Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: 1 2 [3] 4 5    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Jak wyobrażacie sobie Heroes 7 ? (Czytany 23115 razy)
J'Bergo

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 196


Без счастья жизнь это мука

Zobacz profil
« Odpowiedz #30 : 16 Lutego 2014, 12:42:42 »
Jednostki - pomysł niezły, dziwny jest podział poziomów, niektóre istoty mają za dużo atutów, ale rysunki całkiem spoko.
Morale - nie pasuje do Heroes, bezstronne jednostki, biegające po polu bitwy to ogólnie zły pomysł. Lepiej  jak z piątki - efekty umysłowe (strach, szał, dezorientacja), jednostka typu goblin itp.


IP: Zapisane
Klikanie w J'Bergo na SB nic nie da  ;>
Fenir
Lupus Hellsus

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 182


Zobacz profil
« Odpowiedz #31 : 16 Lutego 2014, 13:52:18 »
Przede wszystkim w 7 powinni powrócić do podziału magii na żywioły. Dawałoby to nowe możliwości, bo w każdej magii byłby jakiś buff, debuff i coś do ataku. Miło by było gdyby tak jak w Dzikich Hordach były alternatywne ulepszenia. Jakieś 10 dobrze zbalansowanych ras. Klasycznie - elfiki, człowieku, orky, krasnale&gnomy, szkielety, czornoelfy, magy, bagniaky, diabliky.
No i należałoby zmienić koncepcje ulepszeń alternatywnych na jednostek alternatywnych. Dajmy na to, że mamy wielkiego orka z pałą, możemy go ulepszyć w większego orka z toporem albo w mniejszego orka z włócznią którą może cisnąć ... ale  na tym samym poziomie możemy wybrać inną jednostkę, np jakiegoś centaura czy cuś. Chodzi o to, żeby był większy wybór. Oczywiście nie mówię żeby wszystkie 7 poziomów miało jednostki alternatywne. Raczej 2/3 na rase, zakładając, że u ludzi to będzie 7 i 2 a u takich krasnali 4, 5 i 6.
No i można by też było dodać ultrapotężne jednostki 8 poziomu które można by rekrutować po zdobyciu Gralla/łzy Ashy/Innego SZAJSTWA.
Fajna byłaby też możliwość atakowania wrogiego bohatera, taka jakby potyczka. Obaj heroesi spotykają się na środku pola walki i tak przez 3 tury się nawalają. Ten który wygra potyczkę otrzyma bonus do morali czy coś, oczywiście walka go zmęczy, więc wyzerujemy mu inicjatywe. Pokonany bohater nie będzie mógł uczestniczyć w walce przez daną liczbę tur. Oczywiście można by to regulować talentami.


IP: Zapisane
J'Bergo

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 196


Без счастья жизнь это мука

Zobacz profil
« Odpowiedz #32 : 16 Lutego 2014, 14:00:06 »
Niezły pomysł z ultrapotężną jednostką, mógłby to być avatar bóstwa, które dana rasa wyznaje np. Inferno - wielkie piekielne monstrum, Twierdza - behemot matki ziemi albo rok ojca niebo. Chciałbym też możliwość przesuwania oddziałów po mapie bez bohatera - taki dodatek do taktyki.


IP: Zapisane
Klikanie w J'Bergo na SB nic nie da  ;>
Andre94nt
Pierwszy Andrzej

*

Punkty uznania(?): 2
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 822


Zobacz profil
« Odpowiedz #33 : 16 Lutego 2014, 14:06:20 »
Albo możliwość wykupywania generałów- mini herosi, tańsi, mają swój pasek xp ale bardzo ograniczoną liczbę talentów, mogli by oni normalnie ginąć. idealni do zwiadu, przejmowania kopalń, czy innych zadań. I np. w zależności od wielkości mapy 1-2 generałów na gracza w małych mapkach 2-3 w średnich 3-4 dużych i 4-5 w ogromnych. Aby nie spamować nimi.


IP: Zapisane
Fenir
Lupus Hellsus

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 182


Zobacz profil
« Odpowiedz #34 : 16 Lutego 2014, 14:12:23 »
Albo możliwość wykupywania generałów- mini herosi, tańsi, mają swój pasek xp ale bardzo ograniczoną liczbę talentów, mogli by oni normalnie ginąć. idealni do zwiadu, przejmowania kopalń, czy innych zadań. I np. w zależności od wielkości mapy 1-2 generałów na gracza w małych mapkach 2-3 w średnich 3-4 dużych i 4-5 w ogromnych.

