Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.
Strony: [1] 2 3 4    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Heroes V - Tribes of the East - Poradnik do kampanii III "Na ratunek" (Czytany 37004 razy)
Khaziu
SpecHoMM

*

Punkty uznania(?): 15
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 533


...:::Dziel i rządź:::...

Zobacz profil
« : 19 Marca 2009, 20:19:57 »
Misja Pierwsza: Mroczne ścieżki i postępki

Cele misji:

    * Zehir musi przeżyć
    * Wyeliminuj wrogi klan mrocznych elfów
    * Zdobądź informacje o królowej Izabeli

Cele poboczne:

    * Pozbądź się zabójców
    * Pomóż krasnoludowi Thorodowi znaleźć artefakt.


Witaj w ostatniej już kampanii ToTe. Tym razem będziesz kierował poznanym wcześniej Zehirem. Zaczynasz na powierzchni. Idź na południe. Pogadaj z dżinem i zdobądź zamek akademii. Teraz przywołaj jednostki i rozejrzyj sie po okolicy. Zamek systematycznie ulepszaj. A armią jaką masz od czarodzieja możesz spokojnie zejść do podziemi. Zejdź doń i zdobądź kopalnie złota oraz odwiedź zabójców. Teraz za zadanie otrzymasz pozbycie sie ich. Musisz to uczynić w walce gdyż zwolnienie jednostek zakończy sie walką. Przemieszczaj sie drogą na północ zdobywając wszystko dookoła. Gdy dojdziesz do garnizonu udaj sie w prawo. Zdobądź kopalnie i pierwszy z trzech zamków wroga. Po jego zdobyciu udaj sie na wschód od niego a następnie na południe. Pokonaj lichą straż w garnizonie, odwiedź krasnoluda i rozejrzyj sie po okolicy. Teraz udaj sie z powrotem do zamku. Co jakiś czas przyzywaj golemy ale nie co tydzień bo stracisz cenne doświadczenie. Uzupełnij armie i rozbuduj zamek jak sie da. Nie wychodź z niego dopóki nie będzie cały gotowy i nie będziesz miał wojska bardziej konkretniejszego niż wcześniej. Gdy zebrałeś armie zejdź do podziemi, dojdź do garnizonu i udaj sie tym razem w lewo. Zdobywaj wszystko po drodze łącznie z wrogim zamkiem i kopalniami. Upewnij sie że nie ma wroga w okolicy i rusz dalej do przodu. Kopalnie podbijaj. Gdy wyjdziesz na "prostą" kieruj sie na wschód aż do zamku wroga. Pokonaj go i obejrzyj animacje. Gratuluje, misja pierwsza za tobą.

« Wiadomość doklejona z: 19 Marzec 2009, 20:13:13 »

Misja Druga: Zerwanie zasłony

Cele misji:

    * Zehir musi przeżyć
    * Znajdź łzę Ashy
    * Znajdź miejsce a potem odpraw rytuał
    * Przenieś miasto Zehira na miejsce odprawienia rytuału
    * Znajdź kapłana i inkwizytora którzy pomogą odprawić rytuał
    * Duncan musi przeżyć
    * Freyda musi przeżyć
    * Pokonaj bohatera inferno i zniszcz jego miasto

Cele poboczne:

