Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: [1]    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
misja pierwsza (Czytany 11132 razy)
MatteoX

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 111


Feel the power of Tiger !

Zobacz profil
« : 31 Października 2011, 20:46:16 »
Ma ktoś może taktykę na pierwszą misję? Gram na standardzie i jakoś wszystko idzie dobrze dopóki nie otwierają się dwie bramy i turkusowy gracz zdobywa moje miasta zanim dojdę do Djordje :-/


IP: Zapisane
Schanczez

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 53


Zobacz profil
« Odpowiedz #1 : 31 Października 2011, 21:43:08 »
Na Standardowym poziomie - miasto ulepszasz pierw wojsko później forty i poziom miasta w ciągu 2 tygodni odbij fort na południu i skieruj się na wschód w 3-4 tygodniu od rozpoczęcia gry przekaż wojsko z miasta Antonowi i zaatakuj gracza na wschodzie, gracz na południu wychodził mi zawsze 1-2 dni po zdobyciu miasta orków na wschodzie radze atakować pod koniec tygodnia, bo po konwersji uzupełniasz straty. Jeśli masz teleport dzielisz armie dając 3/4 twojego wojska drugiemu bohaterowi (ważne żeby twój 2 heros odwiedzał miejsca co dają doświadczenie, jeśli ma 4 poziom wystarczy by bez dużych strat stojąc w forcie się obronić . W tym czasie Anton idzie po gryfy a 2 heros zajmuje fort orków na południu. Potem dajesz armię Antonowi a 2 herosem idziesz do prze-konwertowanego zamku orków na wschodzie musisz tam uzbierać armie 150 pretorianów 100 kuszników i 100 westalek, albo obniżyć poziom do niskiego wtedy potrzebna ci będzie armia o połowę mniejsza.Antonem zajmujemy ostatnie miasto orków i konwertujemy robimy to kiedy mamy do końca tygodnia 2 dni. Otwiera nam się kolejna brama i mamy do zdobycia 3 miasta i fort. Z tych bram wyjdą 2 bohaterów i uderzą na były fort orków na południu i byle ich miasto na wschodzie. Bronisz się następnie zajmujesz miasta znajdujące się za bramą Djorgia i tu zawsze atakuje 1 bohater wroga z dość silną armią zawsze wyrusza w stronę miast na południu - Skrypt Bronisz się Antonem a 2 herosem zajmujesz miasta i forty i uwaga finał banalny - Wróg ma 1 miasto ze sporą armią a ty masz zgromadzić armie większą co przy 5 miastach i 4 fortach jest banalne.Zwykle starczy na standardzie 600 pretorian 500 kuszników 400 westalek i 100 gryfów przynajmniej ja tak kończę grę zwykle. Max poziom jaki Antonem możesz osiągnąć to 10 odwiedź kuźnie i inne budynki dające ci jakieś dodatkowe umiejętności ( oczywiste ) , w trakcie exploartacji mapy odwiedzaj ruiny zwykle bronione przez żywiołaków dają ci dodatkowe jednostki baaardzo przydatne. Bohaterem razie pakować w umiejętność obrony oraz wskrzeszeń co zminimalizuje straty, a umiejętność rasowa ładuje się od obrażeń jakie wróg zada tobie.

UFFFF to chyba tyle. Jakieś pytania?


« Ostatnia zmiana: 31 Października 2011, 21:45:20 wysłane przez Schanczez » IP: Zapisane
Błogosławieni pozytywnie jebnięci, albowiem tu na ziemi są w raju.
MatteoX

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 111


Feel the power of Tiger !

