Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: 1 [2] 3 4 5    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Jak wyobrażacie sobie Heroes 7 ? (Czytany 23118 razy)
J'Bergo

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 196


Без счастья жизнь это мука

Zobacz profil
« Odpowiedz #15 : 04 Lutego 2014, 21:25:01 »
Słynne "brak odpowiedzi" i "jasne wyjaśnienie - wystąpił błąd z powodu wystąpienia problemu", czy jakoś tak, to potrafi dobić człowieka. Czasami tracę też kontrolę nad sterowaniem: kamera gdzieś leci, obiekty są "na siłę" oznaczone itp. Dziwnie się też buduje mosty.. no ale jak się nie ma co się lubi, to się lubi co się ma.

W siódemce chciałbym dużo ras ale zrównoważonych, żeby można było uczciwie grać w kilku graczy.


« Ostatnia zmiana: 04 Lutego 2014, 21:27:09 wysłane przez Imperator RHS » IP: Zapisane
Klikanie w J'Bergo na SB nic nie da  ;>
Hunter

***

Punkty uznania(?): 6
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 242


Śmieszny człowieku, czy pamiętasz ciemność?

Zobacz profil
« Odpowiedz #16 : 04 Lutego 2014, 23:44:04 »
No właśnie do tego należy dążyć musi być wręcz absolutna równowaga, osobiście uważam ze tego w H5 nie ma, H4 to wgl nie przyjęty projekt jako gra mimo ze ja lubię, H3 kompletnie nie było równowagi, ale głównie ze względu na artefakty ( kula przeciwstawienia :() itd w 7 należy o to właśnie zadbać. A i dodać ze 4 talenty ale zwiększy. Możliwość posiadanych o 1. 


IP: Zapisane
"Żyją ludzie, którzy wierzą w złote smoki"

Fast
Mołdawski Bulbulator

*****

Punkty uznania(?): 12
Offline Offline

Wiadomości: 871


Zobacz profil
« Odpowiedz #17 : 04 Lutego 2014, 23:47:24 »
Chciałbym aby Heroes 7 było przede wszystkim bardzo dobrą grą. Musi ona mieć ładną grafikę - ładnie zrobione miasta (jak w Heroes V, te w Heroes VI były beznadziejne, ubogie takie) i to co najważniejsze jednostki.

Uważam, że powinno się wrócić do korzeni, bo to co nam oferowało Heroes VI - po dłuższym namyśle - było bardzo mierne. Zwazywszy, że lubię bardziej Disciples od Heroes, to mogłaby być siódemka nieco mroczniejsza, ale nie ma co na to liczyć.

No i mogliby nagrać ładne piosenki w wykonaniu chórków itd., żeby klimat był dobry, taki średniowieczny. A no i mogliby znowu Bogusława Lindę do dubbingu wrzucić, bo był fenomenalny w roli Agraela.


IP: Zapisane
Hadras

***

Punkty uznania(?): 5
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 245


STRIP THE FLESH!! SALT THE WOUNDS!!!

Zobacz profil
« Odpowiedz #18 : 04 Lutego 2014, 23:50:53 »
Faściu, Ty lwopiesku nasz ulubiony, byłem w stanie Ci uwieżyć, aż do momentu, w którym napisałeś słowa "Bogusław Linda"...


IP: Zapisane
J'Bergo

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 196


Без счастья жизнь это мука

Zobacz profil
« Odpowiedz #19 : 05 Lutego 2014, 16:27:01 »
Tak miasta muszą być jak z V. Chóry świetnie wpasowały by się w klimat. Zresztą w VI "ciężko" chodziło mi się bohaterem, takie odczucie.


IP: Zapisane
Klikanie w J'Bergo na SB nic nie da  ;>
Loczek
King Loczdorah

*

Punkty uznania(?): 23
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 845


It's Seriously Christmas

Zobacz profil
« Odpowiedz #20 : 05 Lutego 2014, 17:29:49 »
Zapewne idzie wam o menu theme z podstawki którego tytuł brzmi "Tak rzecze Zarastura" oraz Haven music.

