Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: 1 ... 66 67 68 [69] 70    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Jednostki alternatywne - dyskusja (Czytany 292156 razy)
Matigbw
Użytkownik jest na liście obserwowanych Obserwowany
*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 14

Zobacz profil
« Odpowiedz #1020 : 22 Czerwca 2010, 14:38:41 »
mam hordy wersja 3.1


IP: Zapisane
radanat

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 71


Zabójca na zlecenia Tawerny

Zobacz profil
« Odpowiedz #1021 : 22 Czerwca 2010, 17:24:13 »
Witam. Jak wszyscy wiemy(a przynajmniej większość) w dodatku Kuźnia Przeznaczenia dochodzą alternatywne jednostki Przystanie, fabularnie nazywane "Fanatycznymi". W dodatku Dzikie Hordy, każda rasa dostaje alternatywne ulepszenie. Jednak w jednostkach przystani jest pewna zmiana. Mimo iż niewiele, to jednak alternatywne ulepszenia jednostek różnią się od "Fanatycznych" jednostek z Kuźni Przeznaczenia.


Otóż teraz, pozostawiam opinie do waszej dyspozycji. Które bardziej jednostki i ich zdolności przypadły ci do gustu? Fanatyczne czy Alternatywne?

Cóż, jako pierwszy zacznę... bardziej podobają mi się jednostki Fanatyczne z Kuźni przeznaczenia. Upadły Anioł ma wspaniałą zdolność wysysania życia. Przy jego ataku(połączony ze szczęściem jest świetny) może też wyssać komuś życie, i oszczędzić straty zadane przez wroga. Tak samo wspaniałą zdolnością jest Szał wściekłego gryfa, który z każdym kontratakiem zadaje o 1.5 więcej obrażeń, co może podwoić a nawet potroić kontratak naszego Gryfa!!!


IP: Zapisane
Ptakuba
Sołtys Anduiny

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 533


Multikonto Martina

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #1022 : 22 Czerwca 2010, 19:12:48 »
Jednostki alternatywne z Hord są z założenia słabsze od fanatyków z Kuźni bo fanatycy byli tylko w kampanii, więc mogli być silniejsi, a dla balansu w Hordach trzeba było osłabić czerwonych.


IP: Zapisane
Wioska Anduina - moja piaskownica. Zapraszam wszystkich.

"My tutaj jedziemy na zgryzocie, problemach z dzieciństwa i pasywnej agresji."
Hellscream, 10 czerwca 2015
radanat

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 71


Zabójca na zlecenia Tawerny

Zobacz profil
« Odpowiedz #1023 : 22 Czerwca 2010, 21:00:34 »
Jednostki alternatywne z Hord są z założenia słabsze od fanatyków z Kuźni bo fanatycy byli tylko w kampanii, więc mogli być silniejsi, a dla balansu w Hordach trzeba było osłabić czerwonych.

Zgodzę się, jednak nie wszystkie osłabiono, a niektórym dano nowe umiejętności ;)(Seraf)


IP: Zapisane
damJo

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 23

Zobacz profil
« Odpowiedz #1024 : 22 Czerwca 2010, 22:24:24 »
Według mnie to trochę bez sensu temat. Bo jednostki fanatyczne były specjalnie tworzone jako przepakowane. No i co z tego, że seraf dostał nową umiejętność skoro stracił dawną, znacznie lepszą?


IP: Zapisane
Tieru96

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 23


Pijta sprajta, bądź bambucha!

Zobacz profil
« Odpowiedz #1025 : 28 Czerwca 2010, 14:24:19 »
Z jakiego zamku najbardziej (pod względem wyglądu) podobają się Wam jednostki alternatywne?

