Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: [1] 2 3 4 ... 8    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Wybór Ulepszenia: Loch (Czytany 43102 razy)
Boski

******

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 96


Zobacz profil
« : 27 Czerwca 2010, 18:57:25 »
Podsumowanie informacji na temat Lochu



Kolejnym miastem, które chciałbym omówić (a o które wielu graczy prosiło) jest Loch.


Loch:
  • 1.
    - Zabójca
    - Prześladowca
    Prześladowca ma o 1 pkt ataku, obrony, obrażeń, życia i prędkości więcej. Zamiast ataku na dystans może stawać się niewidzialny.
  • 2.
    - Krwawa Furia
    - Krwawa Siostra
    Krwawa Furia ma o 2 wyższą inicjatywę i minimalnie lepsze obrażenia (średnio 0,5), jednak Krwawa Siostra ma 1 obrony i 5 PŻ więcej oraz przy większej różnicy obrażeń jest niepodatna na osłabienie.
  • 3.
    - Minotaur Strażnik
    - Minotaur Nadzorca
    Minotaur Nadzorca ma 1 pkt ataku, obrażeń, prędkości, 3 pkt obrony oraz 5 PŻ więcej oraz odwagę rozciągającą się na wszystkich sojuszników. Strażnicy jednak wykonują podwójny atak.
  • 4.
    - Posępny Jeździec
    - Czarny Jeździec
    Posępny Jeździec ma o 2 wyższe maksymalne obrażenia, zaś Czarny Jeździec ma 2 pkt ataku więcej oraz o 1 wyższą inicjatywę. Poza tym mają różne zdolności szarży.
  • 5.
    - Hydra z Głębin
    - Kwasowa Hydra
    Hydra z Głębin poza regeneracją posiada 1 pkt obrony więcej oraz o 2 wyższe maksymalne obrażenia. Kwasowa Hydra ma o 1 więcej inicjatywy oraz zdolność kwasowa krew.
  • 6.
    - Matrona Cienia
    - Dama Cienia
    Dama Cienia zadaje 3 pkt obrażeń więcej, ma 10 PŻ więcej oraz o 1 wyższą prędkość i inicjatywę. Potrafi stać się niewidzialna, jednak nie posiada zdolności walki na odległość. Umiejętności rzucania czarów obie mają takie same.
  • 7.
    - Czarny Smok
    - Czerwony Smok
    Czarny Smok ma 5 PŻ więcej, zaś jego obrażenia maksymalne są o 10 wyższe. Jest niewrażliwy na wszelką magię. Czerwony Smok natomiast posiada o 1 wyższą inicjatywę oraz zdolność podpalenia.


Samemu na razie powstrzymałem się od jakichkolwiek ocen i sugestii. Chcę najpierw wysłuchać Waszych zdań. Proszę o konstruktywne wypowiedzi (koniecznie z uzasadnieniem swojej opinii). Nie musicie w swoich postach zamieszczać wyboru wszystkich jednostek, o wiele lepiej zamieścić trafną uwagę odnośnie jednej z nich. Proszę o nierobienie wyliczanek.
Proszę także o niecytowanie całych wypowiedzi. Powoduje to nieczytelność tematu.
Liczę na owocną dyskusję.  :)


« Ostatnia zmiana: 04 Lutego 2011, 03:09:48 wysłane przez Boski » IP: Zapisane
Nekro_L

******

Punkty uznania(?): -1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 476


Zobacz profil
« Odpowiedz #1 : 27 Czerwca 2010, 20:10:49 »
No dobra... Szczerze mówiąc to zwykle grając Lochem stosuje jeden wariant, który postaram się tu przedstawić.

Poziom 1
Zabójca i Prześladowca. Oboje zatruwają przeciwnika, ale Prześladowca ma dużo lepsze staty. Posiada zdolność ukrycia, czy niewidzialności nieważne, w każdym razie bardzo przydatną. Za to Zabójca strzela. Lecz marny z niego strzelec, raczej jego głównym zadaniem jest zatrucie jak największej ilości istot. Wolę Prześladowcę, głównie ze względu na mocniejsze staty i słaby strzał Zabójcy, ale obie te jednostki są na najwyższych miejscach poziomu pierwszego.

