Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
Strony: 1 ... 7 8 9 [10]
 91 
 : 13 Lipca 2022, 08:55:16 
Zaczęty przez Iboz - Ostatnia wiadomość wysłane przez Iboz
Nasz świat to gra w cywilizacje
A tak widzę je na świecie:
Niebieski gracz - Tower - Iran, Indie, Chiny
jest teraz w epoce marmuru
Czerwony gracz - Castle - Rosja, Wschodnia Syberia, USA, Ameryka Łacińska, Północna Afryka, Arabia Saudyjska, Izrael, Arktyka, Kazachstan, Nowa Zelandia
jest teraz w epoce marmuru
Fioletowy gracz - Conflux - Unia Europejska, część Księżyca i Marsa
jest teraz w epoce średniowieczu
Zielony gracz - Stronghold - Murzyńska Afryka, część Marsa
jes teraz w epoce dark
Różowy gracz - Rampart - Japonia, Kraina Mu (kraina elfów)
jest teraz w epoce Renesansie
Brązowy gracz - Factory - Australnia, Część Marsa
jest teraz w epoce brązu
Seledynowy gracz - Cove - Podwodna cywilizacja
jest teraz w epoce dark
Pomarańczowy gracz - Księżyca część, Ukraina
jest teraz w epoce brązu

Po za tym po wyeliminowaniu starych cywilizacji powstaną nowe
takie jak:
Demony - Inferno - wjechały na księżyc i ukraine
są teraz w epoce miedzi
Mroczne elfy i smoki - Dungeon - są na terenach europy, syberii i mu
są teraz w epoce kamienia
Jaszczurludzi i indianie - Fortiess - w ameryce południowej i australii
są teraz w epoce prehistorii
Nieumarli - Necropolis - są w środkowej syberii i na marsie
są teraz przed prehistorią czyli tuż po powstaniu przez wirus T w USA
Vorianie - Palace - są w antarktydzie
powstali teraz od H III days of reckogning czyli są przed przed prehistorią

Po za tym w gotowości są nowe cywilizacje:
Krasnoludy - Christmas - trochę na całym świecie z wyjątkiem indian i azji
są teraz tuż przed powstaniem
Robale - Zerg town - na marsie
są teraz przed powstaniem po stworzeniu biblijnym
Katolicy - Cathedral - ameryka łacińska, część europy i afryki
są teraz w 7 dniu stowrzenia
Vaygrowie - ? ? ? - część europy i syberii i edenu
są teraz w 6 dniu. Zatoczyli koło gdyż nie dawno byli w ostatniej epoce.
Jeśli są jeszcze jakieś cywilizacje to na razie są na poziomie
zwierząt lub niższym więc nie istnieją.
Przykładem tu może być Anioł jest na poziomie ptaka (5 dzień),
a jak tak dalej pójdzie może stworzy jako Tytan nową cywilizacje.
Podobnie Beztwarzowy jest teraz z rasy Dranei (bydło 5 dzień)
i może stworzyć cywilizacje Pawilon (egipską).
Po za tym jeszcze na początku są gwiazdy filmowe czyli
4 dniu, w przyszłości stworzą cywilizacje Hollywoodu.

Wiadomość doklejona: [time]13 Lipca 2022, 12:03:04[/time]
Jeśli chodzi o sytuacje to:
Pomarańczowy gracz jest niszczony przez Czerwonego i Fioletowego gracza.
Niebieski gracz jest niszczony przez Czerwonego i Seledynowego gracza.
A po ludzku
Ukraina i Imperium Robotów (pomarańczowy gracz)
Jest kończone przez Federacje (czerwony gracz) i Korporacje (Fioletowy gracz)
Iran, Chiny i Indie są kończone przez Federacje (czerwony gracz) - wojna
w Afganistanie i Królestwo podwody (seledynowy gracz) - Potop Idnii
i Chin w 2015 roku.

