Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: 1 ... 3 4 5 [6] 7    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Heroes Online - Aktualności - Dyskusja (Czytany 40608 razy)
Hadras

***

Punkty uznania(?): 5
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 245


STRIP THE FLESH!! SALT THE WOUNDS!!!

Zobacz profil
« Odpowiedz #75 : 31 Lipca 2014, 20:42:34 »
OK, to może i ja podam namiary na swoją postać (jeżeli kogoś to będzie obchodzić :P):

Nazwa: Setillos
Przynależność: Nieumarli
Profesja/Klasa (nie wiem, które bardziej pasuje): Nekromanta
Poziom: w chwili pisania - 9
Lokacja: Pazury Namtaru (w chwili pisania - Popielne Turnie)

EDIT:
Na stronie głównej gry pojawiła się informacja dla tych, którzy brali udział w zamkniętej becie i do dzisiaj nie otrzymali/nie mogli zrealizować kodu na zwierzaka - Pająkożercę.
http://cla.heroes-online.com/pl-PL/news/nagroda-za-udzia%C5%82-w-zamkni%C4%99tej-becie

Wszelkie informacje znajdują się pod tym linkiem. Zainteresowani spełniający wymagania mają czas na odbiór nagrody do 04.07.2014.


« Ostatnia zmiana: 31 Lipca 2014, 20:47:41 wysłane przez Hadras » IP: Zapisane
WielkiKiryl

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 67


Zobacz profil
« Odpowiedz #76 : 31 Lipca 2014, 21:03:36 »
Poza tym jestem w gildii Palatinius,która jest ogarnięta,a została utworzona jeszcze podczas zamkniętej bety.Obecnie to jestem tak mniej więcej w środku 3-ciego rozdziału(tak sądzę :D). Wadą są dzieciaki psujące rozrywkę i najczęściej są to pseudo-fani youtuberów,ale jest opcja ignoruj.Lagi u mnie to rzadkość,ale pojawiają się one przy przeciążeniu serwera.


IP: Zapisane
Morghur

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 12


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #77 : 08 Stycznia 2015, 10:20:14 »
Gra jest zaskakująco dobra, szczególnie, że tyle podobnych do siebie strategii online - tym razem Ubisoft zaryzykował, ale ryzyko się opłaciło. Aktualnie jestem w trzecim rozdziale, ale nie mam za bardzo czasu żeby grać dalej. Jak się uda to podczas ferii trochę pogram :)

Szkoda, że nie można pograć inferno...


IP: Zapisane
LordSauron

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 41


Zobacz profil
« Odpowiedz #78 : 11 Kwietnia 2015, 11:17:32 »
Podziwiam was, że w to gracie i się podoba. Ja sam tak jak wielu wcześniej grałem przed wprowadzeniem paru "usprawniających" patchy, to stało się we wrześniu 2014 chyba. Po prostu gra była co raz bardziej utrudniana, a poszczególne zajęcia wymagały co raz większych nakładów finansowych. Wszędzie zaroiło się od najróżniejszych mikropłatności, a w grze zrobiło się po prostu nudno. Sam zajrzałem niedawno, ale poza dorobieniem większej liczby sklepikarzy to wiele nie zauważyłem ponad to co już było.

Oczywiście wiem, że Ubi chce zarobić bo to nie jest wszystko za piękne oczy. Jedni odejdą, drudzy przyjdą. Ja osobiście odradzam, ale wybór jest wasz. Starajcie się jednak nie roztrwonić zbyt dużo kasy na pieczęcie, nie zasługują na to. Na forum był niezły bajzel, a obsługa miała gdzieś problemy graczy. Może teraz jest inaczej, nie wiem.


IP: Zapisane
WielkiKiryl

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 67


Zobacz profil
« Odpowiedz #79 : 11 Kwietnia 2015, 11:27:44 »
Powiem tak, że od września 2014 tak jak pan up@ powiedział, Ubisoft z BlackByte starają się utrudnić życie graczom mikropłatnościami. Zwłaszcza, że nerfili klasy mocy i jednostki, aby ułatwić magom, potem nagle się obudzili i dali 2 ruch bohaterom mocy, ale powinni też dać do artefaktów dla rycerzy przystanii i nekropolii duszę razem ze szczęściem.
Gdyby to był lipiec 2014 to bym was zachęcał do grania, ale że jest kwiecień 2015 i wiele zmian na niekorzyść graczy jest to stanowczo odradzam.


IP: Zapisane
MrocznyWedrowiec

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 11


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #80 : 14 Kwietnia 2015, 09:46:08 »
Niestety, ale na początku zawsze wpuszczają graczy do gier Free to Play, łagodnymi mikropłatnościami, a potem dokręcają śrubę i próbują wycisnąć ile się da. Gdzieś muszą zarabiać i tyle. Najbardziej mnie denerwuje, że płacący gracze, płacą za siebie i jakieś 5-6 innych osób, które gra za darmo - czy to sprawiedliwy system? Moim zdaniem nie bardzo.


