Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
Pokaż wiadomości
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Pamiętaj, że widzisz tylko te wiadomości w tematach do których masz aktualnie dostęp.
    Wiadomości   Pokaż wątki Pokaż załączniki  

  Wiadomości - Grownock
Strony: [1] 2 3 4 ... 33
1  Heroes VII / Problemy Techniczne / Odp: Problem z instalacją heroes V dzikie hordy : 19 Lipca 2018, 14:16:59
Nie wstawiłeś zdjęcia.
2  Heroes VII / Heroes VII / Odp: Heroes 7 wrażenia : 19 Lipca 2018, 14:15:30
Szkoda, że nie będzie ani dodatków ani 8smej części. Na stronie H7 jakiś czas temu ogłoszono śmierć serii tzn. nie będzie już rozwijana.
Jest jeden dodatek, to i tak dużo.

A co do śmierci serii, H7 jest z 2015 roku, rozszerzenie z 2016. To raptem dwa lata, "siódemka" dalej jest świeża i nie ma co oczekiwać, że nagle teraz w temacie heroesów zacznie się coś dziać. To prawda, że Ubi zrezygnował na tę chwilę z rozwijania serii, ale w każdej chwili mogą zmienić zdanie/ sprzedać prawa do marki komuś, kto będzie miał pomysł.

Już raz seria "upadła" wraz z 3DO i NWC, a jednak później znalazł się chętny na wskrzeszenie.
3  Heroes VI / Multiplayer / Odp: Gameranger czy hamachi? : 20 Maja 2018, 19:08:38
Gameranger, również miałem problemy jeśli chodzi o hamachi, poza tym GR jest przystępniejszy, ma lepszy interfejs, jest bardziej intuicyjny.
4  Hyde Park / Pogaduchy / Odp: Na jakiej lekcji najbardziej się stresujecie? : 25 Czerwca 2017, 18:44:14
Religia - zlizywanie księdzu śmietany z kolan itp.
5  Hyde Park / Pogaduchy / Odp: Nienawidzę swojej pracy : 24 Maja 2017, 01:53:38
Weź kredyt, zmień pracę.
6  Świat HoMM / Heroes IV / Odp: blad : 14 Sierpnia 2016, 14:13:43
a ten link strony z kupna gry to skad pewnosc ze ta akurat bedzie dzialac?

Platforma gog (good old games) charakteryzuje się tym, że sprzedaje "przerobione" starsze gry, przystosowuje je do dzisiejszych systemów. Chyba że problem leży po Twojej stronie, wtedy pewnie nawet gog nie pomoże.

A próbowałeś prawy przycisk myszy na ikonę gry > właściwości > zgodność > uruchom w rozdzielczości ekranu 640x480?

Ewentualnie  prawy przycisk myszy na ikonę gry > właściwości > zgodność > uruchom ten program w trybie zgodności z windows xp?
7  Świat HoMM / Heroes IV / Odp: blad : 13 Sierpnia 2016, 12:46:40
Racja, więcej info znajdziesz na anglojęzycznych stronach, musisz pogooglać.

A gdzie kupiłeś? Warto pamiętać, że na gogu gry są zawsze przystosowane do najnowszych systemów i tam nie ma wątpliwości, że uda się uruchomić. Jak Ci bardzo zależy to https://www.gog.com/game/heroes_of_might_and_magic_4_complete - niestety tylko po angielsku.

Right Click on yourgame.exe > Properties > Compatibility > Execute with a resolution of 640x480 - spróbuj tego.
8  Heroes VII / Heroes VII / Odp: Oficjalny Dodatek - Próba Ognia : 03 Sierpnia 2016, 12:57:10
Premiera... już jutro? Czy odwołają w dzień premiery? Wszędzie cisza, żadnej reklamy, zero marketingu, zero hype'u - czy to serio wychodzi już jutro? Czy może znowu odwołają premierę... w dzień premiery? O co chodzi?

W każdym razie dodatek będzie chyba ostatnim tchnieniem życia ze strony M&M.

Szkoda, przynajmniej będzie trochę zabawy z nową frakcją... na pożegnanie.
9  Heroes VII / Heroes VII / Odp: Oficjalny Dodatek - Próba Ognia : 28 Kwietnia 2016, 12:51:18
Jednak jeszcze 'Heroesy' żyją. Jak widać. Dodatek cieszy, zapowiada się bardzo fajnie.

Chomik bojowy rozwala system. Poza tym widzę inspirację Warcraftem. Krasnale żywcem wyjęte z WOWa, zbroje jak w Ulduarze na Northrend, a miasto to już punkt-w-punkt Ironforge.
10  Heroes V / Problemy Techniczne / Odp: Problem z zalogowaniem się do gry po necie : 23 Kwietnia 2016, 13:20:39
Tak jak wspomniał mój przedmówca, trochę trudno stwierdzić, w czym problem.

