Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: 1 2 [3]    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Gram Akademią - co robię źle? (Czytany 16350 razy)
Hadras

***

Punkty uznania(?): 5
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 245


STRIP THE FLESH!! SALT THE WOUNDS!!!

Zobacz profil
« Odpowiedz #30 : 01 Lipca 2013, 23:17:47 »
Ty noobem? Nie przesadzaj, z tego co ja tutaj czytam, okazuje się, że ja w ogóle grać nie potrafię, a jak już to beznadziejnie...
Chociaż ciekawi mnie o co chodzi Ci z tym Red Alert'em 3 ale raczej się nie dowiem bo to byłby offtop. XP


IP: Zapisane
Revold
Main Programmer

**

Punkty uznania(?): 6
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 162


One of The Indoctrination Theory's founder

Zobacz profil
« Odpowiedz #31 : 02 Lipca 2013, 08:29:11 »
Masz rację Hadras. To byłby OffTopic 8)
ATA, wysłałem Ci dosyć fajne powtorki z creep`u w early game. Przeglądnij, mogę jeszcze kilka klasycznych schematów wyslać. Jeden był z użyciem Przywołania. Tamta walka była przykładem walki, którą można by ciągnąć praktycznie w nieskończoność. Przywołanie jest trudną do opanowania Magią, ale jak już poznasz jej mocne strony - zmiażdżysz praktycznie wszystko ;)


IP: Zapisane
Piszę poprawnie po polsku

Pomogłem w temacie? Chcesz się odwdzięczyć? Przyznaj punkt uznania! Link

AllTimeAcademy

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 8

Zobacz profil
« Odpowiedz #32 : 02 Lipca 2013, 08:34:13 »
Widziałem widziałęm Revold - dzięki ;)
Oglądałem tę walkę z 999 smokami, to był rzeczywiście madness *_*

starałem się tego użyć i broniłem ciągle gremliny krzesełkami, uwierz jak one się skończyły to zacząłem używać golemów. ja chyba robię coś nie tak..

nadal kończąc 2 tydzień miałem 11 lvl. help.  :senny:


IP: Zapisane
Revold
Main Programmer

**

Punkty uznania(?): 6
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 162


One of The Indoctrination Theory's founder

Zobacz profil
« Odpowiedz #33 : 02 Lipca 2013, 09:22:58 »
Staraj się nie wracać do zamku (chyba, że naprawdę musisz), przesyłaj armię przez łańcuch bohaterów. Twojego głównego hero używaj tylko i wyłącznie do walk i odwiedzania obiektów na mapie, które zwiększają atrybuty. Zaraz w pierwszym dniu dokup hero pomocniczego z tej samej frakcji, przekaż całą armię głównemu. Poboczny ma łazić za głównym i zbierać surowce/przejmować kopalnie, itd. Wtedy nie tracisz cennych pkt. ruchu u głównego hero. Na początku drugiego tygodnia wykup kolejnego hero (jeżeli na samym początku gry udało Ci się mieć 2 bohów z jednej frakcji, wykup obu) z tej samej frakcji, wykup nim przyrost i przez łańcuszek bohaterów przekaż armię swojemu głównemu (jeśli jest stosunkowo blisko zamku, możesz pokusić się o upgrade jednostek (również poprzez łańcuszek)).
Generalna idea jest taka, żeby Twój główny boh nie tracił cennych pkt. ruchu na zbędne akcje. On ma przede wszystkim expić ;)
Pamiętaj również o tym, że czasami warto nie bić wszystkiego co napotkasz na swojej drodze, ale zachować pewien priorytet walk (np. jak brakuje Ci siarki, podbij kopalnię siarki, itd.).

Powodzenia 8)
Rev


IP: Zapisane
Piszę poprawnie po polsku

Pomogłem w temacie? Chcesz się odwdzięczyć? Przyznaj punkt uznania! Link

AllTimeAcademy

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 8

Zobacz profil
« Odpowiedz #34 : 02 Lipca 2013, 11:00:45 »
once again: na takie rzeczy jak przekazywanie bohaterowi armii sługą to sam też wymyśliłem :) i że tamten zbiera surowce.
ale tamtego 3ciego w 2 tyg. nie brałem i nie wiedziałem o tym niewracaniu do zamku

kurde będzie trzeba potrenić..
idą coś te powtórki??