IP: Zapisane
LordSauron

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 41


Zobacz profil
« Odpowiedz #81 : 14 Kwietnia 2015, 13:30:10 »
Te zadania z oddawaniem zasobów to kompletne zdzierstwo. Przyrost xp praktycznie zerowy, bo na smoczych poziomach potrzeba ogromnych ilości doświadczenia. Miasta w porównaniu do czasu przed wielkimi zmianami produkują prawie nic, stąd oddawanie tak ciężko zdobytych zasobów nie jest dobrym pomysłem.

Bonusy za smocze poziomy też są znikome (+3% szybkości ruchu po mapie czy coś takiego) w porównaniu do czasu i nakładów jakie trzeba poświęcić.

Pomiędzy klasami kiepski balans, a jednostki też swoje kosztują. W walkach pvp po zmianach wojsko się normalnie traci (a nie tak, że wracało wszystko z powrotem, z tego co pamiętam). Walki pve też zmienione, przez nowe właściwości stworów ponosi się większe straty, a i tak nie zawsze było lekko przez spore nadwyżki wrogich armii w porównaniu do tego co się miało. Wymuszało to szukanie tanich taktyk.

Wszędzie wyskakują tabele, wykrzykniki i powiadomienia, żeby coś kupić. Upierdliwe.


IP: Zapisane
WielkiKiryl

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 67


Zobacz profil
« Odpowiedz #82 : 14 Kwietnia 2015, 18:05:35 »
Weźmy pod uwagę że tą grą zarządza ten sam wydawca co w The Settlers Online( kto z forum w to grał wie o co chodzi), więc jak na razie z bardzo dużym dystansem podchodzę do zmian w Heroes Online.

Poza tym brak kopalń robi swoje, ponieważ jedynie to za PB z Areny Zmagań lub farmieniu surowców można mieć je, a dawniej magazyny równocześnie zwiększały poziom kopalni. Ucieczka potworów w najmniej odpowiednim momencie generuje spore straty w armii u rycerzy przystanii i nekropolii.

Do tego większość zmian jest na niekorzyść bohaterów mocy, co uszczupla ich liczbę w grze. Obniżenie doświadczenia zdobywanego za dane zadania też robi swoje. Dawniej ja potrafiłem z 1-2mln doświadczenia dziennie zdobyć bez robienia tygodniowych bossów.

Do tego nawet proste bossy tygodniowe dla bohaterów mocy o niskim smoczym poziomie są zbyt dużym wyzwaniem.


IP: Zapisane
LordSauron

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 41


Zobacz profil
« Odpowiedz #83 : 14 Kwietnia 2015, 18:43:00 »
No szukają $$$, oj szukają. Gdzieś w innym temacie na forum było wspominane, że Heroes nie przynosi takich zysków jak te wszystkie Assasiny o których kręcą jeszcze filmy, piszą książki itd. Można powiedzieć że gracze Heroes są bardziej wybredni, ale nie uważam tego za wadę. Przynajmniej Ubi nie wciśnie nam każdej papki. A Heroes 3 HD to co? Zwykłe zdzierstwo. Tak samo jak Online. Ich ekonomiści musieli uznać, że marka nie przynosi zadowalających zysków w porównaniu do nakładów stąd: recykling jednostek, muzyki, grafik pomiędzy różnymi grami uniwersum. Po prostu idą po najmniejszej linii oporu. Gry stały się przemysłem, biznesem. Hajs musi się zgadzać.


IP: Zapisane
WielkiKiryl

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 67


Zobacz profil
« Odpowiedz #84 : 14 Kwietnia 2015, 18:48:43 »
Dla mnie klimat miał Heroes 5, gdzie z muzyczką dało się go odczuć na każdym kroku, H6 już takiego klimatu nie miała, mogła nawet w ogóle nie mieć.

W Heroes Online każdy się domaga naprawienia wszystkich błędów nawet tych najstarszy oraz pozbycia się na dobre problemów z logowaniem, kolejkami oraz kodami błędów, które na nowo się pojawiły od dłuższego czasu.


IP: Zapisane
LordSauron

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 41


Zobacz profil
« Odpowiedz #85 : 16 Kwietnia 2015, 15:16:45 »
H5 było dobre bo mimo zmiany uniwersum, co narzuciło ubi swoją drogą, Rosjanie byli fanami tej serii i czuć szacunek dla materiału. Olano co prawda parę dla mnie fajnych rozwiazań z H4 (to świetna gra) no ale wola ludu. Poza tym budżet był chyba większy a ubi tak mocno się nie mieszało jak przy H6. Black hole było dobrym studiem, ale zabiła ich polityka koncernu.