Zobacz profil
« Odpowiedz #2 : 31 Października 2011, 22:29:42 »
Jej, dzięki stary, świetna robota. Bardzo pomogłeś :D


IP: Zapisane
Johny_Szalony

*

Punkty uznania(?): 4
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 524


ADHD

Zobacz profil
« Odpowiedz #3 : 04 Listopada 2011, 20:26:10 »
Zrobiłem troszkę odwrotnie niż Schanczez, najpierw zaatakowałem gracza na południu, bo miał większe wojo niż ten na wschodzie (obawiałem się że nie pozwoli mi spokojnie buszować na wschodzie ruszając na mój zamek) i oczyściłem teren. Później ruszyłem na wschód, miało być łatwo szybko gładko i pięknie, ale po otwarciu bram troszkę musiałem się nateleportować by bronić zamki, nawet kilka razy cofałem tury o 2-3 wstecz... Koniec końców dało radę, na poziomie standard. Bardzo pomocne są czary teleportacji do zamków, cpu łatwo nabiera się na nie, podchodzi blisko i beztrosko do nie pilnowanego zamku, wtedy używamy teleportacji i robimu mu kuku :).


« Ostatnia zmiana: 04 Listopada 2011, 20:45:55 wysłane przez Johny_Szalony » IP: Zapisane
Wróciłem właśnie z tej acid cave (…) Ogólnie legowisko trolli i zbiegów z zakładu gnieźnieńskiego. Polecam omijać. - Luk
Przy sprawdzaniu niektórych artów dostałbym krwotoku – Dabu
wyzywają i każą se lody robić...  polecam iść do sklepu po Algidę..   - Laxx
-Dabu: Darciuchy. xP Phi, gardzę metalem. x)
-Luk **A zjadł Ci ktoś kiedyś kota?**
Nikt nie powiedział, że jesteśmy kompetentni;p- Martin
Cebulak
(Hadrian)

*

Punkty uznania(?): 7
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 062


Uzależniony od niebieskiego

Zobacz profil
« Odpowiedz #4 : 04 Listopada 2011, 22:26:29 »
A ja mam jakiś problem, otóż Antonowi nie działają zaklęcia teleportacyjne  :-/ W dodatku to jest normalnie niemożliwe, w drugi/ trzeci tydzień najeżdża mnie bohater od południa z silną armią, dam radę go zabić, ale z wielkimi stratami, a tu od wschodu puka mi już drugi.. Jakieś porady? Z marszu na pewno nie zajmę południowego bo tam czycha na mnie drugi bohater, a pierwszy robi mi z armii sieczkę. Coś mi się zdaje, że znowu będę musiał się użalać kilka miesięcy jak to mam teraz z misją 3 Świątyni, bo wróg będzie mi podbierał zamki. Na szczęście 3 misję już niedługo skończę (została mi tylko reszta floty).


IP: Zapisane
Cytuj
Cahan: Hadrian się ucieszy, a jeśli ktoś nie będzie chciał grać, to będzie znaczyło, że go nie lubi. A przecież Hadriana wszyscy lubią, więc wszyscy zagrają. Plan idealny  8)
Schanczez

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 53


Zobacz profil
« Odpowiedz #5 : 04 Listopada 2011, 23:12:19 »
Hadrian radziłbym atakować ruiny koło fortu na południ tam jest chyba 10 żywiołaków powietrza co do kolejności ataków mnie zawsze gość ze wschodu atakuje a z południa czeka ..., drugi myk to słyszałem że jeśli na mapie są jednostki ,które chcą się do nas przyłączyć to ich przyrost się zwiększa jak  zwykłych jednostek więc można też to jakoś wykorzystać.


IP: Zapisane
Błogosławieni pozytywnie jebnięci, albowiem tu na ziemi są w raju.
Johny_Szalony

*

Punkty uznania(?): 4
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 524


ADHD

Zobacz profil
« Odpowiedz #6 : 05 Listopada 2011, 16:52:20 »
A ja mam jakiś problem, otóż Antonowi nie działają zaklęcia teleportacyjne  :-/
Dziwne to... a masz wybudowane niezbędne budynki do używania tego czaru? Pierwszy budynek umożliwia teleportację z jednego zamku do innego, w którym również wybudowany jest taki budynek. Z dowolnego miejsca na mapie teleportację umożliwia ulepszona wersja budynku (no akurat zapomniałem jak się te budynki nazywają), przeniesie do najbliżego odpowiednio rozbudowanego miasta.