    * Zniszcz miasto inferno

Długa misja że hoho. Najpierw zaczynasz z Zehirem na południowym wschodzie wraz ze swoim zamkiem(1). Zaraz na początku zaatakuje Cie wrogi bohater. Jako premie na początek wybierz dżiny. Armie wroga przyłącz do siebie(zrobi sie to automatycznie po około 3,4 turach walki więc nie atakuj na razie wroga). Potem zobaczysz że pod twój miecz dołączą jednostki przystani zaś wróg pochwyci demony do walki z tobą. wygrasz bez problemu. Po zakończonej walce udaj sie do zamku a ten rozbuduj. Gromadź armię.Po wizycie w mieście zbadaj okolice i zdobądź kopalnie i obeliski. Do połowy misji nie napotkasz na większe niebezpieczeństwo więc zamek pozostaw nawet bez opieki. Na dołączające dżiny zgadzaj sie tylko wtedy gdy wiesz że nie stracisz poziomu doświadczenia. To że stracisz X doświadczenia nie jest ważne byle tylko poziom sie nie zmieniał na niekorzyść. Cała wyspa i kopalnie powinny być zdobyte a druidzi pozbierani i umieszczeni w rytuale. Gdy tego dokonałeś przenieś swój zamek na północ(2). Koło niego jest miejsce wspomnianego rytuału. Zgromadź pokaźną armię i zejdź do podziemia (7). Odwiedź stocznie(8) i badaj okoliczne wody. Łza ashy znajduje sie w 9(dokładniejszej lokalizacji nie podam gdyż nie chce psuć zabawy z obeliskami). Natomiast jeśli chodzi o (10) to jest to tylko żart twórców a nie błąd w grze i od razu dodam że tam dostać sie nie można. Gdy łza będzie w twoim posiadaniu udaj sie do miejsca rytualnego. Pokonaj demony gdy sie pojawią. Po odsłonięciu zasłony demonów udasz sie do(3). I tak kończy sie połowa tej oto misji. Nie oddawaj łzy Duncanowi gdyż tobie bardziej sie przyda w późniejszych etapach gry. Po obejrzeniu filmiku gramy dalej. Freydą rusz na zamek wroga(5) a Duncanem po zamek przystani(6). Gdy Freyda zniszczy wrogi zamek niech dołączy do Duncana. Armie Duncana oddaj Freydzie a jemu daj armie z garnizonu. Bohater który do ciebie dołączył niech da jednostki Izabeli(gdy będą tam fanatyczne niech ma je Duncan). Duncanem zwiedzaj teren i zdobywaj kopalnie i siedliska. Żeby zdobyć zamek(4) nie potrzeba wielkiej armii ale żeby przebrnąć przez garnizon zdobyć zamek a później pokonać bohatera inferno(o ile ten którego masz pokonać nie jest w zamku) to armia musi być gigantyczna. Wiedząc jaką armię masz mieć zacznij ją budować. Każda jednostka sie liczy. W finałowej batalii ma znaczenie kolejność z jaką będziesz zabijał demony. Gdy ja walczyłem wrogi bohater miał Mumie zamiast cerberów toteż było trudniej go pokonać. Zatem jeśli są mumie w jego armii to kolejność z jaką dobrze byłoby zabijać jest następująca: Zabijamy w kolejności - Mumie/Ogniste ogary - Sukkubusy - koszmary - impy - czarci lordowie - diabły - rogate demony. Czemu taka kolejność zamiast od razu zabić diabły? Już tłumacze. Gdy zabijesz 200 koszmar albo 1000 impów to mumia przywoła ich do życia. Sukkubus może uwieść twoją najsilniejszą jednostkę i będzie ciężko. Diabły znalazły sie prawie na końcu gdyż z całej demonicznej świty są najmniej groźni. Mam nadzieje że uda Ci sie pokonać demony i przejdziesz do już przedostatniej misji w ToTe. Powodzenia.

« Wiadomość doklejona z: 19 Marzec 2009, 20:15:24 »

Misja Trzecia: Wezwanie smoka

Cele misji:

    * Zehir musi przeżyć
    * Wulfstan musi przeżyć
    * Hangvul musi przeżyć
    * Zehir musi odnaleźć krasnoludzkiego boga-smoka
    * Zabij Rolfa