Poziom 2
Furia czy Siostra? Hmmm...
Siostra! Dlaczego? To proste. Furia ma lepszą inicjatywę, lecz Siostra i tak ma bardzo wysoką. Obrażenie są większe. Ale Siostra posiada większą obronę i wytrzymałość, a trzeba pamiętać, że zwykle przeciwnik stara się wykończyć Krwawe i one niezwykle szybko padają. Wolę więc minimalizować straty w moim wojsku.

Poziom 3
Mimo podwójnego ataku wybieram Nadzorcę, gdyż z moim stylem gry najważniejsza jest przede wszystkim obrona. Nadzorca ma praktycznie każdą statystykę lepszą od Strażnika + morale, a Strażnik posiada tylko podwójny atak.

Poziom 4
Patrząc na same staty pewnie wybrałbym Czarnego Jeźdźca. Ale (według mnie) jego zdolność jest całkowicie nieprzydatna i niepraktyczna w walce dlatego biorę Posępnego Jeźdźca.

Poziom 5
Tu ciężki wybór. Hydra z Głębin ma lepsze staty i regenerację, ale Kwasowa Hydra posiada kwasową krew. Powiedziałbym, że wybór ulepszenia jest uzależniony od taktyki gry: gracze nastawieni ofensywnie powinni brać Hydrę z Głębin, a nastawieni defensywnie Kwasową Hydrę. Ja wybieram Kwasową, bo wolę się bronić.

Poziom 6
Tutaj za wiele nie powiem. Nigdy nie grałem jeszcze Damą Cienia, ponieważ wcześniej nie wybierałem Zabójców i starałem się, żeby w mojej armii był przynajmniej jeden strzelec. Dlatego zawsze biorę Wiedźmy.

Poziom 7
Tutaj jak większość biorę Czarnego Smoka. Lepsze statystyki Czarnego i jego zdolność przemawiają do mnie bardziej niż podpalenie Czerwonego, którego nie może zawsze użyć.


IP: Zapisane
Cebulak
(Hadrian)

*

Punkty uznania(?): 7
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 062


Uzależniony od niebieskiego

Zobacz profil
« Odpowiedz #2 : 27 Czerwca 2010, 21:31:15 »
Hura! Wiwat!
<Tańczy Kankana>
Z chęcią podzielę się moją opinią o najlepszym zamku w 5.
Oto ona:

1.Zabójca i Prześladowca- Prześladowca, czemu? ponieważ niewidzialność przydatna jest i dzięki niemu mam super strategię, zwłaszcza jeśli mamy koło siebie ten wodospad co dodaje manę powyżej poziomu. ;D

2.Furia, czy Siostra?- O dziwo siostra zdaje się być dla mnie lepszą rodzinką lochu niż furia styczna ciotka  :lol: Nie umiem tego poprzeć faktami, gdyż widzę, jak mnie gromią zwykłe siostry 2 poziomu, gromią mi anioły.

3.Nadzorca, a może Strażnik?- Nadzorca, odwaga potrzebna, a te 2 ataki, ehh niezbyt mi się przydały.

4.Czarny Jeździec kontra Posępny Jeździec- Czarny jeździec bez dwóch zdań, jego umiejętność chyba bardziej mi się przydaje.

5.Hydra z Głębin, a Kwasowa Hydra- Głębinowe są dobre na początek, a kwasowe są dopiero opłacalne jak masz ich koło 60. Taka prawda bolesna, ale prawdziwa. Regeneracja górą nad kwasową krwią, grając chociaż, by orkami, ludźmi, czy nekromantami to widziałem jak mało zadaje krew, bardzo mało.

6.Dama Cienia oraz Wiedźma Cienia- Dama, dla mnie lepiej, taką mam strategię, 1 strzelec i mi starczy. Wiedźma może zniknąć, jeśli mamy tragiczną sytuację to nasz ostatni strzelec porzuca wzmocnionymi strzałami i bach po rozgrywce. A jak nie ma strzelców, to na kogo się rzucą, zazwyczaj na hydry, lub minotaury, lub jeźdźców


7.Czarny Smok, a jednak może Czerwony Smok?- Oczywiście zależy z kim gramy, bo Czerwony Smok nadaje się do walki z Przystanią i Twierdzą, a do reszty Czarny Smok, ponieważ jego zdolność odporności na wszelkie klątwy na niego nie działają, a to przydatne, zwłaszcza przeciwko demonom lub nieumarłym.

A i od razu mówię co chciałbym zobaczyć następne:
Nekropolis!


