Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: 1 [2] 3 4 5 ... 8    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Wybór Ulepszenia: Loch (Czytany 43302 razy)
Boski

******

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 96


Zobacz profil
« Odpowiedz #15 : 28 Czerwca 2010, 20:16:58 »
Bez przesady z pokonaniem całej armii... Ta taktyka dobrze sprawdza się przeciwko neutralnym stworom, czy małym oddziałom wroga, ale walki z głównymi siłami przeciwnika w ten sposób nie wygramy, zaś te walki są najistotniejsze. Co prawda przy  buildzie Gazy (recepty na sukces na stronie) w czasie niewidzialności rzucimy jakieś 6 zaklęć, więc wejdzie ze 20 000 obrażeń :P, aczkolwiek nie często będziemy w stanie tyle wyciągnąć. Zakładając więc, że samymi czarami walki nie wygramy i na pole bitwy wystawiamy wszystkie jednostki, to czy Prześladowca nadal jest wg Was zawsze lepszy?


IP: Zapisane
Nekro_L

******

Punkty uznania(?): -1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 476


Zobacz profil
« Odpowiedz #16 : 28 Czerwca 2010, 20:29:54 »
Tylko, że Czarnoksiężnicy mają zwykle problem z maną, zwłaszcza w początkowej fazie rozgrywki, a jeśli nie mamy Talentu Magicznego ze zdolnością Tajemny Trening, albo Kapryśna Mana to nie zdążysz sobie postrzelać. Ja wolę być ubezpieczony. Mantrona w dużych ilościach wcale nie jest zła.


IP: Zapisane
SeRaFiNeK

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 474


Zobacz profil
« Odpowiedz #17 : 01 Lipca 2010, 00:01:08 »
Bez przesady z pokonaniem całej armii... Ta taktyka dobrze sprawdza się przeciwko neutralnym stworom, czy małym oddziałom wroga, ale walki z głównymi siłami przeciwnika w ten sposób nie wygramy, zaś te walki są najistotniejsze. Co prawda przy  buildzie Gazy (recepty na sukces na stronie) w czasie niewidzialności rzucimy jakieś 6 zaklęć, więc wejdzie ze 20 000 obrażeń :P, aczkolwiek nie często będziemy w stanie tyle wyciągnąć.

Ja dzisiaj Armagedonem trzasłem 31 000 obrażeń w jednej turze :D
Cała armia wroga poszła w rozsypkę :D


IP: Zapisane

"TAWERNO, WALCZ!"
Belegor
Mistrz oryginalnych pomysłów

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 2 445


Bestiarysta z zamiłowania

Zobacz profil
« Odpowiedz #18 : 01 Lipca 2010, 09:22:12 »
Apewnie twoich sporo również poległo, poza czarnym smokiem jeśli go miałeś. Ja wolę grać zabójcą, prześladowca moze i jest dobry na początku gry, ale nie przeciwko magom i liszom, nawet gdy stanie się niewidzialny, to jesli po nim będzie lisz lub mag wystarczy by i jeden i drugi strzelił lub rzucił czar niewidzialność szlag trafi. Zabójcy są lepsi, raz mało kto je atakuje, bo biorą się za atakujących ich hydry, jaszczury i krwawe siostry. To dopóki zabójca jest w grze, trucizna nadal działa i kosi przeciwników, szczególnie gdy bohater rzuci na taką jednostkę rozkład to już po niej. Raz tak zrobiłem z patriarchami run. Z tłumu po dwóch turach przerzedził się do grupy. Dla mnie zabójca lepszy, bo ma wiekszą szansę przetrwać i jest skuteczniejszy na wiekszych bitwach.


IP: Zapisane
"TAWERNO, WALCZ!"

