Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: 1 ... 482 483 484 [485] 486 487 488 ... 503    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
HoMM6 - Aktualności - Dyskusja (Czytany 2026747 razy)
Waverley
M&M's

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 336


Po co to-to...

Zobacz profil
« Odpowiedz #7260 : 28 Września 2012, 21:17:11 »
@Warhound - cóż, u mnie domyślnie jest Nekromantą, no i  nie przeszkadza mi jego głos. Ogólnie: gram z przyjemnością - chyba, że przechodzę kampanię ;/ (droga przez mękę, powiadam wam; nie tyle trudna, co głupia i irytuje tą głupotą)


IP: Zapisane
Grownock

*

Punkty uznania(?): 10
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 504


Arbiter elegantiarum

Zobacz profil
« Odpowiedz #7261 : 28 Września 2012, 23:55:33 »
Drugi dzień zmagań z dodatkiem. Druga misja kampanii Sandro polegała na wybiciu w pył całej mapy. Co ciekawe, wypływając na południowy-wchód z naszej początkowej wysepki na trafiamy na inną, gdzie... obok siebie znajdują się dwie kopalnie z kryształami, które można zdobyć po banalnej potyczce z jednym oddziałem - jest to oczywiście kluczowa sprawa od osiągnięcia zwycięstwa. Po 3-4 godzinach mordęgi dochodzimy do starcia z bossem - Smoczym Upiorem... jest trudno, nie skończyłem tego jeszcze, a przy pierwszym podejściu zostałem rozmieciony w pył (a to tylko poziom łatwy! nie chcę sobie nawet wyobrażać jak to wygląda na trudnym...).

Jak ktoś skończył już tego bossa i ma jakieś porady, to bardzo chętnie wysłucham :) A dla tych, którzy nie mają DLC, screen prezentujący rozkład sił w tej potyczce (zawsze mamy taką samą ilość armii, bez względu na to ile uzbieraliśmy na mapie, lisze wroga nie strzelają, a leczą Smoka):



« Ostatnia zmiana: 28 Września 2012, 23:58:49 wysłane przez Grownock » IP: Zapisane
staryteresy1

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 19

Zobacz profil
« Odpowiedz #7262 : 29 Września 2012, 00:35:22 »
Jak ktoś skończył już tego bossa i ma jakieś porady, to bardzo chętnie wysłucham :) A dla tych, którzy nie mają DLC, screen prezentujący rozkład sił w tej potyczce (zawsze mamy taką samą ilość armii, bez względu na to ile uzbieraliśmy na mapie, lisze wroga nie strzelają, a leczą Smoka):

Najpierw czekamy wszystkimi jednostkami, aż smok zostanie uleczony 8 razy. Wybijamy 4 oddziały leczących i jeszcze w tej turze przywołujemy żywiołaki ciemności. W następnej turze czekamy aż smok zostanie uleczony 4 razy (teraz ma pełne życie) i dopiero zaczynamy właściwą rozgrywkę. Rzucamy implozję (robimy to a każdym razem, kiedy możemy, chyba, że grupa żywiołaków zostanie zniszczona), atakujemy wszystkim co mamy. W trzeciej turze i kolejnej może zacząć się robić gorąco, jeżeli któraś z jednostek zostanie przeklęta (dobrze, żeby była to któraś z tkaczek) zamiast atakować smoka idziemy o stajemy przed nim. Jeżeli nasza tkaczka zostanie zniszczona, musimy wskrzesić jąza pomocą nekromancji i cały czas się nią bronić. Jeżeli wszystko pójdzie po naszej myśli pokonujemy smoka i zdobywamy osiągnięcie. Ogólnie potrzeba trochę szczęścia w tej walce. W moim przypadku głównym celem ataków smoka były żywiołaki i w międzyczasie inne jednostki mogły go okładać.

Powodzenia w walce, warto teraz zdobyć to osiągnięcie niż potem się wracać i zaczynać od początku.


IP: Zapisane
Waverley
M&M's

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 336


Po co to-to...

Zobacz profil
« Odpowiedz #7263 : 29 Września 2012, 09:21:38 »
Mam pytanko: Sandro będzie silniejszy jako bohater (magii) Łez, czy Krwi? Z góry dziękuję za odpowiedź.


« Ostatnia zmiana: 29 Września 2012, 09:25:35 wysłane przez Waverley » IP: Zapisane
Draupnir

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 160


Zobacz profil
« Odpowiedz #7264 : 29 Września 2012, 09:35:22 »
Mam pytanko: Sandro będzie silniejszy jako bohater (magii) Łez, czy Krwi? Z góry dziękuję za odpowiedź.

Sandro i łzy? To nie po Sandrowemu!


IP: Zapisane
Grownock

*

Punkty uznania(?): 10
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 504


Arbiter elegantiarum

Zobacz profil
« Odpowiedz #7265 : 29 Września 2012, 12:34:32 »
staryteresy1, dziwna bardzo ta Twoja taktyka. Po pierwsze, nadaje się tylko dla Sandra nekromanty, a niektórzy mają rycerzy śmierci :P Po drugie - stosując się do Twoich zaleceń, aby dać liszom możliwość jego uleczenia, ja przerżnąłem z kretesem - przecież on otrzymuje +25% obrażeń za każde uleczone 6k HP [!] i po czymś takim, co Ty proponujesz jest praktycznie nieśmiertelny. Ja zdecydowałem się wybić co się da na mapie przygody, żeby zdobyć doświadczenie i władować masę punktów w różne umiejętności, wszystkie raciale i dzięki temu udało mi się wygrać - moje oddziały były niemalże imba.

