Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.
Strony: 1 ... 22 23 24 [25] 26 27 28    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
HoMM5 Chaos Theory (Czytany 177014 razy)
Nekross

******

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 94


"Strange and ironic that it'll end the same way"

Zobacz profil
« Odpowiedz #360 : 28 Grudnia 2015, 20:30:36 »
:huh:  :niepewny:

Nie do końca rozumiem.


IP: Zapisane
Heteryk Jogurt

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 66


Grotowo-tawerniany jogurtożerca :P

Zobacz profil
« Odpowiedz #361 : 29 Grudnia 2015, 14:52:02 »
Czy zamierzacie w przyszłości dodać frakcje powiązaną z Pustką?


IP: Zapisane
WMS

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 321


Zobacz profil
« Odpowiedz #362 : 29 Grudnia 2015, 17:54:51 »
@Nekross Już tłumaczę. W uniwersum Ashan istnieje coś takiego jak pustka. Z tego wyłoniło się jajko z którego wykluli się Urgash i Asha, oraz magia pierwotna(albo jej starożytna wersja). Jest ona więc czymś w stylu Chaosu z mitologii greckiej. :v


IP: Zapisane
Nekross

******

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 94


"Strange and ironic that it'll end the same way"

Zobacz profil
« Odpowiedz #363 : 29 Grudnia 2015, 18:19:10 »
@WMS

Bardzo dziękuję za wytłumaczenie tej "pustki". Też tak nie do końca ogarniam mapę Ashan

@Heretyk Jogurt

Nwm, choć kto wie - może coś tam będzie; lepiej o to zapytać Lorda Khorne'a, bo to on o wszystkim tam decyduje. Niedawno wysłałem jemu plik odnośnie Czempionów (http://megapocalypse.npx.pl/readarticle.php?article_id=126). Mam tylko cichą nadzieję, że odpowie.


IP: Zapisane
Heteryk Jogurt

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 66


Grotowo-tawerniany jogurtożerca :P

Zobacz profil
« Odpowiedz #364 : 29 Grudnia 2015, 22:19:56 »
Rozumiem. A tak w ogóle to są plany wprowadzenia Saretha do moda?


IP: Zapisane
Nekross

******

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 94


"Strange and ironic that it'll end the same way"

Zobacz profil
« Odpowiedz #365 : 30 Grudnia 2015, 15:26:55 »
Raczej nie - w dziale "Fabuła" albo "Wstęp" jest wyraźnie napisane, że Team przyjął 'pozytywną' decyzję Saretha (uwięził demony Ashan na zawsze w ich więzieniu). Ale żeby on jeszcze odgrywał jakąś rolę, to szczerze mówiąc wątpię - jeśli już, to raczej jako postać wręcz epizodyczna (byłby bardzo krótko) w kampanii Imperium bądź Epilogu.


IP: Zapisane
Lord Khorne

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 158


Prepare to die!

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #366 : 05 Stycznia 2016, 14:44:35 »
Czy zamierzacie w przyszłości dodać frakcje powiązaną z Pustką?
Szczerze mówiąc był taki pomysł, jednak na obecną chwilę nie mogę niczego potwierdzić czy też wykluczyć... po stworzeniu 4 podstawowych frakcji wszystkiego się dowiecie. ;P

Rozumiem. A tak w ogóle to są plany wprowadzenia Saretha do moda?
Na tę chwilę nie..



IP: Zapisane
Nekross

******

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 94


"Strange and ironic that it'll end the same way"

Zobacz profil
« Odpowiedz #367 : 07 Stycznia 2016, 20:49:51 »
Proponowałbym zrobienie trailera #3, który pokazałby wasze dokonania w ciągu ostatniego roku. Kto wie, może to zachęci jeszcze więcej maniaków Herosów do zainstalowania jeszcze raz tej gry i wyczekania na wersję "demo".

Jest to ledwie propozycja, więc prosiłbym bez ofensywy w odpowiedziach.


IP: Zapisane
Nekross

******

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 94


"Strange and ironic that it'll end the same way"

Zobacz profil
« Odpowiedz #368 : 28 Stycznia 2016, 22:10:18 »
Udanych ferii! Miejmy nadzieję na drobny powiew świeżości w lutym/marcu. ;)


IP: Zapisane
Nekross

******

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 94


"Strange and ironic that it'll end the same way"

Zobacz profil
« Odpowiedz #369 : 30 Stycznia 2016, 22:32:22 »
Jeśli się streszczę w czasie ferii, Khorne powinien otrzymać ode mnie nową wersję Legionu. Oczywiście, to nie ta frakcja zostanie odsłonięta w pierwszej części, ale "lepiej późno niż wcale" ;)

P.S Już 4/7 poziomów gotowe. Niezły start, jak na 2-2,5 godziny :D


« Ostatnia zmiana: 31 Stycznia 2016, 00:39:33 wysłane przez Nekross » IP: Zapisane
Mcichosz16
Użytkownik jest na liście obserwowanych Obserwowany
*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 77


Słuszny głos Tawerny

Zobacz profil
« Odpowiedz #370 : 31 Stycznia 2016, 08:22:30 »
Ty też dla niego pracujesz? Robisz legion to znaczy, że robisz modele, czy skrypt, czy arty?


