Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: 1 2 [3] 4    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Wybór Ulepszenia: Przystań (Czytany 37345 razy)
Boski

******

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 96


Zobacz profil
« Odpowiedz #30 : 05 Czerwca 2010, 15:56:17 »
Miałem na myśli pojedynek Przystań v Przystań.

Cytat: SeRaFiNe
hmm zawsze można teleportować krzyżowca do łucznika elfiego, gremlina,maga i dwoma atakami skosić połowę tych jednostek. Ale ogólnie zawsze lepiej wybrać krzyżowca.

Nie zawsze... Większość osób (komputer także) ustawia jednak swoje jednostki w takiej formacji, aby wróg nie był w stanie dostać się do strzelców.

Jaki gryf jest wybierany przez Was w czasie rozgrywki PvP ?


IP: Zapisane
ghul333

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 51


Jutro będzie lepiej.

Zobacz profil
« Odpowiedz #31 : 05 Czerwca 2010, 17:06:40 »
To wszystko zalerzy co kto lubi i co mu jest potrzebne. Królewski ma o sześć inicjatywe wiekrzą od wściekłego,za to tamten ma o ok. 20hp więcej od królewskiego. Ja osobiści biorę królewskiego, bo może w nieskończoność pikiować w przeciwieństwie do jednego roztrącania wściego.


IP: Zapisane
Cebulak
(Hadrian)

*

Punkty uznania(?): 7
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 062


Uzależniony od niebieskiego

Zobacz profil
« Odpowiedz #32 : 06 Czerwca 2010, 08:22:22 »
Boski, jeśli można, to zrób następny zamek, jeśli mona to niech to będzie loch, chętnie się dowiem jak wybierać w tej rasie :).

Wiadomość doklejona: 14 Czerwca 2010, 21:26:47
Hm.. osiłki są lepsze na takie rzeczy, jak już nimi gram, to albo czekam na przeciwnika, albo idę nimi na łuczników i magów. Trudno mi wyrazić opinię.....
A moim zdaniem czas zamknąć temat i rozpocząć następny, mało już tu zainteresowania.....


« Ostatnia zmiana: 14 Czerwca 2010, 21:26:47 wysłane przez Cepek » IP: Zapisane
Cytuj
Cahan: Hadrian się ucieszy, a jeśli ktoś nie będzie chciał grać, to będzie znaczyło, że go nie lubi. A przecież Hadriana wszyscy lubią, więc wszyscy zagrają. Plan idealny  8)
Loczek
King Loczdorah

*

Punkty uznania(?): 23
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 843


It's Seriously Christmas

Zobacz profil
« Odpowiedz #33 : 14 Czerwca 2010, 14:17:25 »
Tak więc kolega Boski niech swoim postem Przedstaswi następny Zamek który będzie rozpatrywany.


IP: Zapisane
Boski

******

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 96


Zobacz profil
« Odpowiedz #34 : 17 Czerwca 2010, 18:14:22 »
Nadal nie uzyskałem odpowiedzi na część z zadanych pytań i nadal pozostają nierozwiązane kwestie, w których nikt jeszcze nie chciał się wypowiedzieć. Nie chcę opierać tego "poradnika" tylko i wyłącznie na swojej ocenie, dlatego chcę zaczekać. Poza tym nie wiem czy jest sens rozpoczynać kolejne miasto, jeśli aktywność użytkowników ma być na podobnym poziomie...


IP: Zapisane
SeRaFiNeK

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 474


Zobacz profil
« Odpowiedz #35 : 17 Czerwca 2010, 19:44:33 »
Nadal nie uzyskałem odpowiedzi na część z zadanych pytań i nadal pozostają nierozwiązane kwestie, w których nikt jeszcze nie chciał się wypowiedzieć. Nie chcę opierać tego "poradnika" tylko i wyłącznie na swojej ocenie, dlatego chcę zaczekać. Poza tym nie wiem czy jest sens rozpoczynać kolejne miasto, jeśli aktywność użytkowników ma być na podobnym poziomie...