Boski

******

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 96


Zobacz profil
« Odpowiedz #19 : 01 Lipca 2010, 18:51:05 »
Niestety Zabójca ma zmniejszoną umiejętność walki na dystans. Co to oznacza? Że mamy strzela, który ... lepiej walczy wręcz. Sprawdźmy jak to się przekłada na obrażenia. Ponieważ czarnoksiężnik posiada wysoki współczynnik ataku i dodatkowo jako mistrz ognia zmniejsza obronę przeciwnika, pozwolę sobie założyć, że atak Zabójcy = obronie atakowanego stworzenia, dlatego nie mamy żadnych premii ani kar do obrażeń. Zatem każdy Zabójca zadaje na dystans średnio (2-4) / 2 (za skuteczność) / 2 (za dystans) + 3 (trucizna), czyli ... 0.75 + 3. Prześladowca natomiast atakując zada (3-5) + 3 (trucizna), czyli średnio 4 + 3, co daje nam prawie dwukrotnie więcej od Zabójcy. Jeśli zdecydujemy się na umiejętność "Szał bojowy" albo gdy zdobędziemy Naszyjnik Krwawego Szału różnica jeszcze bardziej się zwiększy.
Przy okazji możemy zauważyć, że bez trucizny, Zabójca jest 5-krotnie słabszy od Prześladowcy, co wyraźnie wskazuje nam, którą jednostkę wybrać w starciu z Nekropolią.
Wracając do głównej myśli musimy rozważyć, czy znacznie mniejsze obrażenia (oraz brak bardzo przydatnej niewidzialności), są rekompensowane przez kiepską zdolność ataku na dystans? Nadal ciężko jest mi zdecydować.
Co przemawia do mnie na korzyść Zabójcy? Fakt, że pomaga nam w walce od pierwszej tury. Prześladowca potrzebuje 2 kolejek (3 jeśli użyje niewidzialności) aby dojść do przeciwnika i zaatakować. Tymczasem smok wraz z jeźdźcami są już przy przeciwniku wspierani przez szybkie wypady krwawych dziewczynek. Zatem dodatkowe uderzenie na samym początku (nim dojdą minotaury i hydry, ew. dama) jest dla nas również korzystne.

Dlatego chętnie wysłucham Waszych kolejnych opinii. :)


IP: Zapisane
SeRaFiNeK

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 474


Zobacz profil
« Odpowiedz #20 : 01 Lipca 2010, 19:07:55 »
@Belegor
To było w kampanii w HoF-ie i wtedy miałem same czarne smoki to i tak cztery padły :D (Gdybym wziął reszte swoich jednostek z zamku to by było z 45 000 obrażeń jak nic ;) ) A cztery smoki padły dzięki specjalnej zdolności Czarnoksiężnika "Zniewalająca Magia"


IP: Zapisane

"TAWERNO, WALCZ!"
Belegor
Mistrz oryginalnych pomysłów

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 2 445


Bestiarysta z zamiłowania

Zobacz profil
« Odpowiedz #21 : 01 Lipca 2010, 20:10:36 »
Nie, w dzikich hordach gry walczyłem z Hangvulem. W Kuźni używałęm Ylayl'ę do zabijania. Agbethem używałem magii mroku.

Zgadzam się co do czerwonego smoka, jest beznadziejny w porównaniu z czarnym, specjalna umiejętność czerwonego to ściema, nic nie daje, na dodatek jest podatny na zaklęcia. Lepiej się gra czarnym, który jest silniejszy i odporny na większość zaklęć. Podobnie z siostrami krwi.


« Ostatnia zmiana: 01 Lipca 2010, 21:15:29 wysłane przez Belegor » IP: Zapisane
"TAWERNO, WALCZ!"

RedAlien55

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 38


Za Nighon

Zobacz profil
« Odpowiedz #22 : 02 Lipca 2010, 07:52:18 »
Hmm nie skazuj Czerwonego aż do takiej niskiej rangi:P.
Zauważ, że podpalenie można ciągle używać tylko trzeba być blisko przeciwnika i Redzik zada o 50% obrażeń więcej co jest wielkim plusem. Warto dodać że też dlatego zmniejszyli mu obrażenia(minimalnie), ale za to ma większą inicjatywę co jest wielką zaletą.:P Odporność Czarnucha i tak była The Best! w Heroes 3 i 4 a tu zniewalająca magia trochę kiepści sprawę. A więc są sobie równe, zagraj kiedyś w taki sposób że każda jednostka jest alternatywna. Zauważysz dużo większą siłe ruchu(lepsza inicjatywa alternatyw) a także obrony i ataku :) Pozdro. 


IP: Zapisane
Black and Red.
EragonxD

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 19


Zobacz profil
« Odpowiedz #23 : 02 Lipca 2010, 13:17:52 »
Krwawa furia/krwawa siostra: Niby siostra może dłużej wytrzymać na polu bitwy, ale mimo wszystko wyżej cenię większe obrażenia, bo nawet i przez te dodatkowe 5 Pż i 1 obrony jednostka ta szybko pada. Mój głos na furię.