IP: Zapisane
Nekross

******

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 94


"Strange and ironic that it'll end the same way"

Zobacz profil
« Odpowiedz #371 : 31 Stycznia 2016, 13:21:38 »
@Mcichosz16

Jestem akurat ex-członkiem (kiedyś byłem w zespole, a obecnie jestem poza nim). Niestety, mogę dać jedynie zarys tego, jakby to wszystko wyglądało w mojej osobistej wizji, Khorne nie musi tego od razu wdrażać. Gdy byłem w zespole, odciążyłem Kyoshiro od typowych prac z tekstem typu biografie, opisy, fabuła; nierzadko dawałem również ciekawe pomysły, które można by było wdrożyć do projektu. Co do reszty - artów nie robię, bo mam - i to tylko podkreślam - BARDZO słabą rękę do rysunków, modeli za bardzo nie robię, bo nie mam stanowczo jak się za to zabrać, i też potrzebna jest odrobina "przestrzennej wyobraźni", która niekoniecznie współgra ze mną. A skrypty? Niekoniecznie wiem, co z tym zrobić, skoro technicznie nie da się za wiele w grze zmienić, np. nowych zaklęć nie da się stworzyć, można jedynie zmienić efekt graficzny, opis, rysunek i jakoś to "oskryptować", ale to będzie tak czy owak czar stworzony na podstawie innego, innymi słowy - klon innego zaklęcia; podobnie sprawa ma się z talentami czy zdolnościami, można jedynie zmienić (tak to nazywam) "dane matematyczne", ale wciąż to będzie integralna część gry - bez tego produkt pada ot tak.

Co do surowców - odrobinę śmiem wątpić, czy da się zmienić wszystkie i zmienić ich wykorzystanie, ale jak się uda, to czapki z głów, bo chyba żaden inny projekt modderski tego nie wprowadził.

A czemu robię Legion i po co? Dlatego, że właśnie przez 'stworzenie' tej frakcji zostałem wtedy przyjęty do zespołu, więc nieoficjalnie Legion w CT jest to moje dzieło ;> Jednakże dawno temu Khorne (wówczas i mój "szef") powiedział, że Legion czeka całkowita zmiana (nie wiem, czy to tak mniej więcej brzmiało), więc postanowiłem, że może spróbuję stworzyć wszystko na nowo; cała frakcja jest od nowa robiona, ale niestety tylko na tekście - co nie oznacza, że jest aż tak beznadziejne, jakby się wydawało, postanowiłem przy opisywaniu jednostek dodać też "inspiracje" - linki do rysunków/artów, które mogłyby posłużyć za pomoc przy tworzeniu danej jednostki. Wiem, że to brzmi dość absurdalnie/abstrakcyjnie/whatever, ale takie są realia - mam umiejętności manualne na poziomie sześciolatka, więc dając te linki, staram się nakierować kogoś na rysunki bardzo bliskie mojej osobistej wizji danego bohatera. Akutalnie tak jak powiedziałem, skończyłem już kilka poziomów, niedługo pewnie przejdę do bohaterów i wyglądu miasta.

Jak chcesz mnie zhejtować/zniechęcić, proszę bardzo - i tak mnie to nie powstrzyma. I tak od czasu do czasu Khorne korzysta z moich "usług" (pomagałem mu podczas prac nad patchem do moda z Sanktuarium).

Wiadomość doklejona: 31 Stycznia 2016, 23:12:04
No, wszystkie jednostki oraz bohaterowie ogólni gotowi ;)


« Ostatnia zmiana: 31 Stycznia 2016, 23:12:04 wysłane przez Nekross » IP: Zapisane
Mcichosz16
Użytkownik jest na liście obserwowanych Obserwowany
*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 77


Słuszny głos Tawerny

Zobacz profil
« Odpowiedz #372 : 02 Lutego 2016, 07:22:14 »
@Nekross

 Nie chciałem cię zhejtować. Miałem nadzieję na wyciągnięcie spoilerów. A pomysły "lorowe" są ważniejsze od modeli i skryptu, ponieważ to od nich zależą wszystkie aspekty projektu. Gdybyś mi wysłał jeden z pomysłów jednostek i "arty wzory", może bym spróbował zrobić dla ciebie arta. Oceniłbyś czy jestem w tym dobry i może bym został twoim wizualizatorem projektów. ;)

P.S. Ja wolę rysować na papierze. Myszka mi się rozjeżdża.


