Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: [1]    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Kampania Nekromantów- Misja 1 (Czytany 4319 razy)
piotr0905

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 31


Zobacz profil
« : 10 Maja 2013, 18:53:08 »
Witam.

Ma ktoś rady co do I misji Nekro? Nie umiem jej przejść przez misje z ograniczeniem czasowym i ogólnie nie wiem co robić;(


IP: Zapisane

Na serwerach HoMM V: Dzikie Hordy i HoMM VI również jako Vengeant0905
staryteresy1

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 19

Zobacz profil
« Odpowiedz #1 : 10 Maja 2013, 19:40:06 »
Witam.

Ma ktoś rady co do I misji Nekro? Nie umiem jej przejść przez misje z ograniczeniem czasowym i ogólnie nie wiem co robić;(

Gadanie, ta misja jest prosta tylko wydaje się trudna przez ograniczenia czasowe:)

Zaczynamy od torowania sobie drogi w pobliże fortu leżącego na południu (zbieranie surowców na razie sobie daruj, później po nie wrócisz). Odwiedzaj tylko budynki zwiększające statystyki. Przechodząc obok fortu dostaniesz nową misję, na razie nie zawracaj sobie nią głowy. Udając się na zachód odwiedź koniecznie stajnie i udaj się do zamku. Walcząc z neutralnymi stworzeniami polecam używać Ostrza spętania z przywołaniem demonów - na początku mapy bardzo ułatwiają walkę. Niedługo po zajęciu zamku dostaniesz informację, że musisz zniszczyć 3 katapulty po drugiej stronie. Możesz ruszyć na nie z armią początkową i usunąć je w 2 tygodnie dzięki czemu odblokujesz osiągnięcie, a potem wczytać grę sprzed rajdu. Po oczyszczeniu terenu wokół zamku udaj się ponownie na zachód - znajdziesz tam fort i wrogiego bohatera, którego oczywiście musisz zniszczyć. Na północy znajduje się jednostronny portal, który przeniesie Ciebie w pobliże katapult. Po wejściu do niego możesz wrócić tylko i wyłącznie za pomocą miejskiego portalu. W międzyczasie zapewne dostaniesz informację o pojawieniu się anioła na wschodzie. Na jego pokonanie masz aż 35 dni, nie zajmuj się tym teraz.

Teraz pora na walkę z przeciwnikiem. Najpierw zajmij fort leżący w pobliżu wyjścia i oczyść teren. Zniszcz również katapultę i udaj się na wschód. Dostaniesz dodatkową misję polegającą na przejęciu kolejnego fortu leżącego daleko na wschodzie. Udaj się tak jak prowadzi Cię droga i zniszcz kolejną katapultę. W pewnym momencie z zamku zacznie wychodzić wciąż ten sam bohater z nikłą armią na którym można dostać trochę doświadczenia. Jest to mocno irytujące, postaraj się aby nie zajął fortu leżącego an zachodzie. Aby sobie łatwo z nim poradzić zastosuj taką taktykę: Gdy ruszy się spod zamku na zachód użyj miejskiego portalu a w następnej turze teleportuj się do fortu i zgładź go. Tracisz na tym 2 tury, ale jesteś bezpieczny na kilka tur. Musisz tutaj także uważać na statek, który przypływa co jakis czas w pobliże fortu leżącego na południowym-zachodzie. Po zniszczeniu katapult możesz trochę odetchnąć, lecz nie odpoczywaj zbyt długo i zajmij fort na wschodzie. W nagrodę dostaniesz broń rodową i dostęp do kolejnych surowców. Czas rozprawić się z denerwującym bohaterem. Udaj się do swojej głównej siedziby i udaj się na północ. Za niewielką ilość surowców postaw katapultę i wybierz cel do zniszczenia (polecam oczywiście tawernę, nawet jak grasz drogą łez).

Po dokonaniu wyboru zgładź anioła (powinieneś mieć jeszcze jakieś 7 dni na wykonanie zadania), lecz najpierw odwiedź fort na południowym-wschodzie. Dostaniesz w nagrodę lamasu i możliwość ich rekrutowania. Anioł nie powinien sprawić większych trudności, także po rozprawieniu się z nim pozbieraj leżące dookoła surowce (jeżeli jeszcze tego nei zrobiłeś).

Teraz pora na budowniczych mostu. Teleportuj się do północno-wschodniego fortu i udaj się na południe. Zlikwiduj pierwszą obronę tartaku oraz sam tartak a następnie bohatera na południu. Po rozprawieniu się z nim udaj się dalej na zachód i zniszcz drugą armie wraz z tartakiem.

Teraz pora na finisz. Ostatni przeciwnik przypłynie statkiem, także udaj się do fortu leżącego na południowym-zachodzie i zaczekają na nią. Walka nie powinna być trudna, po jej wygraniu misja zostanie zakończona sukcesem.

Kluczem do wygrania jest niwelacja strat i sprawne działanie. Na początku zbieraj absolutne minimum surowców i postaraj się utrzymać wszystkie forty a wygrasz na pewno.

Powodzenia!


IP: Zapisane
piotr0905

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 31


Zobacz profil
« Odpowiedz #2 : 10 Maja 2013, 22:26:57 »
Dziękuję bardzo;) Bardzo mi się to przyda. Tylko... co robić jak nie ma się ostrza Spętania? Zastąpić Arachne z Wysysaniem?


IP: Zapisane

Na serwerach HoMM V: Dzikie Hordy i HoMM VI również jako Vengeant0905
staryteresy1

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 19

Zobacz profil
« Odpowiedz #3 : 10 Maja 2013, 22:33:32 »
Dziękuję bardzo;) Bardzo mi się to przyda. Tylko... co robić jak nie ma się ostrza Spętania? Zastąpić Arachne z Wysysaniem?

Jeśli nie masz Ostrza spętania to je zdobądź (4 misja Kiryła), przydaje się we wszystkich kampaniach na początku. Co do Arachne to może być przydatna, chociaż mieć w pierwszej turze kilka molochów blokujących wrogich łuczników jest znacznie lepsze.

Ogólnie kampania nekromanty nie należy do trudnych poza pierwszą misją. W kolejnych praktycznie idziesz jak po sznurku do zwycięstwa. Małe problemy można mieć w misji czwartej, ale wystarczy trochę pomyśleć i dobrze dowodzić swoimi wojskami, aby odnieść zwycięstwo.


IP: Zapisane
EvilMan

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 33


Zobacz profil
« Odpowiedz #4 : 15 Maja 2013, 23:51:54 »
Przede wszystkim wybrać odpowiednie cechy rodowe przed rozpoczęciem mapy tj. bonus do ruchu +3 po mapie na kasę, na zasoby... a jeśli nie grasz bohaterem mocy tylko magii to dobrą bronią rodową jest Laska ze Smoczej Kości. Przyzwanie 5 Widmowych Smoków przydaje się do wspomnianej taktyki blokowania strzelców  ;>


IP: Zapisane
piotr0905

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 31


Zobacz profil
« Odpowiedz #5 : 16 Maja 2013, 11:22:34 »
Laska ze Smoczej Kości była raczej z preordera/custom mapki do 1.2, więc nie każdy będzie mógł jej użyć.


IP: Zapisane

Na serwerach HoMM V: Dzikie Hordy i HoMM VI również jako Vengeant0905
Strony: [1]    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.054 sekund z 23 zapytaniami.
                              Do góry