Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: [1] 2    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
The Forge! (Czytany 16700 razy)
WaruiYami
(Fandor510)

*****

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 386


Zobacz profil
« : 06 Kwietnia 2012, 15:01:44 »
Ostatnio przeglądam i przeglądam internet i widzę coraz więcej projektów reaktywacji Forge. Sam jednak nie znam zbytnio angielskiego ani tym bardziej rosyjskiego, a google tłumacz tłumaczy na chiński zamiast polski  :P.
Stąd mam pytanie czy ktoś wie dokładnie coś o premierach albo ogólnie o tych projektów?
http://heroes3towns.com/?town=factory&page=arts
http://heroes3towns.com/?town=forge_3&page=arts
http://heroes3towns.com/?town=forge&page=arts


IP: Zapisane
Witchking

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 32


Zobacz profil
« Odpowiedz #1 : 06 Kwietnia 2012, 18:13:04 »
Tak więc ten projekt: http://heroes3towns.com/?town=forge_3&page=arts według ostatnich informacji zostanie wydany w najbliższej wersji hota w której pojawi się nowe miasto. Nie ma jeszcze konkretnej daty ale to daje spore szanse, że zostanie wydany. Reszta to raczej tylko projekty. Nic przynajmniej oficjalnie nie wiadomo więcej


IP: Zapisane
Witchking

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 32


Zobacz profil
« Odpowiedz #2 : 16 Kwietnia 2013, 08:47:04 »


Oto testowa wersja forge pod VCMI stworzona przeze mnie z materiałów dostępnych w necie:
http://www.speedyshare.com/2JxVY/forge-0.2.rar

Całość wykorzystuje prace polskiego forge teamu w którego skład wchodził między innymi Sower i Chad. Po za ich pracą w modzie pojawiają się czołgi zrobione przez Axalotla, gobliny i pyro Alexandera, Ogry, minotaury i Tritha, ekran miasta udostępniony przez wydawców, Zombie i temat miasta Hobbita, Bohaterowie i balans społeczność kwasowej grot, puzzle StasPv, siedliska Obserwatora, miasto na mapie zaczerpnięte z ukraińskiego projektu forge.


IP: Zapisane
eska204

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 65


"Zawsze będzie,mroczniejsza opcja"

Zobacz profil
« Odpowiedz #3 : 16 Kwietnia 2013, 09:02:58 »
Super,ale niezbyt zrozumiałem.To "The Forge" jaki miał wyjść ale z niewielkimi zmianami?To zastępuje Conflux,czy daje nowe miasto?


IP: Zapisane
Witchking

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 32


Zobacz profil
« Odpowiedz #4 : 16 Kwietnia 2013, 10:36:35 »
Daje nowe miasto. Działa pod VCMI.


IP: Zapisane
rtx

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 223


Mów mi Jachu.

Zobacz profil
« Odpowiedz #5 : 24 Kwietnia 2013, 08:00:57 »
Tak na to patrze i myśle - Gdzie jest haczyk? Trzeba wykupić premium na speedyshare... (A tak ściślej - guzik 'utwórz konto' odsyła do strony 'kup premium').
Mógłbyś to zreuploudować na innej stronie? Najlepiej 4shared.
@Down: Dziękować.


« Ostatnia zmiana: 24 Kwietnia 2013, 13:46:01 wysłane przez rtx » IP: Zapisane
Witchking

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 32


Zobacz profil
« Odpowiedz #6 : 24 Kwietnia 2013, 12:19:26 »
Proszę bardzo: http://www.4shared.com/rar/qMtb6uQz/forge_03.html


IP: Zapisane
rtx

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 223


Mów mi Jachu.

Zobacz profil
« Odpowiedz #7 : 24 Kwietnia 2013, 14:19:45 »
Grałem. I oto moje wrażenia - wszystko jest genialne, poza Nagą. Ja rozumiem, że naga jest naga (gdyby sie inaczej nazywała to bym tego nie zrozumiał) i że taki jest szkic NWC, ale proponuje dorobić jej stanik.
BTW - Fajny juggernaut, widać że wzorowany na smoczym golemie z h4. Ulepszenia niestety jeszcze nie widziałem (vcmi jednak nie zmienia rozdzielczości tak dobrze jak powinno i przy zmianie na inną niż 800x600 lub rozdzielczość ekranu crashuje przy następnym włączeniu).