Odnośnie kolejnej części odsłony Ja bym życzył sobie żeby gra była offline, bo ogólnie silnik gry, grafika i balans były dobre tylko wszystko popsuły ekrany miast a raczej ich brak, bugi i błędy, badziewne drzewko umiejek - sprawdzone i najlepsze jest to takie randomowe z poprzednich części. Również mam marzenie (strzałeczka Martin ;>) by były dostępne wszystkie miasta i Devesi żeby skupili się bardziej na fabule i nie tworzyli różnych fanaberii z z nią związanych ale i grą i efektami np jak było z katapultami. Niepotrzebne według mnie modele za pieniądze z których można by było ciut ruszyć Akademię.

Na razie pozostaje nam czekać bo teraz miało premierę M&M 10 Legacy, za chwilę Heroes Online i może wtedy Erwan z ekipą coś ruszą.


IP: Zapisane
cypisek0905

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 10


Zobacz profil
« Odpowiedz #21 : 06 Lutego 2014, 21:53:46 »
A co powiecie na to ?
7 ras - 3 dobre,3 złe i jedna neutralna ( albo nie mająca blizej określonego charakteru,mogąca być i zła a zarazem dobra w zależności od sytuacji i aktualnych spraw)
DObre:
1.Gwardia Światłości
(odpowiednik tradycyjnego imperium lecz bardziej nastawiony na anielskie pochodzenie,Archonci)
2.Księżycowe Elfy
3.Klan Młota
(Górskie klany barbażyńców i krasnoludów)
Złe
1.Potępieni
(odpowiednik Inferno)
2.Nieumarli
3.Potomstwo ciemności
(zbiór potworów z ras jaszurów,mrocznych elfów i wynaturzeń)
Siudma rasa
Azyl (albo plemię)
odpowiednik rasy orków

Dołączył bym rysunki ale pewnie znowu mi jakaś pała usunie post.
Fajnie by było gdy do każdej rasy dolączył coś w stylu punktów szału jak w Kings bounty za które można rzucać jakieś specjalne zdolności.Np każdy z przedstawicieli ras miał do dyspozycji jakiegoś "pupila" np Nekromanta Widmowego smoka który wspiera oddzialy zdolnościami wysyania krwi a Elfy Lodowego smoka który spowalnia wrogów i zakłada pułapki itd itp

Edit: A teraz ta "pała" Cie upomina żebyś nie obrażał. Następnym razem rozbuduj lepiej opis arta który wklejasz bo już byli podobni agenci którzy tylko wstawiali arty odnośnie koncepcji rasy/frakcji./Loczek


« Ostatnia zmiana: 07 Lutego 2014, 11:22:44 wysłane przez Loczek » IP: Zapisane
J'Bergo

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 196


Без счастья жизнь это мука

Zobacz profil
« Odpowiedz #22 : 06 Lutego 2014, 22:04:07 »
Już wcześniej pisałem o podziale na dobro i zło - to ogranicza swobodę postępowania. Oczywiście mogą być frakcje bardziej podłe np. Inferno, które faktycznie do "tych dobrych" nie pasuje. 7 ras to dla mnie trochę za mało, tak z 9 może 10 by się przydało, a wśród nich coś nowego, jeszcze nieznanego.


IP: Zapisane
Klikanie w J'Bergo na SB nic nie da  ;>
cypisek0905

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 10


Zobacz profil
« Odpowiedz #23 : 08 Lutego 2014, 07:35:23 »
7 ras na start.W dodatkach by dodali kolejne rasy.Za dużo frakcji do wyboru na początek to też nie dobrze.
w rozszerzeniach mogli by dodać rase o nazwie Rafia (odpowiednik morludzi i nagów) ,Elementale ( polączenie Akademii z żywiołakami) i np Ul lub wylegarnia (rasa owadopodobnych stworów).



IP: Zapisane
J'Bergo

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 196


Без счастья жизнь это мука

Zobacz profil
« Odpowiedz #24 : 08 Lutego 2014, 12:39:22 »
Kim są "morludzie"?


IP: Zapisane
Klikanie w J'Bergo na SB nic nie da  ;>
Sojlex
Drugi Andrzej

*

Punkty uznania(?): 13
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 659


Swego czasu Last Pączek Standing

Zobacz profil
« Odpowiedz #25 : 08 Lutego 2014, 14:22:57 »
Na mój rozum, ze skrótu i kontekstu wynikałoby "morscy ludzie". Ale jestem ino Pączkiem.


