Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
Pokaż wiadomości
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Pamiętaj, że widzisz tylko te wiadomości w tematach do których masz aktualnie dostęp.
    Wiadomości   Pokaż wątki Pokaż załączniki  

  Wiadomości - Grownock
Strony: 1 [2] 3 4 5 ... 33
16  Heroes VII / Heroes VII / Odp: M&M: Heroes VII Beta- wrażenia/opinie/błędy : 04 Września 2015, 12:29:06
Tu coś leży nie tak w optymalizacji gry.
Tu coś nie leży z zapisami, optymalizacja to coś innego. To kwestia tego, na jakiej konfiguracji, na jakich ustawieniach, na ilu FPSach śmiga gra.

Swoją drogą, mogę dodać, że testowałem H7 na trzech konfiguracjach. Grałem jeszcze na kompie spełniającym wymagania wysokie, tam nie było nawet obniżenia 1 FPSa, przy wszelkich ustawieniach na full, gra sprawowała się idealnie. Trzecią konfiguracją, oprócz tego laptopa i świetnej stacjonarki była... beznadziejna stacjonarka - komp na poziomie 2005-06 roku i tam były problemy, mimo tego, na upartego można było zagrać... o ile kogoś nie razi jakieś ~10 FPSów :P
17  Heroes VII / Heroes VII / Odp: M&M: Heroes VII Beta- wrażenia/opinie/błędy : 03 Września 2015, 19:40:57
H7 testowałem już wielokrotnie, ale jeszcze nie dane mi było zagrać Sylvanem, czy Lochem, także cieszę się, że nareszcie znalazłem chwilę czasu na drugą betę i chciałbym podzielić się paroma spostrzeżeniami.

Rozegrałem cztery gry z SI, Sylvan v Loch, Loch v Sylvan, Akademia v Przystań i Przystań v Akademia, wszystkie na małej mapie (szerokiej), a dlaczego tylko na niej - o tym później.

Zaczynając od głównego menu - bardzo ładne i mam nadzieję, że takie znajdzie się w finalnej wersji. Ogólnie, cały styl graficzny interfejsu na wielki plus - chyba najlepszy od czasu H4. Dominuje ciemny brąz (a nie ten niezbyt przyjemny granat, jak to miało miejsce w H6). Średniowieczny klimat, pełno "witraży" (nawet ikonka na pulpit).

Kolejną kwestią jest optymalizacja. Niektórzy Panowie powyżej muszą grać na naprawdę słabym sprzęcie. Sam nie gram na potworze (laptop lenovo, kupiony rok temu za ~1,5k), powyłączane mam wszystkie efekty, wszelkie ustawienia na poziomie niskim (początkowo w teksturach nawet "bardzo niski", ale o dziwo - po przestawieniu na niski poziom nie zauważyłem różnicy w FPSach, których jest jakoś ~25. Będę musiał się tym pobawić, bo może zwiększenie niektórych ustawień także nie spowoduje spadków), mimo tego nie miałem żadnych problemów- zero crashów, zero wywalania do pulpitu. Nie wiem, może jestem szczęściarzem.

Przechodząc do kolejnych plusów (nie martwcie się, są też minusy i wspomnę także o nich) - wszystkie cztery frakcje są IMO świetnie zaprojektowane - miasta, jednostki, trafiają w mój gust. W H6 praktycznie każda frakcja była robiona "pod jeden kolor", tutaj tak nie jest - przypomina się era 3DO. Bardzo cieszy powrót jednostek specjalnych, czasami mamy tu recykling, ale czy to źle? To kropla w morzu i mi nie przeszkadza. Cieszy też bardziej rozbudowany i przemyślany rozwój miasta.

Gildia magów nareszcie działa tak, jak powinna działać. Animacje czarów wyglądają świetnie. Na ewentualny minus balans (którego swoją drogą przecież nigdy w HoMM nie było...) - niektóre czary i "gałęzie" są op, szybko zorientowałem się o tym i każda z moich gier polegała na maksymalnym skillowaniu magii ognia. Na pochwałę zasługuje pomysł z "kołem rozwoju", po którym możemy poruszać się dowolnie (uwzględniając właściwości naszego Herosa ofc) lub klasycznie - losowo, czyli wilk syty i owca cała.