Też o tym myślałem, tylko zmieńmy nazwę na porucznika :P.

A co wy na koncepcje ograniczenia lvl bohatera/talentami/specjalnym współczynnikiem ilości jednostek jaką może dowodzić? No bo kto widział wymoczka na 1 lvlu którego słucha się 1269 Czarnych Smoków?


IP: Zapisane
J'Bergo

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 196


Без счастья жизнь это мука

Zobacz profil
« Odpowiedz #35 : 16 Lutego 2014, 14:21:21 »
A może dowódca?
Trochę jak w polskim imperium, można by tak zrobić, tylko bez przesady. Wtedy dowodzenie mogłoby odpowiadać za wielkość armii.



« Ostatnia zmiana: 16 Lutego 2014, 14:25:08 wysłane przez Imperator RHS » IP: Zapisane
Klikanie w J'Bergo na SB nic nie da  ;>
Asderuki
Zielona wróżka

*

Punkty uznania(?): 3
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 789


W szaleństwie rodzą się najlepsze pomysły

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #36 : 16 Lutego 2014, 17:58:17 »
Przede wszystkim w 7 powinni powrócić do podziału magii na żywioły. Dawałoby to nowe możliwości, bo w każdej magii byłby jakiś buff, debuff i coś do ataku. Miło by było gdyby tak jak w Dzikich Hordach były alternatywne ulepszenia. Jakieś 10 dobrze zbalansowanych ras. Klasycznie - elfiki, człowieku, orky, krasnale&gnomy, szkielety, czornoelfy, magy, bagniaky, diabliky.
No i należałoby zmienić koncepcje ulepszeń alternatywnych na jednostek alternatywnych. Dajmy na to, że mamy wielkiego orka z pałą, możemy go ulepszyć w większego orka z toporem albo w mniejszego orka z włócznią którą może cisnąć ... ale  na tym samym poziomie możemy wybrać inną jednostkę, np jakiegoś centaura czy cuś. Chodzi o to, żeby był większy wybór. Oczywiście nie mówię żeby wszystkie 7 poziomów miało jednostki alternatywne. Raczej 2/3 na rase, zakładając, że u ludzi to będzie 7 i 2 a u takich krasnali 4, 5 i 6.
No i można by też było dodać ultrapotężne jednostki 8 poziomu które można by rekrutować po zdobyciu Gralla/łzy Ashy/Innego SZAJSTWA.
Fajna byłaby też możliwość atakowania wrogiego bohatera, taka jakby potyczka. Obaj heroesi spotykają się na środku pola walki i tak przez 3 tury się nawalają. Ten który wygra potyczkę otrzyma bonus do morali czy coś, oczywiście walka go zmęczy, więc wyzerujemy mu inicjatywe. Pokonany bohater nie będzie mógł uczestniczyć w walce przez daną liczbę tur. Oczywiście można by to regulować talentami.
Te rozwiązania z jednostkami i walczącymi bohaterami były w h4... Być może z takim podejściem jakie podajesz miało by to sens ale i tak nie uważam to za trafiony pomysł.
W h6 mamy podział magi na żywioły, są buffy i debuffy oraz ofensywne czary. Pewnie gdyby nie fakt, że czary wykupywało się za punkty rozwoju bohatera było by to miłym rozwiązaniem. Ja co prawda lubiłam magię w h5.

cypisek0905 twój pomysł na jednostki jest ciekawy, być może w tę stronę powinna iść właśnie rasa nag. Więcej jaszczurów mniej humanoidalnych jednostek.