Napisz wszystkie pytania w jednym poście będzie łatwiej nam na nie odpowiedzieć.


IP: Zapisane

"TAWERNO, WALCZ!"
Pablossd

******

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 460


Podpis zgodny z podpisem...

Zobacz profil
« Odpowiedz #36 : 17 Czerwca 2010, 19:47:29 »
No wiesz... :) sądzę, że z 3 stron nie da się niczego więcej wycisnąć, ponieważ kolejne odpowiedzi wyglądałyby mniej więcej tak: ;)
-Chłop - No, tutaj wybieram jak Boski, solrym, Serafinek...
-Strzelec - A ty jak Serafinek, Cepek, hebrot...

Pies w tym, że wszystko zostało już wyjaśnione, i jeśli możesz, to podaj te niewyjaśnione kwestie... ;)


IP: Zapisane
Pomyśl, co może być lepszego od udawania zadziwiającej istoty, której w realnym świecie jest się przeciwieństwem?... Prawdopodobnie robienie to ku uciesze innych ludzi, którzy podświadomie i tak uznają cię za idiotę... :>
radanat

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 71


Zabójca na zlecenia Tawerny

Zobacz profil
« Odpowiedz #37 : 17 Czerwca 2010, 19:57:05 »
To wszystko zalerzy co kto lubi i co mu jest potrzebne. Królewski ma o sześć inicjatywe wiekrzą od wściekłego,za to tamten ma o ok. 20hp więcej od królewskiego. Ja osobiści biorę królewskiego, bo może w nieskończoność pikiować w przeciwieństwie do jednego roztrącania wściego.

Ok pikowanie jest boskie, pod warunkiem że nie walczysz z żywym graczem. Odraz się skapnie i przesunie wszystkie jednostki ;) Na multiplayer lepszy jest znacznie wściekły gryf.


IP: Zapisane
Boski

******

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 96


Zobacz profil
« Odpowiedz #38 : 17 Czerwca 2010, 21:37:56 »
Cytat: Pablossd
sądzę, że z 3 stron nie da się niczego więcej wycisnąć, ponieważ kolejne odpowiedzi wyglądałyby mniej więcej tak: ;)
-Chłop - No, tutaj wybieram jak Boski, solrym, Serafinek...
-Strzelec - A ty jak Serafinek, Cepek, hebrot...

Nawet takie odpowiedzi się liczą. Jeśli zauważysz, że na Mrocznego Kapłana głosowało 7 graczy, a na Inkwizytora tylko jeden, to nawet jeśli większość z nich nie poda żadnego uzasadnienia i tak możemy wyciągnąć wnioski.. :)

Co do moich pytań:
1. Serafinek w jednym z postów stwierdził, że przeciwko Lochowi, woli wystawiać Serafinów, bowiem obawia się magii mroku. Zatem powstało pytanie jak to wygląda w praktyce? Istnieje tylko 2 czarnoksiężników dysponujących od początku magią mroku, reszta ma szansę 2% na nauczenie się tej umiejętności. Do tego w swojej gildii nie rozwiną tej szkoły. Pytanie zatem tyczy się tego, czy w rozgrywkach PvP często spotyka się czarnoksiężnika z magią mroku, czy na tyle często aby to uwzględnić przy wyborze ulepszenia?
2. Jak gryf bitewny sprawdza się w rozgrywkach PvP? Należy zauważyć, że posiada on wysoką inicjatywę, co nieraz pozwoli nam, na wykonanie 2 rund ataku, podczas jednej przeciwnika, zatem pikowanie będzie skuteczne. Do tego, można z premedytacją wybrać na miejsce pikowania, nie pole, na którym stoi jakaś jednostka, lecz miejsce, gdzie w obawie przed pikowaniem mogą się przesunąć. Do tego nawet jeśli atak naszych gryfów nie przyniesie skutku, to przeciwnik, może nie wykonać swojego ataku w obawie przed gryfami, co też liczy się na naszą korzyść. Pytanie brzmi zatem - jak to się faktycznie sprawdza w praktyce w grze PvP?