Wkrótce będą wolni gracze pomarańczowy i niebieski.
Pomarańczowy gracz - będą demony na Ukrainie
Niebeski gracz - Mroczne elfy i smoki w Wschodniej Syberii
I tak frakcja Forge zaczyna od robotów służących każdej cywilizaciji z iskrą w środku (gwiazdą) czyli od 4 dnia jako samochody.
Frakcja Tower zaczyna Hogwartem przeniesionym na Eden czyli
od 6 dnia (od nowa od maga)

Generalnie obecnie Forge ma armie cyborgów na wojnie, armia
jest przejmowana przez Federacje, Korporacje i Demony
a Tower ma jeszcze Iran, za 1 epoke zostanie tylko armia do przejęcia,
cywilizacja się ewakułowała na Eden.
Po za tym za 1 epokę rośliny przejdą z 3 dnia do 4 dnia i wtedy
zacznie się jedzenie kosmosu roślinoplanet i roślinogwiazd.
Rośliny miały cywilizacje Imperium Osmańskiego (Tureckiego)
ale zostali pokonani przez Fioletowego (Europe), Czerwonego (Rosje) i Niebieskiego (Iran) gracza.

Wiadomość doklejona: [time]13 Lipca 2022, 13:57:34[/time]
Istnieją jeszcze kosmici.
Ale oni mają cywilizacje Plejaran która jest w Oświeceniu.
I żyją na Erze (Ziemia przyszłości - Eden) i w Raju (wymiar Ziemi).
Inni kosmici są na tym samym poziomie lub niżej.
Dalej są tylko Syriuszanie. Są w Industrialu,
i zawdzieczają to szpiegowskim zwierzątką zwanym psami.
Które kradną pomysły przyszłościowe ludziom.
Ostatno Syriuszanie ewakułowali się na Eden.
Wygląda na to że Plejaranie dołączą do gracza fioletowego (conflux),
a Syriuszanie do czerwonego (castle).
Po za tym w przyszłości Mroczne elfy dołączą do magów hogwartu
czyli Ci wrócą do niebieskiego gracza.

 92 
 : 11 Lipca 2022, 23:47:09 
Zaczęty przez Iboz - Ostatnia wiadomość wysłane przez Iboz
Jak wiecie są 4 szkoły magiczne hogwartu: Kota, Kruka, Gryfa i Węża.
Ale to jest dopiero podstawówka.
Później jest szkoła średnia:
i tu mamy takie szkoły: Behemota, Smoka, Feniksa, Lodowego Demona
A na koniec jest uczelnia magiczna gdzie są szkoły:
Ognia, Ziemi, Powietrza i Wody
Po podstawówce jesteś magiem, po średniej arcymagiem a po uczelni
zaklinaczem, po za tym są jeszcze egzaminy na zawody magiczne
czyli magiczną profesję bohatera w heroes.

Na początek czaruje się różdzką, potem słowami, a na koniec gestem ręki
 (przy zaklinaczu).
Ja osobiście jestem zaklinaczem, i przeszedłem egzamin na nekromantę.
Trzeba 3 razy zginąć i przeżyć nie zostać trupem oraz ożywić 1 zwierzę i
człowieka (praktyczna część).
I tu mała tajemnica nikt nie umiera, po prostu zmasakrowanych ludzi
ożywia się jako zombii w przypadku
A ) Szczątki były zatrute tak że nie da się odwrócić działania trucizny
B ) Szczątki są obłożonę klątwą w wyniku której nie da się cofnąc ich czasu
Normalnie anioł cofa czas tak że szczątki wracają do dawnego kształtu.
W ashanie doszło do patologii gdzie nekromanci trują szczątki
jadem namtaru żeby anioły nie mogły cofnąć czasu.
Po za tym wśród chsześcijan pospolita jest antymagia (lub są zatrute przez piwo), przez co
nie da się ożywić szczątek robi się im pochówek.

 93 
 : 04 Lipca 2022, 10:05:39 
Zaczęty przez Halon - Ostatnia wiadomość wysłane przez Iboz
Ja bym widział takie nowe miasta do heroes (dokładnie do H 11 jakby ktoś pytał).

Mausoleum
Bohater
Technomanta
Talent rasowy: Zamażanie (jak regeneracja)
Muzyka: https://www.youtube.com/watch?v=AdQ3JDLlmPI
Jednostki:
1. Mechamucha
2. Nekrożuk
3. Ptak zagłady
4. Zimowy Człowiek
5. Maskostwór
6. Pojazd zimowego silnika
7. Olbrzymi Lodowy Szkielet

