Pokaż wiadomości
|
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Pamiętaj, że widzisz tylko te wiadomości w tematach do których masz aktualnie dostęp. |
Wiadomości - Gowar Abatoc
|
Strony: [1] 2 3
|
1
|
Heroes V / Problemy Techniczne / Edytor map - podziemna mapa w edytorze cutscenek
|
: 11 Czerwca 2019, 09:45:51
|
Witam. Od wczoraj mam swego rodzaju problem. Otóż stworzyłem mapę z podziemną częścią, którą chcę wykorzystać do scenek dialogowych.
Potrafię zaimportować mapę do edytora, z tym, że nie wiem jak uzyskać dostęp do podziemi (tam bowiem znajduje się cała scenografia).
Czy jest to w ogóle możliwe? Jeśli tak to w jaki sposób?
|
|
|
3
|
Mody & modowanie / Heroes V - Moderskie Projekty / Odp: Miasto Gildia (zastępuje Przystań
|
: 03 Listopada 2018, 15:03:46
|
Po prostu twoje pytanie trochę mnie zdezorientowało.
Tak czy siak, w tych czasach niektórzy orkowie odzyskali wolność. Scenariusze Dzikich Hord których bohaterem jest Kunyak opowiadają o tym jak stanął do walki z rycerzami i użył Kielicha Gromu przeciwko całej armii. To są wydarzenia które miały miejsce dawno temu, ale chyba jest coś o czym nie wiem, bo rzeczywiście w Dzikich Hordach Quarok (mam nadzieję że poprawnie napisałem :p ) ponownie uwalnia wszystkich z niewoli.
|
|
|
5
|
Mody & modowanie / Heroes V - Moderskie Projekty / Odp: Miasto Gildia (zastępuje Przystań
|
: 03 Listopada 2018, 14:28:03
|
Gildia nie posiada swojej krainy. Podczas kampanii, Armand zdobędzie władzę nad pewnym księstwem, które stanie się "kolebką" Gildii.
Swoją drogą, akcja kampanii dzieje się podczas wydarzeń z Kuźni Przeznaczenia. (kiedy Zehir zakończył swoją podróż do wymiaru Pierścienia Nieskruszonych ale wydarzenia z "Dylematu Freydy" jeszcze się nie wydarzyły)
|
|
|
7
|
Mody & modowanie / Heroes V - Moderskie Projekty / Odp: Miasto Gildia (zastępuje Przystań
|
: 03 Listopada 2018, 13:29:46
|
Veshath jest Smokiem nienawiści, szaleństwa oraz rozlewu krwi. Można go porównać do Urugasha, z tym że Veshath jest opanowany i bardziej podstępny. Możliwe że inne frakcje też dostaną swoje misje. Przejście mogłoby być zaraz po Gildii i doszłaby jeszcze trzecia, ale ponieważ brakuje mi pomysłu na jednostki, trudno jest mi stworzyć nowe, unikalne miasto (chyba że stworzyłbym "hybrydę" złożoną z gotowych pomysłów na jednostki )
|
|
|
8
|
Mody & modowanie / Heroes V - Moderskie Projekty / Odp: Miasto Gildia (zastępuje Przystań
|
: 03 Listopada 2018, 11:44:02
|
Ostatnio zacząłem trochę się bawić edytorem map i myślę, że mogę potwierdzić... że zaczynam tworzyć kampanię Gildii!
Głównym bohaterem kampanii jest niejaki Armand. [attachimg=1] Niegdyś akolita ze Srebrnych Miast zajmujący się balsamowaniem martwych magów, by zostali wskrzeszeni jako straszliwe Mumie. Widząc codziennie śmierć i zgniliznę, żyjąc w strachu i przekonaniu o bliskim upadku Srebrnej Ligi, uległ namowom straszliwego Smoczego Boga Veshatha. Veshath obiecał Armandowi kontrolę nad śmiercią i rozpaczą oraz królestwo, które nie upadnie. Armand zaczął jednoczyć ludzi i bestie by razem z nimi stworzyć Gildię, kult oddany Veshathowi.