Jest jeden duży problem - czas tury SI, jest stosunkowo długi. Podobnie było z H5 na początku, chociaż tam tura często potrafiła ciągnąć się w nieskończoność zanim załatali to patchem. Mimo wszystko, stanowi to problem, który trzeba rozwiązać. Nie wyobrażam sobie gry z większą ilością SI (inna sprawa, że rzadko mam czas i ochotę na coś więcej niż 1v1, ewentualnie 1v1v1), ale dla zwolenników gry z wieloma SI jest to kłopot (lub kampanii, gdzie też często mamy wiele stron). Zauważyłem, że komputer gra bardzo wieloma Herosami i to nie zawsze "z głową". Mi zawsze po mapie poruszało się jakieś 5-10 Herosów, większość bez żadnej armii i to może być jeden ze źródeł takiej sytuacji. Każdy z tych bliska 10 Herosów musi się w końcu ruszyć... może pomogłoby drastyczne przyśpieszenie (w opcjach) ruchu bohaterów i jednostek. Nie oszukujmy się, era H1-H4, gdzie tury trwały błyskawicznie minęły bezpowrotnie, to już inne gry. Co nie zmienia faktu, że jest to element do poprawy.

Warto wspomnieć jeszcze o opisach i bonusach tygodniowych, świetna sprawa - prosta rzecz, a świetnie urozmaica rozgrywkę, nawet te mało wnoszące opisy typu "tydzień antylopy - ulubiony tydzień lwa", to smaczki, które umilają grę. Na plus także obecność dwóch alternatywnych czempionów, ale tego nie trzeba tłumaczyć - po prostu: "fajnie".

Nie jestem pewien, czy działają tury jednoczesne. Raz je włączyłem i dalej działał zwykły system turowy. Może to był bug, może ja o czymś nie wiem, może jeszcze tego nie zaimplementowali. Będzie to jednak duuuży plus, oby na czas premiery...

... która ma miejsce już za niecały miesiąc i jest to pewna obawa. Czy zapowiada się najlepsza część serii spod szyldu Ubi? Na to wygląda i jedyne, co może pogrążyć tę grę, to problemy techniczne. Oby tak nie było, bo choć kolejnymi patchami w końcu to załatają, to jednak pierwszy odbiór - odbiór premiery, jest bardzo ważny. Osobiście przykro by mi było, jakby przypięta została grze łatka zabugowanej, bo widać, że twórcy wyciągnęli wnioski po H6 i zrobili kawał dobrej roboty.
18  Heroes VII / Heroes VII / Odp: Heroes VII - Aktualności - Dyskusja : 18 Sierpnia 2015, 13:04:02
Co do reszty, to jak najbardziej zgadzam, że przeniesione modele powinny zostać odświeżone, bo wersje z Heroesa VI będą odstawać od nowych modeli.
I zapewniam, że nie odstają i nie będą odstawać... nie wiem jakim prawem na oficjalnej H7 znalazł się model Czarnego Smoka na ustawieniach uber minimalnych, ale nie należy się tym sugerować.

Informuję, że ilekroć będzie ktoś próbował wywołać jakieś jałowe kłótnie, nie podpierając swoich postów żadnymi argumentami, te posty będą lecieć. Nie ten temat, moi drodzy. Rozumiem, że dla niektórych cała gra jest skopiowana, będą wszystko i wszędzie bojkotować, żeby pokazać swoją wielką moc, ale trzeba zachować jakąś dozę przyzwoitości.

EDIT: Miker, dziś usunąłem post pierwszy raz od jakiegoś pół roku, także nie jestem taki straszny. Trzeba się postarać. Jak widać, w ten niezbyt pozytywny sposób już się postarałeś, teraz postaraj się o ograniczenie personalnych wycieczek. Nie jest mi jakoś przykro, że nie uznajesz mnie za autorytet, ale to nie miejsce do takich ataków. Zachowaj dla siebie/ napisz mi na pw - ok, nie tutaj.
19  Heroes VII / Heroes VII / Odp: Heroes VII - Aktualności - Dyskusja : 18 Sierpnia 2015, 11:48:03
@Miker

IMO jesteś totalnie nieobiektywny, zawsze nastawiony na pojechanie wszystkiego, czego się tylko da.

Pragnę zauważyć, że w H7 jest o jedną jednostkę więcej na każde miasto wobec modelu standardowego (w tym H6).