IP: Zapisane
Wróciłem właśnie z tej acid cave (…) Ogólnie legowisko trolli i zbiegów z zakładu gnieźnieńskiego. Polecam omijać. - Luk
Przy sprawdzaniu niektórych artów dostałbym krwotoku – Dabu
wyzywają i każą se lody robić...  polecam iść do sklepu po Algidę..   - Laxx
-Dabu: Darciuchy. xP Phi, gardzę metalem. x)
-Luk **A zjadł Ci ktoś kiedyś kota?**
Nikt nie powiedział, że jesteśmy kompetentni;p- Martin
Pawek
Fan Iriny

**

Punkty uznania(?): 3
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 197


Wszystko płynie...

Zobacz profil
« Odpowiedz #7 : 09 Listopada 2011, 17:21:58 »
W podziemiack koło foortu Djordje jst ok. 1000 strzelców wyborowych, którzy są do nas przyjaźnie nastawieni. Ich zdobycie bardzo ułatwia walkę z Djordjem.


IP: Zapisane
“Nie zgodzę się i nie dam się zmusić. Decyzja należy do mnie...“ - Irina.
Kyoshiro

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 809


Zobacz profil
« Odpowiedz #8 : 09 Listopada 2011, 20:24:31 »
Cytuj
Dziwne to... a masz wybudowane niezbędne budynki do używania tego czaru? Pierwszy budynek umożliwia teleportację z jednego zamku do innego, w którym również wybudowany jest taki budynek. Z dowolnego miejsca na mapie teleportację umożliwia ulepszona wersja budynku (no akurat zapomniałem jak się te budynki nazywają), przeniesie do najbliżego odpowiednio rozbudowanego miasta.

Małe sprostowanie - nie trzeba portalu podstawowego w obydwóch miastach, tylko w tym, z którego się teleportujesz (w tym, do którego się teleportujesz, nie potrzebny portal). Oprócz tego, można się teleportować do fortów.



IP: Zapisane
„-Ja was uczę nadczłowieka. Człowiek jest czemś, co pokonane być powinne. Cóżeście uczynili, aby go pokonać? Wszystkie istoty stworzyły coś ponad siebie; chcecie być odpływem tej wielkiej fali i raczej do zwierzęcia wrócić, niźli człowieka pokonać? […] Patrzcie, ja wam wskazuję nadczłowieka! On jest tym piorunem, on jest tym obłędem![…]”

Friedrich Nietzsche
JackWolfsong

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 193

Zobacz profil
« Odpowiedz #9 : 05 Grudnia 2011, 01:16:42 »
Hej, jestem tu nowy ale HoMM siedzę od czasów dwójki i z niezłym skutkiem obecnie w szósteczce. Mam pytanie, bowiem nie udało mi się znaleźć magicznej broni rodowej Gryfów. Mój pomysł na Antona jako maga jest zatem niezbyt ciekawy, jako że Niezapominajka słabo do niego pasuje. Jakieś rady? Chyba niczego w pierwszej misji nie przeoczyłem? oO


IP: Zapisane
Dawny nick: Rozk*rwiciel
Cebulak
(Hadrian)

*

Punkty uznania(?): 7
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 062


Uzależniony od niebieskiego

Zobacz profil
« Odpowiedz #10 : 05 Grudnia 2011, 07:02:46 »
Broń rodową magiczną znajdziesz dopiero w drugiej lub trzeciej misji Przystani. Możesz przejść te misje i zacząć od początku, ale raczej nie warto.
Niezapominajka nie jest wcale taka zła, ja dałem ją akurat Kiryłowi- magowi.


IP: Zapisane
Cytuj
Cahan: Hadrian się ucieszy, a jeśli ktoś nie będzie chciał grać, to będzie znaczyło, że go nie lubi. A przecież Hadriana wszyscy lubią, więc wszyscy zagrają. Plan idealny  8)
JackWolfsong

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 193

Zobacz profil
« Odpowiedz #11 : 05 Grudnia 2011, 10:07:39 »
Do Kiryła znacznie bardziej pasuje ta ognista laska. Razem z tym przeskakującym ognikiem robi nieprzyzwoite spustoszenie w obronnych armiach typu Przystań.

