Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: 1 [2]    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Przyszłość serii M&M - spekulacje (Czytany 6660 razy)
Sylu
książe Szlezwiku, hrabia Esbjerg

*

Punkty uznania(?): 17
Online Online

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 236


Doświadczenie jest najlepszym nauczycielem.

Zobacz profil
« Odpowiedz #15 : 01 Lutego 2018, 13:32:02 »
Ciekawe jest to, że w h5 miało się od 0 do 5 szczęścia i człowiek wiedział, jaki to procent szans na zadanie szczęśliwego ciosu. A w h6 i h7 pojawia się dużo bardziej jasny i oczywisty system, który jasno mówi, że np. 20 szczęścia to 20% szans na zadanie szczęśliwego ataku, i ludzie wariują XD

Akurat system w h6 i h7 uważam za rozsądniejszy, gdyż w piątce uzbierać 3 punkty z artefaktu to nie problem. Najsłabsze artefakty dają 1 pkt, tj. 10%. W późniejszych częściach wydaje mi się to lepiej zbalansowane.

Co do animacji. Wystarczy porównać sobie implozję z h5 z tą z h7. 10 lat różnicy i taki regres.


« Ostatnia zmiana: 01 Lutego 2018, 13:37:00 wysłane przez Sylú » IP: Zapisane
Cytuj
Nigdy nie ogarniam czy Sylath żartuje, nie ogarnia, czy udaje, że żartuje, a tak naprawdę nie ogarnia. Albo udaje, że nie ogarnia, a żartuje.
- Unkown
Sokolvip

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 10


Zobacz profil
« Odpowiedz #16 : 01 Lutego 2018, 14:17:28 »
Pewnie to nic nie da, ale co szkodzi napisać list (taki stary papierowy, wręcz archaiczny) do Ubisoftu z zapytaniem co dalej z ta serią i czy w ogóle wyjdzie dodatek do Heroes 7. Powiem wam, że miałem w liceum zadanie na angielskim aby wysłać do jakiejś dużej firmy list pisany odręcznie i rzeczywiście firmy odpisują na takie listy żeby nie powiedzieć, że zwykle udzielają w takich listach więcej informacji niż jest ogólnie dostępne w internecie. Powinniśmy też starać się pokazać Ubisoftowi, że seria dalej ma fanów.


IP: Zapisane
Veselar

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 368


Zobacz profil
« Odpowiedz #17 : 01 Lutego 2018, 23:20:03 »
H5 to przede wszystkim dzieło Nival, UBI należy jedynie podziękować, że się zbytnio nie wpieprzało w produkcję ze swoimi durnymi pomysłami na "pchnięcie serii do przodu". O ile nie mam nic przeciwko rozwojowi serii, o tyle sprzeciwiam się niszczeniu na siłę i tak naprawdę bez żadnego uzasadnienia znaków charakterystycznych serii (jak chociażby 7 zasobów, ekrany miast itp.).

Jeśli idzie o szczerość - tamten Ubisoft, nie był tym samym Ubisoftem który jest teraz. Nie miał tych wielkich marek, takich jak AC i Far Cry, nie robił ich masowo, a jak wiadomo gdy gry zaczynają być robione masowo i wychodzić "co chwilę" (patrzę na AC), to cóż zaczynają się robić nudne.

Co do Heroes, szczerze nie grałem w żadną część od czasów Dzikich Hord. Być może oszczędziłem sobie pieniędzy i nerwów. Mniejsza o to - moim zdanie seria Heroes powinna umrzeć, przynajmniej na kilka(naście?) lat. Wpadka która znowu ją wkopała do grobu, raczej zbyt szybko nie zostanie zapomniana a także nie zanosi się na to by strategie miały powrócić do łask. Innymi słowy - Heroes za kilka lat, robione przez studio mające wolną rękę i mające kontakt z fanami/szanujące ich pomysły.


IP: Zapisane
I kroczę ciemną doliną.
Cahan
Człowiek - Szparag

*

Punkty uznania(?): 3
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 751


Dragons, dragons everywhere

Zobacz profil
« Odpowiedz #18 : 03 Lutego 2018, 03:53:45 »
Ja tam się nie zgodzę, że seria powinna umrzeć na kilkanaście lat. Bo tak naprawdę wkopało ją to jak wyglądała VI w dniu premiery i przez pierwsze parę miesięcy.  Przy VII gracze poszli po rozum do głowy i kupowali później. I chyba słusznie, bo bugi, bugi, gra robiona na "odwal się". Poza tym o tych grach za dużo dobrego powiedzieć niestety nie można.