Kampania
1. Nieumarli pokonali połowę życia
w swojej galktycę, lecz bóg nadal nie wygrywa
dlaczego. Dlatego że żyją nadal istoty
w Andromedzie. Sandro wyrusza do Andromedy
żeby teraz tam zabić połowę życia.
Zakładamy bazę na lodowej planecie
2. Dowiadujemy się że na planecie
jest Mausoleum Sadien, postanowimi
zamienić ją w wielekiego szkieleta.
3. Aby zniszczyć połowę życia
potrzebujemy floty, więc szukamy
gwiezdnej kuźni.
4. Aby szybciej zniszczyć życie,
musimy znaleść martwą gwiazdę
i ją zdetonować, promieniowanie
zabije życie w galaktyce.
Epilog
Kiedy zginęło życie, nagle wszystko
wraca do normy. Sandro znów jest
człowiekiem, ludzie zaludniają
większość planet, a po demonach
zniknął ślad. Jak wiemy nie na długo,
gdyż wylądowali na Ukrainie.


Miasto Strzelców
Posterunek (Sentry)
Bohater:
Strzałomanta (Arrowmancer)
Talent rasowy: Energoamunicja (więcej strzałów)
Muzyka: https://www.youtube.com/watch?v=n4PQRpo2Wng
Jednostki:
1. Zwiadowca Osa
2. Ptak zwiadowca
3. Elf prszyszłości
4. Policjant
5. Czołg kołowy
6. Nurkopter
7. Latający lotniskowiec

Kampania:
1 sc. Wszechkorporacja wykupiła udziały
w firmach zajmujących się komosem.
Kilka zwiadów w obcy czas jest
obiecujących. Najpierw jednak trzeba
wytępić tamtejsze potwory.
Zadaniem wojska korporacji
jest oczyszczenie z potworów Liry.
W tym celu wynajmujemy elfy.
2 sc  Atakujemy Imperium kosmiczne
aby zdobyć artefakty które
złożone mogą wyłączyć lub
włączyć miasto. Na koniec
sc. właczamy Matrix czyli miasto.
3 sc. Musimy obronić się
przed Zemstą Imperium w
tym celu zawiązujemy sojusz
z Rebeliantami.
epilog
Od rebeliantów dowiadujemy
się że za pieniądze można
kupić level mieszkańcom.
Dzięki temu cześć przeżywa
atak gwiazdy śmierci.
Imperium wysyła Anioły
żeby podbiły Lirę.
Zaczyna się Heroes 12.

Pulsarnia
Bohater:
Masan
Talent rasowy: Pożeranie wrogów
Muzyka: https://www.youtube.com/watch?v=6gc1RpMOTxM
Jednostki:
1. Wchłaniacz latający
2. Piechota siatki pocisków
3. Twórca koszmarów
4. Symbiont miłości
5. Statek antymagiczny
6. Trójnoga ruchoma baza
7. Włócznia zbawienia (niszczy światy)

kampania:
1. Lud morskich istot poszukuje portalu
do komosu. Mają nadzieje uwolnić
się od wiecznego zepsucia.
2. Po zbudowaniu floty
szczęsliwy żyjemy w kosmosie.
Trzeba zniszczyć źródło spaczenia.
Czyli planety. Ale w tym celu
trzeba odnaleść technologie
włóczni zbawienia. W tym sc.
autor użył Astralni. Wchodzimy
do snów żeby opanować technologię.
Od tamtej pory co roku niszczy
upadły świat.
3. Upadły Slaneesh uciekł w kosmos
i zahipnotyzował cześć Pulsarian
(nas). Więc trzeba go pokonać.
epilog
Pulsarnie udają się do nowego
wymiaru ładu, pozostawiają
po sobie artefakty, na jednym
z nich mówią do Imperium człowieka.
Udaliśmy się do nowej galaktyki
żeby uwolnić ją z upadku.
Ta już jest uwolniona przekazujemy
ludziom galaktykę.
Na koniec przekazu Pulsarian śmieje
się że zostało wam tyle planet
ile bogu ludzi. ha ha ha...
Został Eden i Księżyc

Crystalnia
Bohater:
Metalista (Metalist)
Talent rasowy: Metalizyka (ulepsza materie)
Muzyka:  https://www.youtube.com/watch?v=4C06rNqK1vo
Jednostki:
1. Dysk wytwórczy
2. Golem ceglasty
3. Golem edenitowy
4. Elf metaskalny
5. Lewitująca łódz
6. Kosmiczny lotniskowiec
7. Piramida lotnicza