IP: Zapisane
LohiMP

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 70


Zobacz profil
« Odpowiedz #35 : 02 Lipca 2013, 19:06:51 »
- podeślij podeślij te ciekawe repy na creep! najlepiej Akademia, lecz mogą być też inne jak masz - pisałem o tym w poprzednim poście i wygrubiłem. wiem, poczekam aż będziesz na PC ;) właśnie chcę zobaczyć i nauczyć się jak w 2 tyg. wbić 17 lvl! :O

Wczoraj wieczorem odpaliłem tą mapkę Droga do władzy. Nie grałem na niej chyba z 5 lat. :lol:
Zagrałem na następujących ustawieniach: poziom ciężki, kolor czerwony, bohater Havez, jako bonus artefakt. Jeden przeciwnik: lazurowy (losowo). Wyłączyłem pozostałych aby szybciej się grało. 
Nieznając mapki udało mi się zrobić:
- 8 lvl na koniec 7 dnia: http://www.sendspace.pl/file/26432c05f65648196e9a86d/ddwhavezdzien7
- 16 lvl na koniec 14 dnia: http://www.sendspace.pl/file/4d949a2f86fae2dbcfe0c8f.
Niestety nie mam zapisu stanu startowego. :(
Generalnie początek zagrałem w ten sposób:
Dzień 1: Budowa gildii magów, najęcie 2 hero i przekazanie mu gremlinów. Havez wychodzi z zamku tak daleko jak się da (już więcej do niego nie wraca aż do końca gry).
Dzień 2: Budowa siedliska gremlinów, Havez orientuje się w terenie i zbiera skrzynie ze skarbami (doświadczenie). Pod koniec ruchu zajmuje pozycję przy pierwszym stocku neutralnym w takim miejscu aby od zamku dzielił go mniej więcej jeden dzień drogi.
Dzień 3: Ulepszenie siedliska gremlinów i najęcie ich. Drugi hero wychodzi z zamku i przekazuje Havezowi ulepszone gremliny (powinno być tego około 120 sztuk). Havez atakuje wszystko co ma w zasięgu (mi się udało stoczyć 4 walki w tym 2 o kopalnie) i awansuje na 4 lvl.
Dzień 4-7: Havez idzie na południe, potem wschód następnie północ i atakuje co po drodze (z wyjątkiem stocków na wysokim zagrożeniu i strzelców) oraz zbiera doświadczenie ze skrzyń. Drugi hero biega za nim, zbiera zasoby/arty i przejmuje kopalnie. Pod koniec 7 dnia Havez ustawia się tak, aby ponownie być mniej więcej dzień drogi od zamku. Następny dzień to najęcie nowego hero, najęcie gremlinów i przekazanie ich Havezovi. Dalej to już poszło z górki.
Zdaję sobie sprawę, że zapewne nie jest to najlepszy możliwy początek na tej mapie, ale jak już pisałem, od lat jej nie grałem. ;)
W linkach parę repów z creepu w pierwszym tygodniu. Nie nagrywałem wszystkich walk, bowiem większość przebiegała wg podobnego schematu, a poza tym przeciwnicy nie byli szczególnie wymagający.
http://www.sendspace.pl/file/5be7f310b957ff9bb69d8ea
 Z 2 tygodnia też mam (te są już nieco ciekawsze, bo i przeciwnicy silniejsi), ale na razie nie będę podsyłał. Pomyślałem bowiem, że może spróbuj zacząć od końca dnia 7 i dojść do 16 lvl pod koniec dnia 14. Lvl 15 też będzie dobrym wynikiem. :)

Generalnie jednak mapka ta nie sprzyja bardzo szybkiemu awansowaniu. Myślę, że 17 lvl (no, może 18 chociaż to raczej niemożliwe) to absolutny maks jaki da się na niej zrobić w 14 dni. Jeśli ktoś zrobiłby więcej, to po prostu wielkie chapeau bas.