Będę BARDZO OBIEKTYWNY - najładniej zrobili Sylvan. Wystarczyło zmienić kolor i od razu wyglądają inaczej. Ewentualnie Mistyczni wyglądają trochę mało męsko, ale tak poza tym jest ok :ok:

Drogi Loczku, mnie bardziej interesuje zdanie kolegów i koleżanek, którzy się znają bardziej ode mnie.
Edit:Może coś więcej do swojej opinii?/Loczek



« Ostatnia zmiana: 29 Czerwca 2010, 10:07:43 wysłane przez Tieru96 » IP: Zapisane
Jak dobrze znów wdychać spaliny miasta!!!
tomalo12

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 4


Zobacz profil
« Odpowiedz #1026 : 12 Lipca 2010, 11:16:31 »
Witajcie czy ktoś mógłby mi polecic ulepszenia dla przystani :)?



IP: Zapisane
Loczek
King Loczdorah

*

Punkty uznania(?): 23
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 843


It's Seriously Christmas

Zobacz profil
« Odpowiedz #1027 : 12 Lipca 2010, 11:20:10 »
Proszę bardzo w tym temacie może zasięgnąć dobrych rozwiązań:
http://www.tawerna.biz/forum/index.php/topic,6276.0.html


IP: Zapisane
Boski

******

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 96


Zobacz profil
« Odpowiedz #1028 : 12 Lipca 2010, 23:34:35 »
Cytat: Hadrian
A moim zdaniem to Wulkaniczny Smok jest dobry przez swoje zdolności, to, że jest wolny nic wielkiego nie robi i tak w 2 tury dochodzą do łuczników

Poświęcisz 1 drewna (runa szarży) i dojdzie w pierwszej.

Jeśli oceniamy jednostki pod względem samego wyglądu to najlepiej wg mnie wygląda Serafin. Ochlapany czerwienią wygląda o niebo lepiej od Archanioła, który moim zdaniem dość kiepsko się prezentuje w piątce.


IP: Zapisane
Cepek
Tamer spamer soul

*

Punkty uznania(?): 3
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 399


Moja psina

Zobacz profil
« Odpowiedz #1029 : 13 Lipca 2010, 12:01:44 »
Ja się z Tobą nie zgodzę archanioła zdobi bardzo ładna szata i dobrze że ma zakrytą twarz , bo już wolę go takiego tajemniczego, niż takiego jak w trzeciej części z loczkami na głowie.


IP: Zapisane
Life is short ,so play Heroes of Might and Magic or die.




Bandaro
Użytkownik jest na liście obserwowanych Obserwowany
******

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 477


Dziki z natury...

Zobacz profil
« Odpowiedz #1030 : 20 Lipca 2010, 15:13:10 »
Ja z jakiegoś powodu z wyglądu najbardziej lubię krasnoludki. Może czuję do nich sentyment dlatego że to pierwsze alternatywy które grałem, nie wiem.
Najlepszy u nich jest strażnik gór(przy strażniku wygląda o nieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeboooooo lepiej xDD)
Harpunnicy też lepiej wyglądają chociaż staty wydają mi się gorsze
Jeźdźcy białych niedźwiedzi też dobrze się prezentują.
Kapłani są już słabsi(na co skrócili im brodę?!)
Władcy całkiem całkiem.
A smoki... Niby ten 2 ładnie się pali, sam nie wiem chyba 2... ale podstawowy ognisty smok jest beznadziejny :/


IP: Zapisane
Sylu
książe Szlezwiku, hrabia Esbjerg

*

Punkty uznania(?): 17
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 236


Doświadczenie jest najlepszym nauczycielem.

Zobacz profil
« Odpowiedz #1031 : 16 Sierpnia 2010, 21:36:24 »
Witam, właśnie zabieram się za poradnik opisujący grę fortecą. Przyznam, że mam trochę z tym problemu, bo stosunkowo rzadko grałem tym zamkiem w porównaniu do innych. Wykluczam  loch, w tym to ja już noga. Potrzebuję więc jakiegoś buildu. Sam już ułożyłem, bo zazwyczaj takim grałem podczas kampanii i hot-seat. Podobnego tematu nie znalazłem.