IP: Zapisane
cypisek0905

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 10


Zobacz profil
« Odpowiedz #26 : 08 Lutego 2014, 16:06:49 »
Morludzie,istoty żyjące na lądzie jak i pod wodą.Jak skończę wszystkie rysunki i opisy to wstawie


IP: Zapisane
WaruiYami
(Fandor510)

*****

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 386


Zobacz profil
« Odpowiedz #27 : 08 Lutego 2014, 16:25:42 »
Myślałem, że to temat, jak naszym zdaniem będzie wyglądać Heroes 7 od Ubisoftu, a nie jaką grę sobie wymarzymy gdy seria w końcu zmieni wydawce na jakiegoś porządnego.


IP: Zapisane
Sojlex
Drugi Andrzej

*

Punkty uznania(?): 13
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 659


Swego czasu Last Pączek Standing

Zobacz profil
« Odpowiedz #28 : 08 Lutego 2014, 16:40:44 »
Myślałem, że to temat, jak naszym zdaniem będzie wyglądać Heroes 7 od Ubisoftu

Poważnie? W takim wypadku bardziej by tu pasowało krótkie:

Nie będzie.

Becouse:
1. Amerykanów i grom zachodniej europy średnio obchodzą tego typu gry.
2. Po ostatniej grze pełni oczekiwań fani zostali zawiedzeni.
3. Ubi i tak trzepie kasę głównie z AC. Niedługo prawdopodobnie i z Watch Dogs, bo robią marketing zbliżony do AC i podobnie reklamują.
4. Pokazali ostatnio co myślą na ten temat - mimo obietnic zrealizowali plan minimum - uproszczenie gry, zredukowanie liczby ras, mimo zapowiedzi, że wrócą wszystkie z poprzedniej części.
5. Jeśli chodzi o sagę M&M już udowodnili że wolą zapchać kieszenie profitem z niskobudżetowych gierek średniej jakości, z tegoż uniwersum, niż zrobić coś raz, a na tyle porządnie żeby fani chcieli więcej - w tym przypadku było tak przy H5 - całkiem w porządku zrobiona, i trochę to spartolili.
6. Jedyna opcja żeby ta seria naprawdę żyła to wszystkie modyfikacje fanów.

i wreszcie:
a nie jaką grę sobie wymarzymy gdy seria w końcu zmieni wydawce na jakiegoś porządnego.

7. Nie zmieni. Bo ubi nie sprzeda produktu na eksport do wschodniego Jurop. Jeszcze ktoś to nie daj Boże zrobi tak że zadowoli fanów i zarobi na tym.

Powyższa analiza przedstawia punkt widzenia produktu lukrowanego. Nie jest powiedziane że nie nastąpi cud, przełom, czy jakieś inne niewiarygodne wydarzenie w tej sprawie, ale to prawdopodobnie kierunek w dół.
Przed przeczytaniem skonsultuj się z lekarzem lub farmaceutą, gdyż niewłaściwe nastawienie zagraża życiu lub zdrowiu psychicznemu.


Mój plan idealny?
- Przystań (jak w 5 lub 6)
- Inferno (podobnież)
- Akademia (fajnie się zapowiadały arty do 6)
- Sylvan (pliizzz come back!)
- Loch (mimo że mam cienie mroku, nie miałem kiedy zagrać. Po artach zapowiadało sie całkiem dobrze)
- Sanktuarium (fajna koncepcja)
- Nekropolis (jednak wolałem to z 5)
- Twierdza (orkowie w 6 były całkiem udane moim zdaniem
- Forteca (moje ulubione krasnale)
To by wychodziło zapowiedziane wg. pierwotnego planu Ubi skład na szóstkę - 9 ras, tak zussamen.
Oprócz tego:
- Cytadela (*uck yeah, powrót reptilionów!)
- Forge
- Wrota żywiołów
- Cove (tu odsyłam do HotA).
- Grove (toże Hota)? Albo jakieś inne miasto leśne.
Razem dawałoby to 14 ras. Ilość taktyk niemal nieograniczona.