To dwie kwestie, które chciałbym jeszcze wyjaśnić, nim zakończę ten temat. Oczywiście wszelkie uwagi na temat jakiejkolwiek innej jednostki Przystani także są mile widziane.

I proszę, nie poganiajcie mnie aż tak mocno... Staram się realizować mój projekt skrupulatnie, bez pośpiechu, aby niczego nie pominąć, a zawarte w nim informacje były w pełni wartościowe i poparte faktycznym stanem rzeczy.


IP: Zapisane
SeRaFiNeK

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 474


Zobacz profil
« Odpowiedz #39 : 17 Czerwca 2010, 22:20:43 »
Cytat: Pablossd
sądzę, że z 3 stron nie da się niczego więcej wycisnąć, ponieważ kolejne odpowiedzi wyglądałyby mniej więcej tak: ;)
-Chłop - No, tutaj wybieram jak Boski, solrym, Serafinek...
-Strzelec - A ty jak Serafinek, Cepek, hebrot...

Nawet takie odpowiedzi się liczą. Jeśli zauważysz, że na Mrocznego Kapłana głosowało 7 graczy, a na Inkwizytora tylko jeden, to nawet jeśli większość z nich nie poda żadnego uzasadnienia i tak możemy wyciągnąć wnioski.. :)

Co do moich pytań:
1. Serafinek w jednym z postów stwierdził, że przeciwko Lochowi, woli wystawiać Serafinów, bowiem obawia się magii mroku. Zatem powstało pytanie jak to wygląda w praktyce? Istnieje tylko 2 czarnoksiężników dysponujących od początku magią mroku, reszta ma szansę 2% na nauczenie się tej umiejętności. Do tego w swojej gildii nie rozwiną tej szkoły. Pytanie zatem tyczy się tego, czy w rozgrywkach PvP często spotyka się czarnoksiężnika z magią mroku, czy na tyle często aby to uwzględnić przy wyborze ulepszenia?
2. Jak gryf bitewny sprawdza się w rozgrywkach PvP? Należy zauważyć, że posiada on wysoką inicjatywę, co nieraz pozwoli nam, na wykonanie 2 rund ataku, podczas jednej przeciwnika, zatem pikowanie będzie skuteczne. Do tego, można z premedytacją wybrać na miejsce pikowania, nie pole, na którym stoi jakaś jednostka, lecz miejsce, gdzie w obawie przed pikowaniem mogą się przesunąć. Do tego nawet jeśli atak naszych gryfów nie przyniesie skutku, to przeciwnik, może nie wykonać swojego ataku w obawie przed gryfami, co też liczy się na naszą korzyść. Pytanie brzmi zatem - jak to się faktycznie sprawdza w praktyce w grze PvP?

To dwie kwestie, które chciałbym jeszcze wyjaśnić, nim zakończę ten temat. Oczywiście wszelkie uwagi na temat jakiejkolwiek innej jednostki Przystani także są mile widziane.

1.Mówiłem o Palladynie. No wiesz w swoim zamku nie rozwiną ale może się trafić zwój magii mroku lub przejmą jakiś zamek neutralny i tam rozwiną. Warto dodać że leczące dłonie Palladyna zdejmują także czary M.Mroku z swojej jednostki czyli kolejny plus na Palladyna.




IP: Zapisane

"TAWERNO, WALCZ!"
Boski

******

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 96


Zobacz profil
« Odpowiedz #40 : 18 Czerwca 2010, 09:52:01 »
Cytat: SeRaFiNeK
No wiesz w swoim zamku nie rozwiną ale może się trafić zwój magii mroku lub przejmą jakiś zamek neutralny i tam rozwiną.

Czy w rozgrywkach PvP, bo o to się zwłaszcza pytam, taka sytuacja często ma miejsce? Samemu spotkałem się z tym zaledwie raz, gdy przeciwnik wybrał za bohatera Lethosa.