Zawsze możesz też grać przez program gameranger - znajdziesz tam wiele osób chętnych do gry, a obsługa jest bardzo prosta i intuicyjna.
11  Świat HoMM / Pomoc / Odp: Heroes of Might & Magic IV - dostępność : 11 Kwietnia 2016, 19:22:39
Zawsze możesz kupić w pakiecie z H1-H3, kosztuje to 20-30zł - za takie gry chyba warto - http://allegro.pl/heroes-of-might-magic-1-2-3-4-i-iv-pc-9-gier-i6111123157.html

Nie widzę też powodów, żeby spolszczenia nie dało się zainstalować do wersji z GOGa. Chcesz, to mogę zresztą sprawdzić, bo mam. Jest teraz fajna promocja, za 3 eurasy można wyrwać razem z soundtrackiem.
12  Heroes VII / Heroes VII / Odp: Heroes 7 wrażenia : 30 Września 2015, 22:56:32
Chyba trzeba mieć coś ze wzrokiem, by sądzić, że graficznie jest gorzej niż w 6 części.

Ja na innym forum przeczytałem, że "H3HD to najgorsza część serii" - i powiedział to "fan", który równocześnie uważa, że H3 jest zaś najlepszą częścią serii. Także nic mnie już nie zdziwi.

Nie zmienia to faktu, że H7 ma swoje wady, ale o tym napiszę później. Pierwsze wrażenia - Heroes dalej jest Heroes, gra się fajnie, ale jeszcze mam dużo to przetestowania, żeby wypowiedzieć się szerzej.
13  Heroes VII / Heroes VII / Odp: Heroes VII - Aktualności - Dyskusja : 24 Września 2015, 10:58:58
Niesamowite, 5 dni do premiery, a tu cisza niczym na szczycie Mont Everest. Tawerna umarła, ale szczerze mówiąc na Grocie też nie jest za wesoło.

Ktoś zamierza kupić H7 na premierę? Ja się jeszcze waham, zrobiłbym to bez wątpienia, gdyby nie brak czasu na grę. Do inwestycji bardzo kusi widmo 2 darmowych DLC z niewykorzystanymi kampaniami z H4. Pewnie pod wpływem hype'u kupię, przynajmniej przetestuję dwie frakcje, którymi zagrać jeszcze nie miałem przyjemności - Twierdza i Nekro.

Przykro, że o grze jest tak cicho, bo zapowiada się serio dobrze. Zdecydowanie lepiej niż H6, a to wszystko dla mnie głównie zasługą tego, że frakcje są po prostu ciekawsze, jest ich więcej (także objętościowo, w obrębie jednej) i to zachęca do gry.
14  Heroes VII / Heroes VII / Odp: M&M: Heroes VII Beta- wrażenia/opinie/błędy : 04 Września 2015, 12:29:06
Tu coś leży nie tak w optymalizacji gry.
Tu coś nie leży z zapisami, optymalizacja to coś innego. To kwestia tego, na jakiej konfiguracji, na jakich ustawieniach, na ilu FPSach śmiga gra.

Swoją drogą, mogę dodać, że testowałem H7 na trzech konfiguracjach. Grałem jeszcze na kompie spełniającym wymagania wysokie, tam nie było nawet obniżenia 1 FPSa, przy wszelkich ustawieniach na full, gra sprawowała się idealnie. Trzecią konfiguracją, oprócz tego laptopa i świetnej stacjonarki była... beznadziejna stacjonarka - komp na poziomie 2005-06 roku i tam były problemy, mimo tego, na upartego można było zagrać... o ile kogoś nie razi jakieś ~10 FPSów :P
15  Heroes VII / Heroes VII / Odp: M&M: Heroes VII Beta- wrażenia/opinie/błędy : 03 Września 2015, 19:40:57
H7 testowałem już wielokrotnie, ale jeszcze nie dane mi było zagrać Sylvanem, czy Lochem, także cieszę się, że nareszcie znalazłem chwilę czasu na drugą betę i chciałbym podzielić się paroma spostrzeżeniami.

Rozegrałem cztery gry z SI, Sylvan v Loch, Loch v Sylvan, Akademia v Przystań i Przystań v Akademia, wszystkie na małej mapie (szerokiej), a dlaczego tylko na niej - o tym później.

Zaczynając od głównego menu - bardzo ładne i mam nadzieję, że takie znajdzie się w finalnej wersji. Ogólnie, cały styl graficzny interfejsu na wielki plus - chyba najlepszy od czasu H4. Dominuje ciemny brąz (a nie ten niezbyt przyjemny granat, jak to miało miejsce w H6). Średniowieczny klimat, pełno "witraży" (nawet ikonka na pulpit).