Co do niezapominajki jeszcze - ta zdolność Zapomnienia jest dramatycznie nieprzydatna. Jedyna sytuacja jaką mogę sobie wyobrazić to zablokowanie Tkaczek Przeznaczenia od przemian na 3 tury.

Mam jeszcze jedno pytanie niezwiązane z pierwszą misją Przystani, niestety. A mianowicie czy Atak Magiczny zwiększa obrażenia czarów bez ograniczenia? Zauważyłem nieprzyjemną prawidłowość, że przy 3 ulepszeniach do ataku magicznego w Magii pierwotnej (+6) i dwóch z danej szkoły (kolejne +6, jednak tylko dot. tej konkretnej szkoły), trzecie ulepszenie nie wzmacniało mi już czarów. Mając broń rodową typu Wola Urgasha chciałbym aby te kilka punktów Ataku Magicznego miało jednak jakiś efekt (pomijam premię do obrażeń dla jednostek z magicznym atakiem), najlepiej zwielokrotniony tymi +3 z drzewka rozwoju.

No i ostatnia wątpliwość - czy odwiedzenie Aren i innych punktów wzmacniających na stałe atrybuty w czasie Kampanii skutkuje podwyższeniem tychże u danego herosa w pojedynku?

Tfu, jeszcze jedno - czemu do cholery nie działa bitewne pikowanie?! Czy to kwestia mapy czy czego? SI też nigdy nie używa ten zdolności u Gryfów Cesarskich... wie o bugu?


« Ostatnia zmiana: 05 Grudnia 2011, 10:16:07 wysłane przez Rozkurwiciel » IP: Zapisane
Dawny nick: Rozk*rwiciel
Kyoshiro

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 809


Zobacz profil
« Odpowiedz #12 : 05 Grudnia 2011, 16:11:55 »
Bug Cesarskich Gryfów jest znany od dawna. I widać SI wie o tym, bo tego nie używa. Za to pikowanie zwykłych Gryfów działa zwyczajnie.

A tak btw, jaka jest broń magiczna dla magów z Przystani? Bo ostatnio postanowiłem zrobić "dodatkowego bohatera" do kampanii Przystani, dałem portret Lorda Haarta i nazwałem go "Haart". No i nim przeszedłem na ścieżkę Krwi, więc dołączyła do niego Ładysława, ale nie miałem dla niej odpowiedniego oręża? Bo w sumie jedynym odpowiednim się wydaje Zapominajka (nie wiedzieć czemu nazwana w tym temacie niezapominajką). Wiem, że tu się efekt liczy a nie wygląd, ale wolałbym aby rycerze mieli typowo rycerskie bronie.


IP: Zapisane
„-Ja was uczę nadczłowieka. Człowiek jest czemś, co pokonane być powinne. Cóżeście uczynili, aby go pokonać? Wszystkie istoty stworzyły coś ponad siebie; chcecie być odpływem tej wielkiej fali i raczej do zwierzęcia wrócić, niźli człowieka pokonać? […] Patrzcie, ja wam wskazuję nadczłowieka! On jest tym piorunem, on jest tym obłędem![…]”

Friedrich Nietzsche
gryfheroes6

******

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 83

Zobacz profil
« Odpowiedz #13 : 24 Stycznia 2013, 11:51:49 »
Które miasto orków lepiej pierwsze zaatakować. Mam sporą armię, oczyściłem własne ziemie z surowców, był tylko jeden atak ze wschodu?


IP: Zapisane
Cahan
Człowiek - Szparag

*

Punkty uznania(?): 3
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 751


Dragons, dragons everywhere

Zobacz profil
« Odpowiedz #14 : 24 Stycznia 2013, 20:34:13 »
Najpierw zdobądź te na wschodzie, a dopiero na koniec bierz się za to na południu.


IP: Zapisane

Cytuj
[Dzisiaj o 22:15:22] ♣ Sojlex: Cahan jest do tego stopnia chłopczyca, że tylko bycie feministką ratuje jej kobiecość :>
Strony: [1]    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.152 sekund z 18 zapytaniami.
                              Do góry