Edit: Grałem na "Full wypas" (czyt. Good to Go, fajna mapa z RoE) i znalazłem takie oto błędy i niedociągnięcia:
 -Ulepszona naga ledwo różni się od nieulepszonej.
 -Dreadnought  nie pasuje do reszty, jest złoty i bardziej przypomina czysto magicznego golema niż maszyne.
 -Juggernaut jest za jasny.
 -Tesla Coil nie nazywa sie Tesla Coil (a to była jedna z niewielu oficjalnych nazw budynków).
 -Goblin wydaje odgłos zbyt podobny do bonusu szczęścia. I nie ma pocisku.
 -Ikonka ulepszonego zombiego jest... Dziwna. I zielona.
 -Stinger i jego ulepszenie mają dziwne ikonki i błędną animacje strzelania. Pocisk wylatuje w innym czasie niż powinien.
 -Wydaje mi sie, że grunt samo w sobie oznacza żołnierz bądź sługa. W takim bądź razie proponuje zmienić nazwe Grunt Soldier na Grunt.
 -Pyro i Pyromaniac wyglądają tak samo. Hota Team zrobił chyba pełną animacje jego ulepszenia. Na stronie heroes3towns jest około połowa. Atak w góre i w dół można zrobić poprzez użycie opcjii 'perspektywa' w gimpie, ale to metoda bardzo łopatologiczna i niezbyt dobra. Na obrone dorobić tarcze z loga h3 etc.
 -Na mapie przygody i w specjalizacjach bohaterów pojawiają się jednostki z Preserve.
 -Na polu bitwy, gdy ide sobie nagą a nad nią są jakieś przeszkody terenowe, głowa jej sie chowa pod owe przeszkadzajki.
To były błędy. Teraz propozycje:
 -Ulepszonej nadze dorobić włosy. Ładniej by wyglądała, nie jak damski dres.
 -Zmienić dreadnoughta na coś ciemiejszego i mniej złotego.
 -Nazwa Grunta, jak wspomniałem wyżej.
 -Tesla Coil, jw.
 -Przyciemnić juggernauta.
 -Zmienić zombiaka, tak aby miał jakieś kości/flaki na wierzchu. Ulepszenie wygląda tak jakoś nijako. Pewnie przez te obcisłe lateksowe spodnie.
 -Do ikonki nanomedica (czy jakoś tak) dodać tek fragment kuźni, o który to sie opiera, gdyż bez niej wygląda jak z painta.
 -Subtelnie zwiększyć szybkość chodzenia juggernauta i dreanoughta.
 -Poprawić balans. Siódmy poziom buduje w drugiej turze bez żadnego zbierania zasobów.
A cała reszta jest genialna. Po poprawkach ten mod będzie bardzo dobry.
Jaka jest sznasa na dodanie zawartości tego moda do edytora map?
Edit: Ty w ogóle masz dostep do oryginalnych modeli i możliwość oraz umiejętności do ich edycji?


« Ostatnia zmiana: 24 Kwietnia 2013, 20:17:24 wysłane przez rtx » IP: Zapisane
WaruiYami
(Fandor510)

*****

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 386


Zobacz profil
« Odpowiedz #8 : 24 Kwietnia 2013, 23:41:31 »
Ludzie, wiem że to jest wasze forum ale zajrzyjcie czasami na inne by się dowiedzieć czegoś więcej o projekcie. Większość innych ikonek jest spowodowana wymianą modeli na nowe - stworzone przez Tritha Stringery (wraz z ulepszeniem) i Jupmery (minotaury wraz z ulepszeniem).
Wichking ma duże umiejętności w zakresie tworzenia modeli 3D i animacji jednostek jednak w tym mieście skorzystał z gotowych już zrenderowanych defów (jako że to defy 2D składające się z klatek musiał by każdą osobno przekolorować co jest bardziej pracochłonne niż zmiana tekstury w blenderze) różnych twórców pomijając Hota Crew którzy tworza własne forge. Pyro i Pyromaniac mają ten sam def o tym też jest informacja. Niektóre budynki mogą być zmienione czy coś ponieważ nie o wszystkim mamy informacje od twórców, w kwestii balansu, czy nazw (bądź tworzenia bohaterów) wiele do powiedzenia mieli gracze wystarczyło napisać na Kwasowej Grocie, Kuźni (forum Modern Forge i Zigguratu - miast tworzonych łącznie z modelami przez grupę właśnie Wichkinga),bądź innym forum na którym było o tym więcej informacji (ja akurat najwięcej śledzę tamte dwa).
Ogólnie przydało by się rozszerzyć dział o H3 i modyfikacjach bo tawerna ma straszne tyły (nie żebym chciał urazić tylko zwrócić uwagę).


IP: Zapisane
Witchking

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 32


Zobacz profil
« Odpowiedz #9 : 25 Kwietnia 2013, 01:05:49 »
Dzięki za sugestie;) Należy nadmienić, że to dopiero wersja 0.3 i cały czas się rozwija. Część problemów jest jednak trudna do przeskoczenia. Przykładowo problem z "wchodzeniem" jednostki pod przeszkodę leży po stronie VCMI. Zmiany defów to raczej sprawa problematyczna i strasznie czasochłonna. W przyszłości być może stworzone zostaną nowe modele bo do obecnie wykorzystanych dostępu nie mam a użyłem tylko ogólnie dostępnych defów.