Kolejną kwestią jest optymalizacja. Niektórzy Panowie powyżej muszą grać na naprawdę słabym sprzęcie. Sam nie gram na potworze (laptop lenovo, kupiony rok temu za ~1,5k), powyłączane mam wszystkie efekty, wszelkie ustawienia na poziomie niskim (początkowo w teksturach nawet "bardzo niski", ale o dziwo - po przestawieniu na niski poziom nie zauważyłem różnicy w FPSach, których jest jakoś ~25. Będę musiał się tym pobawić, bo może zwiększenie niektórych ustawień także nie spowoduje spadków), mimo tego nie miałem żadnych problemów- zero crashów, zero wywalania do pulpitu. Nie wiem, może jestem szczęściarzem.

Przechodząc do kolejnych plusów (nie martwcie się, są też minusy i wspomnę także o nich) - wszystkie cztery frakcje są IMO świetnie zaprojektowane - miasta, jednostki, trafiają w mój gust. W H6 praktycznie każda frakcja była robiona "pod jeden kolor", tutaj tak nie jest - przypomina się era 3DO. Bardzo cieszy powrót jednostek specjalnych, czasami mamy tu recykling, ale czy to źle? To kropla w morzu i mi nie przeszkadza. Cieszy też bardziej rozbudowany i przemyślany rozwój miasta.

Gildia magów nareszcie działa tak, jak powinna działać. Animacje czarów wyglądają świetnie. Na ewentualny minus balans (którego swoją drogą przecież nigdy w HoMM nie było...) - niektóre czary i "gałęzie" są op, szybko zorientowałem się o tym i każda z moich gier polegała na maksymalnym skillowaniu magii ognia. Na pochwałę zasługuje pomysł z "kołem rozwoju", po którym możemy poruszać się dowolnie (uwzględniając właściwości naszego Herosa ofc) lub klasycznie - losowo, czyli wilk syty i owca cała.

Jest jeden duży problem - czas tury SI, jest stosunkowo długi. Podobnie było z H5 na początku, chociaż tam tura często potrafiła ciągnąć się w nieskończoność zanim załatali to patchem. Mimo wszystko, stanowi to problem, który trzeba rozwiązać. Nie wyobrażam sobie gry z większą ilością SI (inna sprawa, że rzadko mam czas i ochotę na coś więcej niż 1v1, ewentualnie 1v1v1), ale dla zwolenników gry z wieloma SI jest to kłopot (lub kampanii, gdzie też często mamy wiele stron). Zauważyłem, że komputer gra bardzo wieloma Herosami i to nie zawsze "z głową". Mi zawsze po mapie poruszało się jakieś 5-10 Herosów, większość bez żadnej armii i to może być jeden ze źródeł takiej sytuacji. Każdy z tych bliska 10 Herosów musi się w końcu ruszyć... może pomogłoby drastyczne przyśpieszenie (w opcjach) ruchu bohaterów i jednostek. Nie oszukujmy się, era H1-H4, gdzie tury trwały błyskawicznie minęły bezpowrotnie, to już inne gry. Co nie zmienia faktu, że jest to element do poprawy.

Warto wspomnieć jeszcze o opisach i bonusach tygodniowych, świetna sprawa - prosta rzecz, a świetnie urozmaica rozgrywkę, nawet te mało wnoszące opisy typu "tydzień antylopy - ulubiony tydzień lwa", to smaczki, które umilają grę. Na plus także obecność dwóch alternatywnych czempionów, ale tego nie trzeba tłumaczyć - po prostu: "fajnie".

Nie jestem pewien, czy działają tury jednoczesne. Raz je włączyłem i dalej działał zwykły system turowy. Może to był bug, może ja o czymś nie wiem, może jeszcze tego nie zaimplementowali. Będzie to jednak duuuży plus, oby na czas premiery...

... która ma miejsce już za niecały miesiąc i jest to pewna obawa. Czy zapowiada się najlepsza część serii spod szyldu Ubi? Na to wygląda i jedyne, co może pogrążyć tę grę, to problemy techniczne. Oby tak nie było, bo choć kolejnymi patchami w końcu to załatają, to jednak pierwszy odbiór - odbiór premiery, jest bardzo ważny. Osobiście przykro by mi było, jakby przypięta została grze łatka zabugowanej, bo widać, że twórcy wyciągnęli wnioski po H6 i zrobili kawał dobrej roboty.
Strony: [1] 2 3 4 ... 33




© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.032 sekund z 18 zapytaniami.
                              Do góry