IP: Zapisane
Bandaro
Użytkownik jest na liście obserwowanych Obserwowany
******

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 477


Dziki z natury...

Zobacz profil
« Odpowiedz #41 : 18 Czerwca 2010, 15:00:24 »
Jeśli chodzi o Serafinka to się nie wypowiem.


Zaś mam pewne doświadczenie z gryfami. Królewskie jak grałem z kolegami w trybie hot seat (jak pikowanie to jeden nie patrzył) szansa trafienia wynosiła około 7%. U wściekłego szansa na udane roztrącenie wynosiła ok. 80%. Co prawda w przypadku królewskiego, strzelcy tracili turę na przesuwanie, ale dowodzenie to rekompensowało. Po nieudanym ataku słabszy królewski gryf był zabijany i ta inicjatywa martwemu gryfowi niewiele przynosiła. Wściekłe wracały na miejsce(jak pieski ;D) i razem z fanatykami wspierały czempiony i archanioły/serafiny. Do obrony strzelców pozostał osiłek,a ale przy takim frontalnym ataku kompentni dowódcy woleli swoich dystansowców chronić. A królewskie? Nie wsparły by tak dobrze czempionów i sług elratha, przełozyłoby się to na osłabienie ataku, mogło też osądzić o losie bitwy.


IP: Zapisane
Belegor
Mistrz oryginalnych pomysłów

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 2 445


Bestiarysta z zamiłowania

Zobacz profil
« Odpowiedz #42 : 22 Czerwca 2010, 19:46:09 »
Przeszedłem ponad połowę kampanii kuźni Przeznaczenia, więc wypowiem sie tu (oj długo dziś szukałem tego tematu,  nie spodziewałem się znaleśc go w dziale Dzikie hordy). Szczerze gdy się gra z komputerem lepsze są pierwsze ulepszenia, jednakże grając z graczem lepsze są już fanatyczne. Tak ogólnie to:

-I poziom: Egzekutorzy (lub osiłki), nie chodzi tu o designe, (choć rzuca się w oczy) ich zdolność jest o wiele przydatniejsza niż szarża szeregowca.
Zwycięzca: Egzekutor


-II poziom: Strzelcy wyborowi vs. Kusznicy.
Tu zdecydowanie i jednogłośnie wygrywają kusznicy. Prawie zawsze uderzają z pełną mocą, a jak doda im się boskiej siły lub prawej mocy, to już nawet archanioły mogą się bać. Są lepsi nawet od mrocznych kapłanów na dystans. Dlatego na początku gry, należy uderzać ciągle w nich, aż padną.
Zwycięzca: Kusznik


-III pziom: Fanatycy vs. Krzyżowcy. Tu też nie trzeba się nad tym długo zastanawiać. W zwarciu lepsi są krzyżowcy. Mimo iż fanatyk jak uderzy raz zabijając przynajmnij jedną jednostkę, uderzy drugi raz, to jednak szał bojowy krzyzowca jest lepszy. Wystarczy że jeden z oddziałów zginie już uderza z większą mocą rozsiekając nawet silniejszych przeciwników.
Zwycięzca: Krzyżowiec


-IV poziom: Gryfy królewskie vs. Wściekłe gryfy.
Tu też niema niespodzianki, choć wybór jest trudny. Gryf królewski podczas pikowania może uniknąć wzmocnionych zaklęć armaggedonu, deszczu meteorów, łańcucha błyskawic, czy innych grupowych zaklęć magii zniszczenia co może dać przewagę w walce z mrocznymi elfami. Wściekły jest przydatniejszy, ponieważ jego szał, jak ktoś tu napisał zwiększa obrażenia jakie zadaje z każdym uderzeniem.
Zwyciężca: Gryf wielce wściekły



-V poziom: Inkwizytorzy vs. Mroczni kapłani.
Tu lepszy jest mroczny kapłan, pomimo iż inkwozytor ma silniejsze uderzenie i dwa zaklęcia wspomagające to mr. kapłan ma oślepienie, które może wyeliminować z tury prawie każdą jednostkę z inkwizytorem włącznie. Często to ratuje sytuację jego pana na jakiś czas.
Zwycięzca: mroczny kapłan