Pragnę przypomnieć, że w H7 jest o jedno miasto więcej w stosunku do H6. Więcej w podstawce miast było tylko w H3.

Wspomnę jeszcze o generatorze map losowych.

Jeżeli chodzi więc o "recykling", to licząc:
- Czarnego Smoka,
- Meduzę (która ma przecież inne tekstury, inną broń, więc nie rozumiem jęków),
- Minotaura (też nieco zmienionego, ale w zasadzie to ta sama jednostka, przyznaję)
- Lamasu,
- Ducha

Daje nam to uwaga: pięć przeniesionych (razem z mocno zmienioną Meduzą) na czterdzieści osiem jednostek. Liczba jednostek w miastach w podstawie H6... trzydzieści.

Prosty rachunek: 43(48) jednostek w miastach w H7 vs 30 jednostek w H6. Jest co krytykować, nie?

Twoje słowa o "dwóch miastach, które są praktycznie efektem recyklingu" to totalne kłamstwo, nieprawda. Nekropolia 2/8 jednostek "przeniesionych", Loch 3/8. Nie wiem, jaką matematyką Ty się posługujesz, ale mówisz głupoty.

Dostajesz o wiele więcej niż w H6 i nic, tylko ciągłe narzekania. Typowo polska mentalność.
20  Heroes VII / Heroes VII / Odp: Heroes VII - Aktualności - Dyskusja : 25 Maja 2015, 15:05:27
Beta rozpoczyna się jutro czyli 25 A.D od godziny 14:00 CET bodajże i trwa 2 tygodnie czyli do 8 Czerwca do godziny 17 lub 18,
6 pm GTM + 1 = 19.00 CET :)

Widzę, że hype na betę H7 jest mniejszy niż w przypadku H6, chociaż sama gra jest zdecydowanie robiona bardziej pod fanów niż poprzednia część.

Jak słusznie zauważył Loczek, praktycznie każdy może dostać klucz do bety zamawiając grę na gram.pl - po wzięciu klucza można w każdej chwili anulować zamówienie. Co do moralności - i tak mają kluczy na każdy egzemplarz, a przecież nie zostaną wykupione wszystkie w ciągu tych kolejnych dwóch tygodni.

Mimo, że mam sesję w przyszłym miesiącu, to będę starał się wykroić jakieś pół godziny wieczorem, przez parę dni (mam nadzieję, że mi się uda...) i troszkę potestować betę, chociaż nie będzie to dla mnie zupełna nowość.

Na koniec ważna sprawa - beta nie jest objęta klauzulą NDA i można publikować wszystko na jej temat - opinie, screeny, materiały video, co tylko się chce, także zachęcam do grania i komentowania.
21  Heroes VII / Heroes VII / Odp: Heroes VII - Aktualności - Dyskusja : 27 Kwietnia 2015, 21:24:22
Gdyby chociaż grafika usprawiedliwiała te wymagania. Jak dla mnie gra nie prezentuje się tak ładnie jak szóstka.

Niestety większość ludzi nie potrafi dostrzec różnicy między past i current genem. Czy prawdą jest, że gry na PS4 prezentują się gorzej niż te na PS3? Jest to oczywiście nieprawda i taką różnicę widzimy też w przypadku H7 i H6.

Chcecie przeskoku jak z PS2 na PS3, to powiem wam jedno - już NIGDY takiego nie otrzymacie. Nie będzie graficznej rewolucji, a jedynie (albo aż) ewolucja - poprawianie poszczególnych efektów, doprawdy małych elementów składających się jednak na imponującą całość.


A najbardziej to śmieję się z tego, że Wy w tą grę nawet nie graliście i wysuwacie jakieś śmieszne (doprawdy beka) tezy o "pogorszeniu graficznym", czy "niedostatecznej jakości". Po czym to wywnioskowaliście? Filmik w SD na youtubie widzieliście? Śmiechu warte, kabaret jak zawsze.
22  Heroes VII / Heroes VII / Odp: Heroes VII - Aktualności - Dyskusja : 25 Kwietnia 2015, 17:37:03
Chyba za dużo wypili dając takie wymagania minimalne, te drugie to jeszcze zrozumiem ,ale jak ktoś może dać takie minimalne? >:( Kogo w ogóle może stać, aby swój sprzęt mocno podreperować.
To nie są wysokie wymagania. (Nie)stety świat idzie do przodu - często szybciej niż nam się wydaje.