? Siostra ma atak większy o 1 i max. dmg. większe. Poza tym będzie miala większe z Yrwanną. Dla mnie lepsza siostra.


IP: Zapisane
EragonxD
Belegor
Mistrz oryginalnych pomysłów

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 2 445


Bestiarysta z zamiłowania

Zobacz profil
« Odpowiedz #24 : 02 Lipca 2010, 17:37:19 »
Czerwony obcy (Red Alien) ja właśnie grałem prawie samymi alternatywami w dzikich hordach. Czerwony jest słaby, szybciej ginie od czarnego.
Jak dla mnie idealna armia lochu to:
-zabójca
-krwawa siostra
-minotaur strażnik (podwójny atak, jest lepszy niż aura odwagi, zwłaszcza gdy hero ma dowodzenie lub artefakty z moralami.
-czarny jeździec
-kwasowa hydra
-matrona cieni (lepiej mieć strzelca)
-czarny smok.


IP: Zapisane
"TAWERNO, WALCZ!"

RedAlien55

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 38


Za Nighon

Zobacz profil
« Odpowiedz #25 : 03 Lipca 2010, 08:50:01 »
Właśnie u mnie szybciej ginie Czarny niż Czerwony xD. Ale to już chyba przez to, że częściej atakują Blacka, ja lubię Reda jak już mówiłem dzięki dobrej inicjatywie i podpaleniu. Nie mówię oczywiście że Czarny jest gorszy o nie! Czarny jest najlepszą istotą w grze!! Bo to ikona tej gry(i same staty to mówią oraz historia gry).
Jeżeli chodzi o twój zestaw armii to ma wiele pomyłek ;P.
1. No nie wiem czy zabójca jest lepszy. Według gry lepszy jest od prześladowcy. Według mnie gorszy, widać że remis. Pamiętaj jednak, że zabójcą nie zrobisz tego samego co z prześladowcą.:] (60% graczy gra Stalkerem to dużo mówi)

2.Krwawa siostra jest za wolna moim zdaniem a jej obrażenia zbyt rozciągnięte ale to twoje zdanie.

3. Strażnik to niezły wybór ale nadzorca też jest dobry zwłaszcza przeciwko nekro czyli remis.

4.Czarny jeździec to shit jak już mówiłem nie radzę wybierać! posępny to taka potęga, że aż imba!

5. Kwasowa hydra za małe zadaje obrażenia tym kwasem, ale w większych ilościach jest bardzo groźna.

6. Na 100% Dama cienia

7. No i tu najcięższy wybór. Ale chyba Murzyn tylko przez to, że nie dostanie od magii mroku gdyby nie to to bym wolał Czerwonucha.




IP: Zapisane
Black and Red.
Belegor
Mistrz oryginalnych pomysłów

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 2 445


Bestiarysta z zamiłowania

Zobacz profil
« Odpowiedz #26 : 03 Lipca 2010, 09:39:26 »
1. Prześladowca jest dobry jedynie gdy nie walczy ze strzelającym, tylko z mało licznymi strażnikami kopalń, których można ubić za pomocą czarów. Potem jest bezużyteczny, drugi raz nie stanie się niewidzialny, a w walce ginie po kilku mocnych uderzeniach. (a część z tych 60% może po prostu lubi nowości.)
2. Może i jest wolniejsza i rozleglejszy dmg, ale jest odporna na osłabienie- podstawowy czar z magii mroku, którego każdy może się nauczyć. Gdyby do walki stanęły obok siebie krwawa siostra z furią to po rzuceniu osłabienia furia jest jakby rzec "do kitu". Odpornośc na czary, to co ma czarny czyni ją lepszą.
3. Grałem nadzorcą i przyznam dobrze się grało, ale aura odwagi wcale nie była potrzebna, nawet grając przeciwko nekropolis. Atak z kontrą jest zdecydowanie lepszy.
4. Co ty masz do czarnego? Jeśli nie umiesz wykorzystać jego możliwości to nic dziwnego, ale jak się ktoś nauczy to przydatnośc wzrasta w górę.
5.Kwasowa hydra szybko się mnoży jak na piąty poziom więc jej zdolność kwasowa krew daje przewagę nad tą z głębin, która ma zdolność regeneracji, która jest gorsza od namiotu medyka (poza chwilami gdy po ataku ma mała utratę punktów, to po uzyciu regeneracji przywraca jedną hydrę do zycia.Niewiele to, ale zawsze coś)
6.Tylko jesli bohater nie ma rozwinietej magii mroku. Jesli takową posiada to po co marnować na niewidzialną, powolną damulkę na szpikulcach, skoro można wybrać porządnego strzelca.
7. Czarny, przede wszystkim czarny. Prawie żadne czary na niego nie zadziałają wiec jeśli wróg nie ma silnej armii, a smokó mamy duzo, to wynik batalii jest przesądzony, ale jesli grasz czerwonym, to uuuuu.... sprawa nie jest taka prosta, po prostu to niedorobiona jaszczurka i tyle. Pożoga przydatna tylko wtedy, gdy go otoczą wrogowie, a zazwyczaj nikt nie jest taki głupi. Wróg bierze na niego czary i już czerwony dzieli ten sam los z dinozaurami.