Ale mniejsza z tym, o wiele ciekawsze jest zakończenie - jest ono otwarte (w przeciwieństwie do Piratów) - czy to oznacza, że resztę historii poznamy w pełnoprawnym dodatku? Czy świat Ashan łączy się ze światami wykreowanymi przez NWC? Takie pytania stawia ten dodatek,
[!] oto spoilery z zakończenia [!]:
Sandro mówi, że wokół pustki istnieją inne światy oprócz Ashan. Do tego dodaje, że chce zniszczyć samą Ashę i na tym kończy się kampania


IP: Zapisane
Waverley
M&M's

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 336


Po co to-to...

Zobacz profil
« Odpowiedz #7266 : 29 Września 2012, 13:07:35 »
Czyli możemy spodziewać się nawet powrotów do światów z poprzednich części HoMM... Bosko :D

@Draupnir - cóż, spodziewałem się takiej odpowiedzi, pomimo tego dzięki ;)


IP: Zapisane
Veselar

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 368


Zobacz profil
« Odpowiedz #7267 : 29 Września 2012, 13:38:26 »
Dzięki za informację Grownocku. Czyżby to oznaczało że (K)Ashański Sandro był tą samą osobą co w poprzednich częściach?   ;>


IP: Zapisane
I kroczę ciemną doliną.
Grownock

*

Punkty uznania(?): 10
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 504


Arbiter elegantiarum

Zobacz profil
« Odpowiedz #7268 : 29 Września 2012, 13:55:10 »
Dzięki za informację Grownocku. Czyżby to oznaczało że (K)Ashański Sandro był tą samą osobą co w poprzednich częściach?   ;>
Nie, bo mówi również, że: jeszcze nie ma do nich dostępu, ale owy uzyska. Chyba, że Sandro wziął się z Ashanu, a dopiero potem zawędrował do światów stworzonych przez NWC :P


IP: Zapisane
Wukashi

***

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 623


Androgyne man... Naga Cesarska

Zobacz profil
« Odpowiedz #7269 : 29 Września 2012, 22:37:34 »
Czy Wy też sądzicie, że uczniem, do którego zwraca się Sandro w scenkach to Markal??? :P


IP: Zapisane
Jedyne co jest pewne to śmierć, więc zamiast się bać, staw jej czoło.
Veselar

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 368


Zobacz profil
« Odpowiedz #7270 : 30 Września 2012, 13:46:00 »
Czy Wy też sądzicie, że uczniem, do którego zwraca się Sandro w scenkach to Markal??? :P
Możesz zarzucić sreenem? Mogło by to być prawdopodobne no bo od kogo markal nauczyłby się swojej umiejętności (czytaj: Władca Umarłych)


IP: Zapisane
I kroczę ciemną doliną.
Warhound

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 5

Zobacz profil
« Odpowiedz #7271 : 30 Września 2012, 20:43:53 »
Rozwiązania bugów/problemów:
Cytuj
Ok, solution is to go into Sandro's settings before the campaign start, change him to Might, press ok on the pop up window, then change him back to Magic and press ok again.

This will restart the whole campaign though, so you will have to start afresh.
Cytuj
The quest that earns 150 blood points is solved by taking and converting the Angels creature dwelling.




IP: Zapisane
Loczek
King Loczdorah

*

Punkty uznania(?): 23
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 843


It's Seriously Christmas

Zobacz profil
« Odpowiedz #7272 : 04 Października 2012, 18:45:52 »
Tak nawiasem to na CelestialHaven został ujawniony Changelog do Patcha 1.8 który sporo zmienia i łata. Polecam do poczytania i zrobienia newsa :)


IP: Zapisane
Asderuki
Zielona wróżka

*

Punkty uznania(?): 3
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 789


W szaleństwie rodzą się najlepsze pomysły

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #7273 : 04 Października 2012, 19:15:42 »
Patrząc na grafiki na głównej mam ochotę utrzeć nosa wszystkim co się zarzekali, że nie będzie Bezimiennych jako jednostek.

Wydaje mi się, że będą robić za czempionów. Jednak To ulepszenie nie jest jakieś spektakularne... :/ znowu mam wrażenie, że będzie fioletowa sieczka.

Bardzo mi się podoba za to ten art z mgłą. Zastanawia mnie tylko Dlaczego elfy zalatują w stylistyce demonami. W obu jest motyw oczu, "bezkształtnej masy" i takiej jednolitości kolorystycznej.

Zanim mnie zaleje fala hejtu powiem tylko, że wiem iż w grze może to wszystko wyglądać inaczej. Jednak obawiam się o to bo jak do tej pory wszystkie arty są... no takie jednolite. Jeszcze nie widziałam żadnego artu z innymi kolorami niż fioletowy, czarny i biały. Jakaś ruda elfka może?

Jestem osobą bardzo zwracającą uwagę na stronę wizualną i brak takich drobnych niuansów i odbić od ogólnego schematu kolorystycznego w moim odczuciu zakrawa o kicz i brak pomysłu.


IP: Zapisane
Loczek
King Loczdorah

*

Punkty uznania(?): 23
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 843


It's Seriously Christmas

Zobacz profil
« Odpowiedz #7274 : 04 Października 2012, 19:43:35 »
Cóż moim zdaniem nie ma co wpadać w hurraoptymizm, zapowiedzeli Loch ale co wyjdzie z niego zobaczymy. Na chwilę obecną do końca roku pewnie nakarmią nas artami i tym co dojdzie w tym dodatku(ciekawe jaką nazwę wykują). I oczywiście spodziewajmy się teraz ton hejtu i spamu na temat domysłów co do podstawy, elity i legendy.


IP: Zapisane
Strony: 1 ... 482 483 484 [485] 486 487 488 ... 503    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.034 sekund z 21 zapytaniami.
                              Do góry