Może i hirołsy to gry dość niszowe, ale jakby VIII zrobił ktoś, kto czai klimat, czai mechanikę, dorobił przyjemną fabułę i żeby graficznie gra się wyróżniała... Myślę że wierni fani by kupili, a jeśli ich recenzje byłyby pozytywne, to kupiliby i inni. Na zasadzie "ciekawa gra, wygląda fajnie, a se kupię i zobaczę".

To nawet nie musi być super drogie i z grafiką lvl Wiedźmak 3, bo nie o to chodzi w hirkach. To ma być przejrzyste, czytelne, estetyczne i mieć przyjemną oraz różnorodną mechanikę. I AI które nie oszukuje jak w VI i nie jest tak durne jak w VII.


IP: Zapisane

Cytuj
[Dzisiaj o 22:15:22] ♣ Sojlex: Cahan jest do tego stopnia chłopczyca, że tylko bycie feministką ratuje jej kobiecość :>
Baronus

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 105


Zobacz profil
« Odpowiedz #19 : 04 Lutego 2018, 22:58:36 »
Co do Rosjan zrobili dobre H5 i dobre KB. Co do Disciples 3 popełnili błąd strategiczny. Zrobili pole bitwy jak w Herosach zrywając z tradycją! To po prostu półherosy! Tak się nie robi! Bo gra ma już twardy inny system! Swoisty! I chyba za dużo włożyli kasy, a nie ma takiego rynku. Ale się starali! To nie Ubi! Raczej jak Black Hole... Akurat D nie lubię z uwagi na paskudną otoczkę tej mechaniki. Lubię gry ładne po prostu. W D fajna jest tylko mechanika.

Z uwagi na mały rynek strategi 500 tys. sprzedaży to sukces. Zatem gra nie może być droga. Najlepiej 2D bez animacji przybliżających na polu bitwy, które kosztują a są tylko ozdobą. Gra powinna mieć potężną AI za to! Dużo frakcji i miast, nawet i ze 25 miast po 25 jednostek czyli 625! Kosztem nawet prostych animacji. Jak w Creature Quest. Byle system umiejętności był bogaty. Grafika ma być piękna ale nie super nowoczesna technologicznie. Podobnie system artefaktów, magii, alchemii. Swietny generator map losowych. Duzo roznych budowli na mapie.

Jednym slowem. Piekna grafika, muzyka, tekst i znakomity system gry ze swietnym AI kosztem nowoczesnych rozwiazan technologicznych, na ktore nie ma kasy.


IP: Zapisane
Calanthe

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 3


Zobacz profil
« Odpowiedz #20 : 20 Sierpnia 2018, 17:18:29 »
Seria powinna trafic przede wszystkim w ręce innego wydawcy niż UbiSoft, ktory ma wobec niej skrajnie idiotyczne pomysły.


IP: Zapisane
Zidentyfikuję ci przedmioty.
Roya

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 3

Zobacz profil
« Odpowiedz #21 : 03 Kwietnia 2019, 09:31:01 »
Moja idealna wizja bylaby taka, że zespol zlozony z oryginalnych tworcow zaklada wlasne studio, zdobywa prawa do marki i organizuje zbiorke na Kickstarterze w celu ufundowania kontynuacji.


IP: Zapisane
Szybkie i komfortowe modelowanie sylwetki. Zajrzyj na https://www.playboy.pl/kreator/4712/hifu-wszystko-co-musisz-wiedziec-o-ultraformer-iii i sprawdź jak działa zabieg regenerujący włókna kolagenu.
Halon

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 37

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #22 : 29 Września 2020, 23:48:19 »
Oto moja wizja przyszłości heroes.
Otóż widziałbym gry w stylu warcraft, starcraft tyle że o poszczególnych frakcjach o tytule Heroes Epoch.
I tak 1 część była by o frakcji forge
Heroes Epoch 1 Ancients
są 3 frakcje: Eden Dominum (ludzie), Lirian Corporations i Robotics
fabuła:
Po zniszczeniu Ziemi w wojnie z Hierarchy ludzie odnaleźli nową planetę do zamieszkania, jest nią Eden. Niestety odnalazły ją Roboty pragnące zniszczyć ludzi. Tylko one wiedzą że to początek czasu i ludzie tu przybyli staną się starożytnymi którzy opanują kosmos. Na pomoc ludziom
przybywają Lirianie z Wszechkorporacji których planeta została stworzona
z antymaterii kupionej przez Ziemianina. Tą planetą Lirianie uciekli
z Liry która była pogrążona w wojnie wywołanej przez anioły.
Tak księżyc kupiony stał się ich bazą-statkiem. Wraz z flotą odwiedzili
po kolei Ziemie, Eden i planetą Heroesa przenosząc ludzi do świata
heroes.

