Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: [1]    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Kampania Nekromantów- Misja 4 Sen który nie był tylko snem (Czytany 7166 razy)
michal4269

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 2

Zobacz profil
« : 10 Maja 2013, 22:38:39 »
Witam mam problem z 4 misją kampanii Nekromantów problem polega na tym, że cele jakie stawia kampania są bardzo trudne do zrealizowania. Walka z 3 bossami brak jakiegokolwiek wsparcia prócz sporadycznie dołączając żywiołaków. Ma ktoś jakąś metodę na tą kampanię? I jakie modyfikatory na początek będą najbardziej przydatne?


IP: Zapisane
staryteresy1

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 19

Zobacz profil
« Odpowiedz #1 : 10 Maja 2013, 23:00:37 »
Witam mam problem z 4 misją kampanii Nekromantów problem polega na tym, że cele jakie stawia kampania są bardzo trudne do zrealizowania. Walka z 3 bossami brak jakiegokolwiek wsparcia prócz sporadycznie dołączając żywiołaków. Ma ktoś jakąś metodę na tą kampanię? I jakie modyfikatory na początek będą najbardziej przydatne?

Co do początkowych bonusów to u siebie wziąłem +3 do ruchu, obniżenie morale o 4 (klasowe nekromanty), zmniejszenie wymaganej liczby punktów ruchu do miejskiego portalu i jakieś 2 pomniejsze.

Taktyka na tą misję jest bardzo prosta: zbieraj wszystkie możliwe żywioły i niweluj straty. Po zdobyciu rogu dotknij 6 posągów, a otrzymasz za to 6 oddziałów po 50 sztuk stworzeń legendarnych. Osobiście polecam wziąć pająki - od razu są ustawione w pozycji strzelca a ponadto ze wszystkich dostępnych jako jedyne strzelają. Problemem w tej misji może być sporadycznie pojawiający się bohater inferna - gdy wyjdzie z portalu staraj się jak najszybciej się go pozbyć. Dlatego też warto zdobyć czym prędzej wszystkie forty.

Fort na południowym-wschodzie będzie najtrudniejszy do zdobycia. Aby go zdobyć musisz wytrzymać 15 tur oblężenia przez bohatera inferna, który co turę przysyła kolejne stworzenia. Walkę tę wygrałem bez strat (było trochę potu) i należy używać wyssania życia. Za wygraną otrzymujesz około 250.000 punktów doświadczenia. Warto zrobić zapis przez i wczytywać grę odgrywając ją i nabijać doświadczenie broni rodowej.

Niszczenie bossów zacznij od Uriela lub Hai Ryoi. Moim zdaniem są najłatwiejsi do pokonania. Następny powinien być ptak gromu, tutaj może być trochę trudności ze względu na jego wkurzające zdolności. Jako ostatniego pokonaj czerwia. Walka z nim może być bardzo łatwa albo sprawić problem, wszystko zależy od tego czy zacznie wchłaniać któryś z Twoich oddziałów. Po ich wybiciu od razu podejdź do portalu i przywołaj trochę żywiołów do swojej armii. Otworzą się wrota na północy, gdzie musisz wybić demony oraz pozbierać żywioły światła. Zamku nie zdobędziesz, tak więc po wykonaniu zadania udaj się na wschód na tereny inferna.

Kolejnym celem będzie właśnie zamek inferna i siedzący w nim Ahribban. Nie powinien sprawić trudności, tak wiec po jego uśmierceniu udasz się automatycznie na południe do siedziby lochu. Nie możesz utracić tego zamku, a ponadto musisz pokonać 3 armie przystani. Walka z nimi nie jest zbyt wymagająca tak wiec wygraj bez strat. Po wykonaniu tego zadania otworzy się portal na środku mapy, do której musisz wejść.

Po wejściu do portalu...

Nie będę psuł radości z gry i pozwolę Tobie samemu odkryć co się w nim znajduje!





IP: Zapisane
Miker

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 057


Wiedza to największa potęga

Zobacz profil
« Odpowiedz #2 : 10 Maja 2013, 23:41:07 »
Cóż ja tylko dodam, że żywiołaki nie dołączają sporadycznie. Można z samych zadań przed bossem) uzbierać po +/- 200 sztuk każdego żywiołaka poza światłem i cieniem. Polecam udać się najpierw do żywiołaków powietrza, następnie na środek (czekają tam dodatkowe oddziały) a dalej to wg. ruchu wskazówek zegara lub ogień-woda-ziemia. Tu nie ma już większej różnicy gdyż żywiołaki powietrza i ognia to są kluczowe jednostki.
Żywiołak powietrza+ostrze balansu+rozpłatanie+posiłki i inne pasywy łez i krwi = wybijanie 90% wrogich armii w 1 turze :)


IP: Zapisane
Live is brutal and full of zasadzkas and sometimes kopas w dupas very mocno!
michal4269

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 2

Zobacz profil
« Odpowiedz #3 : 11 Maja 2013, 09:00:18 »
Mam jeszcze takie pytanie. Po rozmowie z dziewicą tą którą poprzedza walkę z Urielem moja armia jest zastępowana przez 80 żywiołaków ognia. Czy na to ma wpływ fakt, że nie odnalazłem rogu legionów? A i odnośnie rogu w której części mapy on jest?


IP: Zapisane
horda1

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 27


Ach ta magia!Zawsze najlepsza

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #4 : 11 Maja 2013, 10:24:26 »
Tak ma być.Jak uda ci się przebić tą armią do Uriela,to przed walką z nim przywrócą Ci normalne jednostki i będziesz mógł dołączyć sobie te 80 żywiołaków ognia dodatkowo.


IP: Zapisane
kamilcz99

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 8


To wszystko wina ... ?

Zobacz profil
« Odpowiedz #5 : 12 Czerwca 2013, 07:21:39 »
Gdzie znajde wojenny róg legionów ?



IP: Zapisane
"Atakujemy z mroku ,niewidzialni ,niesłyszalni. Tak wygrywamy bitwy. Prawdziwa potęga ciemności leży w finezji."

-Raelag [Heroes VI SoD - (2 misja Lochu - próba wzroku)]
staryteresy1

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 19

Zobacz profil
« Odpowiedz #6 : 12 Czerwca 2013, 10:47:58 »
Gdzie znajde wojenny róg legionów ?

Z tego co pamiętam w centrum mapy.


IP: Zapisane
kamilcz99

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 8


To wszystko wina ... ?

Zobacz profil
« Odpowiedz #7 : 13 Czerwca 2013, 08:49:43 »
Dzięki  ;)


IP: Zapisane
"Atakujemy z mroku ,niewidzialni ,niesłyszalni. Tak wygrywamy bitwy. Prawdziwa potęga ciemności leży w finezji."

-Raelag [Heroes VI SoD - (2 misja Lochu - próba wzroku)]
Strony: [1]    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.071 sekund z 23 zapytaniami.
                              Do góry