« Ostatnia zmiana: 27 Czerwca 2010, 21:35:42 wysłane przez Hadrian » IP: Zapisane
Cytuj
Cahan: Hadrian się ucieszy, a jeśli ktoś nie będzie chciał grać, to będzie znaczyło, że go nie lubi. A przecież Hadriana wszyscy lubią, więc wszyscy zagrają. Plan idealny  8)
Boski

******

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 96


Zobacz profil
« Odpowiedz #3 : 27 Czerwca 2010, 23:04:49 »
Cytat: Hadrian
3.Nadzorca, a może Strażnik?- Nadzorca, odwaga potrzebna, a te 2 ataki, ehh niezbyt mi się przydały.

Odwaga sprawia, że wszystkie Twoje jednostki mają morale minimum +1. Jeśli mamy jednolitą armię to bez żadnych artefaktów czy zdolności, te morale będą właśnie tyle wynosić... A obniżenia morale możemy się obawiać chyba jedynie przy starciu z Nekropolią.

Cytat: Hadrian
Dama Cienia oraz Wiedźma Cienia- Dama, dla mnie lepiej, taką mam strategię, 1 strzelec i mi starczy. Wiedźma może zniknąć, jeśli mamy tragiczną sytuację to nasz ostatni strzelec porzuca wzmocnionymi strzałami i bach po rozgrywce. A jak nie ma strzelców, to na kogo się rzucą, zazwyczaj na hydry, lub minotaury, lub jeźdźców

Tak namieszałeś, że już nie wiem co masz na myśli... Po pierwsze, jeśli mówisz o ulepszeniu to mamy do wyboru damę i matronę. Wiedźma to podstawowa wersja. Po drugie - nie wiem o jakim strzelcu mówisz. Skoro głosujesz za prześladowcą i damą to nie pozostaje Ci żaden łucznik. I jaki znowu ostatni strzelec postrzela wzmocnionymi strzałami???? :D Czy to o bohaterze jest, czy o kim? ... bo tego już totalnie nie rozumiem :D


IP: Zapisane
Cebulak
(Hadrian)

*

Punkty uznania(?): 7
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 062


Uzależniony od niebieskiego

Zobacz profil
« Odpowiedz #4 : 28 Czerwca 2010, 07:55:04 »
Sorki, nie Wiedźma, a Matrona ^_^
Ja grając lochem brałem tylko nadzorców, muszę wypróbować strażników.

Każda nacja ma jeszcze jednego łucznika, jest nim BOHATER, który strzela z czarów, lub wręcz. Jak wiadomo, bohater lochu ma świetne wzmocnienie czarów, wystarczy, by oni znikli, a on dokończy zabawę.


IP: Zapisane
Cytuj
Cahan: Hadrian się ucieszy, a jeśli ktoś nie będzie chciał grać, to będzie znaczyło, że go nie lubi. A przecież Hadriana wszyscy lubią, więc wszyscy zagrają. Plan idealny  8)
Niedziel

*

Punkty uznania(?): 2
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 518


Założyciel Forumowej Mafii na Tawernie.

Zobacz profil
« Odpowiedz #5 : 28 Czerwca 2010, 15:24:51 »
No to i ja wtrącę swoje trzy grosze:

Zabójca/Prześladowca: Niby zabójca strzela, ale obrażenia z samego strzału w większych bitwach dość słabe, dopiero trucizna daje dobry efekt. Prześladowca też może zatruć, ale musi do jednostki podejść co wraz z lepszymi statystykami i niewidzialnością stawia ją w lepszym świetle. A więc mój głos na prześladowcę

Krwawa furia/krwawa siostra: Niby siostra może dłużej wytrzymać na polu bitwy, ale mimo wszystko wyżej cenię większe obrażenia, bo nawet i przez te dodatkowe 5 Pż i 1 obrony jednostka ta szybko pada. Mój głos na furię.

Minotaur Strażnik/Minotaur Nadzorca: Nadzorca ma bardzo dobrą umiejętność- aurę odwagi (być może inaczej to się nazywa, ale chyba każdy wie o co chodzi), ale wolę strażnika ze swoim podwójnym atakiem. A dlaczego? O tym za chwilę. Głos na strażnika.