« Ostatnia zmiana: 08 Lutego 2014, 18:25:43 wysłane przez Sojlex » IP: Zapisane
cypisek0905

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 10


Zobacz profil
« Odpowiedz #29 : 16 Lutego 2014, 11:43:23 »
Chciałem przedstawić moją wizję rasy Jaszuroludzi.Wybaczcie,że obrazki nie są pokolorowane ale słabo mi to wychodzi,co zobaczycie sami na końcu postu.Małe wyjaśnienie co do poziomów jednostek i zastosowania morale.Poziomów jest 4 - dwie jednostki pierwszego poziomu,dwie drugiego,dwie rzeciego i jedna czwartego.Jeśli chodzi o morale to każda jednostka ma starcie 100pkt morale.zpadek o każde 10pkt skutkuje zmniejszeniem zadawanych obrażeń.Morlae tracimy otrzymując obrażenia a zyskujemy zadając.Oddział który straci 90pkt morlale wpada w panike i zaczyne uciekać po polu bitwytracimy nad nim kontrole i nie wykonuje nawet kontrataków.max liczba morale to 150pkt.Przejdźmy do postaci i ich opisów.Nie zrobiłem tylko statystyk gdyż nie mam porównania z innymi rasami i nie było by jak balansu zrobić.
http://images.tinypic.pl/i/00500/l7jvjikt1quc.jpg
Czerw błotny - Lodowy Czerw

OPIS:

Czerwie to wyjątkowo zwinne i silne stworzenia.Przemieszczają się ryjąc w ziemmi z dużą prędkością i atakują z zaskoczenia niczego niespodziewającego się wroga.
Ich lodowi kuzyni rozwineli znacznie instynkt łowicki,nie boją się atakować nawet dużowiększych i silniejszych wrogów.Sprytnie zwabiają swoje ofiary w pułapki zastawione w tunelach które wyryły.

ATUTY Czerwa błotnego:
-Odpornośc na trucizny
-Rycie w ziemii ( omija przeszkody i mury zamku)
-atak z zaskoczenia ( atak w plecy zadaje 50% więcej obrażeń)

ATUTY czerwa lodowego
-Odporność na trucizny
-odporność na magie wody
-Atak z zaskoczenia
-rycie w ziemii
-brak kontrataku wroga
-lodowa pułapka ( w miejscu z którego ruszy się czerw powstaje pułapka odbierając  całkowicie jego ruch)
Atak specjalny lodowego czerwa:
lodowy podmuch ( zamraża wroga na dwie tury) (przeładowanie 3 tury)

http://pics.tinypic.pl/i/00500/peiq8v27ewpr.jpg
Tropiciel - Reptilion

Rasa jaszczurów pozbawiona grubej skóry stara się nadrabiać szybkością i w sprytny sposób unikania bezpośredniego kontaktu z wrogiem.Dlatego też umiłowali sobie łuki własnej produkcji.Są bardzo pewne siebie i jak raczają twierdzić - zbroja jest zbędnym balastem,wróg i tak nie zdąży się zbliżyć.
Ich starsi kuzyni Reptilioni skorzy są jednak do założenia lekkich pancerzy w celu bardziej przechowywania w niej pożywienia i pojemników na trucizny.

ATUTY Tropiciela:
-Strzelec
-traper (porusza się bez kar  po każdym trudnym terenie)
-wyczulone zmysły (wyczuwa ukryte i zakamuflowane jednostki)

ATUTY Reptiliona:
-Strzelec
-Normalna walka wręcz
-wyczulone zmysły
-Snajper (pełne obrażenia na każdym dystansie)

Specjalny atak Reptiliona:
-zatrute strzały (trucizna działa 3 tury i zadaje 20% standardowych obrażeń obrażeń)
(Przeładowanie 2 tury)
http://files.tinypic.pl/i/00500/ugpuzxob24m1.jpg
Myrmidon - Hagaron

Jaszczurzy wojownicy którzy poprzysięgli chronić swoje plemiona do kresu swych dni.Nie czują strachu i zmęczenia a w skrajnych sytuacjach wpadają w szał bitewny który nie raz przesądził o winiku bitwy na ich kożyść.
Gagaroni otrzymali swój tytuł za sprawą szczegulnych osiągnieć podczas bitew.To prawdziwy zaszczyt dla jaszczurów.

