Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: 1 [2] 3 4 5 ... 70    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Jednostki alternatywne - dyskusja (Czytany 293069 razy)
Log

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 11


Zobacz profil
« Odpowiedz #15 : 30 Maja 2007, 20:55:23 »
Nie wiecie kiedy opublikują wszystkie ulepszenia?


IP: Zapisane
Martin
"Król Multikont"

*

Punkty uznania(?): 7
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 397


Nobody expects the Spanish Inquisition!

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #16 : 31 Maja 2007, 08:05:07 »
Są ulepszenia z inferno lochu i sylvan. Jak reszta sie popjawi będzie zamiesczona na stronie


IP: Zapisane
Log

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 11


Zobacz profil
« Odpowiedz #17 : 31 Maja 2007, 15:28:46 »
Przecież i tak mamy tylko 2 ulepszenia do inferno :(


IP: Zapisane
Luk
The Great LichMaster

*

Punkty uznania(?): 27
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 473


Scream for me Tawerna!

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #18 : 31 Maja 2007, 15:53:55 »
ludzie...  /getlost/

http://mightandmagic.uk.ubi.com/


IP: Zapisane
beliarpal

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 4

Zobacz profil
« Odpowiedz #19 : 31 Maja 2007, 18:17:27 »
Cytuj
Ja to mam takie pytanie... bo już mie się wszystko miesza... Czy te alternatywne ulepszenia to będą zamiast tych starych czy to będą dodatkowe, że jednostkę będzie się 2 razy ulepszać... /huh/


PS. Nie nabijajcie się z mojej niewiedzy ;)
[snapback]5326[/snapback]

sory ze ci to muwie ale bedzie chyba tak
ulepszen beda 2 rodzaje np jest zwiadowca (lochy) i bedzie mozna z niego zrobic albo stalkera albo zabujce



ps. nie czepiac sie ortografi /cool/


IP: Zapisane
Luk
The Great LichMaster

*

Punkty uznania(?): 27
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 473


Scream for me Tawerna!

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #20 : 31 Maja 2007, 19:14:00 »
Cytuj
ps. nie czepiac sie ortografi

Ty chyba sobie w kulki lecisz. No licho dość, żeby napisać muwie czy zabujca, jak się tego nie czepiać. Żeby nie było słowników, google, Worda itp. no ludzie miejcie litość do jasnej cholery


IP: Zapisane
Orzi

***

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Wiadomości: 204


Zobacz profil
« Odpowiedz #21 : 05 Czerwca 2007, 16:49:21 »
Mnie to najbardziej interesuje, jak, i czy w ogóle będą, ulepszenia krasnoludów, mojej ulubionej rasy :) . Co do samego pomysłu - jest OK, tylko boję się, że alternatywne jednostki będą tak dobre, że nie będzie się opłacało rekrutować tych starych...

...a z dotychczasowych alternatywnych ulepszeń najlepiej wygląda Hydra Kwasu :) .


IP: Zapisane



mateo

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 154


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #22 : 05 Czerwca 2007, 21:05:52 »
o są już ulepszenia nekropolis


IP: Zapisane
Luk
The Great LichMaster

*

Punkty uznania(?): 27
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 473


Scream for me Tawerna!

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #23 : 05 Czerwca 2007, 21:42:00 »
Strasznie trudna sprawa z tymi ulepszeniami bo z tego co ja tu widzę to te alternatywne są lepsze od pierwotnych ulepszeń... /ermm/  Jeszcze zobaczy się jak to działa w praktyce ale chociaż tyle, że porządnie wyglądają te z inferno. Naprawdę mile mnie zaskoczyły, ja myślałem że będzie po prostu jeszcze więcej ognia a tu poszli trochę w inną "mięsistą" stronę :).... nic innega jak czekać.


IP: Zapisane
Joker

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 337


Lege Artis

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #24 : 05 Czerwca 2007, 21:49:21 »
Oj... trochę będzie z tym zabawy...rozkminianie, które ulepszenie jest lepsze, które się bardziej opłaca...trochę się tego obawiam.

Ale zawsze można ulepszać wszystko na alternatywne skoro podobno lepsze /cool/


IP: Zapisane
WielkQpa

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 140

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #25 : 05 Czerwca 2007, 22:57:06 »
czy ja wiem nie wszystkie sa takie wspaniałe, czesc z nich ma duzo gorsze staty wszsytko bedzie zależało od gracza jaka strategię będzie chciał użyc gracz, czy postawi na wysokie statystyki czy na skille.


IP: Zapisane
Joker

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 337


Lege Artis

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #26 : 05 Czerwca 2007, 23:14:49 »
No właśnie... i niektórzy się mogą zapętlić (np ja /whistling/ )
Po prostu trzeba jakiś kalkulatorek wymyślić albo jak ktoś woli zapisać sobie na kartce lepsze rozwiązania... /cool/


IP: Zapisane
Pacior

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 105


Zobacz profil
« Odpowiedz #27 : 05 Czerwca 2007, 23:23:36 »
Patrzać na niektóre nowe ulepszenia wiem, że cześć starych jest lepsza np. wolę szkieleta łucznika niż mam walczyć szkieletem w zwarciu. Mnie najbardziej interesują zmiany w Przystani mam nadzieję, że to będą inne jednostki niż te które były zaprezentowane w kampanii z Kuźni Przeznaczenia.


IP: Zapisane
Cepek
Tamer spamer soul

*

Punkty uznania(?): 3
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 399


Moja psina

Zobacz profil
« Odpowiedz #28 : 06 Czerwca 2007, 13:13:34 »
Jednostki alternatywne nekropolis są cool ale gdzie się podziało ulepszenie wampira?


« Ostatnia zmiana: 06 Czerwca 2007, 13:14:57 wysłane przez cepek » IP: Zapisane
Life is short ,so play Heroes of Might and Magic or die.




Pacior

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 105


Zobacz profil
« Odpowiedz #29 : 06 Czerwca 2007, 15:54:40 »


Cepek oto ulepszenie wampira


IP: Zapisane
Strony: 1 [2] 3 4 5 ... 70    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.029 sekund z 17 zapytaniami.
                              Do góry