Heroes Epoch 2 Lira
o frakcji Zimna
są 3 strony: Lodowi Nieumarli, Krasnoludy, Śnieżne elfy
Opowiada o tym jak Krasnoludy i Śnieżne elfy próbują się
wydostać z Liry na świat Heroesa. W zadaniu przeszkadzają
im Nieumarli którzy pragną by wszystko zginęło.

Heroes Epoch 3 Era Plancka
o frakcji Przodków
są 3 strony: Plancki (Praludzie o różowym kolorze skóry),
Elfy pierwotne (o złotym kolorze skóry)
Cyberpunki (pół-ludzie, pół-maszyny)
Fabuła:
Na światach Wszechkorporacji panuje chaos, coraz częściej
spotyka się wyznawców Slaneeshy. Ludzie z wszechkorporacji
robią eksperymenty z tajemniczą substancją pochodzącą
podobno z nieba tak tworzą Plancki. Ludzi którzy są odporni
na moc zepsucia slaneesha. Wkrótce rozpoczyna się
większą produkcje plancków. Ale to się nie podoba wyżutką
zwanym Cyberpunkami. Na dodatek na księżycu jednej z
planet odkrywa się nową formę życia. Forma powstała zaraz
po wymarciu elfów, wygląda na to że to ich początek,
elf pierwotny. Oczywiście ludzie chcą go przejąć musimy
pomóc elfom zachować niezależność i odkryć panowanie
nad żywiołami.

Heroes Epoch 4 Archaic
o frakcji Academy
oto 3 strony: Magowie, Ifryty, Geniusze
Fabuła:
Magowie z świata Heroes odkryli że Ziemia po zniszczeniu znów wróciła.
Jest jednak strasznie gorąca z jednej strony, i zimna z drugiej.
Żyją na niej wrogo nastawieni Ifryty i Geniusze. Obaj walczą zarówno
z magami jak i z sobą nawzajem. Naszym zadaniem jest wychamować
Ziemie tak żeby znów stała się dobra do zamieszkania

Heroes Epoch 5 Prekambr
o frakcji Hadopia
oto 3 strony: Niebieskie elfy, Ludzie, Niziołki (rudowłose)
Fabuła:
Niebieskie elfy wygnają Ludzi z Edenu. Ludzie dowiedziawszy się
o Ziemi udają się na nią. Tam muszą poskromić bestie smoki.
Wkrótce potem zrobiwszy z nich smocze elfy (Niziołki).
Smocze elfy zostają wysyłane do odbicia Edenu. Ostatecznie Smocze
elfy się buntują i zostają na Edenie żyjąc w pokoju z Niebieskimi elfami.

Heroes Epoch 6 Dewon
o frakcji Sadohal
są 3 strony: Ludzie, X-mani, Źli mutanci
Fabuła:
Na ziemi pojawia się coraz więcej mutantów. Ci zagrażają
ludziom. Tajemniczy Magneto chcę pokonać armię
ludzi aby zaczęła się epoka mutantów.
X-man czyli dobrzy mutanci pokonują go dogadując
się z ludźmi i doprowadzając do pokoju.

Heroes Epoch 7 Haven
o frakcji Conflux
są 3 strony: Przodkowie, Elementarianie, Dragoni
Fabuła:
Otóż coś niepokojącego stało się w zaświatach
otóż weszli do nich Dragoni smokoludzie.
Czym prędzej Przodkowie muszą zejść na ziemie
mezozoiku i wśród dinozaurów znaleźć kamienie
mocy. Tym sposobem przywołają elementarian
którzy wyrzucą smoki z zaświatów.

Heroes Epoch 8 Glacial age
o frakcji Necropolis
Są 3 strony: Omenrianie, Nieumarli, Arachnianie
Fabuła:
Grammy Nekromantą który najeżdża świat Arachnian
(Predators) żeby przejąć obcego Aliena. Zadanie
okazuje się trudne i dopiero pomoc Omenrian
doprowadza je do realizacji (Omenrianie
to mroczne wampirze żwyiołaki).