ATUTY Myrmidona:
-Nieustraszony( morale nie spadją poniżej 100% .Odborność na utrate kolejki spowodowane  strachem )
-szturm (wykonuje atak w linni prostej otzrymując 5% obrażeń za każde przebyte pole i  otrzymując tylko 25% obrażeń kontrataku wroga)
-zimnokrwisty (odporność na chłód)
-Mobilizacja ( sąsiadujące istoty zadają 10% więcej obrażeń i wolniej tracą morale przy  otrzymywaniu ciosów)

ATUTY Hagarona:
-Nieustraszony
-atak tarczą (ulepszona wersja szturmu dodatkowo ogłuszająca wroga pozbawiając go swojej  kolejki)
-zimnokrwisty
-Większa mobilizacja (20% większe obrażenia,atak zwiększony o 5)
-Dowództwo (Za każdy oddział znajdujący się w promieniu 3 pól Hagaron otrzymuje 2 pkt  ataku)

SPECJALNE ZDOLNOŚCI HAGARONA:
-Szał (po aktywowaniu tracimy kontrole nad jednostką,zwiększa o 100% atak ale traci 50% obrony)
http://pics.tinypic.pl/i/00500/6afbjawutnyn.jpg
Nag wojownik - Champion Nagreli

Każdy jaszczur wstępujący do Zakonu Nagreli przechodzi mordercze treningi.Szkolone latami na potężnych wojowników sieją spustoszenie na polu bitwy dzierżąc 4 miecze z których każdy został tknięty cząstką mocy jaszczurzej bogini

ATUTY Naga wojownika:
-brak kontrataku wroga
-Nasycenie broni (każdy kolejny atak na tą samą jednostkę skutkuje rzuceniem na nią losowego negatywnego zaklęcia)
-Honor (pierwsza wroga jednostka która zaatakuje naga będzie otrzymywac 150% obrażeń dopuki nie zaatakuje go inna silniejsza jednostka)

ataki specjalne naga:
-Atak po łuku (wyprowadza atak 3 stojącym obok siebie jednostkom zadając 50% normalnych obrażeń)

ATUTY Championa:
-brak kontrataku wroga
-Nasycenie broni
-Honor
-Zemsta (gdy zostanie zaatakowany po raz trzeci przez ten sam oddział zyskuje zdolność nieograniczonego kontrataku aż do końca bitwy)
-Koncentracja (gdy wykona atak nie przemieszczając się, zada maksymalne obrażenia)
-Zapał (gdy zabije wrogi oddział, otrzymuje +2 do punktów akcji w następnej turze

Ataki specjalne Championa:
-atak po łuku
http://files.tinypic.pl/i/00500/9iri8su14wq4.jpg
Morska kawaleria - Tryton

Dosiadając morskie potwory,jaszczury mogą podrużować za równo na lądzie jak i po wodzie.
Wierzchowce Trytonów są bardzo szybkie co nie raz dawało przewagę nad wrogimi kawaleriami w oskrzydlaniu wroga.Jaszczury które dosiadają tego stwora często posiadają magiczne zdolności.

ATUTY kawalerii:

-faloskoczek ( podczas bitwy może poruszać się bo wodnych przeszkodach)
-oskrzydlanie (gdy wróg wykona juz kontratak w zwarciu,traci 50% swojej obrony przy ataku kawalerii)
-rzucajacy czary (posiade manę i własną księge zaklęć)

ATAKI specjalne kawalerii:
-ukąszenie (wierzchowiec dotkliwie gryzie wroga który traci 20% wszystkich statystyk,atak,obrona,pkt życia,obrażenia,punkty akcji.Trwa 3 tury,przeładowanie 3 tury)

Czary kawalerii:
-Tarcza lodu ( dodaje 10 pkt obrony i pochłania 25% obrażeń)
-fala (wysyła w linni prostej fale o długości 10 pól która zadaje obrażenia od magii wody i spowalnia wrogów)
-lodowy sopel ( wysyła w strone pojedynczego wroga lodowy pocisk zadający obrażenia od magii wody)

ATUTY Trytona:

-faloskoczek
-oskrzydlenie
-rzucający czary
-opancerzony (otrzymuje 20% mniej obrażeń od ataków fizycznych)
-aura chłodu (wrogowie znajdujący się blisko Trytona tracą połowe punktów akcji i są podatniejsi na ataki magią wody)

ATAKI specjalne:
-Ukąszenie
-eksplozja odłamków ( wystrzeliwuje we wszystkich kierunkach odłamki lodu które zadają obrażenia od magii wody równe standardowemu atakowi.Użycie jednorazowe)