IP: Zapisane
"TAWERNO, WALCZ!"

RedAlien55

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 38


Za Nighon

Zobacz profil
« Odpowiedz #27 : 03 Lipca 2010, 10:03:27 »
1. To twoje zdanie marne ale twoje
2. Noo zgadzam się z tobą minimalnie ale zgadzam ;).
3. No widzisz.:]
4. Umiem wykorzystać zdolność Czarnego i to lepiej od ciebie.:P Tylko, że Czarny to gówno z tą jego zdolnością. Posępny ze swoją szarżą jest mordercą 7 leveli potrafi wyzerować obronę! jak się odpowiednio nim pokieruję.
Czuję, że ty za to nie umiesz wykorzystać potencjału Posępnego i tyle ;p.
5. Tu jak już było powiedziane remis nie warto w to wnikać.:)
6. A tego twojego zdania nie rozumiem jeszcze z tym, że dama jest powolna 11 inicjatywa a szybkość 6 to jest wolna istota?!
I o co ci chodzi z tą magią mroku skoro ona sama ją posiada! a z tym porządnym strzelcem to chyba żart, porządnym strzelcem to jest Arcane archer lub kusznik ale nie ona xD.
7 Nie mów, że niedorobiona bo bardzo ładnie tłucze mogę ci wysłać niektóre moje powtórki z czerwonym to zobaczysz jego potęge. Ale jak już mówiłem Czarny jest lepszy(minimalnie) bo to ikona całych Heroes! przeczytaj mój opis to zobaczysz. ;} 


IP: Zapisane
Black and Red.
Magnetyczny Golem

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 2

Zobacz profil
« Odpowiedz #28 : 03 Lipca 2010, 11:34:40 »
Ja w lochach wybieram następująco:

1. Na początku gry przydaje mi się Zabójca gdyż potrzebuje strzelca, który zatruwa, a w dalszej części gry to już Prześladowca bo potem polegam na czarach bohaterów.
2. Tutaj wybieram Krwawą Furię tak po prostu tu nie ma dla mnie różnicy.
3. Według mnie lepszy jest Minotaur Strażnik ze względu na podwójny atak.
4. Tutaj bez wątpienia Posępny Jeździec ponieważ ma dobre zdolności i lepsze obrażenia.
5. Lepsza jest Hydra z Głębin ze względu na regenerację i dobrą obronę.
6. Matrona Cienia gdyż zawsze potrzebuje strzelca.
7. Lepszy jest Czarny ze względu na Odporność na Magię i dobry atak.


IP: Zapisane
Belegor
Mistrz oryginalnych pomysłów

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 2 445


Bestiarysta z zamiłowania

Zobacz profil
« Odpowiedz #29 : 03 Lipca 2010, 12:26:24 »
Co do zdolności czarnego jeźdzcy nie wiesz kto jest lepszy, nie graliśmy przeciwko sobie, więc nie oceniaj. Posępnym grałem długo i wiem, ze pomimo wiekszego ataku czarny dominuje poprzez swą szarżę. Dama cienii jest niepotrzebna, gdy bohater ma rozwiniętą magie mroku. Lepsze grupowe zaklęcia rzucane przez bohatera niz pojedyńcze uroki elfki. Matrona jest wtedy przydatniejsza, bo strzela.



IP: Zapisane
"TAWERNO, WALCZ!"

Strony: 1 [2] 3 4 5 ... 8    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.032 sekund z 21 zapytaniami.
                              Do góry