Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: [1]    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Taktyka gry Lochem (Czytany 10527 razy)
pjusza97

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 21

Zobacz profil
« : 30 Kwietnia 2012, 21:54:39 »
Siemka ostatnio grywam sobie z bratem i kuzynem w heroesa (podstawka, bez żadnych dodatków). Brat gra przystanią a kuzyn Infernem a ja biorę zazwyczaj Loch lub Sylwan. O ile w sylwanie wiem jak rozwijać bohatera to przy graniu Lochem nie mam pomysłu jak dobrze rozwinąć Lethosa by bez problemu zająć kopalnie i wytłuc przeciwników. Jeśli macie jakieś sprawdzone buildy jak rozwijać tego bohatera to proszę o rady.


IP: Zapisane
Cahan
Człowiek - Szparag

*

Punkty uznania(?): 3
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 751


Dragons, dragons everywhere

Zobacz profil
« Odpowiedz #1 : 30 Kwietnia 2012, 23:08:19 »
Loch jest zamkiem gdzie łatwo wszystko zepsuć na początku rozgrywki. Staraj się nie tracić jednostek, bo mroczne elfy mają ich mało. Lethos jest dobrym herosem, bo jego zatrucie to świetna umiejętność, a dodatkowo dysponuje magią ciemności od początku. Potrzebne jest szczęście i logistyka (ścieżka wojny, znajdowanie drogi), rozwijaj magię ciemności (mistrz umysłu), magia przywoływania (mistrz krwawej ziemi i mistrz przywołania). Jako ostatni talent poleciłabym talent magiczny. Taktyka walki: zdobądź szybko zamek demona lub nekropolię, by nauczyć się czarów ciemności. Przywołanie masz w zamku. W walkach o miasto i nietylko używaj bariery miecza i ognistej pułapki. Obok łuczników stawiaj magiczny kryształ. Na jeźdźców wal widmowe zastępy. Z magii ciemności korzystaj z masowej dezorientacji i spowolnienia oraz szału, hipnozy, oślepienia. Staraj się jak najszybciej wybudować smoki. Jako ostatnie buduj minotaury. Ulepsz szybko dziewice i zwiadowców (straty w armii gwałtownie zmaleją), następnie jaszczury, smoki, wiedźmy/hydry. Za wszelką cenę buduj kapitol. Zdobywaj kopalnie i doświadzczenie jak najprędzej, bo Loch jest wymagającym miastem.


IP: Zapisane

Cytuj
[Dzisiaj o 22:15:22] ♣ Sojlex: Cahan jest do tego stopnia chłopczyca, że tylko bycie feministką ratuje jej kobiecość :>
Kyoshiro

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 809


Zobacz profil
« Odpowiedz #2 : 01 Maja 2012, 12:30:17 »
Ja osobiście polecam inny styl gry Lochem (także przy użyciu Lethosa)
Zaczynamy od szybkiej budowy ulepszonego siedliska istot 1 poziomu i gildii magicznej - również pierwszy poziom. Prawdopodobnie trafią się dobre czary w stylu Starożytnej Strzały, jeśli nie, to trudno (ale ten czar często się trafia w Lochu). Zostawiamy wszelkie Dziewice i Minotaury w zamku i korzystamy z Prześladowców. Oczywiście, robimy się niewidzialni, a Lethosem wykorzystujemy te trzy tury by pokonać wroga. Gwarantuję, że wielokrotnie tak robiłem. Już sam Rozkład wiele robił, a oczywiście całość wspomagałem innymi czarami. Nawet, gdy wróg był nieumarłym, to i tak taktyka z Prześladowcami robiła swoje.
Rozwój bohatera zależy od twoich przypuszczeń. Jeśli uważasz, że faktycznie w okolicy może być miasto z magią ciemności (Inferno, Nekropolis, Przystań) i szybko je zdobędziesz, zrób to. Rozwijaj bohatera podobnie jak to radziła Cahan, przy magii Przywołania i Ciemności. Jeśli jednak nie masz takiej pewności lub wolisz rozwinąć Czarnoksiężnika tradycyjnie, odpuść sobie Ciemność rozwijając ją tylko wtedy, kiedy nic innego ciekawego nie będzie do dyspozycji, a większość pakuj w Zniszczenie. W obydwóch przypadkach, radzę - tak jak to też powiedziała Cahan - wziąć Szczęście (jeśli bierzemy Magię Zniszczenia to obowiązkowo Szczęście Wojownika), Logistykę i Talent Magiczny. Ewentualnie, jedno z tych dwóch zamieniamy na inny talent: Oświecenie. Da on bowiem bonus do atrybutów co bardzo się przyda.
Taktyki walki z Magią Przywołania nie będę opisywał, bo to już zrobiła Cahan. W przypadku Zniszczenia radzę zrobić tak:
Krwawymi Furiami/Siostrami (osobiście polecam Siostry) radzę czekać. Kiedy już Hydry i Minotaury będą miały swoją kolejkę, ruszaj nimi do ataku. Lepiej wziąć też Zabójców i Matrony Cienia by ostrzeliwać wroga (dobrze, jeśli bohater zdobędzie Łuk z Rogu Jednorożca ale mała jest na to szansa). Gdy już dojdzie do starcia wroga z Hydrami i Minotaurami, pobliskich wrogów atakuj Siostrami.
Smoki wykorzystaj dowolnie, albowiem rzadko ich używam podczas szybszych starć. Są drogie i na ogół jedno czy dwa miasta nie starczą, by móc je wykupywać.
Z czarów polecam używać tego, oczywiście, co najbardziej opłacalne. Gdy wielu wrogów będzie obok siebie, lepiej czary masowe. Gdy będzie pojedynczy silny oddział - czas na Implozję. W początkowych fazach walki dobry może się też okazać Łańcuch Piorunów. Polecam jednak iść w najbardziej rozbudowany u Czarnoksiężników żywioł - w Ogień.