Czary:
-tarcza lodu
-fala
-lodowy sopel
-zamieć ( tworzy na polu bitwy burze śnieżną wielkości 3x3 zadająca obrażenia od magii wody.50% sans na zamrożenie wroga)

http://pics.tinypic.pl/i/00500/tapjq72e8jfw.jpg
Zgniatacz - Kolos

Ta potężna rasa jaszczurów jest największa ze swoich pobratymców i z tego co same twierdzą-najsilniejsza.Idealni do szturmowania zamków,niszczą mury ciskając w nie wyrywanymi z ziemii głazami.Niektóre z jaszczurów tej rasy mają smocze pochodzenie i dziedziczą po nich część właściwości,np gruczoły ogniowe.

ATUTY Zgniatacza:

-Mały zasięg (zmniejszone obrażenia za każde pole dzielące zgniatacza a wroga)
-strzelec
-normalna walka wręcz
-obuch ( atak z dystansu ma 50% szans na ogłuszenie wroga)
-Siła olbrzyma (małe istoty otrzymują 50% więcej obraeń)
-groza (małe i średnie istoty tracą część morale za samą obecność zgniatacza który znajduje się w promieniu 3 pól od nich)

Specjalne zdolności:
-atak murów

ATUTY Kolosa:
-mały zasięg
-normalna walka wręcz
-obuch
-siła olbrzyma
-groza
-odporność na magie ognia
-smocza krew ( daje 25% odporności na magię,zmniejsza utratę morale,daję zdolność nieustraszony,odporność na kontrole umysłu)

Specjalne zdolności:
-atak murów

Ataki specjalne:
-ognisty głaz ( podpala miotany głaz który zadaje normalne obrażenia plus 50% od ognia.wszystkie przystające istoty otrzymują 50% obrażeń od ognia)(przeładowanie 2 tury)
-ognisty podmuch (zionie ogniem na 2 - 3 - 4 - 5 pól.siła oddechu słabnie wraz z oddaleniem.

http://files.tinypic.pl/i/00500/pev9mit1xz31.jpg
Siewca Chaosu - Hydra

Prawdziwe ucieleśnienie chaosu i zniszczenia.Sama obecność Hydr na plu bitwy sprawia,ze wrogowie tracą morale do walki.Bestie te muszą być rygorystycznie tresowane od pierwsego dnia narodzin aby były osłuszne,jaszczury nawet nie chą myśleć co by się stało gdyby jakaś Hydra wymknęła się spod ontroli.

ATUTY Siewcy:

-hydra ( za każde 10% utraconej liczebności oddziału zwiększa o 10% statystyki)
-legenda ( siła hydr stała się legendą w całym świecie co sprawia,że wrogowie tracą na początku bitwy 20 pkt morale)
-chaos (jednostka zaatakowana pięcioma głowami ucieka jak najdalej tracąc swój ruch w następnej turze)
-twarda skóra ( ataki z dystansu zadają 20% mniej obrażeń a w zwarciu o 10% mniej)
-brak kontrataku wroga

Ataki specjalne:
-atak skomasowany (atakuje pięcioma głowami w jeden oddział zadając 100% normalnych obrażeń)
-atak kołowy (atakuje wszystkie jednostki ,max 5,znajdujace sie blisko,rozkładając obrażenia na liczbe wrogich oddziałów)

ATUTY Hydry:

-hydra
-legenda
-chaos
-twarda skóra
-jad (zatruwa wroga na 3 tury,trucizna po za zadawaniem obrażeń z każdą kolejną turą zmniejsza statystyki wroga o 20%)
-brak kontrataku wroga

Ataki specjalne:
-atak skomasowany
-atak kołowy
-wybuch jadu ( we wszystkich kierunkach rozprzestrzenia się żrąca chmura która zadaje 50% normalnych obrażeń od trucizny i usówa wszelkie pozytywne efekty działające na wroga)

Tak by to wyglądało.a teraz 3 arty nieudanego kolorowania:
http://pics.tinypic.pl/i/00500/w27drqutrnmn.jpg
http://images.tinypic.pl/i/00500/v6uq36w4awdg.jpg
http://pics.tinypic.pl/i/00500/zuax3y4or3p2.jpg



IP: Zapisane
Strony: 1 [2] 3 4 5    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.058 sekund z 20 zapytaniami.
                              Do góry