Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: 1 2 3 [4]    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Wybór Ulepszenia: Przystań (Czytany 37346 razy)
Belegor
Mistrz oryginalnych pomysłów

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 2 445


Bestiarysta z zamiłowania

Zobacz profil
« Odpowiedz #45 : 27 Czerwca 2010, 21:57:38 »
No ten poradnik jest dobrym podsumowaniem. postarałeś się boski. Może admini  umieszczą w dziale poradników (rzeecz jasna za twą zgodą).


IP: Zapisane
"TAWERNO, WALCZ!"

Boski

******

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 96


Zobacz profil
« Odpowiedz #46 : 17 Sierpnia 2010, 16:58:31 »
Chciałbym teraz zastanowić się nad rozwinięciami chłopa. Poza 1 pkt ataku / obrony różnią się zdolnościami. Uderzenie pozbawia przeciwnika kontrataku oraz zeruje jego gotowość bojową. Szturm umożliwia wykonanie dodatkowego ataku. Szansa na obie zdolności waha się między 5 - 75% i jest zależna od liczby PŻ atakującego oraz celu. Żadna z tych zdolności nie zadziała w trakcie wykonywania kontrataku.

Jakie wnioski można z tego wyciągnąć?
1. Osiłki dobrze nadają się na dobijanie jednostek, zwłaszcza, gdy przeciwnik posiada zdolność ostatni bastion. Gdy mamy wielu osiłków istnieje bardzo duża szansa na zaatakowanie ponownie i dobicie jednej - kilku jednostek przeciwnika.
2. Jeśli mamy mało chłopów, lepszym ulepszeniem będą szeregowi. Ich zdolność jest bowiem użyteczna bez względu na ich ilość (choć szansa na jej powodzenie jest nikła).
3. Jeśli nasi chłopi będą tylko i wyłącznie mięsem armatnim, które przez cała walkę ma za zadanie jedynie się bronić, to lepiej wziąć szeregowych. Zdolności i tak nie mają zastosowania, zaś szeregowi mają 1 obrony więcej.

Problem stanowi natomiast wybór , gdy chłopów mamy pod dostatkiem. Które z ulepszeń lepiej się wtedy sprawdza? Jak już zauważyliśmy zdolności mają tym większą szansę na zadziałanie im większa przewaga jest po stronie naszych jednostek. Zatem opłaca się atakować przeciwników o stosunkowo niewielkiej liczbie PŻ. Która z tych zdolności jest, więc bardziej przydatna przeciwko słabym jednostkom? Moim zdaniem dodatkowy atak.

Jeśli chodzi o Przystań temat został już zakończony, więc pisać można już jedynie w sprawie ewentualnych błędów.


« Ostatnia zmiana: 08 Lutego 2011, 22:32:16 wysłane przez Luk » IP: Zapisane
Tallos

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 30

Zobacz profil
« Odpowiedz #47 : 17 Marca 2011, 21:36:01 »
Poziom 1: Szeregowy. Podczas moich gier szturm nigdy nie zadziałał, a uderzenie i owszem - poza tym w wypadku ulepszenia chłopów bardziej cenię sobie defensywę.
Poziom 2: Kusznik. Pełna skuteczność w walce na dystans daje mu niesamowitego kopa.
Poziom 3: Fanatyk. Jest dużo bardziej ofensywny od konkurencji.
Poziom 4: Gryf królewski. Bitewne pikowanie to jedna z najlepszych zdolności w grze.
Poziom 5: Mroczny kapłan. Ma lepsze czary i dodatkowo usuwa wzmocnienia/ochrony wroga.
Poziom 6: Czempion. Leczące dłonie są nieprzydatna, a szarża czempiona bardzo potężna, zwłaszcza że przeciwnik nie może jej "użyć" do pozbycia się naszych jednostek podczas kontrataku.
Poziom 7: Archanioł. Wskrzeszenie jest dużo przydatniejsze niż boska zemsta i prawa moc.