Posępny jeździec/Czarny jeździec: Czarny jeździec ma moim zdaniem duża lepszą umiejętność, może zaatakować dużo jednostek i to bez kontrataku (oprócz swojego głównego celu). Głos na czarnego. No to przy obu ulepszeniach moża zastosować ciekawą taktykę wraz z Minotaurem strażnikiem, odpowiednio się ustawiamy i atakujemy strażnikiem. I wygląda to tak:

-Atak strażnika
-Atak jeźdźca (jaszczurze ukąszenie)
-Kolejny atak strażnika
-Kolejny atak jeźdźca
Cztery w jednym można powiedzieć ^_^

Hydra z głebin/kwasowa: Kwas może nieźle namieszać, przec co przeciwnik musi się dwa razy zastanowić czy na pewno zaatakować nasze zwierzątko. Głos na kwasową

Matrona/dama: Ktoś w końcu musi strzelać. Głos na matronę.

Czarny smok/Czerwony smok: Silna jednostka, spore obrażenia i jeszcze odporna na magię. Podpalenie nie może równać się tą właśnie ochroną. Głos na czarnego smoka.


IP: Zapisane


Cytat: Revold
Revold: Do M0D_ELITE: Nie hejtuj Niedziela. Poznalabys Go wiecej to bys wiedziala ze to porzadny gosc jest

Cytat: Fast
Fast: Niedziel miał rację ;_______;
RedAlien55

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 38


Za Nighon

Zobacz profil
« Odpowiedz #6 : 28 Czerwca 2010, 17:00:58 »
Hehe loch moja ulubiona rasa^_^.

Zabójca/Prześladowca- Moim zdaniem prześladowca, nie dosyć, że ma lepsze staty to na dodatek ma niewidzialność. A jak wiadomo czary+ niewidzialność= wszystkie kopalnie otwarte.:D

Krwawa furia/Krwawa siostra- Choć Krwawa siostra jest wytrzymalsza to i tak pada bardzo szybko. A mniejsze obrażenia i inicjatywa sprawiają, że nic nie zrobi dużego w czasie walki. Furia daje nam szanse na szybki i silny atak to lubię!

Minotaur strażnik/Minotaur nadzorca- I tu sprawa zależy od tego jakiego boha wybraliśmy i z kim walczymy oraz jak boha ustawiliśmy;). Jak wzięliśmy Kythrę to od razu wam powiem, że lepiej brać strażnika. Lecz innymi bohami też można wybierać ulepszoną wersje tylko trzeba wziąć atak! oraz szczęście!. Noo ale jak walczymy z nekro to tylko nadzorca.;)

Posępny jeździec/Czarny jeździec- Powiem tak że jeśli Pan Niedziela uważa że Czarny jeździec jest lepszy od Posępnego... to ja nie wiem co powiedzieć.:P Moim zdaniem osoba tak mówiąca w ogóle nie widziała potęgi posępnego. Jaszczur ten swoją szarżą zadaje takie Dmg, że można wbić przeciwnikowi gwóźdź do trumny i tyle.

Hydra z głębin/Kwasowa hydra- Hydra to zbiornik(Inaczej tank)!! który ma się trzymać a nie atakować kwasem. Dla mnie hydra z głębin lepsza ma więcej Defa lepszą zdolność(może uratować życie). A jak wiadomo przy czarach czarnoksiężnika najważniejszy jest Survivability.

Matrona/Dama- Dama większa wytrzymałość lepsze obrażenia i niewidzialność coś chcieć więcej??. Loch i tak ssie jeżeli chodzi o strzelectwo. To boh ma mordować swymi czarami a nie jakieś Matrony kulkami.

Czarny/Czerwony- Zależy jestem za remisem ale lepiej brać czarnego ze względu na staty i odporność która i tak jest osłabiona.

I jeszcze jedno
-Atak strażnika
-Atak jeźdźca (jaszczurze ukąszenie)
-Kolejny atak strażnika
-Kolejny atak jeźdźca
Cztery w jednym można powiedzieć ^_^
Heh taktyka stara jak świat. Spróbuj kiedyś zaatakować hydrą kilka istot w tym samym pionie i niech z tyłu za zaatakowanymi będzie jeździec każdego ukąsi kogo zaatakowała hydra hehe.
Warto dodać, że prawie każdy poziom istot w lochu jest najlepszy z danego levela stworzeń.;] Loch rulez
 


« Ostatnia zmiana: 02 Lipca 2010, 13:08:21 wysłane przez RedAlien55 » IP: Zapisane
Black and Red.
Boski