Natomiast sam Veshath... [attachimg=2] ...jest Smoczym Bogiem, który istniał od samego początku razem z Ashą. Podczas gdy Asha była kochającą matką, Veshath był ojcem spod najciemnejszej z gwiazd. Żywił się on na nienawiści, rozlewie krwii i szaleństwie. Zanim pozostałe Smoki zdołały dorosnąć, Asha, kazała Veshathowi odejść najdalej jak się da i nigdy nie ważył się postawić łapy na ziemiach Ashanu. Tak się stało, lecz Veshath po jakimś czasie stanął do walki ze wszystkimi Smokami i poległ. Przez długi czas tułał się po świecie jako niezauważalna, wściekła dusza. Dopiero po stuleciach, jego głębokie rany się zagoiły i był w stanie objawiać się śmiertelnikom w postaci astralnej.
Na chwilę obecną mam gotowe 2 misje i "zarys" 6 scenek dialogowych.
|
|
|
9
|
Mody & modowanie / Heroes V - Moderskie Projekty / Odp: Miasto Gateway (zastępuje Sylwan)
|
: 24 Października 2018, 19:38:40
|
Wybacz za późną odpowiedź, ale ostatnio nie mogłem znaleźć chwili na nią Ogólnie nawet mi się podoba coś takiego. Co prawda przejścia są bardziej... "przyziemne" (są one bowiem bramami do Nieba), ale taki desing bardzo pasuje do samego miasta. Także muszę przyznać, udało ci się uczynić moje miasto bardziej klimatycznym niż zwykle i dziękuję ci za to Jeśli zgodzisz się na wykorzystanie braku wody w nowej wersji, będę wdzięczny i obiecuję w jakiś sposób wspomnieć o twoim wkładzie w rozwój modyfikacji.
|
|
|
10
|
Mody & modowanie / Heroes V - Moderskie Projekty / Odp: Leśna Świątynia
|
: 14 Października 2018, 10:02:34
|
Nie wiem czy prośba jest jeszcze aktualna, ale mam pewien pomysł. Może taki chochlik (podobny do impa) który pluje czymś w rodzaju energii Nicości? Poza tym odnośnie historii, to mam parę słów: 1.Jest skromna jeśli chodzi o Próżnię ale to w porządku. Tyle dla niej pasuje. Natomiast wypadałoby choć odrobinę rozwinąć historię Leśnej Świątyni. 2.Zabawnie się złożyło bo tak wyobrażałem sobie motywy i zamiary Próżni 3.Portens to bohater kampanii, więc dobrze by było gdybyś przedstawił go. Chodzi o to że na chwilę obecną mamy jego wygląd i imię. Ja bym chętnie dowiedział się więcej o nim. No ale nic na siłę A tak z innej beczki: jest już bohater/bohaterka Leśnej Świątyni?
|
|
|
12
|
Mody & modowanie / Heroes V - Moderskie Projekty / Odp: Leśna Świątynia
|
: 07 Października 2018, 12:42:16
|
Odnośnie twojej najnowszej wiadomości, zgadzam się. Skoro będą to 2 nowe miasta + kampania, to można powiedzieć, że jest to taki mały, nieoficjalny dodatek. Odnośnie nazwy, mam pewien pomysł: Życie i Śmierć. Życie, ponieważ Leśna Świątynia jest miastem oddanym naturze, czyli także życiu. Śmierć, ponieważ Próżnia to pustka bez absolutnie niczego. Poza tym, o ile dobrze rozumiem, Próżnia będzie dążyć do całkowitej anihilacji życia w całym Ashan Swoją drogą, takie niedyskretne pytanie: jak nazywa się bohater kampanii Próżni, pokazany kilka wiadomości wcześniej? I czy zostanie jakoś "urozmaicony"? Bo jest zbyt podobny do Namiestnika Próżni (znaczy, model postaci może zostać. Po prostu jest zbyt podobny).
|
|
|
|