Zaczynasz na południu z zamkiem krasnoludów(4). Zehirem rozejrzyj sie po okolicy i zdobądź co sie da. Mowa o kopalniach i obeliskach. Zrób 2 bohaterów gdy zdobędziesz okolice, daj im armie i postaw koło portali (5a,b) żeby wróg ci sie nie szlajał po terenie. Zehirem zdobądź zamek na północy (6).Gdy odkryjesz obeliski wykop łzę ashy. Będziesz miał już dwie. Jedną zachowaj na ostatnią misje gdyż sie przyda zaś drugą wybuduj w zamku akademii - przyspieszy proces tworzenia potężnej armii na walkę końcową. Gdy to uczynisz wyjdź na powierzchnię(8). Na śniegu udaj sie do (1) żeby ściągnąć swój zamek. Rób sobie wielką armie i rozbuduj zamek. Zwiedzaj teren. Gdy dojdziesz do (2) znajdziesz portal do Arkhata. Żeby sie tam dostać zdobądź klucz. Ten znajduje sie w (2) zdobądź go wróć i zabij Rolfa. Ma on sporą armię więc uważaj. Misja prosta, krótka i właśnie zakończyłeś przedostatnią misje. Dodam iż koło klucznika jest wejście do podziemi a tam jest żółty gracz. Jednak nic nie zdziałasz bo na przejściu stoi Hangvul a jego zabić nie można. Zatem tam nie masz czego szukać(7).

« Wiadomość doklejona z: 19 Marzec 2009, 20:17:47 »

Misja Czwarta: Ostentacyjne wyjście

Cele misji:

    * Zehir musi przeżyć
    * Wulfstan musi przeżyć
    * Zajmij trzy kopalnie złota
    * Uwolnij ziemie wokół Talonguard
    * Wymuś przejście przez portal
    * Zniszcz magiczną barierę
    * Wyeliminuj mroczne elfy
    * Zajmij Talonguard

Cele poboczne:

    * Oczyść dwa krasnoludzie labirynty
    * Zniszcz przywódce demonów
    * Przyjmij najemników na służbę
    * Przyjmij najemników na służbę
    * Uwolnij grupę sprzymierzonych mantron cienia
    * Przyswojono czar Natychmiastowa podróż


Na początek wprowadzenie do tej jak ważnej bo przecież ostatniej misji. W tej misji będą do pobrania i następnie obejrzenia aż 4 powtórki z walk jakie stoczyłem. Cztery(Do jednej nie ma powtórki a dlaczego napisze później) walki które stoczycie z demonami i jedna finałowa z Biarą. Od razu mówię że grę można przejść bez kodów nawet na najwyższym poziomie. Walki toczone tutaj były na poziomie łatwym czyli tak jak zawsze dla słabszych graczy. Misja ta jest niezwykle długa więc radziłbym zapisywać cały czas bo jak po 2 godzinach gry coś sie stanie to trzeba będzie od nowa grać. Sam filmik na końcu gry jest ciekawy i wiele zmienia.To że misja jest długa świadczy jeszcze fakt że liczba celów misji jest bardzo, ale to naprawdę bardzo duża. Zatem co będę jeszcze sie wam tu mądrzył co i jak, do dzieła!!!...