******

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 96


Zobacz profil
« Odpowiedz #7 : 28 Czerwca 2010, 18:36:20 »
Cytat: RedAlien55
Moim zdaniem prześladowca, nie dosyć, że ma lepsze staty to na dodatek ma niewidzialność. A jak wiadomo czary+ niewidzialność= wszystkie kopalnie otwarte.:D

Zgadzam się, że na początek połączenie niewidzialność + czary sprawdza się wyśmienicie. Jednak zastanawiam się, czy w późniejszej fazie gry bardziej nie przydają się Zabójcy? Zauważ, że nim Prześladowca zaatakuje kogokolwiek to strzelec ugodzi już (oraz zatruje) 1-2 jednostki przeciwnika. Zaś niewidzialność daje już w tym przypadku zaledwie jeden atak bez kontrataku. Dodatkowo Zabójca może raczej spokojnie kontynuować ostrzał, bowiem walka toczy się raczej na połowie przeciwnika, gdzie zaszarżowali jeźdźcy i smok.

Cytat: RedAlien55
Posępny jeździec/Czarny jeździec- Powiem tak że jeśli Pan Niedziela uważa że Czarny jeździec jest lepszy od Posępnego... to ja nie wiem co powiedzieć.:P Moim zdaniem osoba tak mówiąca w ogóle nie widziała potęgi posępnego. Jaszczur ten swoją szarżą zadaje takie Dmg, że można wbić przeciwnikowi gwóźdź do trumny i tyle.

Posępni Jeźdźcy to rzeczywiście potęga. Pobawiłem się trochę w obliczenia i przy niskich statystykach (zarówno naszego ataku jak i obrony przeciwnika) Czarny Jeździec zadaje sumarycznie większe obrażenia od Posępnego jeśli zaatakuje po drodze chociaż jedną jednostkę. Później okazuje się coraz gorszy. Na średnich poziomach (atak bohatera koło +10, zaś obrona przeciwnika koło 20) musi trafić aż 3 przeciwników po drodze, aby zrównoważyć obrażenia. Natomiast, gdy obrona wroga wzrośnie jeszcze bardziej (a osiąga na prawdę ogromne wartości w starciu z Sylwanem, czy Nekropolią), to choćby Czarny Jeździec na swojej drodze zaatakował wszystkie jednostki wroga to i tak Posępny zada więcej obrażeń.
Do tego musimy też zwrócić uwagę na to, że obrażenia zadane przez Posępnego Jeźdźca w całości trafiają w jednostkę, która (jeśli przeżyje) wykona na nas kontratak.
Wniosek nasuwa się prosty. Jeśli w scenariuszu mamy ograniczenie do 10 poziomu, i rekrutujemy jednostki maksymalnie 5-tego, to rzeczywiście Czarni Jeźdźcy mogą się bardziej przydać. Jednak przy starciu silniejszych armii Posępny Jeździec jest zdecydowanie lepszy.


IP: Zapisane
RedAlien55

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 38


Za Nighon

Zobacz profil
« Odpowiedz #8 : 28 Czerwca 2010, 18:58:40 »
No jednak ma małą wadę Posępny walcząc z Nekro i z inferno. Bo potrafią przez uwodzenie(Inferno) czy przez szał(Nekro) zrobić z własnych kumpli bigos.;P i przez jego siłę czasem lepiej brać na te rasy słabszego a mniej niebezpiecznego dla nas Czarne jaszczura.xD


« Ostatnia zmiana: 28 Czerwca 2010, 19:16:19 wysłane przez RedAlien55 » IP: Zapisane
Black and Red.
Boski

******

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 96


Zobacz profil
« Odpowiedz #9 : 28 Czerwca 2010, 19:15:33 »
Przy odpowiedniej taktyce Sukkuby nie zdążą się nawet ruszyć, więc o uwodzeniu nie ma mowy. :D Natomiast przy szale z własnych kumpli takiego bigosu nie zrobi, bo zaatakuje najbliższą jednostkę, więc nie uzyska (dużej) premii za szarżę. Poza tym fakt, że "jednostka jest silna", ciężko uznać za wadę... :D