IP: Zapisane
Nekross

******

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 94


"Strange and ironic that it'll end the same way"

Zobacz profil
« Odpowiedz #373 : 05 Lutego 2016, 09:56:01 »
*odgłos fanfarów*

Niniejszym ogłaszam, że prace tekstowe nad Legionem z mojej strony zostały zakończone po długiej, wyczerpującej umysł nocy :yahoo:

Teraz Khorne po przeczytaniu jakże długiego dokumentu (ok. 135 stron lub więcej) napisze tutaj, co sądzi o tej koncepcji na dawno zapomnianą frakcję (patrz trailer Legionu do CT - link do odnalezienia na stronie zespołu).  :rolleyes:

Ja tymczasowo się wyłączam, bo chwilowo i tak nie mam tu nic do robienia, choć Lord i tak skorzysta z mojej pomocy przy innej okazji ;>


IP: Zapisane
Vusapion

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 36


Zobacz profil
« Odpowiedz #374 : 29 Lutego 2016, 14:39:11 »
Niesamowicie piękne modele jednostek tworzysz Khorne, aż chciałoby się oglądać więcej i więcej.

Mam pomysł co do alternatywy Gryfa, wydaje mi się, że fajnie pasowałby jakiś dziki gryf, bo zasadniczo bojowy jest i nie wyszedł jakoś cudnie przy królewskim. Moja propozycja to "Czarny Szpon" bardzo dziki, o ciemnym upierzeniu, sądzę, że całkiem nieźle mógłby się wpasować do alternatyw.

Według mnie wzorowanie się na elementach z Heroes 6 jest dobrym pomysłem i jednostki będą dobrze pasowały w klimacie piątki. Miasto zaprojektowane przez Sylana ładne, ale bez fajerwerków. Również widać inspirację Inferno z szóstki, ale całość się dość mocno zlewa, przez co dość mocno traci.

Ifryt niesamowicie wygląda na arcie. Jednak martwi mnie to, że obecnie jest ustawiony na 2 poziomie i jest alternatywą dla Inkuba, który to jest ulepszeniem Heretyka. Jakoś mi połączenie tych trzech stworów w jedną jednostkę nie podchodzi. Mam nadzieję, że uda się to rozwiązać zdecydowanie lepiej.

Mam pytanie odnośnie map bitewnych. Czy jesteście wstanie je poszerzyć, bądź analogicznie zmniejszyć je? Osobiście wolałbym większe mapy, to znaczy dłuższe, bo szerokość 12 kwadratów nie jest zła, ale zbyt mało jest taktyki w momencie kiedy jednostki ( i to całkiem spora grupa ) docierają do wroga w pierwszym ruchu.

Na koniec tylko taka moja prośba o to, by jednostki 1 i 2 poziomu nie były tak słabe, bo niestety szybko w trakcie gry tracą na znaczeniu i w późniejszej fazie używanie ich jest często nieopłacalne.  Z mojej strony proponowałbym jednostki podzielić na 4 poziomy ( wiem, że i tak poziomy od 1-7 będą musiały widnieć przy jednostkach ). I - ( 1 - 2 ) II - ( 3 - 4 ) III - ( 5 - 6 ) IV - ( 7 ). Zapomniałem o jednostce epickiej, ale tę można dać albo jako silna IV - poziomowa lub poziom V. Jeśli chodzi o ten podział to ze względu na Heroes 4 gdzie podział na poziomy wyglądał ( dla mnie ) najlepiej, bo jednostki nie były tak bardzo podobne jak w 6 części i nawet najsłabsze były zawsze groźne.

Po drugie  :D na koniec mam jeszcze pytanie o budynki w mieście. Wiem, że niestety nie można dodać własnego, nowego zamku, ale czy jesteście wstanie dodać budynek do miasta? ( nie chodzi mi oczywiście o podmianę ). 

Tak czy inaczej gratuluje tego projektu i wspieram w dalszej pracy nad nim, bo pomimo, że te trwają długo to efekty są oszałamiające.


IP: Zapisane
Strony: 1 ... 22 23 24 [25] 26 27 28    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.064 sekund z 17 zapytaniami.
                              Do góry