- podeślij podeślij te ciekawe repy na creep! najlepiej Akademia, lecz mogą być też inne jak masz - pisałem o tym w poprzednim poście i wygrubiłem. wiem, poczekam aż będziesz na PC właśnie chcę zobaczyć i nauczyć się jak w 2 tyg. wbić 17 lvl! :O
Wczoraj wieczorem odpaliłem tą mapkę Droga do władzy. Nie grałem na niej chyba z 5 lat.
Zagrałem na następujących ustawieniach: poziom ciężki, kolor czerwony, bohater Havez, jako bonus artefakt. Jeden przeciwnik: lazurowy (losowo). Wyłączyłem pozostałych aby szybciej się grało.
Nieznając mapki udało mi się zrobić:
- 8 lvl na koniec 7 dnia:
http://www.sendspace.pl/file/26432c05f65648196e9a86d/ddwhavezdzien7- 16 lvl na koniec 14 dnia:
http://www.sendspace.pl/file/4d949a2f86fae2dbcfe0c8f.
Niestety nie mam zapisu stanu startowego.
Generalnie początek zagrałem w ten sposób:
Dzień 1: Budowa gildii magów, najęcie 2 hero i przekazanie mu gremlinów. Havez wychodzi z zamku tak daleko jak się da (już więcej do niego nie wraca aż do końca gry).
Dzień 2: Budowa siedliska gremlinów, Havez orientuje się w terenie i zbiera skrzynie ze skarbami (doświadczenie). Pod koniec ruchu zajmuje pozycję przy pierwszym stocku neutralnym w takim miejscu aby od zamku dzielił go mniej więcej jeden dzień drogi.
Dzień 3: Ulepszenie siedliska gremlinów i najęcie ich. Drugi hero wychodzi z zamku i przekazuje Havezowi ulepszone gremliny (powinno być tego około 120 sztuk). Havez atakuje wszystko co ma w zasięgu (mi się udało stoczyć 4 walki w tym 2 o kopalnie) i awansuje na 4 lvl.
Dzień 4-7: Havez idzie na południe, potem wschód następnie północ i atakuje co po drodze (z wyjątkiem stocków na wysokim zagrożeniu i strzelców) oraz zbiera doświadczenie ze skrzyń. Drugi hero biega za nim, zbiera zasoby/arty i przejmuje kopalnie. Pod koniec 7 dnia Havez ustawia się tak, aby ponownie być mniej więcej dzień drogi od zamku. Następny dzień to najęcie nowego hero, najęcie gremlinów i przekazanie ich Havezovi. Dalej to już poszło z górki.
Zdaję sobie sprawę, że zapewne nie jest to najlepszy możliwy początek na tej mapie, ale jak już pisałem, od lat jej nie grałem.
W linkach parę repów z creepu w pierwszym tygodniu. Nie nagrywałem wszystkich walk, bowiem większość przebiegała wg podobnego schematu, a poza tym przeciwnicy nie byli szczególnie wymagający.
http://www.sendspace.pl/file/5be7f310b957ff9bb69d8ea Z 2 tygodnia też mam (te są już nieco ciekawsze, bo i przeciwnicy silniejsi), ale na razie nie będę podsyłał. Pomyślałem bowiem, że może spróbuj zacząć od końca dnia 7 i dojść do 16 lvl pod koniec dnia 14. Lvl 15 też będzie dobrym wynikiem.
Generalnie jednak mapka ta nie sprzyja bardzo szybkiemu awansowaniu. Myślę, że 17 lvl (no, może 18 chociaż to raczej niemożliwe) to absolutny maks jaki da się na niej zrobić w 14 dni. Jeśli ktoś zrobiłby więcej, to po prostu wielkie chapeau bas.
- 14 chłopów i lvl > 17 potrafi ogarnąć 40 czarnych smoków? czego ja się jeszcze dowiem!!
Potrafi, potrafi.
I to nie ponosząc przy tym jakiś wielkich szkód. A tak w ogóle, to pomyliłem się co do liczby smoków. Było ich... 51.
A podejrzewam, że nawet jakby było 70 to dałoby radę w ten sposób ich przejść.
Rep dla zobrazowania sytuacji:
http://www.sendspace.pl/file/101913dc918b15cc495af60Tutaj z kolei walka Sinitara (bo te 14 prześladowców to żadna siła) vs 2000 czarnych i 2000 cienistych smoków (w użyciu głównie magia mroku i przywołania, a na dobicie zniszczenie):
http://www.sendspace.pl/file/150e516aefc9dbc1add910d- replaye z użyciem m. przywołania ze znamieniem też poproszę ^^
Niestety nie mam jeszcze dostępu do kompa, więc repy podeślę zapewne dopiero pojutrze. Ewentualnie jak będę miał chwilę, to odpalę grę i coś nagram dziś.
Wiadomość doklejona: 03 Lipca 2013, 18:52:58
idą coś te powtórki??
Pierwsza porcja powtórek.
Walki są różne, różnymi bohaterami (akademia też) na różnych poziomach. Część moja, część ściągnięta z netu lub przesłana mi przez innych graczy. Miłego seansu.
http://www.sendspace.pl/file/fde779e805687be989cdbd3