- 14 chłopów i lvl > 17 potrafi ogarnąć 40 czarnych smoków? czego ja się jeszcze dowiem!!  :D

Potrafi, potrafi. ;)
I to nie ponosząc przy tym jakiś wielkich szkód. A tak w ogóle, to pomyliłem się co do liczby smoków. Było ich... 51. :D A podejrzewam, że nawet jakby było 70 to dałoby radę w ten sposób ich przejść.
Rep dla zobrazowania sytuacji: http://www.sendspace.pl/file/101913dc918b15cc495af60

Tutaj z kolei walka Sinitara (bo te 14 prześladowców to żadna siła) vs 2000 czarnych i 2000 cienistych  smoków (w użyciu głównie magia mroku i przywołania, a na dobicie zniszczenie):
http://www.sendspace.pl/file/150e516aefc9dbc1add910d


- replaye z użyciem m. przywołania ze znamieniem też poproszę ^^
Niestety nie mam jeszcze dostępu do kompa, więc repy podeślę zapewne dopiero pojutrze. Ewentualnie jak będę miał chwilę, to odpalę grę i coś nagram dziś.


Wiadomość doklejona: 03 Lipca 2013, 18:52:58
idą coś te powtórki??

Pierwsza porcja powtórek. :) Walki są różne, różnymi bohaterami (akademia też) na różnych poziomach. Część moja, część ściągnięta z netu lub przesłana mi przez innych graczy. Miłego seansu.  ;D

http://www.sendspace.pl/file/fde779e805687be989cdbd3


« Ostatnia zmiana: 03 Lipca 2013, 18:52:58 wysłane przez LohiMP » IP: Zapisane
Ganjalf...

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 1

Zobacz profil
« Odpowiedz #36 : 21 Lipca 2013, 11:58:42 »
  Nie ma żadnego znaczenia, ile się smoków z 3 chłopami zaciuka, jedynie osoba gry nie rozumiejąca może się tym podniecać. A co istotne? Otóż mamy tak.
Istotne jest w jakim momencie gry ( konkretnie nie tylko dzień rozgrywki, ale i faza dnia się liczą ) i na jakich ustawieniach..., z jakimi - mówiąc inaczej - warunkami startowymi udało się osiągnąć zamierzony cel strategiczny, czyli smoki np. w określonym typie i ilości?
 
  Swoją drogą, nigdy dotąd nie znalazłem na tym forum sensownych informacji dotyczących gry multi.
 
  Fenomen wyjaśniam natychmiast, w sumie warto, poprzez nakierowanie uwagi czytelnika na wątki występujące tutaj nader powszechnie, jak te temu tu przykładowemu pokrewne - "najładniejsza jednostka...?".
Takie bzdety przydają ryjek co najmniej komiczny staraniom podjętym w celu znalezienia tutaj czegoś sensownego.

  To nie forum dla graczy, ot co. To miejsce dla ludzi, którym o graniu można mówić, a oni dalej niczego nie kojarzą na ogół. Dla tych, co  gdyby mieli sami dojść do profesjonalnych spostrzeżeń, to by się osrali złotem wcześniej nim by je zrodzili :)
  Czy w takim miejscu można znaleźć coś wartościowego? Jak kogoś interesują różne socjologiczne klimaciki, to akurat znalazł on ok forum, tylko odwiedzać.
Jednak nie ma tu niemal nic dla ludzi interesujących się na poważnie H5 w kontekście gry on line multi.
 
  Gdzie takich informacji szukać?
O ile nie potrafisz samemu tego wszystkiego rozgryźć, nie będziesz grał nigdy pro, przypuszczalnie nie pograsz dużo czy długo, skończysz pisząc na forach o jakichś tam swoich wyobrażeniach odnośnie gry albo odejdziesz bez słowa ze skomplikowanego świata H5... O ile jednak czujesz, że byś zdołał porozgryzać system samemu, graj z tymi, którzy potrafią lepiej, a się przekonasz i dowiesz o wszystkim.
Wówczas, nawet chcąc bardzo, sam nie odbędziesz herosowej podróży, gdyż ten lepszy, ten postulowany pro player do odnalezienia z własnej inicjatywy ciągnąć będzie każdego oponenta, o którym sądzi, że ma on moc, potencjał, a to ponieważ pragnąć będzie ów pro gracz wyzwania od tego szkolonego...
Więc trza iść tam po wiedzę, gdzie są praktykujące osóbki. Dalej rozstrzygnąć należy, które są nie tylko praktykujące, ale i pro, aż wreszcie czas pokaże, ile kto wart.

  Jedna jest prawda o H5 - wszystko zależy :)

 


IP: Zapisane
Strony: 1 2 [3]    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.124 sekund z 19 zapytaniami.
                              Do góry