IP: Zapisane
„-Ja was uczę nadczłowieka. Człowiek jest czemś, co pokonane być powinne. Cóżeście uczynili, aby go pokonać? Wszystkie istoty stworzyły coś ponad siebie; chcecie być odpływem tej wielkiej fali i raczej do zwierzęcia wrócić, niźli człowieka pokonać? […] Patrzcie, ja wam wskazuję nadczłowieka! On jest tym piorunem, on jest tym obłędem![…]”

Friedrich Nietzsche
Pawek
Fan Iriny

**

Punkty uznania(?): 3
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 197


Wszystko płynie...

Zobacz profil
« Odpowiedz #3 : 01 Maja 2012, 17:31:59 »
Wszystkie wasze strategie są na pewno super, ale nie zapominajcie o jednej rzeczy
Siemka ostatnio grywam sobie z bratem i kuzynem w heroesa (podstawka, bez żadnych dodatków).
więc sądzę, że będziecie musieli trochę zmienić wasze taktyki w tym przypadku. A tak mowiąc już o strategii gry Lochem, to koniecznie inwestujemy w wyżej opisaną Magię Zniszczenia i Szczęście. Bardzo ważna jest również umiejętnoś rasowa, więc warto też jak najszybciej zdobyć Podstawowe Widzenie oraz Ołtarz Żywiołów. Ważne jest również szybkie ulepszenie Krwawych Dziewic.


IP: Zapisane
“Nie zgodzę się i nie dam się zmusić. Decyzja należy do mnie...“ - Irina.
Cahan
Człowiek - Szparag

*

Punkty uznania(?): 3
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 751


Dragons, dragons everywhere

Zobacz profil
« Odpowiedz #4 : 01 Maja 2012, 20:10:00 »
Zdolność z żywiołami jest dobra, ale magii zniszczenia zbytnio nie polecam (no chyba, że dla Eruiny). Co z tego, iż nasza mega mocna i wypasiona implozja zada 2000 obrażeń i zbije góra 200 kościanych łuczników (bardzo dużo zwłaszcza,że na tym etapie gry wróg ma ich z 1000, o innych stworkach nie wspominając). Jeśli wykorzystamy widmowe zastępy na jeźdźców to zadamy jakieś 4000 obrażeń, staracimy mniej many i jeszcze prawdopodobnie uda nam się to jeszcze raz tymi przywołanymi powtórzyć... Różnica jest chyba widoczna, a to tylko jeden z wielu sposobów wykorzystania magii przywoływania. Za to ciemność  :rolleyes: mhmmm masowa dezorientacja i wrodzy łucznicy mają wielki problem, a jednostki walczące w starciu brak kontrataku. Hipnoza na jekiegoś silnego stwora, szał i oślepienie na jeszcze inne+ masowe spowolnienie i tymi sposobami bitwa wygrana  ;D. Ciemność i przywołanie w heroes  V idą w parze. Tylko mroczne elfy tego pierwszego w zamku nie mają (ale dobrze im czary ciemności wychodzą). Szczęście wojownika, a nasze furie, smoki i jaszczurki bez problemu przełamią wrogie szyki. Przeciwnik nawet nie zauważy kiedy przegrał, ,bo Loch ma z natury sporą inicjatywę.


IP: Zapisane

Cytuj
[Dzisiaj o 22:15:22] ♣ Sojlex: Cahan jest do tego stopnia chłopczyca, że tylko bycie feministką ratuje jej kobiecość :>
Strony: [1]    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.03 sekund z 18 zapytaniami.
                              Do góry