« Ostatnia zmiana: 16 Kwietnia 2015, 16:48:42 wysłane przez LordSauron » IP: Zapisane
gamePLay1987

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 40

Głośny myśliciel

Zobacz profil
« Odpowiedz #86 : 30 Kwietnia 2015, 16:42:11 »
Nie grajta w HO to *****, w zamkniętej becie (bo w niej byłem) było ok, potem dochodziła gimbaza, potem Ubi utrudniało, potem bohaterowie mocy wymarli, potem umiejętności dobre wywalili a lipnymi zastąpili, potem mocno rozbudowali sklep z pieczęciami w który można prawie wszystko kupić za $$$, potem usunięcie kopalni, potem limity na wojsko, potem wracające błedy z bety. Dalej mam wypisywać.

Nie grajcie w ten chłam. -10/10 Minus jak z Gdańska do Krakowa


IP: Zapisane
Głośne myślenie przynosi nieszczęście. Więc jestem pechowy bo za głośno myślę.

Wierzę w Fast'a. Fast to Bóg. xD
SyluZabroniłMiUżywaniaSpacjixD
LordSauron

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 41


Zobacz profil
« Odpowiedz #87 : 30 Kwietnia 2015, 17:44:13 »
Przyznam się szczerze, że lubiłem czasem posiedzieć i poczytać co ludzie wypisywali za głupoty na czacie i jak Modzi nie mogli tego ogarnąć. :P

Najlepsze było jak pewnego dnia wyłączali serwer, by coś tam przy nim pomajstrować. Przerwa techniczna po prostu. Pojawia się komunikat, że nastąpiło rozłączenie, ale czat wciąż działa. Wydaje się, że albo wyłączają czat na końcu albo najpierw zaczynają od Niemiec i dopiero potem dochodzi do Polski. Tak czy inaczej pojawiła się ogromna eksplozja wpisów. Przez zwalanie winy na Putina i Tuska po zdziwienie czemu jeszcze żyjemy. Okazało się, że jednak istnieje życie pozagrobowe! Piękne czasy, potem już wszyscy łazili tacy smutni, bo klasy Mocy, bo brak nagród za poprzedni Turniej Multi, bo utrudnienia, bo koszty itd. Zrobiło się też znacznie luźniej.

Wyprawy na wyższych poziomach były tragiczne, wymagały niewiarygodnego zgrania i szczęścia by ktoś sobie nagle nie poszedł.


IP: Zapisane
WielkiKiryl

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 67


Zobacz profil
« Odpowiedz #88 : 01 Lipca 2015, 11:10:16 »
Z góry przepraszam za odkopanie, ale chciałbym powiedzieć co zaszło ostatnio w Heroes Online.
Po pierwsze były exploity, które używali gracze z największych gildii i aż do wczorajszej aktualizacji byli bezkarni. Chodziło tu między innymi o nieskończenie ulepszenie artefaktów, nieskończenie używanie surowców i nieskończenie wiele razy rozpoczynanie samotnie bitwy kooperacyjnej. Obecnie podobno jest ban na 7 dni, za drugim razem perm. W innej wersji językowej/językowych sprawa z exploitami była już znana 3 miesiące! Pytanie co to robiło UBI/BB, skoro te exploity się rozprzestrzeniły nawet do polskiego serwera? Obecnie przy 1 banie to ci używający exploitów się śmieją w twarz UBI/BB.
Do tego połączyli serwery, bo wczoraj to na czacie spotkałem Czecha i Słowaka i nie wiadomo z jakimi narodowościami jeszcze się spotkam.


« Ostatnia zmiana: 01 Lipca 2015, 11:25:41 wysłane przez Squbaniec » IP: Zapisane
LordSauron

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 41


Zobacz profil
« Odpowiedz #89 : 15 Lipca 2015, 13:47:59 »
Pewnie połączyli bo utrzymywanie serwerów na których pojawiły się pustki nie ma większego sensu. Utrzymanie swoje kosztuje, stąd mieszanie. Na pocieszenie, gracze nauczą się języków swoich kolegów.

Co do exploitów to sam o tym słyszałem, z jednej strony to oszustwo ale z drugiej strony ceny jakich chcą w sklepach i miastach też wołają o pomstę do nieba. Zwalczanie ognia ogniem? Być może, ale sam nie wiem czy takie oszustwa nie są w jakiś sposób karalne, poza banem. Nie chciałbym żeby Ubi przysłało mi rachunek na 1000 zł albo coś w tym guście.


IP: Zapisane
Strony: 1 ... 3 4 5 [6] 7    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.073 sekund z 21 zapytaniami.
                              Do góry