Kampania:
1. Ludzie wysyłają sondę na Marsa.
Nieoczekiwanie odnajdują rzeżby
przypominające cywilizacje.
Grupa zwiadowców bada sprawę.
Tak odkrywają armię golemów.
Która pomaga im założyć bazę
i odepchnąć demony pragnące
ich pokonać.
2. Pewna naukowiec odkrywa
że po podaniu pewnego metalu
embrioną ludzi powstają elfy
zdolne do życia na marsie.
Rozpoczynamy wojny z decepticonami
o marsa.
3. Elfy marsjanskie buntują
się przeciwko ziemi, planują
ostrzał jądrowy. Musimy posłać
naszego agenta z księżyca
żeby temu zapobiec. Dochodzi
do wojny księżyca z marsem.
4. Musimy pokonać zetów i orków
którzy zaczęli kolonizacje marsa.
W tym celu zawiazujemy sojusz
z imeprium kosmicznym.
Imperium buduje olbrzymi statek piramidę.
Epilog
Większość mieszkańców Marsa udaje się
na inne planety. Pozostają ruiny
gdzie pogrzebia się największych sithów.
Gdyż na normalnej planecie jest
za mało miejsca.
Jednym z Marsian jest Superman.

Astralnia
Bohater
Mistyk
pojazd Koń z nocnego nieba
Talent rasowy - Wzmacnianie magii - Czary pozytywne
działają z większą mocą, a negatywne z słabszą
Muzyka: https://www.youtube.com/watch?v=nCJyBcPu3K4
Jednostki:
1. Energ - Żyw. uczuć
2. Porygon - Żyw. wzroku
3. Mojra - Żyw. pamięci
4. Elf holograficzny - żyw. iluzji
5. Krzyżowiec nocy - żyw. spokoju
6. Darlok - żyw. psychiki
7. Tkacz cienia - anioł snów

Te miasto nie ma kampanii gdyż jest nagrodą za ukończenie
Heroesa 11.

I jeszcze na koniec
Muzyka z Menu H 11
Jaka jest twoja gra czyli
https://www.youtube.com/watch?v=sbZZKEJXz9U
Muzyka z podziękowań z H 11 i wstęmpu do H 12
https://www.youtube.com/watch?v=B-CCeiMIQhc

 94 
 : 02 Lipca 2022, 11:09:20 
Zaczęty przez Iboz - Ostatnia wiadomość wysłane przez Iboz
Dark Messiah czyli Orodreth jest Void elfem w Warcaft.
Także w mieście ładu Ashy oczekiwałbym Void elfy i
Void Smoki (granatowe).

 95 
 : 29 Czerwca 2022, 22:13:36 
Zaczęty przez belraist - Ostatnia wiadomość wysłane przez Sychoaky
Ale błąd przy stawianiu czy wtedy jak ktoś chce wejść? Jeżeli przy stawianiu - błąd sieci lan lub coś ustawione czego sacred nie trawi a jeśli przy wchodzeniu... Szczerze powiem, że brat ma to gdy chce do mnie wejść   Ja mogę do niego lecz on do mnie ma problemy... Masz może router?


 96 
 : 29 Czerwca 2022, 00:48:12 
Zaczęty przez Khaziu - Ostatnia wiadomość wysłane przez Sychoaky
W dyskusji nad epoką napoleońską podkreśla się przełomowe znaczenie kampanii 1812 roku, która miała położyć kres potędze Napoleona. Tymczasem w jednej z książek Marcina Baranowskiego pojawiło się fundamentalnie ważne zdanie na temat znaczenia wyprawy cesarza na Moskwę: "Był to cios,ale nie nokaut". Otóż to: kampania 1812 roku była wielką klęską Napoleona,ale rzeczywiście nie był to jeszcze "nokaut", w końcu 1812 roku nic jeszcze nie było przesądzone, nie tylko utrata przez cesarza władzy we Francji, ale nawet upadek imperium francuskiego.Prawdziwym kresem potęgi Napoleona była dopiero kampania 1813 roku.Takie jest moje zdanie, a co wy o tym myślicie? Nie chcę na razie podawać argumentów za tą tezą, ponieważ kiedyś jak to zrobiłem w poście otwierającym dyskusję, ktoś stwierdził "mam wrażenie, że postawiłeś pytanie, po czym sam sobie na nie odpowiedziałeś, nad czym więc tu dyskutować?" Dlatego na razie proszę o wasze opinie, swoje argumenty podam w trakcie dyskusji.