Jako bonus weź żywiołaki powietrza. Co poniedziałek koniecznie przywołuj tytanów.Zaczynasz na północy mapy(1). Najpierw za cel postaw sobie zdobycie sobie krasnoludzkich labiryntów. Zanim sie rozpisze dodam iż warto szukać i podchodzić do jednostek Akademii gdyż mogą sie do ciebie przyłączyć. Do mnie sie akurat każdy przyłanczał. To samo tyczy sie żywiołaków powietrza jakie znajdziesz na mapie. Mogą dołączyć ale nie muszą. Gdy labirynty będą twoje rozejrzyj sie po okolicy. Gdy ją oczyścisz teraz rusz zdobyć kopalnie złota. Znajdują się one na wschodzi pod ziemią. Dojdziesz do nich główną drogą idącą na wschód. Przejdź przez most i gdy dojdziesz na skraj mapy odbij w lewo na południe. Pokonaj czarty i wejdź do podziemia(13). Po przejęciu kopalni przeniesiesz sie do (9) gdzie stoczysz pierwszą opisaną walkę. Walka Wulfstanem stoczona w ten sposób jest łatwa do przejścia(jako rade dodam iż gdy pojawi sie krasnolud i zacznie mowę kliknij na jego obrazek koło obrazka Zehira i gdy ten zacznie idź na zamek kliknij spację. Powinien sie zatrzymać. Co prawda nie możesz wyjść na powierzchnię ale za to możesz sie przygotować do walki i obmyślić strategię). Gdy pokonasz miasto demonów(niestety nie mam save po walce więc w razie porażek powtarzających sie nie mogę pomóc) portal niedaleko wejścia do kopalni będzie sprawny. Wejdź w niego. Wylądujesz na południowym zachodzie mapy. Teraz za cel masz pokonanie demona. Walkę stoczysz Zehirem ale będzie bardzo trudna gdyż armie masz praktycznie słabszą od niego. Jeśli robiłeś jak pisałem czyli każdą jednostkę akademii i żywiołaki powietrza starałeś sie przyłączyć do siebie powinieneś wygrać. Gdy dojdzie do walki z nim a jest on prawdopodobnie w (3) używaj dużo przywołania żywiołaków oraz feniksa i lustrzanego odbicia na tytanów. W ten sposób i chyba w tylko ten uda sie wygrać. Tu również nie mam zapisu po walce (po żadnej nie mam :) ). Po walce z nim miałem ledwo 5 tytanów. Z tym że zaraz miałem 9 bo nadszedł poniedziałek. Przejście na kolejny fragment mapy znajduje sie w (4). Po przejściu będzie kolejna walka,(10) walka Freydą z demonami. Wydawać by sie mogło że demony mają małą armie ale to tylko złudzenie. Po wygranej walce musisz Zehirem uzupełnić armię i to koniecznie. Złota powinieneś mieć sporo na tym etapie gdy. Udaj się zatem do (4), do jasnowidzów. Kup od nich wojsko. Potem udaj się do zejścia do podziemia na południu. Strzegą go demony. Pokonaj gadziny i zejdź do podziemia. Udaj sie do (15) po mantrony cienia. Wracając możesz udać się prosto zamiast wyjść na powierzchnię gdyż dalej są schowane liczne skarby i artefakty. Gdy te zbierzesz wyjdź na powierzchnię i wykonaj kolejne cele. Pokonaj 2 demony żeby zniszczyć barierę ognia(5). Tym razem walki będą proste o ile kupiłeś jednostki u jasnowidza. Pokonaj oba demony i nastąpi kolejna walka. Tym razem orkowie będą walczyć(12). Nie mam tu powtórki bo walka jest banalna. Zrób jak w przypadku Wulfstana - kliknij na Kujin i gdy będzie atakować kliknij spacje. Gdy sie zatrzyma przekaż wojsko Gotaiowi który ma aż 900 cyklopów!!!. Oddaj całą armie i artefakty. Zostaw jedynie dzikie cyklopy. Tak silnym Gotaiem(u mnie miał on bez żadnych artefaktów około 50 ataku!!! - poziom około 35) zaatakuj zamek. Mając 900 cyklopów ta walka będzie jedynie przyjemnością. Wygrasz na 100% . Teraz wejdź w portal niedaleko zniszczonej ściany ognia. Będzie on na wschód od ściany. Przeniesiesz sie na ostatni już fragment mapy na północny zachód. Dojdź do (6) i ściągnij zamek. Będziesz mieć w nim pewnie łzę Ashy. Teraz za cel będziesz miał pokonanie mrocznych elfów(14). Zejście do nich znajduje sie w (7). Na zachód od niego i na północ od zamku jest kartograf. Elfy nie są zbyt wymagającym przeciwnikiem. Gdy ich pokonasz będzie już ostatnia z 4 walk z demonami. Walka Ylayą będzie po walce Gotaiem najłatwiejsza. Gdy wygrasz udaj się Zehirem na północ od zamku elfów koło portalu. Tam jest kapliczka którą pilnują smoki. Pokonaj je i zdobądź czar. Armie Zehira zostaw w zamku elfów poza Tytanami. Wejdź w portal dwóch kierunków a ten przeniesie cie pod zamek Biary(8). Jednostki które pojawiły się przed nim powołaj pod broń. Teraz wróć przez portal do zamku elfów. Weź z powrotem swoją armie a zostaw nową. Teraz udaj się do zamku Akademii. Rekrutuj armię. 150 tytanów minimum. Gdy będziesz w miarę silny udaj się przez portal którym przeszedłeś pod zamek Biary do (2) gdzie był jasnowidz. Tam powinien znajdować sie artefakt który daje ci wszystkie czary magii światła. Może go nie być tam w takim wypadku będzie nie za wesoło. Pilnują go jednostki przystani. Gdy go zdobędziesz wróć do zamku po resztę armii. Jeśli będziesz miał 150 tytanów rusz na zamek Biary. Odwiedź koło jej zamku miejsce gdzie podwoisz manę oraz łabędzia. A bym zapomniał. Każdej jednostce przed walką dodaj artefakt. Ma on zawierać w sobie - ma zwiększać szczęście, inicjatywę oraz na dawać ochronę przed magią (mi dawał 81% - poziom Zehira 32). Gdy masz Armie, artefakty oraz odwiedziłeś miejsca o których pisałem czeka cię Walka z Biarą . Przed swoją walką obejrzyj moją walkę. Polecam. Gratulacje!!! Zakończyłeś właśnie ostatnią misje kampanii 4 a co za tym idzie ostatnią misje ToTe i przeszedłeś grę. Obejrzyj filmik i ciesz się z wygranej.

