Tytuł: Misja II Wiadomość wysłana przez: Cebulak w 30 Marca 2013, 17:50:46 (http://zapodaj.net/images/c61cfe91e15e6.png)
1.Start 2.Fort i wrota duchów 3.Stormchurch 4.Buty Strażnika 5.Napierśnik Strażnika 6.Czarny Kieł Spis Zadań: - Główne: *Słowo Sławoja; pokonaj Gerharta *Wili u bram; pokonaj kuszników obok kopalni rudy, zajmij kopalni rudy, podbij fort przeciwnika, przejdź przez wrota duchów, pokonaj trzech bohaterów frakcji Przystań *Poszerz terytorium; zajmij tartak, zajmij kopalnie kryształów *Rozbuduj Mauzoleum; wybuduj umocnienia pierwszego poziomu, wybuduj radę miasta, wybuduj budynek unikatowy *Niespokojny duch; znajdź drogę do grobu Ishtavana, pokonaj Ishtvana i daj wieczne odpoczywanie jego duszy, przebuduj miasto Nekromantów - Poboczne: *Szczeniak w niewoli; podbij siedlisko orków *Bohater; wybuduj aulę bohaterów, rekrutuj dodatkowego bohatera *Skradzione skarby; znajdź 3 części zbroi z Zestawu Strażnika Prolog Misja 2 – Cesarski Testament „Kiedy gryfy polują, wilki chodzą głodne”. Gerhart książę Wilków, odwieczny wróg Sławoja chce oczyścić ziemie księstwa Gryfa z orków. Cesarz Liam zarządził ich deportacje, a w ten sposób Gerhart otrzymał pretekst do bezkarnego panoszenia się po nie swoim księstwie. Sławojowi i Kraalowi bardzo się to nie podoba. [1] Rozpoczynamy misję tam gdzie skończyliśmy w poprzedniej części. Rozbudowujemy Mauzoleum i zbieramy z okolicy zasoby, a także zajmujemy pobliską kopalnię rudy. Na południe od miasta jest tartak, idąc dalej napotkamy fort do zajęcia [2]. Trzeba go zając, by otworzyć bramę, która znajduje się pomiędzy fortem, a naszym miastem. Po zdobyciu go przechodzimy przez portal, wyświetli nam się scenka egzekucji orków, a my musimy ich pomścić. W następnej kolejności porozmawiajmy z orkami, którzy stoją nieopodal, potem wróćmy się do zamku po posiłki. Gdy uzupełnimy wojska zajmujemy fort pilnowany przez Karłowa, może nas też zaatakować Martyna. Kręci się ona po mapie z dość dobrą armią, dlatego radzę uważać i ewentualnie cofnąć się do Mauzoleum po dodatkowe wojska. Po wygraniu z nią otrzymujemy misję, która polega na zebraniu trzech części zbroi Ishtvana, tym zajmiemy się za chwilę. Kierujemy się teraz na północ do grobu Ishtvana, okazuje się że wstał z martwych i oburza się, że po jego dawnym księstwie panoszą się wojska Wilków. My jednak musimy z powrotem odesłać jego duszę w zaświaty. Co zrobimy pokonując go i przebudowując Stormchurch [3]. Z zasobami i kopalniami możemy dać sobie spokój, bo powinniśmy mieć je pod dostatkiem. Wracamy się do fortu, który niedawno zajęliśmy, na południe od niego jest kolejna część zbroi, pilnowana przez żywiołaki powietrza [4]. Ostatnia część znajduje się na północy. Artefakt pilnowany jest przez oddział orków [5]. Po drodze trzeba pokonać zdrajczynie Ładysławę i zająć fort. W międzyczasie wyświetli nam się scenka z Katarzyną, ale o niej więcej w następnych kampaniach i epilogu. Pozostało już tylko pokonać Gerharta, który ma zamek na północnym zachodzie [6]. Czarny Kieł jest dobrze broniony, a w dodatku spodziewajmy się jeszcze jednego ataku wrogiego bohatera z dość silną armią do pokonania, także radzę nazbierać wojsk. Po pokonaniu Gerharta kończy się prolog, przedsmak tego co czeka nas w kolejnych kampaniach. |