 97 
 : 28 Czerwca 2022, 22:41:58 
Zaczęty przez michalega123 - Ostatnia wiadomość wysłane przez Iboz
Tu wyjaśnienia.
Heroes VIII może być inny niż napisałem.
Otóż.
Heroes IV miał być z miastem Inferno jako ulepszeniu Castle które chcę
pokonać smoki.
Heroes V miał być opowieścią o tym jak istoty z świata H III uciekają do
świata smoczych bóstw. Kha-Beleth w mojej wersji miał przybyć portalem
do Ashanu, a nie podziemnym piekłem.
W Heroes VI miała być Pani Jeziora, którą zastąpiono Iriną Gryfinheart.
Miało też być zjednoczenie Mrocznych elfów i tak było (to się nie zmieniło). Smoczy Jeźdzce miali być na niebieskich smokach, a są
na fioletowych (fioletowy materiał jest lepszy).
W Heroes VII miało być morskie miasto Lewiatana (Godzili) i Krakena (Wielkie Cuthulu). Narazie nie ma czegoś takiego.
W Heroes VIII miało być pokierowanie dziejami Ashanu tak żeby zakończyły się Wielką Ciszą (czyli taki krąg dziejów).
W Heroesie IX miało być zakończenie różne dla każdej frakcji (w inferno
planeta zrobiła się ognista, w nekropolii martwa, w sylvan zalesiona itp. )
Po zmianach na Ahanie doszło tak wiele wątków że aż
zrobiłem moją wizję Heroesa X. Miała być to finałowa bitwa między
Kha-Beletem a sojuszem dobra. Jak się jednak okazało obecnie jest
to wojna o uratowanie Edenu ostatniego świata którego nie
zniszczyli Vaygrowie, rasa która mieszka na gwiazdach i uważa planety za olbrzymie kopalnie pod flotę kosmiczną.
Historia ta spowodowała powstanie wizji Heroesa XI.
Jako ewakułacji ras fantastycznych do nowej galaktyki.
I narazie to ostatnia cześć mojej wizji.
+ Heroes XIII który jest wizją Seliny o świecie Astaria.
Heroes XII opieram o sen o edytorze heroes świata Anvil (Liry).
Heroes XIV i kolejne są z tego co widziałem w śnie.
Ostatnio widziałem sen o Heroes VIII.
I każdy bohater tam był inny, po za tym pojawiła się nowa jednostka
elektryczny ptak (taki jak Zapdos z pokemon).
Wygląda na to że w H VIII może będę pokemony.
Nie dużo mam wieści bo mi w tym śnię ukradli CD Z H VIII i
się obudziełem.

PS
Swoją przygodę z Heroes zacząłem od 3.
Więc przewidywania są od 4.
2 i 1 były kiedy byłem jeszcze za młody na gry gdzie się zabija.

 98 
 : 28 Czerwca 2022, 02:17:53 
Zaczęty przez Halon - Ostatnia wiadomość wysłane przez Iboz
A to kolejność frakcji według zdarzeń:

Heroes 1 Pawilon - pojawienie się Ironfirsta na Enroth
Heroes 2 Necropolis - powstanie Nieumarłych
Heroes 3 City of chaos - w tym herosie są wszystkie frakcję
Heroes 4 Dungeon - podziemia w wydaniu chaosu
Heroes 5 Stronghold - najlepszy okres barbarzyńców
Heroes 6 Inferno - Demony najbardziej chaotyczne
Heroes 7 Christmas - Krasnoludy stają się wielkim krajem
Heroes 8 Cathedral - Jeddite pokonuje ludożerców
Heroes Football Castle - Piłka nożna w świecie heroes
Heroes 9 Nightwatch - nowe Miasto porządku Ashy
Heroes 10 Preserve - Miasto leśnych elfów broaniących Eden
Heroes 11 Fortress - Miasto Gadów z tropików
Heroes 12 Greenhouse - Miasto roślinnych elfów z Liry
Heroes 13 Cove - miasto zatoki jaszczurludzi
Heroes 14 Forge - miasto robotów z księżyca
Heroes 15 Tower - miasto magów ujeżdzających samoloty
Heroes 16 Glacier - miasto zimy
Heroes 17 Haven - miasto elementalistów Newmana
Heroes film Factory - film o heroesie
Heroes 18 Tartarus - miasto zimowego żywiołu
Heroes GTV Conflux - wymiary żywiołów w grze
Heroes Infinite Zerg town - Zergi jako stworzenia napotkane na pustynii
Heroes Sims Fairy - Miasto anime postaci czyli simowe heroesy
Heroes 19 (Prolog 0 ) Abode - Miasto początkowego heroes

 99 
 : 26 Czerwca 2022, 00:59:49 
Zaczęty przez Evron - Ostatnia wiadomość wysłane przez Sychoaky
Czy ma ktoś ochotę na zagranie gry Multiplayer? Ostrzegam, że lubię długo pomyśleć nad turą więc szukam graczy bez ciśnienia na szybkie turki.