Niemniej dzięki wielkie za sugestie i na pewno wezmę je pod uwagę. Dzięki też za zgłoszenie błędów w przejrzystej formie to sporo ułatwia:)


IP: Zapisane
rtx

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 223


Mów mi Jachu.

Zobacz profil
« Odpowiedz #10 : 25 Kwietnia 2013, 07:54:38 »
Problem z przeszkodami sprawdziłem i każda jednostka tak robi. Jedyne, pod co nie wchodzą, są rozpadlina i wzniesienie. Oba na magmowym terenie, na pustynnym już sie buguje. W sumie to nie sprawdziłem wszystkich.
Tych błędów rzeczywiście jest dość sporo i w miare jak gram, średnio co 20 minut odkrywam jakiś nowy. Np. minotaur (ulepszony, zwykłego nie testowałem) podczas ataku w tył, nie odwraca sie tylko nawala przed siebie. A obrywa cel ataku będący za jego plecami.
Jest jeszcze jeden błąd logiczny (nie wpływa na gre) - stinger ma beret US Army, który noszą raczej tylko weterani, podczas gdy jego ulepszona wersja ma kapelinder zwykłego wojaka.
Edit: Byłbym zapomniał - gdy wybieram bohatera losowego bądź zaczynam z dwoma a jeden jest losowy, zawsze pojawia sie ten sam. W dodatku wcale nie  forge. On sie nazywa bodajże Orin i jest rycerzem.
@Witchking - jak masz te tekstury, mógłbyś mi przesłać teksture heavy tanka, pyromaniaca, dreadnoughta i juggernauta?


« Ostatnia zmiana: 25 Kwietnia 2013, 08:34:57 wysłane przez rtx » IP: Zapisane
Witchking

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 32


Zobacz profil
« Odpowiedz #11 : 25 Kwietnia 2013, 09:44:21 »
Tekstury czy defy? Tekstur nie posiadam bo nie jestem twórcą modeli 3d w tym wypadku.


IP: Zapisane
rtx

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 223


Mów mi Jachu.

Zobacz profil
« Odpowiedz #12 : 25 Kwietnia 2013, 10:00:31 »
Ok, Fandor coś gadał.
Te antenki od ulepszonego zombiaka są półprzezroczyste...
A tak swoją drogą - Forge jest niezbalansowane. Jednostki są strasznie drogie, ale jak już je kupię to jest po prostu rzeźnia. Wszystkie bitwy z armiami w teorii podobnymi (np. przyrost forge z 1 miesiąca vs. przyrost zamku z 1 miesiąca) można wygrać z minimalnymi stratami, no chyba że ktoś stosuje taktyke 'torba na łeb i za ojczyzne'.


IP: Zapisane
Witchking

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 32


Zobacz profil
« Odpowiedz #13 : 25 Kwietnia 2013, 12:19:44 »
Balans to najtrudniejsze zadanie które mnie czeka:) Masz jakieś sugestie? Albo zapis konkretnych bitew? Jeśli nie to mógłbyś zrobić kilka takowych. Zapisać z czy zaczynasz, przeciw czemu i jak bitwa się kończy. Analizy takich informacji pomogą mi jakoś sensownie całość zbalansować.


IP: Zapisane
rtx

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 223


Mów mi Jachu.

Zobacz profil
« Odpowiedz #14 : 25 Kwietnia 2013, 17:24:16 »
Rezultat bitwy:

Czołgi straciłem tylko dlatego, że podjechałem pod 200 goblinów.
Gdybym analizował każdy ruch jak w szachach nic bym nie stracił.
Użyte czary:
-Berserk na behemota, który stał koło hydry (bug VCMI, berserk nie działał, ale behemoth tracił ruch).
-Słabość na hydre (nie zauważyłem, że była tylko 1).
-Krąg Mrozu na Behemota (to mu w ogóle coś zrobiło? I tak zdechł na hita od dreadnoughtów).
Gildia magów też jest zbugowana, na mapie Good To Go jest 5 poziomowa, ale czary powyżej poziomu 3 nie są w niej wyświetlane. Co nie zmienia faktu, że je miałem.
Tak, możesz mi podesłać DEFy. Chciałbym je przekolorować, żeby wyglądały inaczej. Szczególnie ten ulepszony czołg, pyromaniaca, obu zombich i obie 7 poziomu.
Czołga jakoś naprawie (bo niczym sie nie różni).
Pyromaniaca tak samo.
Zombiaka przerobie, żeby dowódca wyglądał inaczej niż coś co nim nie jest.
Ulepszonemu zombiakowi poprawie antenki, bo są półprzezroczyste.
W Gimpie oczywiście, nie zamierzam kaleczyć waszych dzieł paintem.
W VCMI nie mogę wyłączyć dowódców, a w forge dowódcą jest wyjątkowo twardy zombiak. To zamierzone?


IP: Zapisane
Strony: [1] 2    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.03 sekund z 20 zapytaniami.
                              Do góry