14 Kwietnia 2015, 18:43:00
No szukają $$$, oj szukają. Gdzieś w innym temacie na forum było wspominane, że Heroes nie przynosi takich zysków jak te wszystkie Assasiny o których kręcą jeszcze filmy, piszą książki itd. Można powiedzieć że gracze Heroes są bardziej wybredni, ale nie uważam tego za wadę. Przynajmniej Ubi nie wciśnie nam każdej papki. A Heroes 3 HD to co? Zwykłe zdzierstwo. Tak samo jak Online. Ich ekonomiści musieli uznać, że marka nie przynosi zadowalających zysków w porównaniu do nakładów stąd: recykling jednostek, muzyki, grafik pomiędzy różnymi grami uniwersum. Po prostu idą po najmniejszej linii oporu. Gry stały się przemysłem, biznesem. Hajs musi się zgadzać.


Tytuł: Odp: Heroes Online - Aktualności - Dyskusja
Wiadomość wysłana przez: WielkiKiryl w 14 Kwietnia 2015, 18:48:43
Dla mnie klimat miał Heroes 5, gdzie z muzyczką dało się go odczuć na każdym kroku, H6 już takiego klimatu nie miała, mogła nawet w ogóle nie mieć.

W Heroes Online każdy się domaga naprawienia wszystkich błędów nawet tych najstarszy oraz pozbycia się na dobre problemów z logowaniem, kolejkami oraz kodami błędów, które na nowo się pojawiły od dłuższego czasu.


Tytuł: Odp: Heroes Online - Aktualności - Dyskusja
Wiadomość wysłana przez: LordSauron w 16 Kwietnia 2015, 15:16:45
H5 było dobre bo mimo zmiany uniwersum, co narzuciło ubi swoją drogą, Rosjanie byli fanami tej serii i czuć szacunek dla materiału. Olano co prawda parę dla mnie fajnych rozwiazań z H4 (to świetna gra) no ale wola ludu. Poza tym budżet był chyba większy a ubi tak mocno się nie mieszało jak przy H6. Black hole było dobrym studiem, ale zabiła ich polityka koncernu.



Tytuł: Odp: Heroes Online - Aktualności - Dyskusja
Wiadomość wysłana przez: gamePLay1987 w 30 Kwietnia 2015, 16:42:11
Nie grajta w HO to *****, w zamkniętej becie (bo w niej byłem) było ok, potem dochodziła gimbaza, potem Ubi utrudniało, potem bohaterowie mocy wymarli, potem umiejętności dobre wywalili a lipnymi zastąpili, potem mocno rozbudowali sklep z pieczęciami w który można prawie wszystko kupić za $$$, potem usunięcie kopalni, potem limity na wojsko, potem wracające błedy z bety. Dalej mam wypisywać.

Nie grajcie w ten chłam. -10/10 Minus jak z Gdańska do Krakowa


Tytuł: Odp: Heroes Online - Aktualności - Dyskusja
Wiadomość wysłana przez: LordSauron w 30 Kwietnia 2015, 17:44:13
Przyznam się szczerze, że lubiłem czasem posiedzieć i poczytać co ludzie wypisywali za głupoty na czacie i jak Modzi nie mogli tego ogarnąć. :P

Najlepsze było jak pewnego dnia wyłączali serwer, by coś tam przy nim pomajstrować. Przerwa techniczna po prostu. Pojawia się komunikat, że nastąpiło rozłączenie, ale czat wciąż działa. Wydaje się, że albo wyłączają czat na końcu albo najpierw zaczynają od Niemiec i dopiero potem dochodzi do Polski. Tak czy inaczej pojawiła się ogromna eksplozja wpisów. Przez zwalanie winy na Putina i Tuska po zdziwienie czemu jeszcze żyjemy. Okazało się, że jednak istnieje życie pozagrobowe! Piękne czasy, potem już wszyscy łazili tacy smutni, bo klasy Mocy, bo brak nagród za poprzedni Turniej Multi, bo utrudnienia, bo koszty itd. Zrobiło się też znacznie luźniej.

Wyprawy na wyższych poziomach były tragiczne, wymagały niewiarygodnego zgrania i szczęścia by ktoś sobie nagle nie poszedł.


Tytuł: Odp: Heroes Online - Aktualności - Dyskusja
Wiadomość wysłana przez: WielkiKiryl w 01 Lipca 2015, 11:10:16
Z góry przepraszam za odkopanie, ale chciałbym powiedzieć co zaszło ostatnio w Heroes Online.
Po pierwsze były exploity, które używali gracze z największych gildii i aż do wczorajszej aktualizacji byli bezkarni. Chodziło tu między innymi o nieskończenie ulepszenie artefaktów, nieskończenie używanie surowców i nieskończenie wiele razy rozpoczynanie samotnie bitwy kooperacyjnej. Obecnie podobno jest ban na 7 dni, za drugim razem perm. W innej wersji językowej/językowych sprawa z exploitami była już znana 3 miesiące! Pytanie co to robiło UBI/BB, skoro te exploity się rozprzestrzeniły nawet do polskiego serwera? Obecnie przy 1 banie to ci używający exploitów się śmieją w twarz UBI/BB.
Do tego połączyli serwery, bo wczoraj to na czacie spotkałem Czecha i Słowaka i nie wiadomo z jakimi narodowościami jeszcze się spotkam.


Tytuł: Odp: Heroes Online - Aktualności - Dyskusja
Wiadomość wysłana przez: LordSauron w 15 Lipca 2015, 13:47:59
Pewnie połączyli bo utrzymywanie serwerów na których pojawiły się pustki nie ma większego sensu. Utrzymanie swoje kosztuje, stąd mieszanie. Na pocieszenie, gracze nauczą się języków swoich kolegów.

Co do exploitów to sam o tym słyszałem, z jednej strony to oszustwo ale z drugiej strony ceny jakich chcą w sklepach i miastach też wołają o pomstę do nieba. Zwalczanie ognia ogniem? Być może, ale sam nie wiem czy takie oszustwa nie są w jakiś sposób karalne, poza banem. Nie chciałbym żeby Ubi przysłało mi rachunek na 1000 zł albo coś w tym guście.


Tytuł: Odp: Heroes Online - Aktualności - Dyskusja
Wiadomość wysłana przez: Czarownik w 15 Lipca 2015, 15:33:05
Jeśli grasz Heroes Online czytaj dalej:

Spójrz na mój avatar. Spójrz jeszcze raz. Kogo widzisz? Widzisz profesjonalistę. A więc słuchaj uważnie:

Heroes Online jest MARTWY NA ŚMIERĆ. I żadna magia go nie wskrzesi (nawet Sandro nie dał rady). Człowieku. Zostaw tego trupa. Pozwól mu spoczywać w spokoju!