 100 
 : 19 Czerwca 2022, 21:26:11 
Zaczęty przez Iboz - Ostatnia wiadomość wysłane przez Iboz
Ja bym widział taki Heroes 9
Podstawka:
Mamy takie miasta
Orbital - miasto ładu ashy, Necropolis, Dungeon, Xel - miasto żółtych robali, Cathedral - miasto ludzi, Inferno, Sylvan, Cove - miasto Nag, Glacier - lodowe demony, Haven - miasto aniołów
W grzę mamy 1 sc. z wyborem
A ) Wybieramy Ashę czyli reinkarnacje jako dziecko
Mamy 6 miast, 2 miasta Orbital z Ashą i Mrocznym Mesjaszem (Orodreth Ashański), po 1 mieście Necropolis - Sandro, Dungeon - Smoczy Jeździec
Lethos, Xel - Toksyn (Żółty radioaktywny trup), Generał War - Przywódca ludzi oddanych Ashy.
Naszym zadniem jest pokonać wyznawców Red Goddes matki Kha-Beletha. W tym celu musimy zdobyć ich 6 miast.
2 miasta ich to Inferno gdzie stacjonuje Kha-Beleth i Red Goddess.
Pozostałe to 1 miasto Sylvan z Syllaną (Driadą), Cove z Wieczną Cesarzową, Glacier z Leanną i Haven z Elrath (anielicą)
Za pokonanie Red Goddess możemy się urodzić się na Księżycu gdzie
nikt nie umiera, a skarby nie gniją.
B ) Mamy odwrotną sytuację Czyli Red Goddess wraz z Kha-Belethem i Boginiami pokonuję Ashę i Mrocznego Mesjasza z Jeźdzcami Apokalipsy.
Po śmierci Ashy nikt nie musi umierać i reinkranować w kolejej
frakcji, i żyję się wiecznie.

Wiadomość doklejona: [time]19 Czerwca 2022, 21:36:16[/time]
1 dodatek do H9
Wcielamy się w Tarnuma bohatera nowego miasta Stronghold.
Naszym zadniem jest wybrać między Ojcem Niebo (Sar -Elamem), a
Matką Ziemią (Anielica Gabriela).
Jeśli wybierzemy
A ) Ojca niebo pokonujemy Matkę Ziemię czyli nowe miasto Forge. W efekcie zostajemy Przodkiem i dołączamy do nich w niebie
B ) Matkę Ziemię to pokonujemy Ojca Niebo (miasto Sky) i zostajemy jednym z Starożytnych czyli robotem zwanym Kha-Beleth.

Wiadomość doklejona: [time]19 Czerwca 2022, 21:45:06[/time]
2 dodatek do Heroes 9
Gramy Panną Ashą z nowego miasta Insectopolii.
Zaczynamy wojny robalów oto które robale mają
mieć pierścień Ashy. Pozostałość po Ashy powodujący
że stwory reinkrnują jako dzieci ponownie w tej samej frakcji.
Co czyni frakjcę potężną.
I tu możemy wybrać czy
A ) atakujemy Babcie Ashę (Szarą Geniuszkę) i zdobywamy pierścień (atakujemy siły frakcji Necropolis)
B ) bronimy Babcię Ashę przed Matką Ashą (Złota Jaszczurczłeczka) która chcę zdobyć pierścień (ma siły frakcji Xel).
Jak wiemy z Epilogu nie zależnie od tego pierścień
trafił do Kha-Beletha jako pierścień władzy o który
była wojna w filmach władcy pierścieni.
Został przekazany przez Babcię Ashę lub Pannę Ashę ewentualnie Matke Ashe jako prezent z okazji ślubu z Elizą Cassan.

Strony: 1 ... 7 8 9 [10]




© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.031 sekund z 13 zapytaniami.
                              Do góry