H7 od początków prac na grą miał obsługiwać tylko 62-bitowe systemy. Na 32 nie ma szans, nie ruszy.
23  Świat HoMM / Ogólne o Heroes III / Odp: Might & Magic Heroes III HD Edition : 02 Lutego 2015, 11:10:03
Proszę nie cytować całych postów, jeżeli są kilka centymetrów wyżej (Patrz Regulamin ustęp III punkt 14).

@up: Trochę odświeżona? To co mieli zrobić, żeby była "serio odświeżona"? Grafikę 3D? Ale wtedy wszyscy by się pluli, że zrobili beznadziejne, cukierkowe modele i w ogóle lepiej zagrać z grafą z 99'. Właściwie to zrobiono już remake H3 w 3D - jego tytuł to Heroes V.

Wystarczy spojrzeć na mojego screena, mały wycinek mapy, a jaka różnica - brama, drzewa, kamienie, a nawet śmieszny kwiatek! Wszystko prezentuje się o niebo lepiej. Ta gra już nie wygląda na 1999, ale na produkt z 2015 roku (oczywiście ze specyficzną oprawą 2D).

Dodatkowo są nowe serwery, masa ludzi, którzy nie potrafią obchodzić się z kompem i odpalić gamerangera (tym bardziej koszmarnego hamachi...) ma teraz szansę gry przez neta bez kłopotów.

Po trzecie, powiedzmy sobie szczerze - w kampanie H3 gra/ grało może z 5-10% graczy. Nie o to chodzi w tej grze, tu siłą jest tryb dowolny. Najlepszym przykładem mogę być ja, nigdy nawet nie odpaliłem kampanii H3. Dlatego dodatki są mało istotne, ot kolejny powód, żeby pohejtować, chociaż twórcy wyraźnie powiedzieli - nie ma kodów źródłowych.

Pojawiły się też acziwy, które spora część graczy lubi zbierać. Serio, 50zł za odnowioną wersję najlepszej strategii wszechczasów to dużo? A 300zł za 38478 część CoD'a, czy jakiegoś innego gnoju na konsole to mało? Nie zgadzam się.
24  Świat HoMM / Ogólne o Heroes III / Odp: Might & Magic Heroes III HD Edition : 01 Lutego 2015, 16:21:48
Proszę nie cytować całych postów, jeżeli są kilka centymetrów wyżej (Patrz Regulamin ustęp III punkt 14).

@up: W7, ale już rozwiązałem sprawę - miałem pod F2 wklepane fabrycznie jakieś opcje ustawień laptopa, wyłączenie tego pomogło.

Miło sobie tak przełączać, to pomaga zobaczyć, jak wielka jest poprawa. Choćby taka "śmieszna" brama, a jaka różnica. Nie wiem, niektórzy są chyba po prostu ślepi albo głupi, albo w ogóle nie grali w grę, ale pohejtować Ubi trzeba.
25  Świat HoMM / Ogólne o Heroes III / Odp: Might & Magic Heroes III HD Edition : 01 Lutego 2015, 13:59:02
Mógłby mi ktoś powiedzieć, gdzie na klawiaturze kryje się magiczny przycisk "SD->HD"? Słyszałem, że F2, ale nie działa. Żeby przełączyć się ze starej grafiki na nową i odwrotnie, muszę wejść w ustawienia.
26  Świat HoMM / Ogólne o Heroes III / Odp: Might & Magic Heroes III HD Edition : 30 Stycznia 2015, 00:22:37
Sądzę, że lepiej kupić drugi raz Complete niż H3HD.
Czy ja wiem? Pamiętaj, że dla wielu osób (jeśli nie dla porządnej większości...) H3 to głównie dowolne gry, a kampanie to jakiś drętwy relikt. Co takiej osobie z dodatków? Trochę map i niezbyt udane Wrota Żywiołów. H3HD daje zaś rozdzielczość (ok, to można zrobić modem), poprawione modele, funkcje społecznościowe, "acziwki", nowe serwery, czyli łatwiejszy sposób na znalezienie partnera do gry.