Autor, powtórki i mapy: Khaziu

Wszystkie powtórki pod tym adresem - http://www.homm5.info/viewpage.php?page_id=299


« Ostatnia zmiana: 23 Stycznia 2010, 23:03:54 wysłane przez Khaziu » IP: Zapisane
handofconan

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 3

Zobacz profil
« Odpowiedz #1 : 28 Marca 2009, 03:00:40 »
Czy dałbyś radę zamieścić też pozostałe powtórki z bitew z ostatniej misji? Z góry thx


IP: Zapisane
Khaziu
SpecHoMM

*

Punkty uznania(?): 15
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 533


...:::Dziel i rządź:::...

Zobacz profil
« Odpowiedz #2 : 28 Marca 2009, 15:36:27 »
Pozostałe tzn? Bo jest ta finałowa... więc jakie jeszcze? Te np. o miasta lub z bohaterami?


IP: Zapisane
handofconan

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 3

Zobacz profil
« Odpowiedz #3 : 28 Marca 2009, 16:23:34 »
Tak : ) Chodzi mi o bitwy ze zdobywania miast pozostałymi bohaterami.I Jeżeli byłyby z wiekszęgo poziomu trudności byłoby git. Całą kampanię od początku na ciężkim idę tak że potyczki z łatwego mnie nie ruszają :)


« Ostatnia zmiana: 28 Marca 2009, 16:29:15 wysłane przez handofconan » IP: Zapisane
Khaziu
SpecHoMM

*

Punkty uznania(?): 15
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 533


...:::Dziel i rządź:::...

Zobacz profil
« Odpowiedz #4 : 28 Marca 2009, 23:05:52 »
ta bitwa to tylko pokazanie co Cie czeka tylko na łatwym, a trudny to inna bajka. Niestety nie mam ze zdobywania zamków bo nie myślałem że ktoś to będzie chciał.


IP: Zapisane
handofconan

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 3

Zobacz profil
« Odpowiedz #5 : 30 Marca 2009, 00:27:02 »
Heh fajna ta ostatnia :) 150 tytanów umph :P Grałem te misje 7 miesięcy i miałem tylko nieco ponad 100:P Ale wnioskuję że na łatwym nie przyłączają ci się przed bitwą smoki, archanioły i cyklopy ?To skraca tę bitwę o 2/3 i robi z niej jedną z najprostszych w grze :)


IP: Zapisane
Khaziu
SpecHoMM

*

Punkty uznania(?): 15
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 533


...:::Dziel i rządź:::...