-VI poziom: Paladyni vs. Czempioni zła
Tu po dłuższym rozważaniu, uważam że zdecydowanie lepszy jest czempion zła. To może zszokowac, ale umiejętnośc uderzenia drugiej jednostki za atakowaną wydaje się przydatniejsza niż uzdrawianie paladyna (szczególnie gdy się ma namiot i wskrzeszenie).
Zwycięzca: Czempion zła


-VII poziom: Archanioły vs. Upadli Aniołowie.
Tu zdecydowanie jest lepszy Archanioł. Upadły ma to do siebie, że jeśli nie dostanie wspomagacza to b. rzadko uda mu się zadać maksymalne ciosy. Znacznie częściej uderza z minimalną i mniejszą niż średnią mocą. Jest podatniejszy na magię mroku. Lepiej inwestować w statyczne archanioły.
Zwycięzca: Archanioł


To tak z obiektywistycznego punktu widzenia idealna armia przystani to:
-Egzekutorzy
-Kusznicy
-Krzyżowcy
-Wściekłe gryfy
-Mroczi kapłani
-Czempioni zła
-Archanioły


« Ostatnia zmiana: 22 Czerwca 2010, 19:51:22 wysłane przez Belegor » IP: Zapisane
"TAWERNO, WALCZ!"

Cebulak
(Hadrian)

*

Punkty uznania(?): 7
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 062


Uzależniony od niebieskiego

Zobacz profil
« Odpowiedz #43 : 24 Czerwca 2010, 07:37:44 »
A jakoś dziwne, bo mi się w 1 tygodniu gry zdarzyło dostać magię mroku, a nie miałem bohatera z lochu, który nie ma ją na początek, szczęście :co:
Nasuwając się na twe pytanie o gryfy, zależy z kim walczymy i, gdzie. Jeśli walczę przeciwko elfom, to i ten i tamten się nadaje,
Gryfy królewskie ostrzeliwują tylko 1 pole, ale częściej, a Bojowe gryf może roztrącić łuczników, ponieważ zauważyłem, że jeśli nie gram czarodziejami lub lochem, to przeciwnik ma tendencję do kładzenia łuczników otoczonych resztą, a więc nie zdążą uciec przed nim ;)
Jeśli gram  przeciwko demonom lepszy jest królewski, zazwyczaj mięso armatnie na skubbusy. Jeśli Loch to racja królewski może się ochronić.
Jeśli orkowie to bojowe, zazwyczaj idą, na rzeź. Jeśli gramy przeciwko Akademii to trudno zdecydować, ale chyba bojowy lepszy. Jeśli krasnoludy to królewski nie, bo ma małą obronę, lepszy znowu bojowy. A przeciwko nieumarłym to już nie wiem, trudna decyzja.

Wiadomość doklejona: 27 Czerwca 2010, 12:10:47
<Rzuca spojrzenie na kartę, wyboru>
No cóż, Boski uparł się, ze jeśli czegoś nie napiszemy jeszcze, to nie zamknie tematu i nie będzie robił następnych. Cóż, więc proszę was o wypowiedź, no chyba, że sam mam zrobić(sam zrobiłem dla lochu :/)


« Ostatnia zmiana: 27 Czerwca 2010, 12:10:47 wysłane przez Cepek » IP: Zapisane
Cytuj
Cahan: Hadrian się ucieszy, a jeśli ktoś nie będzie chciał grać, to będzie znaczyło, że go nie lubi. A przecież Hadriana wszyscy lubią, więc wszyscy zagrają. Plan idealny  8)
Boski

******

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 96


Zobacz profil
« Odpowiedz #44 : 27 Czerwca 2010, 17:55:03 »
Podsumowałem przedstawione przeze mnie i przez Was informacje na temat Przystani


IP: Zapisane
Strony: 1 2 [3] 4    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.046 sekund z 22 zapytaniami.
                              Do góry