Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: [1]    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Misja II (Czytany 6049 razy)
Cebulak
(Hadrian)

*

Punkty uznania(?): 7
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 062


Uzależniony od niebieskiego

Zobacz profil
« : 30 Marca 2013, 17:50:46 »

1.Start
2.Fort i wrota duchów
3.Stormchurch
4.Buty Strażnika
5.Napierśnik Strażnika
6.Czarny Kieł

Spis Zadań:

- Główne:

   *Słowo Sławoja; pokonaj Gerharta
   *Wili u bram; pokonaj kuszników obok kopalni rudy, zajmij kopalni rudy, podbij fort przeciwnika, przejdź przez wrota duchów, pokonaj trzech bohaterów frakcji Przystań
   *Poszerz terytorium; zajmij tartak, zajmij kopalnie kryształów
   *Rozbuduj Mauzoleum; wybuduj umocnienia pierwszego poziomu, wybuduj radę miasta, wybuduj budynek unikatowy
   *Niespokojny duch; znajdź drogę do grobu Ishtavana, pokonaj Ishtvana i daj wieczne odpoczywanie jego duszy, przebuduj miasto Nekromantów

- Poboczne:

   *Szczeniak w niewoli; podbij siedlisko orków
   *Bohater; wybuduj aulę bohaterów, rekrutuj dodatkowego bohatera
   *Skradzione skarby; znajdź 3 części zbroi z Zestawu Strażnika

Prolog Misja 2 – Cesarski Testament „Kiedy gryfy polują, wilki chodzą głodne”.

Gerhart książę Wilków, odwieczny wróg Sławoja chce oczyścić ziemie księstwa Gryfa z orków. Cesarz Liam zarządził ich deportacje, a w ten sposób Gerhart otrzymał pretekst do bezkarnego panoszenia się po nie swoim księstwie. Sławojowi i Kraalowi bardzo się to nie podoba.

  [1] Rozpoczynamy misję tam gdzie skończyliśmy w poprzedniej części. Rozbudowujemy Mauzoleum i zbieramy z okolicy zasoby, a także zajmujemy pobliską kopalnię rudy. Na południe od miasta jest tartak, idąc dalej napotkamy fort do zajęcia [2]. Trzeba go zając, by otworzyć bramę, która znajduje się pomiędzy fortem, a naszym miastem. Po zdobyciu go przechodzimy przez portal, wyświetli nam się scenka egzekucji orków, a my musimy ich pomścić. W następnej kolejności porozmawiajmy z orkami, którzy stoją nieopodal, potem wróćmy się do zamku po posiłki. Gdy uzupełnimy wojska zajmujemy fort pilnowany przez Karłowa, może nas też zaatakować Martyna. Kręci się ona po mapie z dość dobrą armią, dlatego radzę uważać i ewentualnie cofnąć się do Mauzoleum po dodatkowe wojska.

   Po wygraniu z nią otrzymujemy misję, która polega na zebraniu trzech części zbroi Ishtvana, tym zajmiemy się za chwilę. Kierujemy się teraz na północ do grobu Ishtvana, okazuje się że wstał z martwych i oburza się, że po jego dawnym księstwie panoszą się wojska Wilków. My jednak musimy z powrotem odesłać jego duszę w zaświaty. Co zrobimy pokonując go i przebudowując Stormchurch [3]. Z zasobami i kopalniami możemy dać sobie spokój, bo powinniśmy mieć je pod dostatkiem. Wracamy się do fortu, który niedawno zajęliśmy, na południe od niego jest kolejna część zbroi, pilnowana przez żywiołaki powietrza [4]. Ostatnia część znajduje się na północy. Artefakt pilnowany jest przez oddział orków [5]. Po drodze trzeba pokonać zdrajczynie Ładysławę i zająć fort. W międzyczasie wyświetli nam się scenka z Katarzyną, ale o niej więcej w następnych kampaniach i epilogu. Pozostało już tylko pokonać Gerharta, który ma zamek na północnym zachodzie [6]. Czarny Kieł jest dobrze broniony, a w dodatku spodziewajmy się jeszcze jednego ataku wrogiego bohatera z dość silną armią do pokonania, także radzę nazbierać wojsk. Po pokonaniu Gerharta kończy się prolog, przedsmak tego co czeka nas w kolejnych kampaniach.


« Ostatnia zmiana: 30 Marca 2013, 17:56:44 wysłane przez Hadrian » IP: Zapisane
Cytuj
Cahan: Hadrian się ucieszy, a jeśli ktoś nie będzie chciał grać, to będzie znaczyło, że go nie lubi. A przecież Hadriana wszyscy lubią, więc wszyscy zagrają. Plan idealny  8)
Strony: [1]    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.055 sekund z 22 zapytaniami.
                              Do góry