Zobacz profil
« Odpowiedz #6 : 30 Marca 2009, 15:34:14 »
Przyłączają się na łatwym i na normalnym. Ale i tak nie biore ich do armii bo psują moje plany walki. Wysyłam je do kopalni xD


IP: Zapisane
Ireth

******

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Wiadomości: 455

Zobacz profil
« Odpowiedz #7 : 24 Kwietnia 2009, 15:42:38 »
A wiecie może jak przejść walkę Kujin? Ja mam wersję 3.1 i nie da Kujin zatrzymać i przełożyć armii (zresztą Gotai ma tylko jednego goblina). No i niestety nie mogę zdobyć tego zamku.Proszę, pomóżcie, i jak macie to dajcie powtórkę.


IP: Zapisane
Loczek
King Loczdorah

*

Punkty uznania(?): 23
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 843


It's Seriously Christmas

Zobacz profil
« Odpowiedz #8 : 24 Kwietnia 2009, 15:49:15 »
Cóż patch ten naprawia ten błąd jakim było zatrzymywanie Kujin i przełożenie armii, dlatego proponuję albo re-instalkę gry albo w kampanii Orków dawanie w takie umiejętność dla Kujin które jej przydadzą się w ostatniej misji.


IP: Zapisane
Ireth

******

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Wiadomości: 455

Zobacz profil
« Odpowiedz #9 : 24 Kwietnia 2009, 17:17:36 »
A konkretnie jakie umiejętności? U mnie Kujin jest na 22 poziomie ma szczęście(pomysłowość, łupy wojenne), machiny wojenne(trójstrzałowa balista), oświecenie, atak (łucznictwo, płonące strzały), roztrzaskanie zniszczenia. Wszystkie talenty za wyjątkiem roztrzaskania(podstawowy) i szczęścia(zaawansowany) są na poziomie eksperckim.



IP: Zapisane
Loczek
King Loczdorah

*

Punkty uznania(?): 23
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 843


It's Seriously Christmas

Zobacz profil
« Odpowiedz #10 : 24 Kwietnia 2009, 17:31:16 »
Ja bym proponował rozwinąć Szczęście, Dowodzenie, Atak lub obronę+ten początkowy talent Kujin, a ostatni pozostawiam tobie do wyboru, ja miałem podobnie rozwiniętą Kujin i wygrałem bez problemu.


IP: Zapisane
Ireth

******

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Wiadomości: 455

Zobacz profil
« Odpowiedz #11 : 24 Kwietnia 2009, 17:44:24 »
Dzięki, spróbuję jej zmienić, może mi się wreszcie uda przejść tą misję.... Fakt, że na przykład roztrzaskanie w ogóle się mi nie przydało, a w walce z demonami ta balista za bardzo nie pomaga...
Ale czy re-instalowanie gry coś da, skoro i tak mam najnowszą wersję?


« Ostatnia zmiana: 24 Kwietnia 2009, 19:14:23 wysłane przez Ireth » IP: Zapisane
Quroq

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 21


Zobacz profil
« Odpowiedz #12 : 20 Maja 2009, 21:12:50 »
Khaziu, nie wiem po co pisałeś o zdobywaniu czarów, skoro ma się już tajemną wszechwiedzę (chyba że jej nie miałeś). A tak wogóle to z ciekawości: jak rozwijaliście Zehira?


IP: Zapisane
smoczy wilk

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 1

Zobacz profil
« Odpowiedz #13 : 04 Czerwca 2009, 17:25:53 »
dzieki za ten poradnik :) :) :) :) :) :) :) meczylem sie orkami :( :( :(


IP: Zapisane
blazej.30

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 35

Zobacz profil
« Odpowiedz #14 : 23 Stycznia 2010, 15:02:27 »
Mógłby ktoś przywrócić mapę podziemi w czwartej misji? Na stronie portalu wyświetla się obok mapki powierzchni tylko tekst Obrazek, gdy wejdę w adres obrazka dostaję błąd 404.


IP: Zapisane
Strony: [1] 2 3 4    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.074 sekund z 22 zapytaniami.
                              Do góry