Też nie oparłem się pokusie i przetestowałem H3HD - na chwilę obecną sprowadziło się do 20-minutowej sesji na małej mapce z łatwym botem, ale wrażenia jak najbardziej pozytywne. Różnicę serio widać, gra wygląda lepiej - no może z wyjątkiem anioła z menu, który zrobił się jakiś plastikowy :P

Tak, czy owak - 50zł za odnowioną wersję gry wszechczasów, chyba dobry interes. Oczywiście znajdą się też tacy, którzy na sam wyraz Ubisoft zaczynają pryskać jadem w każdą stronę, ale co poradzić. Bardzo się cieszę, że przynajmniej tutaj można znaleźć osobę, która nie jest ślepa i nie wypisuje bredni, że nic się nie zmieniło, żadnej różnicy nie widać, bo to po prostu kłamstwa.
27  Świat HoMM / Ogólne o Heroes III / Odp: Might & Magic Heroes III HD Edition : 28 Stycznia 2015, 19:36:55
Jest już recka na gry-online: http://www.gry-online.pl/S020.asp?ID=10242.

Zmieszali reedycję z błotem, co zresztą było do przewidzenia :P Ja tam nie oczekiwałem cudów, a poprawionej grafiki i funkcji społecznościowych. W recenzji jest napisane, że różnicę widać, co mnie cieszy. Premiera jutro, nie wiem, czy będę miał czas się tym teraz zająć, a nie 'dopiero' za parę dni. Jak ktoś kupi, niech napisze wrażenia.
28  Świat HoMM / Ogólne o Heroes III / Odp: Might & Magic Heroes III HD Edition : 25 Stycznia 2015, 10:39:30
Premiera w przyszłym tygodniu - szybko to zleciało. Na http://www.cdaction.pl/ można przeczytać parę artykułów dot. H3. Ktoś zamierza kupić, ograć? Co prawda mam sesję, a 29 stycznia egzamin, ale obczaić podrasowane H3 trzeba.
29  Heroes VII / Heroes VII / Odp: Heroes VII - Aktualności - Dyskusja : 25 Stycznia 2015, 10:37:39
IMO wszystkie jednostki Nekro prezentują się świetnie. Fakt, niektóre są bardzo podobne (niemal identyczne) do tych z H6, ale jakoś mnie to nie boli, gdy widzę prześliczne modele Szkieleta, Pająka, Jeźdźca i Kościanego Smoka.

W sumie niektóre jednostki w relacji H1-H2 i H2-H3 też nie różniły się jakoś specjalnie, była podobna sytuacja do tej. Ale rozumiem, że kogoś to może denerwować. Oczywiście sam wolałbym, aby każdy model był nowy. To też wczesne wersje i finalnie mogą się zmienić - nie zapominajmy o tym.
30  Świat HoMM / Ogólne o Heroes III / Odp: Might & Magic Heroes III HD Edition : 08 Stycznia 2015, 16:51:01
Oto wspomniane wyżej wymagania:

Minimalne wymagania sprzętowe:

    Procesor: Core2 Duo E4400 @ 2.0 GHz lub Athlon64 X2 3800+ @ 2.0 GHz
    Karta grafiki: GeForce 8800GT lub Radeon HD2900 (256MB VRAM lub więcej z Shader Model 4.0)
    DirectX: 10
    Pamięć: 2 GB RAM,
    System operacyjny: Windows 7 SP1, Windows 8, Windows 8.1 (wersja 32- lub 64-bitowa)

Zalecane wymagania sprzętowe:


    Procesor: Core2 Duo E6600 @ 2.4 GHz lub Athlon64 X2 5600+ @ 2.8 Ghz
    Karta grafiki: GeForce 9800GT lub AMD Radeon HD3870 (512MB VRAM z Shader Model 5.0)
    DirectX: 10
    Pamięć: 3 GB RAM,
    System operacyjny: Windows 7 SP1, Windows 8, Windows 8.1 (wersja 32- lub 64-bitowa)


IMO to jakiś żart. Rozumiem wyższe wymagania, nawet stosunkowo wyższe, ale coś takiego? Ile imponujących wizualnie gier ma mniejsze od remake'u HD poczciwej H3 z 99'? Myślę, że pójdzie mi luzem na lapku (i to na wysokich, bo jak zobaczę nawet jakieś małe przycięcie, to gra ląduje w koszu). Na stacjonarnym może być gorzej, niby konfiguracja ok, ale brak wsparcia dla XP może być problemem.
Strony: 1 [2] 3 4 5 ... 33




© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.037 sekund z 20 zapytaniami.
                              Do góry