Heroes Epoch 9 Neolit
o frakcji Dungeon
Są 3 strony: Mroczne elfy, Nocne elfy, Jaszczurludzie
fabuła:
Od wieków dzięki księżycowi rodzą się nowi humanoidzi (elfy,
ludzie , krasnoludy).
Lecz w neolicie nagle przestali się rodzić.
Nocne elfy muszą udać się do Mrocznych elfów
którzy pilnują księżyca żeby odgadnąć zagadkę.
Okazuje się że urodzisko opanowały jaszczurludzie.
Musimy ich pokonać.

Heroes Epoch 10 Antiquity
o frakcji Stronghold
3 frakcje: Egipcjanie, Barbarzyńcy i Orki
fabuła:
Bierzemy udział w bataliach frakcji i
od naszego wyboru zależy czy barbarzyńcy
staną się rolnikami faraona czy najemnikami współpracującymi
z orkami

Heroes Epoch 11 Middle Age
o frakcji Fortress
3 frakcję: Słowianie, Wikingowie, Chińczycy
fabuła:
Jest to rywalizacja tych frakcji o Syberie i jej
żyzne Ziemie. Jak wiemy wygrali Słowianie.

Heroes Epoch 12 Inferno
o frakcji Inferno
3 frakcję: Magmarianie, Infernusy, Inkuby
Fabuła:
Coraz więcej ludzi idzie do piekła gdzie
cierpią katuszę. Z tego ze względu czyściec
buduje magamarian aby pokonać Infernusów
i Inkuby które znęcają się nad grzesznikami
i walczą między sobą o wpływy w piekle.

Heroes Epoch 13 Aliens
O frakcji Xel
3 frakcje: Grzyborośliny, Skorupiomięczaki, Owadopająki
Fabuła: Overmind tworzy rasę Zergów, aby
ją utworzyć walczy 3 frakcjami zwierząt
próbując stworzyć z nich 1 super frakcję.

Heroes Epoch 14 War future
o frakcji Castle
3 frakcje: Empire, Islam, Iluminati
Fabuła:
Wchodzimy w przyszłości w której mamy 3 frakcje
walczące o władzę nad światem.
Tylko od nas zależy czy chrześcijaństwo
(empire) wygra czy jednak inna siła.

Heroes Epoch 15 Magic age
o frakcji Rampart
3 frakcje: Roślinnoludzie, ELfy leśne, Transżywiołaki
Fabuła:
Po zakończeniu wojen na ziemi ludzie zaczęli zaludniać
obce światy. Okazało się to trudniejsze niż przypuszczano.
Ludzie na obcych światach musieli stać się leśnymi
elfami. A ich wrogiem stali się roślinnoludzie
i tranżywiołaki (transformery o mocy żywiołu)

Heroes Epoch 16 Ocean world
o frakcji Sanctuary
3 frakcje: Cuthulu, Nagi, Piraci
Fabuła:
rozpoczynamy rywalizację o morze między
cuthulu (kałamarnicoludzie), Nagami (gady morskie)
i Piratami. Ten kto wygra ma szansę podbić
kosmos.

Heroes Epoch 17 Cosmos
O frakcji Zet
3 frakcje Reticulanie, Orioni, Animani
Fabuła:
Rada Oriona stworzyła pokojową społeczność
wielu światów gdzie ludzie żyją w małżeństwach.
Z tego też chcą skorzystać Reticualnie.
Chcą być jak Orioni. Tak dostają się na
ich światy i krzyżują się z nimi tworząc
Animanów. Niestety Animani nie chcą
żyć jak Orioni. Są więc zaatakowani
zarówno przez Orionów jak i Reticulan.
W tej części ratujemy ich odnajdując dla nich świat.

Heroe Epoch 18 Final chapter
O frakcji cytadela
3 frackje: Tytani, Anioły i Smoki
Fabuła:
Na końcu czasu Tytani postanowili zniszczyć wszystko,
w tym przeszkodziły im anioły. Poniosły z tego
powodu straty które wykorzystały Gady na czele
z Smokami. Wojna Aniołów z Smokami miała
być wojną w czasie i trwać wszędzie.
Od jego finału zależał los ludzkości.
Jak wiemy ludzkość wtedy przeniosła
się na początek czasu więc przegrała.
Smoki zaś odkryły że bez ludzi nie istnieją.


« Ostatnia zmiana: 29 Września 2020, 23:52:26 wysłane przez Halon » IP: Zapisane
Opowiadacz Przyszłości
Strony: 1 [2]    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.077 sekund z 19 zapytaniami.
                              Do góry