IP: Zapisane
Matio12345
Użytkownik jest na liście obserwowanych Obserwowany
***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 36


Zobacz profil
« Odpowiedz #48 : 19 Lipca 2011, 22:03:45 »
Ja bardziej stawiam na atak Więc
1. Osiłek- Dodatkowy atak
2. Kusznik - Daleki zasięg
3. Fanatyk - 2 ataki
4. Czerwony gryf - Ta jego Specjalna umiejętność
5. Mroczny kapłan - Ogólnie lepszy 
6. Czempion - Szarża
7. Archanioł - Wskrzeszanie


Edit:Można prosić o bardziej rozbudowane argumenty? Na przyszłość proszę by tak było./Loczek


« Ostatnia zmiana: 20 Lipca 2011, 09:14:02 wysłane przez Loczek » IP: Zapisane
PaoDak
Użytkownik jest na liście obserwowanych Obserwowany
****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 41

Zobacz profil
« Odpowiedz #49 : 10 Sierpnia 2011, 09:31:24 »
1 poz. Osiłek - Ma więcej ataku i jest silniejszy
2 poz. Kusznik - Dłuższy zasięg i pełna skuteczność w walce
3 poz. Fanatyk - Może atakować dwa razy
4 poz. Gryf królewski - Przydatna ujemiętność bitewnego pikowania
5 poz. Mroczny kapłan - Jest silniejszy od Inkwizytora, bo ma silniejsze czary
6 poz. Czempion - posiada zdolność szarży
7 poz. Archanioł - potrafi wskrzeszać sojuszników


IP: Zapisane
DWito
Mental Giant

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 421


"Jesteśmy tym o co walczymy"

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #50 : 10 Sierpnia 2011, 11:38:23 »
1. Osiłek - dzięki zdolności szturm może wykonać 2 ataki
2. Zależy z kim gram - gdy np. przeciwko orkom to lepszy jest jednak strzelec wyborowy - orkowie szybko znajdują się w odległości czystego strzału, a jak wiadomo strzelec zadaje większe obrażenia z bliska niż kusznik, w pozostałych przypadkach jednak często stawiam na kuszników
3. Tu także zależy - na początku gry fanatycy stanowią mocną siłę szturmową, ale później gryfy, kawalerzyści i anioły dają sobie radę w polu, a krzyżowcy dzięki zdolności wielka tarcza chronią strzelców.
4.Gryf królewski - mimo, że atak specjalny bitewnego gryfa (roztrącanie) ma większy zasięg to może go wykonać tylko raz, w przeciwieństwie do nieskończonej możliwości bitewnego pikowania.
5.Tu często stawiam na mrocznego, choć inkwizytorzy też są dobrzy.
6.Czempioni gdy gram przeciwko "mocy", a paladyni gdy gram przeciwko "magii" - paladyni zdejmują z jednostek takie efekty jak szał, hipnoza, dezorientacja, rozkład - najbardziej niebezpieczne czary.
7.Archanioł co prawda może wskrzesić sojuszników, ale tylko raz co nie jest zbyt efektowne, Seraf z boską zemstą potrafi nieźle napsuć krwii np. zbyt wymiatającym na polu wampirom.


IP: Zapisane
"ojtam, ojtam"
Szerszeń
Buntownik PL

******

Punkty uznania(?): 5
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 431


Ludzka Ameba

Zobacz profil
« Odpowiedz #51 : 10 Sierpnia 2011, 16:15:06 »
Osiłek - jakoś przypadł mi do gustu :)
Kusznik - w wielkich ilościach zadaje potężne obrażenia
Fanatyk - jak zabije przynajmniej jedną jednostkę, powtórzy atak
Gryf bojowy - Wysoka wytrzymałość
Inkwizytor - fajnie wygląda :)
Czempion - przydatna szarża
Archanioł - Wskrzesza poległe jednostki

Takie jest moje zdanie.


IP: Zapisane
Strony: 1 2 3 [4]    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.14 sekund z 21 zapytaniami.
                              Do góry