W h7 najchętniej bym przywitała z takimi rozwiązaniami:
>W zamkach mamy podział na jednostki (rodzaj walki, sposób poruszania):
                                                      - walczące wręcz
                                                      - strzelające
                                                      - leczące (uważam to za dobry motyw w h6)
                                                      - czarujące
                                                      - trujące
                                                      - latające
                                                      - teleportujące
                                                      - chodzące
                                                      - kopiące (spodobał mi się pomysł)
                                                      - skradające się (niewidoczne dla wroga)

>Następnie jest podział na jednostki o unikalnych zdolnościach i niech one naprawdę będą unikalne! Nie chcę powtórki z harpią. Wśród jednostek do czasu h6 zwykle tylko jedna jednostka mogła zaatakować i powrócić. W h6 było ich kilka i to takich, przy których harpia traciła swoją oryginalność (sorry ale te całe ajglaje/glorie miały zbyt potężną tę umiejętność, tak samo jak żywiołaki światła i mroku). Żeby było jasne, jeśli jednostki już mają mieć podobne umiejętności to niech chociaż będą one bardziej zróżnicowane. Atak z powrotem można rozwiązać na kilka sposobów, jak powrót tylko o połowę pól.
To takie moje prywatne zażalenie, że w ostatniej części nie było czuć wyjątkowości jednostek :/

>Czary oddzielone od ścieżki rozwoju. Zamiast tego dane by były umiejętności pozwalające na skuteczniejsze manipulowanie magią. Czarodzieje i tak dostaną swoje czary, dzięki temu mogli by coś więcej potrafić.

>Więcej jednostek neutralnych, siedlisk, terenów niezwiązanych z frakcjami. Nawet jeśli frakcji ma być niewiele - trudno. Wojna polityczna to jedno ale miło czasem powalczyć z czymś czego łatwo mieć nie można.

>Inne podejście do zamków. Odświeżenie ich wizerunków. Świeżości. Nie jednokolorowych armii. W moim przypadku odświeżeniem było by uczynienie świata odrobinę mniej cukierkowym a bardziej mrocznym. W dark mesiachu kolorystyka była genialna, w h5 też, tylko jednostki były komiksowe. H6 to właśnie jest kolorowy bryzg. Przepiękny w krajobrazach ale beznadziejny w budynkach i jednostkach (toksyczna zieleń nekro, ostre błękity magicznych budowli, czerwień/pomarańcz ognia inferno itd.). Ma swój urok ale jest... zbyt jednolity.

>Powrót do wcześniejszej ilości zasobów.

To jest to co teraz mi przychodzi do głowy. Czasem mam wrażenie, że za dużo oczekujemy od herosów, z drugiej strony ta gra jest sama w sobie mocno rozbudowana. Ma wiele elementów i to stąd tyle żądań się wydaje.


« Ostatnia zmiana: 16 Lutego 2014, 18:02:22 wysłane przez Asderuki » IP: Zapisane
J'Bergo

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 196


Без счастья жизнь это мука

Zobacz profil
« Odpowiedz #37 : 16 Lutego 2014, 18:10:14 »
Zmrocznienie klimatu to niezły pomysł, fakt w 6 ta tęczowość - ohyda, słabe.
Cytuj
Nie jednokolorowych armii.
Nie jednokolorowych ale też nie każda jednostka z innej parafii. Jakiś kierunek musi być.


IP: Zapisane
Klikanie w J'Bergo na SB nic nie da  ;>
Andre94nt
Pierwszy Andrzej

*

Punkty uznania(?): 2
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 822


Zobacz profil
« Odpowiedz #38 : 16 Lutego 2014, 19:14:06 »
Chodzi o to aby np. zbrojny był w normalnej kolczudze, ale np. płaszcz miał w jakimś kolorku. A nie tak jak w heroes 6, że pretorianin się błyszczy złotem jak jakaś elita...
Co do limitów jednostek- dobry, trafiony pomysł.
Najlepiej w ogóle byłoby jakby udostępnili kod źródłowy do heroes 5 lub 6 aby można było dodawać bez żadnych większych problemów własne modele, nowe miasta i inne zmiany. Ale tego się już raczej nie doczekamy ;/ a szkoda.


IP: Zapisane
Sojlex
Drugi Andrzej

*

Punkty uznania(?): 13
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 659


Swego czasu Last Pączek Standing

Zobacz profil
« Odpowiedz #39 : 16 Lutego 2014, 20:14:11 »
Najlepiej w ogóle byłoby jakby udostępnili kod źródłowy do heroes 5 lub 6 aby można było dodawać bez żadnych większych problemów własne modele, nowe miasta i inne zmiany. Ale tego się już raczej nie doczekamy ;/ a szkoda.

Technicznie rzecz biorąc, Ubi by na tym straciło, a tego chce unikać za wszelką scenę - zakładają, a i raczej mają rację, że oprócz upragnionych modów zrobionych przez fanów, znaleźliby się tacy, co by napisali nową grę, albo, co gorsza, rozpowszechniali po internecie poprawione wersje zawierające wirusy, spyware, i tym podobne. Znaleźli by się i tacy, co by to robili doklejając logo Ubi.