Bohater: Helmar
1. Obrona
a) unik
b) ochrona jeśli gramy przeciwko zamkom używających zaklęć destrukcji,
c) witalność

Alternatywnie
a) Witalność
b) utrzymanie pozycji
c) formacja obronna

2. Atak
a) Taktyka
b) Formacja Ofensywna
c) Kara Boska

3. Dowodzenie
a) Wzmocnienie runiczne
b) Dyplomacja
c) Empatia

4. Oświecenie
a) Uczony
b) Tajemne podniesienie
c) Inteligencja lub Wyjątkowa Intuicja

5. Magia Światła
a) Mistrz Odwołania
b) Wieczne Światło, jeśli gramy przeciwko zamkom używającym mroku, czyli: nekropolis, inferno, przystań
c) Mistrz Łask lub Gniewu, zależy co będzie w gildii magów

Nie mam pojęcia, czy to w 10% jest dobry rozkład. Fortecą grałem raz w kuźni podczas kampani, raz przez internet i raz w hot- seat


IP: Zapisane
Cytuj
Nigdy nie ogarniam czy Sylath żartuje, nie ogarnia, czy udaje, że żartuje, a tak naprawdę nie ogarnia. Albo udaje, że nie ogarnia, a żartuje.
- Unkown
Bandaro
Użytkownik jest na liście obserwowanych Obserwowany
******

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 477


Dziki z natury...

Zobacz profil
« Odpowiedz #1032 : 16 Sierpnia 2010, 21:58:39 »
Sylath - Dzięki za Build. Może tym razem dzięki tobie będę miał więcej szczęścia do Fortecy, ja się nie wypowiem bo się nie znam. ^_^


IP: Zapisane
Krajon

**

Punkty uznania(?): 2
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 22


Zobacz profil
« Odpowiedz #1033 : 16 Sierpnia 2010, 22:15:15 »
Bohatera moim zdaniem wybrałeś dobrego (Helmar to mój ulubiony). Według mnie biuld może być, choć ja często zamiast oświecenia na dużych mapach wybieram logistykę bo krasnale są strasznie wolne. Natomiast zamiast dowodzenia biorę magię zniszczenia i jeśli mam kulę ognia w gildii magów staram sie osiągnąć zapłon i jeśli walczę z lochem to  wyssanie magii. W ataku zamiast kary boskiej biorę łucznictwo. W obronie zawsze biore formację obronną i jeśli gram przeciwko zamkowi z dobrymi jednostami strzelającymi (przystań,sylvan) biorę unik natomiast przeciwko zamkom z silnymi czarami magii zniszczenia(loch) to oczywiście ochronę.


IP: Zapisane
III miejsce w I Turnieju Tawerny "Klucz do Zwycięstwa"  8)
Mohikanin

*

Punkty uznania(?): 3
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 701


Zobacz profil
« Odpowiedz #1034 : 16 Sierpnia 2010, 23:33:51 »
Podstawowe pytanie to przeciwko komu walczymy? Jeśli gramy przeciwko sylvanowi, to obowiązkowo obrona, unik, grupowa wytrzymałość (z magii światła bądź też moc wytrzymałości). Wichura z magii światła przeważnie załatwia sprawę ze smokami. Wysoka obrona krasnali raczej daje przewagę i ta para jest na ich korzyść. Ale jeśli gra się przeciwko lochowi, to należy iść w atak (taktyka, kara boska, również preferuję światło z przyspieszeniem i prawą mocą, chociaż dobrze wykorzystane zniszczenie może również dać dobry efekt). To samo przeciwko akademii - trzeba iść do ataku, bo w starciu na strzelców czy też magię i ilość many to raczej z czarodziejem się nie wygra. Trzeba build dostosować do przeciwnika i jego taktyki.


IP: Zapisane

Strony: 1 ... 66 67 68 [69] 70    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.095 sekund z 22 zapytaniami.
                              Do góry