IP: Zapisane
RedAlien55

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 38


Za Nighon

Zobacz profil
« Odpowiedz #10 : 28 Czerwca 2010, 19:22:33 »
To zamiast szału hipnoza hehe. A jeżeli chodzi o sukkuby to chyba nawet wiem o jaką taktykę ci chodzi. Tylko, że wystarczy dobrze ustawić istoty i nici z planu. Mówiłeś coś o zabójcach i prześladowcach czy warto używać prześladowców w późniejszej fazie gry.
To ja powiem tak zabójca musi mieć naprawdę duże ilości by mordować trucizną wszystko co żyje przynajmniej 300... A prześladowca zada większe obrażenia normalnie jak i jadem a niewidzialność zawsze będzie dobra. Samym bohem i prześladowcami można wygrać oblężenie pamiętaj;](CZARY)


IP: Zapisane
Black and Red.
Cebulak
(Hadrian)

*

Punkty uznania(?): 7
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 062


Uzależniony od niebieskiego

Zobacz profil
« Odpowiedz #11 : 28 Czerwca 2010, 19:35:44 »
Potwierdzam, zagrajcie sobie w Przełęcz Smoka, z łzą ashy.
Tam jest fontanna co dodaje manę powyżej poziomu wiedzy, czyli maskara, ja mając koło 60 prześladowców umiałem pokonać kostuchę w ilościach 20-40.


IP: Zapisane
Cytuj
Cahan: Hadrian się ucieszy, a jeśli ktoś nie będzie chciał grać, to będzie znaczyło, że go nie lubi. A przecież Hadriana wszyscy lubią, więc wszyscy zagrają. Plan idealny  8)
RedAlien55

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 38


Za Nighon

Zobacz profil
« Odpowiedz #12 : 28 Czerwca 2010, 19:41:36 »
Na wielu mapach jest taka fontanna :) a jak już mówiłem można cała armie pokonać samymi prześladowcami i czarami. No może jak to jest bardzo wielka armia wtedy trzeba używać wszystkich istot by wygrać.


IP: Zapisane
Black and Red.
SeRaFiNeK

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 474


Zobacz profil
« Odpowiedz #13 : 28 Czerwca 2010, 20:10:00 »
1.Ja jestem inny i biorę Zabójcę. Tak zabójce bo strzela i ma pełną skuteczność walki w zwarciu i w dodatku zatrucie prześladowcy wygląda tak: atak-zatrucie-kontra-śmierć.

2.Tutaj biorę Furię atak w pierwszej kolejności niekiedy, może zaważyć o zwycięstwie.

3.Tutaj Nadzorce biorę tylko na Nekropolis w innych przypadkach wezmę Strażnika.

4.Posępny jeździec ponieważ dla mnie, jego szarża bardziej odpowiada moim wymaganiom, inicjatywa posępnego już jest wysoka, dodając do tego że może zadać więcej obrażeń to szala przeważa na jego korzyść.

5.Oj tutaj przeważnie biorę Hydrę z Głębin, zdolność regeneracji oraz 1pkt obrony więcej czynią ja dla mnie bardziej użyteczną od Kwasowej Hydry.

6.Według mnie zdecydowanie Matrona, potrafi strzelać i rzucać czary a później jeszcze dobrze walczy w zwarciu.

7.Czerwonego Smoka biorę na Barbarzyńcę, Krasnala, Elfa z racji wyższej inicjatywy a Czarnego na resztę zamków z racji obrony przeciw czarom.


IP: Zapisane

"TAWERNO, WALCZ!"
RedAlien55

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 38


Za Nighon

Zobacz profil
« Odpowiedz #14 : 28 Czerwca 2010, 20:15:30 »
Zabójcą nie zajmiesz szybko prawie wszystkich kopalń, a prześladowcą tak!.
Matrona to shit!! Dobrze, że dali damę bo było by cienko z lochem.
Czerwonego smoka nigdy nie biorę!! Może nie wiesz ale gniew hordy nie działa na czarnego a na czerwonego tak!.
Kolejna sprawa pewnie grasz przystanią a więc uważasz, że Strzelcy są najważniejsi w armii ale.. chce ci powiedzieć, że loch to nie przystań i w lochu wszyscy strzelcy to kit. Taka prawda ;] po co mi strzelec skoro wiele umorduje samymi czarami.


« Ostatnia zmiana: 28 Czerwca 2010, 20:18:06 wysłane przez RedAlien55 » IP: Zapisane
Black and Red.
Strony: [1] 2 3 4 ... 8    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.056 sekund z 19 zapytaniami.
                              Do góry