Tak więc, jest to pewnego rodzaju zapora, którą ciężko przeskoczyć zadowalając obie strony. Nadzieja by była, gdyby Ubi przekazał kody innemu podwykonawcy, który dokończyłby robotę BlackHole. Podejrzewam, że znalazłyby się firmy chcące się podjąć tego zadania - chociażby u nas, na rynku wschodnioeuropejskim - polacy, ukraińcy, rosjanie, nie wykluczam też azjatów - koreańczyków i chińczyków. W tych krajach jest swego rodzaju kult gier strategicznych, są one statystycznie bardziej lubiane, niż w większości innych państw.

Kluczem, w tym problemie mogłaby być stosunkowa niezależność tegoż podwykonawcy - mógłby się on np. sugerować opiniami graczy, i wyjść im naprzeciw. Bo wiemy, że z drugiej strony M&M to seria, na której Ubi za dużo kasy nie zedrze, a przynajmniej tak się zapowiada.


IP: Zapisane
Grownock

*

Punkty uznania(?): 10
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 504


Arbiter elegantiarum

Zobacz profil
« Odpowiedz #40 : 17 Lutego 2014, 23:37:38 »
Nie będzie.
Jak mnie niezmiernie śmieszą "orzeczenia" osób, które nie mają o temacie żadnego pojęcia i opierają się na swoich domysłach. Ode mnie krótko - bądźcie spokojni.


IP: Zapisane
Andre94nt
Pierwszy Andrzej

*

Punkty uznania(?): 2
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 822


Zobacz profil
« Odpowiedz #41 : 18 Lutego 2014, 07:16:12 »
heh. Teraz sobie uswiadomilem,ze w zasadzie wszystkie rasy moga (ale nie musza) powrocic w heroes online... No ale jednak pelnoprawna kontynuacja z kampania i ladna grafa bylaby lepsza... ( wybaczcie brak polskich znakow ale pisze z telefonu nie mam sily nawet siegnac po tablet :P)


IP: Zapisane
Fast
Mołdawski Bulbulator

*****

Punkty uznania(?): 12
Offline Offline

Wiadomości: 873


Zobacz profil
« Odpowiedz #42 : 18 Lutego 2014, 16:25:04 »
Cytat: Grownock
Jak mnie niezmiernie śmieszą "orzeczenia" osób, które nie mają o temacie żadnego pojęcia

Ja lubię kawały o teściowych, dawne monologi Kryszaka i Dańca no i Whose line is it anyway :) Niekoniecznie w tej kolejności. No i raz na jakiś czas zdarzy się jakaś śmieszna komedia, ale w dzisiejszych czasach to rzadkość.


IP: Zapisane
Sylu
książe Szlezwiku, hrabia Esbjerg

*

Punkty uznania(?): 17
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 236


Doświadczenie jest najlepszym nauczycielem.

Zobacz profil
« Odpowiedz #43 : 18 Lutego 2014, 16:43:28 »
Nie wiem, do czego się w ogóle odnosisz, zacytowawszy Grownocka.

On powiedział, co go śmieszy, nie co lubi. W takim wypadku cytowanie nie ma najmniejszego sensu, więc możesz już usunąć ten komentarz i więcej nie pokazywać swojej nieumiejętności czytania ze zrozumieniem. Ode mnie tyle.


IP: Zapisane
Cytuj
Nigdy nie ogarniam czy Sylath żartuje, nie ogarnia, czy udaje, że żartuje, a tak naprawdę nie ogarnia. Albo udaje, że nie ogarnia, a żartuje.
- Unkown
Fenir
Lupus Hellsus

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 182


Zobacz profil
« Odpowiedz #44 : 18 Lutego 2014, 16:52:24 »
Hmmm ciężko jest opierać swoje własne wyobrażenia na faktach :P
W końcu ten temat to "Jak WYOBRAŻACIE SOBIE Heroes 7, nie "Fakty które znacie na temat Heroes 7". 
Więc czepianie się przez Grownocka jest bez sensu.
Ave

PS: Czekam na bana.


IP: Zapisane
Strony: 1 2 [3] 4 5    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.033 sekund z 20 zapytaniami.
                              Do góry